Dat was het vorige kabinet.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:59 schreef Deckard het volgende:
Het blijft inderdaad een kabinet van niks. Zo stuurloos als wat.
Alleen daarom al zou ik je een zondagse wandeling over vliegveld Tempelhof kunnen aanraden.quote:
Er werd hier een paar keer gesteld dat het pretentieus geneuzel is. Het is juist verfrissend down to earth.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:00 schreef shmoopy het volgende:
Dit fragment maakte de avond al de moeite waard. Verder sowieso een boeiende man zonder fratsen, ook wel eens prettig.
De rondleiding door de gebouwen is ook fantastisch.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:01 schreef Ringo het volgende:
[..]
Alleen daarom al zou ik je een zondagse wandeling over vliegveld Tempelhof kunnen aanraden.
verre van pretentieus zelfs. Jammer dat ik alleen mobiel kan meedoen vanavond, dat volgt toch een stuk minder.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:01 schreef tong80 het volgende:
Er werd hier een paar keer gesteld dat het pretentieus geneuzel is. Het is juist verfrissend down to earth.
Dit kabinet pakt het van al jouw opties af.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:04 schreef luxerobots het volgende:
Waarom kan er niet op kunstsubsidie bezuinigd worden? Het is crisis, ook de overheid heeft weinig geld. Kiezen. Geef je het geld aan een school, ziekenhuis of een groep kunstenaars?
Ik zit er vanavond helemaal in. Echt mijn ding.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:05 schreef shmoopy het volgende:
[..]
verre van pretentieus zelfs. Jammer dat ik alleen mobiel kan meedoen vanavond, dat volgt toch een stuk minder.
Ik hou van cultuur, maar ben het met je eens.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:04 schreef luxerobots het volgende:
Waarom kan er niet op kunstsubsidie bezuinigd worden? Het is crisis, ook de overheid heeft weinig geld. Kiezen. Geef je het geld aan een school, ziekenhuis of een groep kunstenaars?
Dat vond ik een terecht punt. Bezuinigen kan ook met respect.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik hou van cultuur, maar ben het met je eens.
Maar het is natuurlijk wel van de zotte dat de belangenbehartiger van de sector dan doodleuk toegeeft dat het hem iig maar weinig doet en dat dat het snijden lekker makkelijk maakt.
Bezuiniging is geen oplossing voor een langdurig probleem.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:04 schreef luxerobots het volgende:
Het kwaad is geschied, maar daarmee zijn de opkomende slechte beslissingen nog steeds niet van tafel.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:06 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Maar Halve Zoolstra is nu geen staatssecretaris meer.
Dat sowieso en kabinetten die bezuinigen op cultuur bezuinigen uiteindelijk op het voortbestaan van creativiteit en vernieuwing door de toekomstige generaties.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:07 schreef Deckard het volgende:
Bezuiniging is geen oplossing voor een langdurig probleem.
Tedje en van Es : 'Laat ze zelluf bezuiniguh.'quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:07 schreef Deckard het volgende:
[..]
Bezuiniging is geen oplossing voor een langdurig probleem.
De zaal uit bij Bokma?quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben bang niet als eerste te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |