quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 02:07 schreef maxburger het volgende:
Straks begint het ellenlange wachten op GTA6.
Pardon?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:13 schreef Fritter het volgende:
Bij deze: Nog 27 dagen, 22 uur en 47 minuten vanaf nu!
Het wachten is Bijna over!
Zou de map niet per deel ontsloten na het doorlopen van missies? Zoals in III, VC en SA, weet niet hoe het in IV was.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:36 schreef Roemeen013 het volgende:
Ja sowieso de eerste missie zodat je kan saven, dat bedoel ik. Maar na de eerste missie alles even verkennen voordat je verder gaat.
Schijnbaar krijg je nu een kleine introductie van de 3 karakters die op verschillende plaatsen van de map wonen. dus de map moet bijna wel geheel toegankelijk zijn vanaf het begin.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zou de map niet per deel ontsloten na het doorlopen van missies? Zoals in III, VC en SA, weet niet hoe het in IV was.
Ze kunnen ook allemaal in of vlakbij de stad wonen, al woont die hillbilly volgens het introfilmpje inderdaad ergens in een trailerparkquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:37 schreef Mr.44 het volgende:
Schijnbaar krijg je nu een kleine introductie van de 3 karakters die op verschillende plaatsen van de map wonen. dus de map moet bijna wel geheel toegankelijk zijn vanaf het begin.
Is van maandag op dinsdag toch? Zal er voor veel mensen niet in zitten danquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:43 schreef kaos- het volgende:
Zijn er nog mensen die naar een midnight launch gaan?
Ja ik ben zo'n freak die de volgende dag vrij neemtquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Is van maandag op dinsdag toch? Zal er voor veel mensen niet in zitten dan
Ik studeer, ga gewoon een weekje colleges skippenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:06 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ja ik ben zo'n freak die de volgende dag vrij neemt
Bij mij zit dat er niet inquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik studeer, ga gewoon een weekje colleges skippen
Hoe bedoel je geen zin?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:58 schreef EpicKnife het volgende:
Haha, ik moet waarschijnlijk nog maanden wachten voor een PC release.![]()
Mijn xbox staat te rotten in mijn kast en heb ook geen zin om dit spel voor de console te halen.
Dat vind ik echt oprecht zonde. Een game die zo goed is laten liggen en wachten totdat hij voor een ander systeem uitkomt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:58 schreef EpicKnife het volgende:
Mijn xbox staat te rotten in mijn kast en heb ook geen zin om dit spel voor de console te halen.
Dat doe je jezelf aan, als mijn ps3 nu stuk zou gaan zou ik echt direct een andere halen speciaal voor gta 5quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:58 schreef EpicKnife het volgende:
Het liefst koop ik geen spel meer voor de PS3 maar durf met de mogelijke leveringsproblemen de gok niet te nemen op de PS4. Gewoon Fifa 14 & GTA maar voor de PS3 kopen. Dan merk ik wel wanneer de PS4 goed voorradig is en de juiste titels allemaal beschikbaar zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:05 schreef budvar het volgende:
[..]
Dat doe je jezelf aan, als mijn ps3 nu stuk zou gaan zou ik echt direct een andere halen speciaal voor gta 5
Fifa 14 kopenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Het liefst koop ik geen spel meer voor de PS3 maar durf met de mogelijke leveringsproblemen de gok niet te nemen op de PS4. Gewoon Fifa 14 & GTA maar voor de PS3 kopen. Dan merk ik wel wanneer de PS4 goed voorradig is en de juiste titels allemaal beschikbaar zijn.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan idd net zo goed 13 12 11 10 wegwerken met tip-ex en er 14 op zetten.
mensen die zonder kennis een mening vormenquote:
Ja inderdaad. Waar doe je da?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
mensen die zonder kennis een mening vormen
Yup, eerste keer ooit. Maar ja, gta v he, dan mag het.Zal ook niet meteen gaan gamen, aangezien dochterlief om 7 uur weer wakker is.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:43 schreef kaos- het volgende:
Zijn er nog mensen die naar een midnight launch gaan?
Nou ja ik koop zeker nog wat spellen voor de ps3: gta 5, gt6, bf4, the bureau. Misschien nog wel meer, ik heb echt totaal nog geen behoefte aan de ps4. Kijk over 1,5-2 jaar wel eens of er dan een leuke bundel is voor de ps4.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Het liefst koop ik geen spel meer voor de PS3 maar durf met de mogelijke leveringsproblemen de gok niet te nemen op de PS4. Gewoon Fifa 14 & GTA maar voor de PS3 kopen. Dan merk ik wel wanneer de PS4 goed voorradig is en de juiste titels allemaal beschikbaar zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |