Ik zeg niet dat iemand perfect moet zijn hoor, ik probeer het gewoon eerlijk te houden, vanwege mijn andere topic...bovendien is dit niet mijn mening over vrouwen...maar een algemene kijk van veel mannen op vrouwenquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:36 schreef Angel-Joy het volgende:
Niemand is perfect, dus jouw topics zijn best nutteloos.
bij dezequote:Op zondag 18 augustus 2013 19:37 schreef hoink581 het volgende:
Waarom zet je hier nu niet weg dat er geen respect meer is voor mannen en dat single vrouwen een man zoeken die aan al hun onrealistische eisen moet voldoen? Dit noem ik geen gelijkwaardige behandeling!
Dan nog is het nutteloos, er valt altijd wel wat over te klagen over een ander, niks nieuws.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:37 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat iemand perfect moet zijn hoor, ik probeer het gewoon eerlijk te houden, vanwege mijn andere topic...bovendien is dit niet mijn mening over vrouwen...maar een algemene kijk van veel mannen op vrouwen
Je bedoeld daarmee weinig tot geen zin in seks dus ?quote:
Ik bedoel deze topics niet verkeerd, ik doe ze juist over beide geslachten zodat in ons drukke leven er eens gepraat over wordt met elkaar, om het beter te maken in het algemeen, is niet verkeerd van mij bedoeld, integendeelquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan nog is het nutteloos, er valt altijd wel wat over te klagen over een ander, niks nieuws.
Ik denk niet dat 2 topics op een Nederlandse forum wat verandert aan ons/beter maakt in 't algemeen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:41 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik bedoel deze topics niet verkeerd, ik doe ze juist over beide geslachten zodat in ons drukke leven er eens gepraat over wordt met elkaar, om het beter te maken in het algemeen, is niet verkeerd van mij bedoeld, integendeel
Het onderwerp ligt juist wat gevoeliger bij de mensen, dan wanneer het over het openen van de jampot gaat bv....al zou dat maar een beetje helpen en een beetje aanzet tot nadenken daarover...dan is het al mooi meegenomen vind ik....quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat 2 topics op een Nederlandse forum wat verandert aan ons/beter maakt in 't algemeen.
Blijf vooral zo naïefquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:44 schreef F1978 het volgende:
[..]
Het onderwerp ligt juist wat gevoeliger bij de mensen, dan wanneer het over het openen van de jampot gaat bv....al zou dat maar een beetje helpen en een beetje aanzet tot nadenken daarover...dan is het al mooi meegenomen vind ik....
Okee ? gebaseerd op ?? ik zie jou niet iets doen om dingen beter te maken, afzeiken kan iedereen, is niks moeilijks aan, positief zijn is beter.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:43 schreef TwentyFourr het volgende:
35 jaar en ongeveer net zoveel intelligentie als een baksteen en twee pinda's bij elkaar.
of realistisch, maar iedereen mag een eigen mening hebben natuurlijk. evenzogoed respect daarvoor.quote:
Gebaseerd op bijvoorbeeld het herhalen van spreuken als 'afzeiken kan iedereen, positief zijn is beter', die je in 30 reacties 3 keer hebt weten te maken. En doordat je bijvoorbeeld zinnen niet met een punt afsluit maar met ... waarna je met een volgende zin begint.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:45 schreef F1978 het volgende:
[..]
Okee ? gebaseerd op ?? ik zie jou niet iets doen om dingen beter te maken, afzeiken kan iedereen, is niks moeilijks aan, positief zijn is beter.
Sommige dingen kan je niet 'beter' maken.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:45 schreef F1978 het volgende:
[..]
ik zie jou niet iets doen om dingen beter te maken
Ja en ik vind jouw mening poep, heb je bewezen in foksters s&gquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:46 schreef F1978 het volgende:
[..]
of realistisch, maar iedereen mag een eigen mening hebben natuurlijk. evenzogoed respect daarvoor.
die ... doe ik bewust zodat het niet op elkaar allemaal plakt. en afzeiken kan iedereen moet ik bij sommige wel herhalen, omdat mensen ook eens anders kunnen reageren dan zeiken, dit bedoelde ik dus in mijn laatste topic over bepaalde mannen, zeuren terwijl een ander het goed bedoeld, doe je dat ook bij je vrouw zo ?quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:47 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Gebaseerd op bijvoorbeeld het herhalen van spreuken als 'afzeiken kan iedereen, positief zijn is beter', die je in 30 reacties 3 keer hebt weten te maken. En doordat je bijvoorbeeld zinnen niet met een punt afsluit maar met ... waarna je met een volgende zin begint.
Maar je doet er niets aan! Waarnemen kan iedereen, positief zijn is beter.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:48 schreef trovey het volgende:
Mannen en vrouwen verschillen...wat een openbaring.![]()
Dat mag je vinden hoor, ik blijf mezelf, en ik kan ook niet iedereen mogen hier op FOK!...en ik ben niet perfect zelf, heb ik nooit gezegd ook.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja en ik vind jouw mening poep, heb je bewezen in foksters s&g
Je zou er toch zeikziek van worden als mannen en vrouwen hetzelfde zouden zijn?quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:50 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Maar je doet er niets aan! Waarnemen kan iedereen, positief zijn is beter.
juist je snapt hetquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:50 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Maar je doet er niets aan! Waarnemen kan iedereen, positief zijn is beter.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |