Reageer dan eens serieus op mijn reactie en de aanvulling van waterloos?quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:06 schreef F1978 het volgende:
Zie je wat ik bedoel, geen respect de mannen hier LOL....bewijs geleverd.....LOL
Ja.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:04 schreef F1978 het volgende:
Dus jullie willen vrouwen liever als stront behandelen begrijp ik, dit is jullie oplossing ??
Ik walg van je.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:06 schreef F1978 het volgende:
Zie je wat ik bedoel, geen respect de mannen hier LOL....bewijs geleverd.....LOL
Ja en ze zullen het nooit snappen volgens mijquote:
Komt jouw moeder niet op je zolderkamer?quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:07 schreef F1978 het volgende:
Daarom hebben jullie altijd gezeik met vrouwen, en ik niet
quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:08 schreef F1978 het volgende:
En nee, ben geen gay....maar de waarheid moeten jullie onder ogen zien....als je wilt dat goede dingen gebeuren in het leven met jullie en jullie vrouw/vriendin zullen jullie toch meer respect moeten op gaan brengen.
Wat heeft dat er nou weer mee te maken, en daar was ik ook respectvol tegen btwquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
Welk topic was het ook alweer waarin je een jong meisje probeerde te hosselen?
Jawel, jij wordt altijd gefriendzoned. Dan komen ze bij jou uithuilen en over andere mannen klagen waardoor jij nu het idee hebt dat jij het goed doet. Alleen jij wordt nooit geneukt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:07 schreef F1978 het volgende:
Daarom hebben jullie altijd gezeik met vrouwen, en ik niet
okequote:Op zondag 18 augustus 2013 16:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel, jij wordt altijd gefriendzoned. Dan komen ze bij jou uithuilen en over andere mannen klagen waardoor jij nu het idee hebt dat jij het goed doet. Alleen jij wordt nooit geneukt.
Het tandarts-meisje?quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
Welk topic was het ook alweer waarin je een jong meisje probeerde te hosselen?
Ts, bewijs met een pic dat je een kerel bent!quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:09 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ja en ze zullen het nooit snappen volgens mij
IDD, problemen mee ? pech gehadquote:
Ik vind deze TS sowieso een beetje eng. Vooral naar vrouwen toe.quote:
Wat schattigquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:14 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik vind deze TS sowieso een beetje eng. Vooral naar vrouwen toe.
Dat is ook niet het punt. Het is mijn verklaring voor jouw waanideeėn over gebrek aan respect voor vrouwen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:11 schreef F1978 het volgende:
[..]
oke![]()
...er is meer dan seks in de wereld hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |