met een ladder kan dat ook, ik heb er nog wel eentje staan.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:12 schreef meneerman het volgende:
[..]
dus toen schoof ik hem zo naar binnen
Wat?!! Morgen al?quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:32 schreef aloa het volgende:
[..]
met een ladder kan dat ook, ik heb er nog wel eentje staan.
trekzak voor de ahquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon je fiets op slot zetten.
Dat is nog maar het topje van de ijsberg.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik haal nog wel een extra krat bier in huis. Voor alle zekerheid
Ik begrijp niet dat mensen zich zo voor het karretje laten spannen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat is nog maar het topje van de ijsberg.
die kluis viel echt niet te kraken.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:52 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat mensen zich zo voor het karretje laten spannen.
maar waarom dat potlood?quote:Op maandag 19 augustus 2013 08:32 schreef SB449 het volgende:
[..]
die kluis viel echt niet te kraken.
Heb je er wel foto's van gemaakt? Altijd handig voor de verzekering.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:31 schreef JochemP het volgende:
Moet er niet aan denken om dat voor de rest van mijn leven te moeten blijven doen....
Komt niet zo goed uit vanmiddag. Morgen?quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:47 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Heb je er wel foto's van gemaakt? Altijd handig voor de verzekering.
Omdat zulke muziek veel beter tot zijn recht komt met een koptelefoon.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:48 schreef JochemP het volgende:
[..]
Komt niet zo goed uit vanmiddag. Morgen?
Dus ik zeg tegen mijn man, boor dat gat nou zaterdag, dan kan dat schilderijtje aan de muur voordat je moeder op bezoek komt.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:58 schreef .PRISM het volgende:
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Mauris nec mi in ipsum ornare ullamcorper. Sed id dui vitae nibh euismod imperdiet non eu nunc. Pellentesque pharetra orci at rutrum volutpat. Aliquam non justo posuere, lacinia tortor et, ultrices diam. Nam leo dui, venenatis vel mauris vel, tincidunt hendrerit risus. Morbi non sapien in metus ornare pulvinar commodo sed sem. Aenean at luctus velit. Fusce lacinia aliquet leo, eget dignissim nisi bibendum quis. In interdum sem sed nulla varius, quis sodales felis porta. Suspendisse lectus ipsum, porta vel egestas sit amet, porta eu mi. Nam ut erat nec diam sollicitudin posuere.
Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos. Donec id risus a velit tincidunt venenatis vitae et tellus. Quisque vehicula ante aliquam odio vehicula consequat. Donec faucibus lorem venenatis iaculis dictum. Vivamus tempor congue nulla, ac ultricies orci. Praesent a sem mi. Praesent interdum ornare dui eget ultricies. Cras et orci odio. Donec molestie tellus at libero rutrum, in lobortis turpis ullamcorper. Etiam suscipit id ligula sodales mollis. Donec sed elit sem. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus.
Praesent iaculis pulvinar ipsum, vitae rutrum ante. Vestibulum nec tellus augue. Maecenas id ullamcorper mauris. Fusce in tincidunt ante. Nunc luctus fringilla nunc, et varius metus tincidunt eu. Aliquam ligula urna, pulvinar adipiscing faucibus nec, fringilla ac lacus. Quisque iaculis, risus in porta lacinia, turpis risus adipiscing quam, a semper elit turpis ac eros. Nam lobortis iaculis elementum. Vestibulum condimentum placerat vestibulum. Praesent in erat et ipsum venenatis varius nec at odio. Donec vulputate consectetur mi eget lobortis.
Donec semper metus ipsum, at hendrerit augue volutpat sodales. Nullam id dapibus magna. Duis in placerat erat. In congue ullamcorper ullamcorper. Mauris vel mauris non augue consectetur viverra ac ac risus. Nunc nec urna leo. Vivamus ac augue quis erat posuere pellentesque. Phasellus hendrerit lobortis nisl. Mauris est turpis, pulvinar et metus ac, tristique semper quam. Vivamus nec condimentum risus. Morbi sollicitudin mi a augue tempor, tincidunt tempus sem molestie. Praesent varius ornare purus non ornare. Mauris tortor eros, mattis vitae egestas sit amet, hendrerit ut tortor. Pellentesque vestibulum at nulla scelerisque facilisis. Nam rhoncus accumsan augue id vehicula.
Cras lectus ligula, convallis sed leo et, imperdiet facilisis lectus. Duis nisl sem, pellentesque blandit est at, tempus euismod nibh. Ut et augue tellus. Mauris tempus vehicula quam, sed tincidunt odio vestibulum tristique. Sed tristique ultrices faucibus. Fusce condimentum nibh odio, non suscipit est dictum nec. Fusce ornare mollis neque at semper. Aenean tellus sem, dictum blandit porta ut, accumsan at arcu.
quote:
De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Moonshine van GibsonLesPaul88 (+recept)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vette stoner muziek
Digitaal stoner vermaak
http://weavesilk.com/
http://zoomquilt2.madmindworx.com/zoomquilt2.swf (snelheid op z'n hoogst)
Stoner Movie TiPSPOILER: Kutfilm, niet kijken, de moeite niet waard, je krijgt spijt. Gr Gr vas, P.S. je bent homoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stonervoer en -drinken:SPOILER: 'Kijk Vas, mooie spoiler he? Nu niet meer zeuren. Knufs.'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...![]()
quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:04 schreef .PRISM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
De vorige delen van deze reeks staan hier.
De OP vind je hier.
Stoners: [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Moonshine van GibsonLesPaul88 (+recept)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vette stoner muziek
Digitaal stoner vermaak
http://weavesilk.com/
http://zoomquilt2.madmindworx.com/zoomquilt2.swf (snelheid op z'n hoogst)
Stoner Movie TiPSPOILER: Kutfilm, niet kijken, de moeite niet waard, je krijgt spijt. Gr Gr vas, P.S. je bent homoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stonervoer en -drinken:De oude OPSPOILER: 'Kijk Vas, mooie spoiler he? Nu niet meer zeuren. Knufs.'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Fuck the EBU.![]()
Ik vind het maar een vreemd gedoe. En wat moet ik dan in vredesnaam eten? Maar aan de andere kant, ik word echt doodziek van die schreeuwende buurjongetjes.
I've sailed the seven seas,
I've climbed the mountains high,
I've crossed the endless plains,
But still the search goes on.![]()
tja, ik heb gewoon een zwarte gekocht anders valt het zo op he.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:22 schreef Eglesiar het volgende:
Ik vind het maar een vreemd gedoe. En wat moet ik dan in vredesnaam eten? Maar aan de andere kant, ik word echt doodziek van die schreeuwende buurjongetjes.![]()
Die capuchon zit mooiquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:32 schreef aloa het volgende:
[..]
met een ladder kan dat ook, ik heb er nog wel eentje staan.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ja die koekjes waren lekker.quote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Ja, zorg er nou maar gewoon voor dat je je targets haalt. Anders kunnen we allemaal een nieuwe baan zoeken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja die koekjes waren lekker.![]()
Ga ik ondertussen het cadeau voor mijn zus inpakken, vrijdag avond half acht goed?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:31 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ja, zorg er nou maar gewoon voor dat je je targets haalt. Anders kunnen we allemaal een nieuwe baan zoeken.Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.![]()
Geen idee of dat ook in je neusgaten past!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:53 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ga ik ondertussen het cadeau voor mijn zus inpakken, vrijdag avond half acht goed?![]()
![]()
Zeker stond hij buitenspel, die scheids moet zijn bril opzettenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:54 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Geen idee of dat ook in je neusgaten past!!
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.![]()
That's what she said!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:56 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Zeker stond hij buitenspel, die scheids moet zijn bril opzetten!
*boks![]()
Ik zou maar niet al te hard voor hem zijn, het schijnt dat hij in Friesland is opgegroeid en dat verdient niemand...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:58 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Wel met sambal ja! Anders is het niet te pruimen.![]()
Belachelijk dat je daar belasting voor moet betalen, wat voor wereld leven wequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:00 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik zou maar niet al te hard voor hem zijn, het schijnt dat hij in Friesland is opgegroeid en dat verdient niemand....
Nope, ik heb ook niets te vreten meer liggen... Toch de buurman maar even lief aankijken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:02 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Belachelijk dat je daar belasting voor moet betalen, wat voor wereld leven we.
![]()
En ik had het grote licht ook nog aanquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:03 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Nope, ik heb ook niets te vreten meer liggen... Toch de buurman maar even lief aankijken..
Niets bijzonders hoor, ik heb gewoon jeuk aan mijn reet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:04 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
En ik had het grote licht ook nog aan.
![]()
Nee, met krenten natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:05 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Niets bijzonders hoor, ik heb gewoon jeuk aan mijn reet.Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.![]()
De nieuwe weer app werkt goed zeg!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:02 schreef Drakire het volgende:
Held _O_ kan deze gast niet een award krijgen of zo.![]()
Groen staat je toch beter, dat zei ik toch al.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:09 schreef Drabit het volgende:
[..]
De nieuwe weer app werkt goed zeg!Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.![]()
De stoelen worden minder zacht, is er een manier om ze weer zachter te maken, schat?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:10 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Groen staat je toch beter, dat zei ik toch al.Op dinsdag 12 maart 2013 20:02 schreef Drakire het volgende:
Morgen is het beter, dan is er meer modder op het grindpad.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:14 schreef Drabit het volgende:
[..]
De stoelen worden minder zacht, is er een manier om ze weer zachter te maken, schat?Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.![]()
Altijd maar weer die valse bescheidenheid, dat is nergens voor nodig... Als er iemand is die verstand heeft van ganzen hoeden ben jij het wel, man! Volgend jaar sleep je zeker weten weer de eerste prijs in de wacht hoor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:14 schreef Drabit het volgende:
[..]
De stoelen worden minder zacht, is er een manier om ze weer zachter te maken, schat?![]()
Scrollen kan je ook met dat wieltje op de muis doen, is veel makkelijker.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:17 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Morgen is het beter, dan is er meer modder op het grindpad.Op dinsdag 12 maart 2013 20:02 schreef Drakire het volgende:
Hoezo geen geluid, heb je de batterijen al vervangen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:18 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Altijd maar weer die valse bescheidenheid, dat is nergens voor nodig... Als er iemand is die verstand heeft van ganzen hoeden ben jij het wel, man! Volgend jaar sleep je zeker weten weer de eerste prijs in de wacht hoor.Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.![]()
Sinds de jaren 70 al denk ik maar desalniettemin r.i.p.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:18 schreef Drabit het volgende:
[..]
Scrollen kan je ook met dat wieltje op de muis doen, is veel makkelijker.Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.![]()
Pak nu allemaal jullie tablet, we beginnen bij hoofdstuk 1.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:25 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Sinds de jaren 70 al denk ik maar desalniettemin r.i.p.Op dinsdag 12 maart 2013 20:02 schreef Drakire het volgende:
Waarop mijn buurvrouw zegt "ja dat is helemaal geen kabel". Gelukkig had ik het bonnetje nog.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:30 schreef Drabit het volgende:
[..]
Pak nu allemaal jullie tablet, we beginnen bij hoofdstuk 1.Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.![]()
Met deze bok kan je voor 5 euro korting krijgen bij de Gamma! Van harte jongen!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:33 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Waarop mijn buurvrouw zegt "ja dat is helemaal geen kabel". Gelukkig had ik het bonnetje nog.Op dinsdag 12 maart 2013 20:02 schreef Drakire het volgende:
Maar helpt het ook tegen die vieze vliegjes?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:36 schreef Drabit het volgende:
[..]
Met deze bok kan je voor 5 euro korting krijgen bij de Gamma! Van harte jongen!I've sailed the seven seas,
Ja jongens, nu is het GENOEG! Ik wil nooit, maar dan ook nooit meer dat jullie naar Maartje gaan. Haar moeder belde net dat het alweer te druk was op zolder. Dat is al de zoveelste keer.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:38 schreef Eglesiar het volgende:
[..]
Maar helpt het ook tegen die vieze vliegjes?Op dinsdag 12 maart 2013 20:02 schreef Drakire het volgende:
Zonder sokken is het water veel lekkerder. Maar in januari kan het natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:40 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ja jongens, nu is het GENOEG! Ik wil nooit, maar dan ook nooit meer dat jullie naar Maartje gaan. Haar moeder belde net dat het alweer te druk was op zolder. Dat is al de zoveelste keer.Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.![]()
Ja en Henk die zij dus dat hij de afwas zou doen vanavond, nou dat heeft ie mooi niet gedaan hé, ach wat moet je er mee zo'n vent.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:42 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Zonder sokken is het water veel lekkerder. Maar in januari kan het natuurlijk wel.![]()
Toen ik gister langs het station liep stonden daar een paar van die donkere mensen. Je zou ze toch wat hé!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:26 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ja en Henk die zij dus dat hij de afwas zou doen vanavond, nou dat heeft ie mooi niet gedaan hé, ach wat moet je er mee zo'n vent.Op dinsdag 12 maart 2013 20:02 schreef Drakire het volgende:
Ik raad het zeker aan, google het maar, dan krijg je ook een muzikale orgasme. Ik had er met Peter nog over en 12 oktober lijkt me inderdaad een goed plan. Zin inquote:!
Maar ja, het is gewoon te vermoeiend, denk ik.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:54 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik raad het zeker aan, google het maar, dan krijg je ook een muzikale orgasme. Ik had er met Peter nog over en 12 oktober lijkt me inderdaad een goed plan. Zin in!
Is het vier? Of ben ik nu zo domquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:47 schreef Eglesiar het volgende:
[..]
Maar ja, het is gewoon te vermoeiend, denk ik..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.![]()
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:53 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Is het vier? Of ben ik nu zo dom.
Ik snap wat je bedoelt hoor, dat meen ik echt. Maar het is eerder roze dan rood...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso de bijbelquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:55 schreef Eglesiar het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt hoor, dat meen ik echt. Maar het is eerder roze dan rood... [ afbeelding ]... Pak dan een krant of zo.
Als je last van diarree hebt kun je het best even langs de huisarts gaan.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:57 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Sowieso de bijbel... Pak dan een krant of zo.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!![]()
gisteren toch een banaan tegengekomen, daar zeg je "U" tegenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:06 schreef Matip het volgende:
[..]
Als je last van diarree hebt kun je het best even langs de huisarts gaan.mee bekant vangde gin haas.![]()
Haha, daar moest ik wel om lachen. Maar wat heeft het in vredesnaam te maken met het behandelen van kinderen met aids?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:11 schreef kawa4 het volgende:
[..]
gisteren toch een banaan tegengekomen, daar zeg je "U" tegenI've sailed the seven seas,
Donderdagmiddag om vier uur.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:33 schreef Eglesiar het volgende:
[..]
Haha, daar moest ik wel om lachen. Maar wat heeft het in vredesnaam te maken met het behandelen van kinderen met aids?![]()
Hey, kan jij misschien voor mij werken morgenmiddag? Mijn oom uit Australie komt dan langs en zou het wel leuk vinden om die weer eens te zienHoor het wel
![]()
Vind ik ook. Maar toen zei hij ineens dat hij met Nicky uit wilde, dus had ik zoiets van 'laat ook maar'. Dan niet, klootzak.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:21 schreef JochemP het volgende:
Hey, kan jij misschien voor mij werken morgenmiddag? Mijn oom uit Australie komt dan langs en zou het wel leuk vinden om die weer eens te zienHoor het wel
![]()
Ik vind bezems ook lekker jaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:21 schreef JochemP het volgende:
![]()
De batterij van m'n laptop laadt op in 3 uurquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:35 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Naar die kapper ga ik nooit meer. Heel m'n haar verpest.![]()
och die HELAquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:38 schreef kaaskazer het volgende:
[..]
De batterij van m'n laptop laadt op in 3 uur, die was net weer op dus weer naar de jumbo
mee bekant vangde gin haas.![]()
Ik vond de muziek trouwens maar niks.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:41 schreef kawa4 het volgende:
[..]
och die HELA, die was net weer op dus weer naar de jumbo
![]()
Margot is alweer zwanger, is al voor de vierde keer in 5 jaar!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:42 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ik vond de muziek trouwens maar niks.![]()
En je dacht ze wel om te kunnen kopen met een krat peren?!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:54 schreef BBQSausage het volgende:
Met een aardbei gaat dat veel soepeler.Mijn god kerel, je hebt nog veel te leren over de dierentuin
![]()
![]()
Haha, inderdaad ja, die bakstenen waren keizwaar.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:16 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
En je dacht ze wel om te kunnen kopen met een krat peren?!Mijn god kerel, je hebt nog veel te leren over de dierentuin
![]()
![]()
Je kan beter de trein van 12:16 nemen. Dan hoeft je maar 2 keer over te stappen in plaats van 3. Moet je wel een bus eerder nemen natuurlijk. Zie je straks! Stuur je een bericht als je later komt?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:47 schreef JochemP het volgende:
Pff is dat lampje nou nog steeds niet vervangen?Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.![]()
Ik zie niet zo goed in waarom je daarover moet zeuren, er is toch helemaal niks aan de hand?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:17 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Je kan beter de trein van 12:16 nemen. Dan hoeft je maar 2 keer over te stappen in plaats van 3. Moet je wel een bus eerder nemen natuurlijk. Zie je straks! Stuur je een bericht als je later komt?
Laten dus in godsnaam rustig blijven!!Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."![]()
En een pokeraar eet kreeft met een Fullhouse.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:09 schreef JochemP het volgende:
Lex Immers heeft het voetballende vermogen van een zoetwatermosselHaha gay!![]()
u wot matequote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:17 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
En een pokeraar eet kreeft met een Fullhouse.![]()
Dit straatsteentje is gebakken in Antwerpen buiten de ring, waar Koeman uit pierenbaadjes zo nu en dan een beetje goud won.quote:Voor 500 euro kunt u hier een bericht achterlaten, dat is echt fanta-stisch!![]()
En ik vond dat zo geil he, zo'n zwart lingerie setje doorschijnend..quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:25 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Dit straatsteentje is gebakken in Antwerpen buiten de ring, waar Koeman uit pierenbaadjes zo nu en dan een beetje goud won.![]()
Alsof Nederland zoveel invloed heeft in de Veiligheidsraadquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:28 schreef GreatBritain het volgende:
[..]
En ik vond dat zo geil he, zo'n zwart lingerie setje doorschijnend..![]()
![]()
Ik kan me daardoor echt niet voorstellen waarom bij ze Bakker Bart in Amsterdam zuid geen pizzabroodjes meer verkopen met salami.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:09 schreef TNA het volgende:
[..]
Alsof Nederland zoveel invloed heeft in de Veiligheidsraad🐱![]()
Die uitspraak is geheel uit zijn context gerukt, Hitler had daadwerkelijk een hekel aan Joden.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:11 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik kan me daardoor echt niet voorstellen waarom bij ze Bakker Bart in Amsterdam zuid geen pizzabroodjes meer verkopen met salami.![]()
Pep is sowieso chiller. Op 4 puntjes de nacht door ipv een hele gram sos in 2 uur wegsnuiven.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:14 schreef TNA het volgende:
[..]
Die uitspraak is geheel uit zijn context gerukt, Hitler had daadwerkelijk een hekel aan Joden.![]()
Martin kwam gisteravond met veertien uur vertraging terug uit Australië. Helemaal gaar was-ie.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:16 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Pep is sowieso chiller. Op 4 puntjes de nacht door ipv een hele gram sos in 2 uur wegsnuiven.![]()
Toch vond ik de Donald Duck van drie weken geleden top!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:46 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Martin kwam gisteravond met veertien uur vertraging terug uit Australië. Helemaal gaar was-ie.Herman Finkers... He buurman, ik hier ?![]()
Wat eten we vanavond?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:25 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Toch vond ik de Donald Duck van drie weken geleden top!![]()
De zon is schijnbaar een kleine ster vergeleken met andere sterren in het heelal.quote:Herman Finkers... He buurman, ik hier ?![]()
Nee, wit. Als het zwart was dan zou ik het zelf ook nog wel snappenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:44 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
De zon is schijnbaar een kleine ster vergeleken met andere sterren in het heelal.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: