Pak nu allemaal jullie tablet, we beginnen bij hoofdstuk 1.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:25 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Sinds de jaren 70 al denk ik maar desalniettemin r.i.p.
Waarop mijn buurvrouw zegt "ja dat is helemaal geen kabel". Gelukkig had ik het bonnetje nog.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:30 schreef Drabit het volgende:
[..]
Pak nu allemaal jullie tablet, we beginnen bij hoofdstuk 1.
Met deze bok kan je voor 5 euro korting krijgen bij de Gamma! Van harte jongen!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:33 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Waarop mijn buurvrouw zegt "ja dat is helemaal geen kabel". Gelukkig had ik het bonnetje nog.
Maar helpt het ook tegen die vieze vliegjes?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:36 schreef Drabit het volgende:
[..]
Met deze bok kan je voor 5 euro korting krijgen bij de Gamma! Van harte jongen!
Ja jongens, nu is het GENOEG! Ik wil nooit, maar dan ook nooit meer dat jullie naar Maartje gaan. Haar moeder belde net dat het alweer te druk was op zolder. Dat is al de zoveelste keer.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:38 schreef Eglesiar het volgende:
[..]
Maar helpt het ook tegen die vieze vliegjes?
Zonder sokken is het water veel lekkerder. Maar in januari kan het natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:40 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ja jongens, nu is het GENOEG! Ik wil nooit, maar dan ook nooit meer dat jullie naar Maartje gaan. Haar moeder belde net dat het alweer te druk was op zolder. Dat is al de zoveelste keer.
Ja en Henk die zij dus dat hij de afwas zou doen vanavond, nou dat heeft ie mooi niet gedaan hé, ach wat moet je er mee zo'n vent.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:42 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Zonder sokken is het water veel lekkerder. Maar in januari kan het natuurlijk wel.
Toen ik gister langs het station liep stonden daar een paar van die donkere mensen. Je zou ze toch wat hé!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:26 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ja en Henk die zij dus dat hij de afwas zou doen vanavond, nou dat heeft ie mooi niet gedaan hé, ach wat moet je er mee zo'n vent.
Ik raad het zeker aan, google het maar, dan krijg je ook een muzikale orgasme. Ik had er met Peter nog over en 12 oktober lijkt me inderdaad een goed plan. Zin inquote:
Maar ja, het is gewoon te vermoeiend, denk ik.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:54 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik raad het zeker aan, google het maar, dan krijg je ook een muzikale orgasme. Ik had er met Peter nog over en 12 oktober lijkt me inderdaad een goed plan. Zin in!
Is het vier? Of ben ik nu zo domquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:47 schreef Eglesiar het volgende:
[..]
Maar ja, het is gewoon te vermoeiend, denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:53 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Is het vier? Of ben ik nu zo dom.
Ik snap wat je bedoelt hoor, dat meen ik echt. Maar het is eerder roze dan rood...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I've sailed the seven seas,
I've climbed the mountains high,
I've crossed the endless plains,
But still the search goes on.
Sowieso de bijbelquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:55 schreef Eglesiar het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt hoor, dat meen ik echt. Maar het is eerder roze dan rood... [ afbeelding ]
Als je last van diarree hebt kun je het best even langs de huisarts gaan.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:57 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Sowieso de bijbel... Pak dan een krant of zo.
gisteren toch een banaan tegengekomen, daar zeg je "U" tegenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:06 schreef Matip het volgende:
[..]
Als je last van diarree hebt kun je het best even langs de huisarts gaan.
Haha, daar moest ik wel om lachen. Maar wat heeft het in vredesnaam te maken met het behandelen van kinderen met aids?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:11 schreef kawa4 het volgende:
[..]
gisteren toch een banaan tegengekomen, daar zeg je "U" tegen
Donderdagmiddag om vier uur.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:33 schreef Eglesiar het volgende:
[..]
Haha, daar moest ik wel om lachen. Maar wat heeft het in vredesnaam te maken met het behandelen van kinderen met aids?
Vind ik ook. Maar toen zei hij ineens dat hij met Nicky uit wilde, dus had ik zoiets van 'laat ook maar'. Dan niet, klootzak.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:21 schreef JochemP het volgende:
Hey, kan jij misschien voor mij werken morgenmiddag? Mijn oom uit Australie komt dan langs en zou het wel leuk vinden om die weer eens te zienHoor het wel
Ik vind bezems ook lekker jaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:21 schreef JochemP het volgende:
Hey, kan jij misschien voor mij werken morgenmiddag? Mijn oom uit Australie komt dan langs en zou het wel leuk vinden om die weer eens te zienHoor het wel
De batterij van m'n laptop laadt op in 3 uurquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:35 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Naar die kapper ga ik nooit meer. Heel m'n haar verpest.
och die HELAquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:38 schreef kaaskazer het volgende:
[..]
De batterij van m'n laptop laadt op in 3 uur
Ik vond de muziek trouwens maar niks.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:41 schreef kawa4 het volgende:
[..]
och die HELA, die was net weer op dus weer naar de jumbo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |