^^ okequote:Op zondag 18 augustus 2013 17:07 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik zit hier nu 2 weken nog maar, en ben niet van plan te gaan liegen hier over mijn geslacht
Nee, nee... Natuurlijk is dat niet je intentie, jij hebt respect enzo. Dat snap ik. Maar los van je intentie... Levert het wat op? Als 'bijvangst' zeg maar.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:05 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik doe dit niet voor mezelf, dus dat is niet mijn intentie hiermee....
Ik vind het wel fijn om anderen te helpen, dat doe ik omdat ik het leuk vind om te doen, maar egoisme is daar niet de reden van, of eigendunk of wat voor slechte dingen mensen verzinnen...quote:
?? huh, zei ik dat dan?quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:09 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn om anderen te helpen, dat doe ik omdat ik het leuk vind om te doen, maar egoisme is daar niet de reden van, of eigendunk of wat voor slechte dingen mensen verzinnen...
Je bedoeld of ik een vriendin er zelf aan over hou door deze topic, of bedoel je het anders ?quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:08 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Nee, nee... Natuurlijk is dat niet je intentie, jij hebt respect enzo. Dat snap ik. Maar los van je intentie... Levert het wat op? Als 'bijvangst' zeg maar.
Nee, jij niet....maar sommige hebben dat hier gezegd al....quote:
dat denk ik nietquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:04 schreef Baws het volgende:
[..]
Ja en daar zal de samenleving onder lijden.
Nee. Vriendinnen is een beetje te ambigue. Sorry, maar ik ken er geen respectvoller woord voor. Ik bedoel neukertjes. En ik bedoel niet alleen door dit topic, maar gewoon in het algemeen..quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:10 schreef F1978 het volgende:
[..]
Je bedoeld of ik een vriendin er zelf aan over hou door deze topic, of bedoel je het anders ?
Ik heb een vriendin gehad waarmee ik als vrienden uit elkaar ben gegaan, maar ik ben geen type voor one-night stands, als je dat bedoeld...quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:15 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Nee. Vriendinnen is een beetje te ambigue. Sorry, maar ik ken er geen respectvoller woord voor. Ik bedoel neukertjes. En ik bedoel niet alleen door dit topic, maar gewoon in het algemeen..
Mietjequote:Op zondag 18 augustus 2013 17:10 schreef F1978 het volgende:
[..]
Nee, jij niet....maar sommige hebben dat hier gezegd al....
Oh, ok.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:17 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin gehad waarmee ik als vrienden uit elkaar ben gegaan, maar ik ben geen type voor one-night stands, als je dat bedoeld...
Tja, ik heb wel vaak getwijfeld of een vaste sexrelatie, of een gewone relatie met vaker seks erin....maar zoiezo wil ik wel een vaste vrouwelijke partner....quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:15 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Nee. Vriendinnen is een beetje te ambigue. Sorry, maar ik ken er geen respectvoller woord voor. Ik bedoel neukertjes. En ik bedoel niet alleen door dit topic, maar gewoon in het algemeen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |