Klopt allemaalquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:00 schreef F1978 het volgende:
Het valt mij op dat er tegenwoordig zo weinig respect voor vrouwen getoond word....toen ik 16 was ging ik altijd respectvol om met vrouwen en nu nog, maar tegenwoordig hoor ik al heel makkelijk dat vrouwen voor hoeren uitgemaakt worden of dat er op ze gescholden wordt om eigenlijk niks....en ook op een oneerlijke manier bv:
- Als mannen verschillende vrouwen wippen mag dat, andersom niet.
- Mannen worden boos op vrouwen vaak, terwijl ze zelf dingen doen steeds dat vrouwen wel boos moeten worden op ze. (door gedrag, of situaties die niet goed gaan)
- Veel mannen zijn ook erg egoistisch.
- Als sommige mannen pijn hebben is het altijd erger dan bij de vrouw (de vrouw maakt bevallingen vaak nog mee enzo, maar goed LOL)
etc.
Nu wil ik niet zeggen dat vrouwen ook altijd zo heilig zijn, maar ze krijgen het wel vaker zwaarder te verduren dan dat ze verdienen in het leven..
Wat is jullie mening hierover, of zien jullie dit anders ?
Je hebt gelijk hoor...quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:29 schreef MrBadass het volgende:
[..]
Klopt allemaal
En voor degenen die meteen al allemaal 'Gay' roepen, wie het hardst roept wie het zelf zal zijn
Echt serieus GROW UP dit is 2013. geen 1900. vrouwen werken tegenwoordig. Jij moest maar eens in een wereld zonder vrouwen komen ofzo. kijken hoe lang t duurt voordat je jankend terug komt..quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:34 schreef Baws het volgende:
Ik heb géén respect voor vrouwen. Alles wat enige betekenis heeft op deze aarde is gemaakt door mannen. Vrouwen hebben hier 0,0 aan bijgedragen. Een vrouw dient zich onderdanig op te stellen zodat ze nog enig nut heeft (denk aan iedere dag koken, schoonmaken en seksuele diensten verlenen). Wanneer een vrouw hier niet aan voldoet is ze in principe gewoon een man, maar dan zonder de kwaliteiten van een man. Waardeloos dus.
Ik ontken toch ook niet dat vrouwen ook een functie hebben?quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:36 schreef MrBadass het volgende:
[..]
Echt serieus GROW UP dit is 2013. geen 1900. vrouwen werken tegenwoordig. Jij moest maar eens in een wereld zonder vrouwen komen ofzo. kijken hoe lang t duurt voordat je jankend terug komt..
Nee maar jij wil dat je vrouw een slaaf word.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:37 schreef Baws het volgende:
[..]
Ik ontken toch ook niet dat vrouwen ook een functie hebben?
Dat weet ik dat vrouwen ook werken, maar gaat niet om werken....gaat om respect naar elkaar toequote:Op zondag 18 augustus 2013 16:36 schreef MrBadass het volgende:
[..]
Echt serieus GROW UP dit is 2013. geen 1900. vrouwen werken tegenwoordig. Jij moest maar eens in een wereld zonder vrouwen komen ofzo. kijken hoe lang t duurt voordat je jankend terug komt..
Nee, dat is ze inderdaad niet. Ze is een onderdanige levensgezel, die dient te luisteren naar de man des huizes. Als je vrouwen gelijkwaardig behandelt verlaag je jezelf tot een vrouw en ben je dus eigenlijk een homoseksueel.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:38 schreef MrBadass het volgende:
[..]
Nee maar jij wil dat je vrouw een slaaf word.. ze is geen een of ander voorwerp wat je gebruiken kan.
Ja maar het ging mij bij hem er even om hoe hij een vrouw zag.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:39 schreef F1978 het volgende:
[..]
Dat weet ik dat vrouwen ook werken, maar gaat niet om werken....gaat om respect naar elkaar toe
ohh god, therapietje moet dit kunnen verhelpenquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:40 schreef Baws het volgende:
[..]
Nee, dat is ze inderdaad niet. Ze is een onderdanige levensgezel, die dient te luisteren naar de man des huizes. Als je vrouwen gelijkwaardig behandelt verlaag je jezelf tot een vrouw en ben je dus eigenlijk een homoseksueel.
Nou zelfs op FOK! hier lees ik vaak hoe mannen op vrouwen reageren in een topic, dan maak ik mij weleens zorgen waar het naartoe gaat idd...quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:41 schreef Macrador het volgende:
Je overdrijft met je "veel" mannen en random aannames. Misschien in jouw leefwereld, maar ga dat niet extrapoleren naar de wereld.
Dus iedereen die niet feministisch is moet van jou in therapie? Dan kun je beter zelf in therapie gaan om te leren wat minder narrow minded te denken.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:41 schreef MrBadass het volgende:
[..]
ohh god, therapietje moet dit kunnen verhelpen
Of ik weet hoe het beter kanquote:
Je neemt het internet best niet al te serieus. Zeker FOK! niet.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:43 schreef F1978 het volgende:
[..]
Nou zelfs op FOK! hier lees ik vaak hoe mannen op vrouwen reageren in een topic, dan maak ik mij weleens zorgen waar het naartoe gaat idd...
Word maar Moslim en ga in Iran wonen of zo.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:34 schreef Baws het volgende:
Ik heb géén respect voor vrouwen. Alles wat enige betekenis heeft op deze aarde is gemaakt door mannen. Vrouwen hebben hier 0,0 aan bijgedragen. Een vrouw dient zich onderdanig op te stellen zodat ze nog enig nut heeft (denk aan iedere dag koken, schoonmaken en seksuele diensten verlenen). Wanneer een vrouw hier niet aan voldoet is ze in principe gewoon een man, maar dan zonder de kwaliteiten van een man. Waardeloos dus.
Nee, dat heb ik soms wel gemerkt, maar zitten verder wel aardige mensen hier evenzogoedquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:45 schreef Macrador het volgende:
[..]
Neem het internet best niet al te serieus. Zeker FOK! niet.
Nee, jij denkt dat je hoger staat dan iemand. Dat is niet bepaald een normale instelling. En waarom moet meteen de homo erin gegooit worden? kijk als die irritante niet luisterende soort er niet was dan was iedereen nu homoquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:44 schreef Baws het volgende:
[..]
Dus iedereen die niet feministisch is moet van jou in therapie? Dan kun je beter zelf in therapie gaan om te leren wat minder narrow minded te denken.
Ben geen landverrader zoals de pvda in het verleden met meneer den uijlquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:46 schreef _Water_ het volgende:
[..]
Word maar Moslim en ga in Iran wonen of zo.
Ook goed voor Nederland.
Juist....jij snapt het .quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:46 schreef MrBadass het volgende:
[..]
Nee, jij denkt dat je hoger staat dan iemand. Dat is niet bepaald een normale instelling. En waarom moet meteen de homo erin gegooit worden? kijk als die irritante niet luisterende soort er niet was dan was iedereen nu homo
Ik had het tegen die ander.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:46 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ben geen landverrader zoals de pvda in het verleden met meneer den uijl
oke...sorry daarvoor....krijg echt superveel reacties los hier namelijkquote:
Het is niet verstandig om energie van mannen te laten verspillen aan bijvoorbeeld het huishouden, omdat mannen over unieke kwaliteiten beschikken. Dit komt de samenleving niet ten goede. Laat het huishouden over aan de vrouw, die is daar vaak veel beter in, zodat de man beter kan ontdekken, uitvinden, verbeteren en produceren.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:46 schreef MrBadass het volgende:
[..]
Nee, jij denkt dat je hoger staat dan iemand. Dat is niet bepaald een normale instelling. En waarom moet meteen de homo erin gegooit worden? kijk als die irritante niet luisterende soort er niet was dan was iedereen nu homo
quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:46 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ben geen landverrader zoals de pvda in het verleden met meneer den uijl
En straks heb je geen vrouw meer en dan sta je overal alleen voorquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:57 schreef Baws het volgende:
[..]
Het is niet verstandig om energie van mannen te laten verspillen aan bijvoorbeeld het huishouden, omdat mannen over unieke kwaliteiten beschikken. Dit komt de samenleving niet ten goede. Laat het huishouden over aan de vrouw, die is daar vaak veel beter in, zodat de man beter kan ontdekken, uitvinden, verbeteren en produceren.
Dit heb ik ook besproken in mijn verhaal he, egoisme....quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:57 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Ik heb enkel respect voor mezelf.
Ja en daar zal de samenleving onder lijden.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:00 schreef MrBadass het volgende:
[..]
En straks heb je geen vrouw meer en dan sta je overal alleen voor
Ik doe dit niet voor mezelf, dus dat is niet mijn intentie hiermee....quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:03 schreef Sjaakz het volgende:
Levert dit nou nog wat op qua vrouwen dan hè?
Nee, absoluut niet....quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:05 schreef AMangold het volgende:
Dankje, maare ben jij niet stiekem een vrouw op een mannen account?
Want verschillende vrouwen zeggen dit zelf vaak genoegd
Ik zit hier nu 2 weken nog maar, en ben niet van plan te gaan liegen hier over mijn geslachtquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:05 schreef AMangold het volgende:
Dankje, maare ben jij niet stiekem een vrouw op een mannen account?
Want verschillende vrouwen zeggen dit zelf vaak genoegd
^^ okequote:Op zondag 18 augustus 2013 17:07 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik zit hier nu 2 weken nog maar, en ben niet van plan te gaan liegen hier over mijn geslacht
Nee, nee... Natuurlijk is dat niet je intentie, jij hebt respect enzo. Dat snap ik. Maar los van je intentie... Levert het wat op? Als 'bijvangst' zeg maar.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:05 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik doe dit niet voor mezelf, dus dat is niet mijn intentie hiermee....
Ik vind het wel fijn om anderen te helpen, dat doe ik omdat ik het leuk vind om te doen, maar egoisme is daar niet de reden van, of eigendunk of wat voor slechte dingen mensen verzinnen...quote:
?? huh, zei ik dat dan?quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:09 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn om anderen te helpen, dat doe ik omdat ik het leuk vind om te doen, maar egoisme is daar niet de reden van, of eigendunk of wat voor slechte dingen mensen verzinnen...
Je bedoeld of ik een vriendin er zelf aan over hou door deze topic, of bedoel je het anders ?quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:08 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Nee, nee... Natuurlijk is dat niet je intentie, jij hebt respect enzo. Dat snap ik. Maar los van je intentie... Levert het wat op? Als 'bijvangst' zeg maar.
Nee, jij niet....maar sommige hebben dat hier gezegd al....quote:
dat denk ik nietquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:04 schreef Baws het volgende:
[..]
Ja en daar zal de samenleving onder lijden.
Nee. Vriendinnen is een beetje te ambigue. Sorry, maar ik ken er geen respectvoller woord voor. Ik bedoel neukertjes. En ik bedoel niet alleen door dit topic, maar gewoon in het algemeen..quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:10 schreef F1978 het volgende:
[..]
Je bedoeld of ik een vriendin er zelf aan over hou door deze topic, of bedoel je het anders ?
Ik heb een vriendin gehad waarmee ik als vrienden uit elkaar ben gegaan, maar ik ben geen type voor one-night stands, als je dat bedoeld...quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:15 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Nee. Vriendinnen is een beetje te ambigue. Sorry, maar ik ken er geen respectvoller woord voor. Ik bedoel neukertjes. En ik bedoel niet alleen door dit topic, maar gewoon in het algemeen..
Mietjequote:Op zondag 18 augustus 2013 17:10 schreef F1978 het volgende:
[..]
Nee, jij niet....maar sommige hebben dat hier gezegd al....
Oh, ok.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:17 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin gehad waarmee ik als vrienden uit elkaar ben gegaan, maar ik ben geen type voor one-night stands, als je dat bedoeld...
Tja, ik heb wel vaak getwijfeld of een vaste sexrelatie, of een gewone relatie met vaker seks erin....maar zoiezo wil ik wel een vaste vrouwelijke partner....quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:15 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Nee. Vriendinnen is een beetje te ambigue. Sorry, maar ik ken er geen respectvoller woord voor. Ik bedoel neukertjes. En ik bedoel niet alleen door dit topic, maar gewoon in het algemeen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |