Dat was Pascal, die leerde de mensheid rekenen. De meesten van ons kunnen beter naar de wolken blijven kijken.quote:
Alex van Warmerdam en Fassbender wonnen als theatermakers talloze prijzen met hun films. Ingmar Bergman begon ook op het toneel. Net als Chaplin.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:08 schreef Deckard het volgende:
Sowieso vertrouw ik theatermakers niet als het gaat om smaak in films.
Descartes.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:10 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat was Pascal, die leerde de mensheid rekenen.
Jazeker.quote:
Sowieso een raar gevoel als ik hem zie spelen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:12 schreef golfer het volgende:
Vreemd om Jeroen Willems Duits te zien spreken en spelen.
Dat zie je er ook van af.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alex van Warmerdam en Fassbender wonnen als theatermakers talloze prijzen met hun films. Ingmar Bergman begon ook op het toneel. Net als Chaplin.
maar hij leefde maar 50 jaar.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:22 schreef golfer het volgende:
Mooie zin: hij had 100.000 levens in zich.
'In' weet ik niet. Het is iig geen taboe meer. Heb nog een topic geopend in TTK over dat ik Duits de mooiste taal vind. Kwamen een stel andere users vertellen dat ze dat ook vinden en dat je er vroeger raar door werd aangekeken als je dat zei.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:34 schreef golfer het volgende:
Wel 2 uitzendingen achter elkaar met veel op Duitsland gerichte en Duitstalige fragmenten.
Toeval of is het weer 'in' ?
Hoe veel verder kun je de diepte in gaan dan dat iemand een onderwerp aansnijdt waarbij ie zijn tranen niet kan inhouden ?quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:35 schreef Deckard het volgende:
Dit is wel weer interessant maar niet echt veel de diepte in
middenpunt van de lever?quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe veel verder kun je de diepte in gaan dan dat iemand een onderwerp aansnijdt waarbij ie zijn tranen niet kan inhouden ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |