ohh god, therapietje moet dit kunnen verhelpenquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:40 schreef Baws het volgende:
[..]
Nee, dat is ze inderdaad niet. Ze is een onderdanige levensgezel, die dient te luisteren naar de man des huizes. Als je vrouwen gelijkwaardig behandelt verlaag je jezelf tot een vrouw en ben je dus eigenlijk een homoseksueel.
Nou zelfs op FOK! hier lees ik vaak hoe mannen op vrouwen reageren in een topic, dan maak ik mij weleens zorgen waar het naartoe gaat idd...quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:41 schreef Macrador het volgende:
Je overdrijft met je "veel" mannen en random aannames. Misschien in jouw leefwereld, maar ga dat niet extrapoleren naar de wereld.
Dus iedereen die niet feministisch is moet van jou in therapie? Dan kun je beter zelf in therapie gaan om te leren wat minder narrow minded te denken.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:41 schreef MrBadass het volgende:
[..]
ohh god, therapietje moet dit kunnen verhelpen
Of ik weet hoe het beter kanquote:
Je neemt het internet best niet al te serieus. Zeker FOK! niet.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:43 schreef F1978 het volgende:
[..]
Nou zelfs op FOK! hier lees ik vaak hoe mannen op vrouwen reageren in een topic, dan maak ik mij weleens zorgen waar het naartoe gaat idd...
Word maar Moslim en ga in Iran wonen of zo.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:34 schreef Baws het volgende:
Ik heb géén respect voor vrouwen. Alles wat enige betekenis heeft op deze aarde is gemaakt door mannen. Vrouwen hebben hier 0,0 aan bijgedragen. Een vrouw dient zich onderdanig op te stellen zodat ze nog enig nut heeft (denk aan iedere dag koken, schoonmaken en seksuele diensten verlenen). Wanneer een vrouw hier niet aan voldoet is ze in principe gewoon een man, maar dan zonder de kwaliteiten van een man. Waardeloos dus.
Nee, dat heb ik soms wel gemerkt, maar zitten verder wel aardige mensen hier evenzogoedquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:45 schreef Macrador het volgende:
[..]
Neem het internet best niet al te serieus. Zeker FOK! niet.
Nee, jij denkt dat je hoger staat dan iemand. Dat is niet bepaald een normale instelling. En waarom moet meteen de homo erin gegooit worden? kijk als die irritante niet luisterende soort er niet was dan was iedereen nu homoquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:44 schreef Baws het volgende:
[..]
Dus iedereen die niet feministisch is moet van jou in therapie? Dan kun je beter zelf in therapie gaan om te leren wat minder narrow minded te denken.
Ben geen landverrader zoals de pvda in het verleden met meneer den uijlquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:46 schreef _Water_ het volgende:
[..]
Word maar Moslim en ga in Iran wonen of zo.
Ook goed voor Nederland.
Juist....jij snapt het .quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:46 schreef MrBadass het volgende:
[..]
Nee, jij denkt dat je hoger staat dan iemand. Dat is niet bepaald een normale instelling. En waarom moet meteen de homo erin gegooit worden? kijk als die irritante niet luisterende soort er niet was dan was iedereen nu homo
Ik had het tegen die ander.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:46 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ben geen landverrader zoals de pvda in het verleden met meneer den uijl
oke...sorry daarvoor....krijg echt superveel reacties los hier namelijkquote:
Het is niet verstandig om energie van mannen te laten verspillen aan bijvoorbeeld het huishouden, omdat mannen over unieke kwaliteiten beschikken. Dit komt de samenleving niet ten goede. Laat het huishouden over aan de vrouw, die is daar vaak veel beter in, zodat de man beter kan ontdekken, uitvinden, verbeteren en produceren.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:46 schreef MrBadass het volgende:
[..]
Nee, jij denkt dat je hoger staat dan iemand. Dat is niet bepaald een normale instelling. En waarom moet meteen de homo erin gegooit worden? kijk als die irritante niet luisterende soort er niet was dan was iedereen nu homo
quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:46 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ben geen landverrader zoals de pvda in het verleden met meneer den uijl
En straks heb je geen vrouw meer en dan sta je overal alleen voorquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:57 schreef Baws het volgende:
[..]
Het is niet verstandig om energie van mannen te laten verspillen aan bijvoorbeeld het huishouden, omdat mannen over unieke kwaliteiten beschikken. Dit komt de samenleving niet ten goede. Laat het huishouden over aan de vrouw, die is daar vaak veel beter in, zodat de man beter kan ontdekken, uitvinden, verbeteren en produceren.
Dit heb ik ook besproken in mijn verhaal he, egoisme....quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:57 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Ik heb enkel respect voor mezelf.
Ja en daar zal de samenleving onder lijden.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:00 schreef MrBadass het volgende:
[..]
En straks heb je geen vrouw meer en dan sta je overal alleen voor
Ik doe dit niet voor mezelf, dus dat is niet mijn intentie hiermee....quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:03 schreef Sjaakz het volgende:
Levert dit nou nog wat op qua vrouwen dan hè?
Nee, absoluut niet....quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:05 schreef AMangold het volgende:
Dankje, maare ben jij niet stiekem een vrouw op een mannen account?
Want verschillende vrouwen zeggen dit zelf vaak genoegd
Ik zit hier nu 2 weken nog maar, en ben niet van plan te gaan liegen hier over mijn geslachtquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:05 schreef AMangold het volgende:
Dankje, maare ben jij niet stiekem een vrouw op een mannen account?
Want verschillende vrouwen zeggen dit zelf vaak genoegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |