Geen labiele minderjarige meisjes fixenquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
Labiele minderjarige meisjes fixxen
Goed!quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:03 schreef TwentyFourr het volgende:
Maar het is ook een foto in grijstinten, dat maakte het er niet beter op. Maargoed nu kijk ik er anders tegenaan.
Dan kan je aan de gang blijven hè..quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:09 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]
Goed!
Eigenlijk verdient ze ook een groter plaatje, maar ja.. denk niet dat Fok! dat gaat aanpassen
quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:13 schreef LKVBHD het volgende:
[..]
Mijn Favo nieuwe user!zonde, je was zo dichtbij....net een spoiler teveelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
Daarom..quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:13 schreef TwentyFourr het volgende:
Dan kan je aan de gang blijven hè..
Waarom niet op KLB?quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:35 schreef F1978 het volgende:
De andere kant van het verhaal:
R&P / Respect voor mannen
Omdat ik realiseerde dat het toch allebei bij R&P had gemoeten, sorry daarvoor.quote:
Ik ookquote:
vriendinnetje ?? ik ben een man hoorquote:
Hij is 35 en woont nog thuisquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:58 schreef Jachtgeweer het volgende:
ts is er zo één die voor altijd in de friendzone blijft
tevens moeten vrouwmenschen de waffel houden over gelijke rechten, want een man en vrouw zijn niet gelijk.
man - superieur
vrouw - inferieur
Hahah! Hij bedoelt zijn eigen vriendinquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:00 schreef F1978 het volgende:
[..]
vriendinnetje ?? ik ben een man hoor
Is Nikonlover dan een man ??quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:14 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Hahah! Hij bedoelt zijn eigen vriendin
JAAAAAAA ....ik snapte je dus al niet ..geeft niks hoor, heb ik ook zo vaakquote:
Nikonlover heeft op FOK! Ingesteld dat hij een vrouw is maar eigenlijk is hij een dikke 40+ man die op aandacht geilt. Oh en hij heft het vaak over zijn 'dinnetje.quote:
Is dat een feit, of bedoel je dit sarcastisch ??quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:42 schreef speciaal het volgende:
[..]
Nikonlover heeft op FOK! Ingesteld dat hij een vrouw is maar eigenlijk is hij een dikke 40+ man die op aandacht geilt. Oh en hij heft het vaak over zijn 'dinnetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |