Klopt. Was behoorlijk waardeloos om naar te kijkenquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:39 schreef golfer het volgende:
Dat heeft Wim T. Schippers ook al eens gedaan met herdershonden op het toneel.
ik ben enorme Duits fan, de taal klinkt veel fijner/directer dan Frans, maar mensen kijken je nog steeds raar aan hoor, het is nog steeds wel not done Frans lelijker dan Duits te vinden, maar je mag het wel zeggen weer.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
'In' weet ik niet. Het is iig geen taboe meer. Heb nog een topic geopend in TTK over dat ik Duits de mooiste taal vind. Kwamen een stel andere users vertellen dat ze dat ook vinden en dat je er vroeger raar door werd aangekeken als je dat zei.
Going to the dogs.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:40 schreef Disana het volgende:
Klopt. Was behoorlijk waardeloos om naar te kijken
'Going to the dogs.'quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:39 schreef golfer het volgende:
Dat heeft Wim T. Schippers ook al eens gedaan met herdershonden op het toneel.
Fragment had wat langer moeten duren. Meh.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe veel verder kun je de diepte in gaan dan dat iemand een onderwerp aansnijdt waarbij ie zijn tranen niet kan inhouden ?
Le Sacre du Printemp werd ook neergesabeld na de premiere.quote:
Ben jij d'r ook zo ene die nu pas ontdekt dat Berlijn de hipste stad van Europa is?quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:34 schreef golfer het volgende:
Wel 2 uitzendingen achter elkaar met veel op Duitsland gerichte en Duitstalige fragmenten.
Toeval of is het weer 'in' ?
Ik ben er nog nooit geweest en zal er ook nooit naartoe gaan.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:45 schreef Ringo het volgende:
Ben jij d'r ook zo ene die nu pas ontdekt dat Berlijn de hipste stad van Europa is?
Jammer, gemiste kans. Blijven hangen in het verleden, dat is nu juist waar Berlijn geen last van heeft.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:47 schreef golfer het volgende:
Ik ben er nog nooit geweest en zal er ook nooit naartoe gaan.
Ik nog wel. Dagelijks.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:54 schreef Ringo het volgende:
. Blijven hangen in het verleden, dat is nu juist waar Berlijn geen last van heeft.
Weltrustenquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:57 schreef Disana het volgende:
Bedtijd voor mij. Ik vond het een prima avond
gnightquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:57 schreef Disana het volgende:
Bedtijd voor mij. Ik vond het een prima avond
Berlijn is fantastisch. Dit is trouwens ook een mooie zomergasten.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:54 schreef Ringo het volgende:
[..]
Jammer, gemiste kans. Blijven hangen in het verleden, dat is nu juist waar Berlijn geen last van heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |