SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4 augustus
Nelleke Noordervliet (Rotterdam 1945) schrijft romans en publiceert verhalen, essays, lezingen en columns in weekbladen en tijdschriften.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.11 augustus
Beatrice de Graaf (Putten 1976) is als hoogleraar Conflict en veiligheid verbonden aan het Centrum voor Terrorisme en Contraterrorisme van de Universiteit Leiden (Campus Den Haag).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18 augustus
Johan Simons (Heerjansdam 1946) is intendant bij de Münchner Kammerspiele, een van de meest vooraanstaande Duitse theatergezelschappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.25 augustus
Wouter Bos (Vlaardingen 1963) is de kersverse baas van het VU Medisch Centrum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 september
Daan Roosegaarde (Nieuwkoop 1979) is kunstenaar, entrepreneur en ontwerper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Gaat het leuk worden met die Opstelten look-a-like of gaat het een avondje oud Duits theater worden met een vleugje opera?![]()
Kultur mit ein grosse K.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Op zich wel weer leuk met Wilfried dan die er volgens mij ook de ballen van snapt...quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:58 schreef Karina het volgende:
Bah cultuur. Ik houd het wel bij SBS. Meer mijn stijl![]()
Ik spring er wel in na WMBquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
Op zich wel weer leuk met Wilfried dan die er volgens mij ook de ballen van snapt...Als ik er fut voor heb. Want ik snap er ook de ballen van, kunst en zo.
![]()
Dan word je vanavond misschien wel verrast!quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik spring er wel in na WMBAls ik er fut voor heb. Want ik snap er ook de ballen van, kunst en zo.
![]()
![]()
Dan kan ook negatieve verrassing zijnquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan word je vanavond misschien wel verrast!![]()
![]()
Volgens mij heeft hij jarenlang over kunst geschreven in de Rotterdamse media.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
Op zich wel weer leuk met Wilfried dan die er volgens mij ook de ballen van snapt...![]()
Ik vind hem juist op Robert Kranenborg lijkenquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:54 schreef waxmask het volgende:
Gaat het leuk worden met die Opstelten look-a-like of gaat het een avondje oud Duits theater worden met een vleugje opera?
know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:11 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind hem juist op Robert Kranenborg lijken![]()
![]()
"Met Wilfried de Jong tref ik een goede gesprekspartner, vermoed ik. Hij weet tenminste wat theater is en heeft vroeger ook veel voorstellingen van Hollandia gezien."quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
Op zich wel weer leuk met Wilfried dan die er volgens mij ook de ballen van snapt...
Aldus Johan Simons gisteren in de Volkskrant.![]()
Ik vind hem wat meer weghebben van Erik Schaffema.Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!![]()
De ontbrekende ringvinger is nou wel genoeg in beeld geweest.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Wel vreemd voor iemand met een theateropleiding.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
Op zich wel weer leuk met Wilfried dan die er volgens mij ook de ballen van snapt...
Inderdaad. Die kent zijn klassiekers wel.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:11 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij jarenlang over kunst geschreven in de Rotterdamse media.
Ik op de architect Cees Dam.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:11 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind hem juist op Robert Kranenborg lijken
Geniale man idd.quote:
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Forum Opties Forumhop: Hop naar: