SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je hem weerquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:28 schreef Shreyas het volgende:
Godverdomme
Wat is Ajax ONGELOFELIJK slecht. Pure armoede dit. Wat een slechte spelers hebben we toch zeg: Bojan waardeloos, Schöne waardeloos, Fischer slecht gewoon, Sigthorsson matig, Blind matig. Jeetje ongelofelijk wat is dit? Waar gaat dit over? Met dit elftal word je nooit kampioen. Wat verschrikkelijk dramatische spel van Ajax.
Als je in de eigen ArenA moet schelden omdat er 4 minuten in plaats van 2 worden bijgeteld, dat je moet snakken naar het einde, dat je het zo moeilijk hebt tegen een amateurteam als Feyenoord moet je je diep diep schamen. Absolute wanvertoning dit. Slechtste wedstrijd van Ajax onder Frank de Boer. Ik ben blij dat de transfermarkt nog open is, want er moeten versterkingen bij. Graag een nieuwe rechts buiten, Bojan kan echt niets. En flikker op met die Schöne op het middenveld die er niets van kan, haal maar iemand anders, desnoods uit Jong Ajax.
Komende wedstrijden Heerenveen en Groningen uit? Als Ajax zo speelt mag je blij zijn met één punt uit beide wedstrijden.
Niet alleen zijn voorzetten. Speelde verder ook een uitstekende wedstrijd.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:28 schreef Kopsterk het volgende:
Eén lichtpuntje vandaag: Ligeon en zijn voorzetten.
Helaas vanaf volgende week weer van Rhijnquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:28 schreef Kopsterk het volgende:
Eén lichtpuntje vandaag: Ligeon en zijn voorzetten.
Vrij veel onzin.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:28 schreef Shreyas het volgende:
Godverdomme
Wat is Ajax ONGELOFELIJK slecht. Pure armoede dit. Wat een slechte spelers hebben we toch zeg: Bojan waardeloos, Schöne waardeloos, Fischer slecht gewoon, Sigthorsson matig, Blind matig. Jeetje ongelofelijk wat is dit? Waar gaat dit over? Met dit elftal word je nooit kampioen. Wat verschrikkelijk dramatische spel van Ajax.
Als je in de eigen ArenA moet schelden omdat er 4 minuten in plaats van 2 worden bijgeteld, dat je moet snakken naar het einde, dat je het zo moeilijk hebt tegen een amateurteam als Feyenoord moet je je diep diep schamen. Absolute wanvertoning dit. Slechtste wedstrijd van Ajax onder Frank de Boer. Ik ben blij dat de transfermarkt nog open is, want er moeten versterkingen bij. Graag een nieuwe rechts buiten, Bojan kan echt niets. En flikker op met die Schöne op het middenveld die er niets van kan, haal maar iemand anders, desnoods uit Jong Ajax.
Komende wedstrijden Heerenveen en Groningen uit? Als Ajax zo speelt mag je blij zijn met één punt uit beide wedstrijden.
Raakte wel vermoeid na een uur, toen slopen er toch wel veel foutjes inquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Niet alleen zijn voorzetten. Speelde verder ook een uitstekende wedstrijd.
Mee eens, gelukkig kostte het dit keer geen puntenquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
Vermeer mag ook wel een keer banken trouwens
We hebben het hier over Feyenoord hè? Die club Rotterdam die een selectie heeft waar je in eigen stadion met 3-4 goals verschil van moet winnen. Maar Ajax mag dolgelukkig zijn dat het niet gelijk is geworden, want 2-2 zou meer dan terecht zijn geweest. Ajax roept het over zichzelf af, in de tweede helft zo veel en ver teruglopen, alle duels in de lucht, maar ook op het middenveld werden kansloos verloren. Niemand had rust aan de bal, niemand kon de bal in de ploeg houden. We speelde tegen Feyenoord man, als je tegen PSV, AZ, Heerenveen, Twente, Vitesse of PEC speelt kan ik me voorstellen dat je het lastig hebt, maar hier moet je gewoon met superieur voetbal overheen walsen.quote:
Andersen zit er dicht tegen aanquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:31 schreef Morendo het volgende:
Fischer liet bij vlagen goede dingen zien. Nu was z'n directe tegenstander natuurlijk ook van het niveau lik m'n vestje en had hij wellicht bepalender kunnen zijn. Bojan is wel een drama. Als ik Overmars was zou ik toch eens op zoek gaan naar een goede vleugelspeler.
Hoezo? Van Feyenoord win je nooit onterechtquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:31 schreef remlof het volgende:
Zo wat heeft Ajax onterecht gewonnen van Feyenoord.
Zijn al verzadigd. We hadden de selectie beter moeten verversen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:31 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Die worden dit jaar geen kampioen kan ik jullie vertellen.
Say whut?quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:31 schreef remlof het volgende:
Zo wat heeft Ajax onterecht gewonnen van Feyenoord.
Inderdaad en het positieve van vandaag is slecht spelen en winnenquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:32 schreef Wessiej het volgende:
Alle superlatieven komen nu natuurlijk tevoorschijn, met als we Eriksen kwijt raken worden we 12e, schone en bojan moeten ontslagen worden maar dit was gewoon een zaadpot. Laten we weer niet met zijn allen overdrijven
Tsja, ze komen ook niet zo vaak in 1 tegen 1 situaties. Het is gewoon moeilijk voetballen voor die gasten.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:33 schreef Stiggie het volgende:
De vorm van sommige spelers kan je toch wel zorgen baren (met name van Fischer en Bojan).
Ik vond Fischer niet slechtquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:33 schreef Stiggie het volgende:
De vorm van sommige spelers kan je toch wel zorgen baren (met name van Fischer en Bojan).
Vond het ook beetje rare wissels.
Een spits voor een buitenspeler en dan heb je dus twee spitsen en een linksbuiten die altijd naar binnen trekt. Vervolgens een rb voor een cv dus dan is alle aanvoer voor de aanval compleet weg. Ik heb trouwens ook liever 1 klassieke buitenspeler.. Snapte ook niet dat Sana of Anderson niet in de ploeg kwam maar Hoesen
Maargoed we hebben gewonnen dus Frank heeft gelijk.
Dit...quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inderdaad en het positieve van vandaag is slecht spelen en winnen
Poulsen was wel weer enorm belangrijk in deze wedstrijd. Zo vaak nuttige correcties en ingrepen terwijl de rest stond te prutsen.quote:
Aad opnieuw gelijk.twitter:aad300 twitterde op zondag 18-08-2013 om 10:10:16"@Mkrabby: Belangrijk: wat verwacht @aad300 van de klassieker?"ajafey 2-1 reageer retweet
Het gras was weer groen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:35 schreef j0rdiiii het volgende:
Aad opnieuw gelijk.twitter:aad300 twitterde op zondag 18-08-2013 om 10:10:16"@Mkrabby: Belangrijk: wat verwacht @aad300 van de klassieker?"ajafey 2-1 reageer retweet
Bojan heeft niets laten zien bij Ajax, hij is waardeloos op rechts, waar gek genoeg Ligeon de meeste acties maakte en de meeste goede voorzetten gaf. Schöne blijkt wel vaker met afstand de slechtste man op het veld.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:32 schreef Wessiej het volgende:
Alle superlatieven komen nu natuurlijk tevoorschijn, met als we Eriksen kwijt raken worden we 12e, schone en bojan moeten ontslagen worden maar dit was gewoon een zaadpot. Laten we weer niet met zijn allen overdrijven
Ja, onbegrijpelijk. Terwijl we in de eerste helft na de tegengoal echt heel goed speelde. 2e helft geef je het gewoon bijna weg.quote:
Matig?quote:
De tweede helft ja.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Matig?![]()
Het was dramatisch slecht, als je zo tegen 4-5 andere ploegen uit de eredivisie had gespeeld, dan had je kansloos verloren.
Laatste totaal niet mee eens. Maar hoe die vandaag speelde...we hadden Haagse Sjonnie nodig: ''Den Ouden, douchen, met je bloedkop'' Maar dan de Schone variant.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Bojan heeft niets laten zien bij Ajax, hij is waardeloos op rechts, waar gek genoeg Ligeon de meeste acties maakte en de meeste goede voorzetten gaf. Schöne blijkt wel vaker met afstand de slechtste man op het veld.
Zo moeten ze over een maand niet gaan spelen in Eindhoven nee.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Matig?![]()
Het was dramatisch slecht, als je zo tegen 4-5 andere ploegen uit de eredivisie had gespeeld, dan had je kansloos verloren.
Dat zou echt fucking skeer zijn geweestquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, onbegrijpelijk. Terwijl we in de eerste helft na de tegengoal echt heel goed speelde. 2e helft geef je het gewoon bijna weg.
Je zag gewoon de onwennigheid op het middenveld, daar hebben die buitenspelers ook last vanquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij had wel een mooie actie ja. Maar hij kan veel beter.
Bojan en Fischer spelen al weken matig hoor.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je zag gewoon de onwennigheid op het middenveld, daar hebben die buitenspelers ook last van
Ja, in de tweede helft, waar je gewoon erop en erover moet en 3-1, 4-1 en 5-1 moet maken. Ik weet echt niet wat Ajax deed, maar het had niets weg van voetballen. Steeds dat teruglopen, misselijkmakend gewoon. En sommige spelers zijn echt Ajax-onwaardig gebleken. Juist degene die het verschil moeten maken (Bojan) en de rust terug moeten brengen (Schöne) die kunnen er echt helemaal niets van.quote:
Dat klopt maar vandaag was het moeilijker voor zequote:Op zondag 18 augustus 2013 14:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bojan en Fischer spelen al weken matig hoor.
Je bent vergeten in te loggen als HeatWave.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:28 schreef Shreyas het volgende:
Godverdomme
Ook qua instelling, vooral voor een klassieker vond ik het toch wel heel gezapigquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:39 schreef Morendo het volgende:
Competitieprogramma:
Heerenveen (uit)
Groningen (uit)
PEC (thuis)
PSV (uit)
Het moet echt beter de komende weken!
Dat zeker. Ik zat hem zelfs te knijpen toen Serero erin kwam, omdat dit niet echt de wedstrijd was voor hem. Uiteindelijk deed hij het nog niet zo slecht.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat klopt maar vandaag was het moeilijker voor ze
Je kan zo maar in 3 van de 4 wedstrijden puntverlies lijden. Hopelijk wordt er nog een aankoop gedaan, anders mag dit gezien worden als tussenjaar, waarin je in ieder geval niet meedoet om het kampioenschap. Toch jammer dat Ajax zo weinig progressie heeft gemaakt. Bijna dezelfde selectie die de tweede helft van het vorige seizoen alles won, maar wat zitten ze toch te prutsen zeg. Tegen AZ uit kan je verliezen maar de manier waarop is om te janken. Vandaag was echt te slecht voor woorden win je eigenlijk alleen omdat je tegenstander het niet kan afmaken.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:39 schreef Morendo het volgende:
Competitieprogramma:
Heerenveen (uit)
Groningen (uit)
PEC (thuis)
PSV (uit)
Het moet echt beter de komende weken!
Maak je posts wat korter joh, scheelt een hoop overbodige onzin.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je kan zo maar in 3 van de 4 wedstrijden puntverlies lijden. Hopelijk wordt er nog een aankoop gedaan, anders mag dit gezien worden als tussenjaar, waarin je in ieder geval niet meedoet voor het kampioenschap. Toch jammer dat Ajax zo weinig progressie heeft gemaakt. Bijna dezelfde selectie die de tweede helft van het vorige seizoen alles won, maar wat zitten ze toch te prutsen zeg. Tegen AZ uit kan je verliezen maar de manier waarop is om te janken. Vandaag was echt te slecht voor woorden win je eigenlijk alleen omdat je tegenstander het niet kan afmaken.
Ajax had ook meer stappen moeten zetten op de transfermarkt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je kan zo maar in 3 van de 4 wedstrijden puntverlies lijden. Hopelijk wordt er nog een aankoop gedaan, anders mag dit gezien worden als tussenjaar, waarin je in ieder geval niet meedoet om het kampioenschap. Toch jammer dat Ajax zo weinig progressie heeft gemaakt. Bijna dezelfde selectie die de tweede helft van het vorige seizoen alles won, maar wat zitten ze toch te prutsen zeg. Tegen AZ uit kan je verliezen maar de manier waarop is om te janken. Vandaag was echt te slecht voor woorden win je eigenlijk alleen omdat je tegenstander het niet kan afmaken.
Het ligt er net in, 3 wedstrijdjes en 2 trainingen op gespeeld. Zal wel opnieuw moeten.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:43 schreef Tarado het volgende:
En dat veld, echt schandalig, ik dacht dat ze op dat gebied het lek boven hadden?
quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:44 schreef FredVleespet het volgende:
Ik kijk wel uit naar de column van Willem morgen
wedden dat Fox en Arena er in voor komenquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:44 schreef FredVleespet het volgende:
Ik kijk wel uit naar de column van Willem morgen
Om meer de bal vast te houden voorin denk ik. En hij wou Kolbeinn niet wisselen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:45 schreef Stiggie het volgende:
Maar waarom Hoesen ipv een Anderson of Sana was me echt compleet onduidelijk
Vd Hoorn kan je nog iets van zeggen ivm Pelle die een reus is
Balbezit.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:45 schreef Stiggie het volgende:
Goede wissels op zich. Iedereen roept al heel lang om Hoesen en als Andersen was gekomen en weer eens had gemist terwijl hij alleen op de keeper afging, had iedereen wel weer geroepen om Hoesen. Sana is Ajax onwaardig. Van Der Hoorn moest wel komen, want Feyenoord won op een gegeven moment alles in de lucht en aangezien we op het middenveld ook al alle duels verloren, konden we dat er niet bij hebben.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:45 schreef Stiggie het volgende:
Vond het ook een prima wissel. Het werd gelijk wat stabieler en rustiger en bovendien creëerde hij nog wat kansjes.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Om meer de bal vast te houden voorin denk ik. En hij wou Kolbeinn niet wisselen.
Alderweireld was in het begin niet helemaal wakkerquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:48 schreef TIM-846 het volgende:
Positieve punten: Ligeon, Alderweireld, Moisander, Eriksen, Poulsen en Siggy
Daar is die, de ''Martin Jol van de week''quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax had ook meer stappen moeten zetten op de transfermarkt.
Alderweireld vond ik toch niet heel overtuigend. Die mag van mij best weg voor een miljoen of 7 a 8.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:48 schreef TIM-846 het volgende:
Positieve punten: Ligeon, Alderweireld, Moisander, Eriksen, Poulsen en Siggy
En dan Rekik halen zeker?quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Alderweireld vond ik toch niet heel overtuigend. Die mag van mij best weg voor een miljoen of 7 a 8.
Lekker opportunistischquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:50 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Daar is die, de ''Martin Jol van de week''
quote:
Wat snap je niet aanquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]De ware aard komt weer boven. Nu nog even roepen dat PSV de beste selectie heeft en dan heb je alles weer gehad.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ajax > Feyenoordquote:
Gelieve mijn niet quoten hier, bij voorbaat dankquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ajax > Feyenoord
3 punten binnen en die gaan we bij de uitwedstrijd ook pakken
Genoeg talent achter Toby. Vd hoorn is niet voor niets gehaald en Veltman was ondanks zijn blessure ook prima bezig.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]De ware aard komt weer boven. Nu nog even roepen dat PSV de beste selectie heeft en dan heb je alles weer gehad.
Het was sarcastisch bedoeld wat ik zei over Rekik. Maar het mag duidelijk zijn dat het met de huidige selectie van Ajax heel moeilijk is om kampioen te worden.quote:
Sorry.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:53 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Gelieve mijn niet quoten hier, bij voorbaat dank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat scheelt in dit soort wedstrijden wel enorm ja.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:03 schreef iketurnerjr het volgende:
Hoop dat Siem er snel weer bij is.
Ja, beide zijn echt slecht. Vooral Bojan, net als Cuenca speler van Barcelona, dus waar je veel van verwacht maar natuurlijk met een reden worden verhuurd.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:57 schreef Chase_Utley het volgende:
Heb mij echt kapot geërgerd aan Bojan en Schone met het balverlies en sukkeldrafje daarna.
We mogen blij zijn als hij PSV haalt, daarvoor kunnen we denk ik nog niet op hem rekenen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:03 schreef iketurnerjr het volgende:
Hoop dat Siem er snel weer bij is.
Hij heeft wel gelijk. Dit Ajax maakte er in de tweede helft en ook deels eerste helft een potje van.quote:
Nee.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:16 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik lees veel ophef over de pingel, die leek mij in het stadion gewoon terecht, was toch ook zo?
Mooie schwalbe van Fischer. Werd nauwelijks geraakt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:16 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik lees veel ophef over de pingel, die leek mij in het stadion gewoon terecht, was toch ook zo?
Vormer staat gewoon op Fischer z'n hak, gewoon terechtquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:16 schreef Afhaalchinees het volgende:
Het was gewoon dom van Vormer. Hij kwam al met z'n armpjes omhoog aansjokken om vervolgens op zn hak te staan. Dan vraag je er ook omquote:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:21 schreef Pedroso het volgende:
Kun je nagaan, Ajax speelde bagger maar winnen dan toch nog vrij eenvoudig van Feyenoord.
Hoe slecht is dat Feyenoord dan wel niet.
Omdat Koeman zo dom is geweest om Mokotjo naar pec te laten vertrekkenquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:21 schreef Monolith het volgende:
Was natuurlijk een oerdomme actie van Vormer, maar waarom die bij feyenoord in de basis stond was mij sowieso een raadsel.
Nee Blind is iemand andersquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:15 schreef Iwanius het volgende:
Vooral Toby Alderweireld bevestigde andermaal dat hij eigenlijk als mandekker niks te zoeken heeft bij Ajax want hij was medeschuldig aan dat doelpunt van Feyenoord's nummer 9. En dat was niet de eerste keer dat hij of verkeerd dekt of gewoon meters van zijn man vandaan loopt alsof hij gewoon blind is om te zien dat hij beter anders kan dekken.
Daar ben ik ook niet kapot van eerlijk gezegd.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:22 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Omdat Koeman zo dom is geweest om Mokotjo naar pec te laten vertrekken
Zeer slecht, maar dat wisten we al. De tijd dat we lachen omdat Feyenoord zo slecht is, is allang voorbij. Die club is sowieso geen competitie meer voor Ajax. Sportief gezien is vooral PSV onze concurrent de laatste 30 jaar.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:21 schreef Pedroso het volgende:
Kun je nagaan, Ajax speelde bagger maar winnen dan toch nog vrij eenvoudig van Feyenoord.
Hoe slecht is dat Feyenoord dan wel niet.
Eriksen speelde toch echt weer een prima pot. Daarnaast lijkt het nonchalante en het onnodige balverlies ook uit zijn spel verdwenen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:25 schreef Pedroso het volgende:
Ieder nadeel heeft zijn voordeel. Ik denk niet dat Eriksen nog gaat vertrekken. Als er nu scouts op de tribune zaten dan zijn die lachend weer naar huis gegaan (om het niveau in de NL. competitie).
Eriksen moet misschien maar altijd bij Ajax blijven.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:25 schreef Pedroso het volgende:
Ieder nadeel heeft zijn voordeel. Ik denk niet dat Eriksen nog gaar vertrekken. Als er nu scouts op de tribune zaten dan zijn die lachend weer naar huis gegaan (om het niveau in de NL. competitie).
Misselijkheid, wellicht een hersenschudding na dat kopduel.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:29 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Toby is naar het ziekenhuis voor controle.
2e Helft deelde hij in de malaise. Maar de beoordeling van een speler zal ook worden bepaald aan de hand van het niveau van de competitie. En dat is in Nederland niet best.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Eriksen speelde toch echt weer een prima pot. Daarnaast lijkt het nonchalante en het onnodige balverlies ook uit zijn spel verdwenen.
Dit zijn op zich lekkere punten. Slecht spelen en toch winnen. Maar laten ze voor de zekerheid toch maar wat beter gaan voetballen de komende weken.quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:29 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Eriksen moet misschien maar altijd bij Ajax blijven.
Je moet je afvragen of hij wel goed genoeg is voor een betere competitiequote:Op zondag 18 augustus 2013 15:29 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Eriksen moet misschien maar altijd bij Ajax blijven.
Precies en ondanks het matige spel is de overwinning gewoon terecht.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:32 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dit zijn op zich lekkere punten. Slecht spelen en toch winnen. Maar laten ze voor de zekerheid toch maar wat beter gaan voetballen de komende weken.
Vind ik ook en een aanvaller die dan niet gaat liggen zouden we ook dom vindenquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het was gewoon dom van Vormer. Hij kwam al met z'n armpjes omhoog aansjokken om vervolgens op zn hak te staan. Dan vraag je er ook om
Ja maar hier kan die een echte held worden.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je moet je afvragen of hij wel goed genoeg is voor een betere competitie
Het is vaak wel voldoende om een aanvaller uit balans te brengen en de aanval om zeep te helpen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik ook en een aanvaller die dan niet gaat liggen zouden we ook dom vinden
Kan hij echt wel, een topclub is wat anders maar je zag vandaag toch hoe ook hij een stuk minder speelt zonder De Jong.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je moet je afvragen of hij wel goed genoeg is voor een betere competitie
Liverpool pakt ook iemand anders, Eriksen blijft gewoon.twitter:dom_campbell twitterde op zondag 18-08-2013 om 11:24:20#LFC First team physio, Chris Morgan, is now following #Willian on Twitter; while Lucas and Coutinho started followed him a few days ago. reageer retweet
Klopt en op Schöne kan hij totaal niet rekenen. Volgende week maar met Andersen spelen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan hij echt wel, een topclub is wat anders maar je zag vandaag toch hoe ook hij een stuk minder speelt zonder De Jong.
Wel een topper die Willianquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:44 schreef j0rdiiii het volgende:
Liverpool pakt ook iemand anders, Eriksen blijft gewoon.twitter:dom_campbell twitterde op zondag 18-08-2013 om 11:24:20#LFC First team physio, Chris Morgan, is now following #Willian on Twitter; while Lucas and Coutinho started followed him a few days ago. reageer retweet
Andersen kan wel beter voetballen maar ik denk dat hij de kracht nog niet heeft voor die middenveld plekquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt en op Schöne kan hij totaal niet rekenen. Volgende week maar met Andersen spelen.
Niet heel vaak zien spelen. Is die echt zo goed?quote:
Verbaast mij echt dat hij niet bij de Brasil selectie zitquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet heel vaak zien spelen. Is die echt zo goed?
De Boer is geen opportunist gelukkig. Die doet echt geen radicale zaken op basis van een enkele wedstrijd.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:52 schreef Pedroso het volgende:
Schone gewoon laten staan. Als je iedereen na een slechte wedstrijd er maar meteen gaat uitgooien dan wordt je daar niet beter van als team.Het moet geen duiventil worden.
Schone heeft vorig seizoen prima wedstrijden gespeelt, hij zal het echt nog niet verleerd zijn.
Is natuurlijk wel een andere positie, hij beweegt wel heel weinig en verviel weer in zijn trage handelingssnelheid van begin vorig seizoen maar ik zou ik niet weten wie je op die plek neer moet zetten.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:52 schreef Pedroso het volgende:
Schone gewoon laten staan. Als je iedereen na een slechte wedstrijd er maar meteen gaat uitgooien dan wordt je daar niet beter van als team.Het moet geen duiventil worden.
Schone heeft vorig seizoen prima wedstrijden gespeelt, hij zal het echt nog niet verleerd zijn.
quote:De Boer schrok van grasmat
Trainer Frank de Boer baalde zondag tijdens de klassieker met Feyenoord van de slechte grasmat in de Arena. De plaggen gras vlogen in het rond, zelfs al in de openingsfase van de wedstrijd. Ajax speelde pas voor de derde keer op de huidige grasmat in de ArenA.
"Ik ken onze grasmeesters goed”, zei De Boer. "Zij zijn er helemaal superziek van. Voor de eerste wedstrijd van het seizoen stak het veld in een geweldige conditie. Maar ik schrok me zaterdag rot toen we in de ArenA gingen trainen. Toen was het allemaal nog veel erger dan vandaag.”
"Ze hebben de hele nacht doorgewerkt”, wist De Boer. „Dat heeft zeker resultaat gehad. Maar het was wel heel lastig voetballen zo. Waarschijnlijk is vanwege de hitte de onderlaag los komen te zitten. Toch voel ik ook met ons grasteam mee. Ik weet hoe bewogen ze zijn.”
Feyenoord begint fel. Ajax niet wakker en slecht verdedigd. 0 - 1.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:02 schreef Burrito het volgende:
Wedstrijd niet gezien. Samenvatting / Goals ?
Dat is elke ploeg tegen het grote Ajax.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:36 schreef Pedroso het volgende:
Heerenveen vandaag ook op z'n kloten gehad dus die zullen volgende week wel lekker fel zijn.
Ja, het kan geen toevallig zijn dat bijna elke ploeg de afgelopen drie jaar zijn beste wedstrijd van het seizoen speelt tegen Ajax. En toch drie keer op rij kampioen gewordenquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat is elke ploeg tegen het grote Ajax.
Dit wordt altijd gezegd alsof het een wet is. Echter worden vaak genoeg hele jonge teams kampioen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:59 schreef Monolith het volgende:
Psv gaat de deksel ook nog wel op de neus krijgen dit seizoen. Zo'n jong elftal moet ook nog leren om te gaan met tegenslagen.
Dat klopt, maar ik zie praktisch alle jonge talentvolle spelers een terugval krijgen na hun debuut. Begint altijd fris en frivool, vervolgens zijn ze potentiële wereldtop en als ze het moeten gaan bewijzen komt de terugval. Alleen de echte toppers presteren dat snel.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dit wordt altijd gezegd alsof het een wet is. Echter worden vaak genoeg hele jonge teams kampioen.
En ze hebben tot nu toe ook nog geen tegenstander van formaat gehad. Echter spelen ze veel minder plichtmatig dan wat Ajax dit seizoen laat zien.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:59 schreef Monolith het volgende:
Psv gaat de deksel ook nog wel op de neus krijgen dit seizoen. Zo'n jong elftal moet ook nog leren om te gaan met tegenslagen.
Dat zeker, maar Ajax zit onder hun gemiddelde niveau en PSV er boven m.i.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:08 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En ze hebben tot nu toe ook nog geen tegenstander van formaat gehad. Echter spelen ze veel minder plichtmatig dan wat Ajax dit seizoen laat zien.
Dat vroeg ik me ook af, water rekening niet betaald?quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:17 schreef EmotionalRescue het volgende:
Wat is er de afgelopen 2 weken in de ArenA gebeurd dat die mat er zo bijlag?
Hoop van niet. Wat doet Van Rhijn beter? Ook al uit NL elftal getrapt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vast niet. Van Rhijn is wel zeker van zijn plekje.
Geen idee, maar ik denk dat van Rhijn nog krediet heeft bij de Boer. Zal me echt verbazen als Ligeon ook volgende week speelt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:28 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Hoop van niet. Wat doet Van Rhijn beter? Ook al uit NL elftal getrapt.
pellequote:Alderweireld loopt scheurtje in trommelvlies op
Toby Alderweireld heeft aan de Klassieker een scheurtje in zijn trommelvlies opgelopen, zo meldt Ajax. De Belgische verdediger werd na afloop in het ziekenhuis onderzocht vanwege klachten van duizeligheid. Tijdens de wedstrijd kwam hij bij een kopduel hard in aanraking met Pelle.
Het scheurtje in zijn trommelvlies zal hem niet beletten gewoon te trainen en spelen, zo kan Ajax melden.
Warmte.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:17 schreef EmotionalRescue het volgende:
Wat is er de afgelopen 2 weken in de ArenA gebeurd dat die mat er zo bijlag?
Ik dacht dat daar wat aan gedaan was? 2 jaar geleden toch de beste grasmat volgens de Eredivisiespelers.. Maar misschien is 't dat seizoen niet warm geweest in Nederland zou zomaar kunnenquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Warmte.
Warme lucht kan niet zo makkelijk uit de ArenA komen waardoor het gras naar de tyfus gaat
Ik denk dat ze toch al met de bus naar Groningen gingen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:43 schreef EmotionalRescue het volgende:
[..]
Ik dacht dat daar wat aan gedaan was? 2 jaar geleden toch de beste grasmat volgens de Eredivisiespelers.. Maar misschien is 't dat seizoen niet warm geweest in Nederland zou zomaar kunnen![]()
Mag Alderweireld vliegen?
Er gaat sowieso niets boven Groningen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik denk dat ze toch al met de bus naar Groningen gingen.
Of Andersen i.p.v. Schöne.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:50 schreef GGMM het volgende:
Bojan mag van mij heel snel worden vervangen door Andersen.
Ik heb nog wel geduld met Bojanquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh. Bojan speelt al 4 wedstrijden kut. Met Schöne heb ik nog wel geduld.
Hij speelde daar toen alleen maar omdat dat zo het beste uitkwam. Op rechtsbuiten heeft ie weinig te zoeken.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:50 schreef GGMM het volgende:
Bojan mag van mij heel snel worden vervangen door Andersen.
Ik zou Schöne inderdaad iets met krediet geven. Bojan lijkt ook nog steeds niet veel meer dan 60 minuten aan te kunnen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh. Bojan speelt al 4 wedstrijden kut. Met Schöne heb ik nog wel geduld.
Dat is gewoon een kwestie van wedstrijdritme. Hij moet alleen niet de hele wedstrijd overal lopen behalve op rechtsquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zou Schöne inderdaad iets met krediet geven. Bojan lijkt ook nog steeds niet veel meer dan 60 minuten aan te kunnen.
Een paar dagen geleden was je nog zo blij met Schöne in plaats van Siem op rechtshalf, omdat er dan 'voetbal' in het elftal komtquote:
Het maakt niet uit waar hij loopt als de posities maar bezet zijnquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is gewoon een kwestie van wedstrijdritme. Hij moet alleen niet de hele wedstrijd overal lopen behalve op rechts
Dat snap ik, maar vind nog wel dat er wat weinig progressie in zit.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is gewoon een kwestie van wedstrijdritme. Hij moet alleen niet de hele wedstrijd overal lopen behalve op rechts
Hij laat inderdaad nog te weinig zienquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar vind nog wel dat er wat weinig progressie in zit.
Ja dat is wel zo. Maar toch zie ik liever Andersen i.p.v. Schöne, omdat Andersen meer potentie heeft. Serero ben ik nog niet helemaal over uit. Is nog wel speels en maakt fouten, maar kan wel voetballen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Middenveld is moeilijk voor die jongen, moet je niet onderschatten wat dat aan kracht kost
Schöne speelde ook gewoon slecht vandaag. Hij heeft ook wel eens beter gespeeld. Maar ik zie liever iemand met potentie erin. Talenten de kans gevenquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:54 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Een paar dagen geleden was je nog zo blij met Schöne in plaats van Siem op rechtshalf, omdat er dan 'voetbal' in het elftal komt.
Dat is waar, maar hij moet geen andere mensen in de weg lopen. Zo gaat hij soms ook op links staan bij Fischer of in de spits bij Kolbeinn.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het maakt niet uit waar hij loopt als de posities maar bezet zijn
Zeker. Hij moet beter kunnen, geen idee waar het aan ligt. Wennen aan alles ofzo.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar vind nog wel dat er wat weinig progressie in zit.
Tja, Fischer laat ook weinig zien. Het loopt duidelijk nog niet zoals het moet, beide buitenspelers komen zelden in situaties waar ze echt wat uit moeten halen. De bal aan Bojan geven en verwachten dat hij 3 man voorbij gaat, gaat niet werken.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij laat inderdaad nog te weinig zien
Dat klopt welquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tja, Fischer laat ook weinig zien. Het loopt duidelijk nog niet zoals het moet, beide buitenspelers komen zelden in situaties waar ze echt wat uit moeten halen. De bal aan Bojan geven en verwachten dat hij 3 man voorbij gaat, gaat niet werken.
Fischer lijkt nog te veel gewoon maar aan een actie te beginnen zonder te weten wat hij wil. Daardoor loopt hij zich dan vast terwijl hij al lang de bal had kunnen afleggen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tja, Fischer laat ook weinig zien. Het loopt duidelijk nog niet zoals het moet, beide buitenspelers komen zelden in situaties waar ze echt wat uit moeten halen. De bal aan Bojan geven en verwachten dat hij 3 man voorbij gaat, gaat niet werken.
Ah, oke. Zonde dan.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij speelde daar toen alleen maar omdat dat zo het beste uitkwam. Op rechtsbuiten heeft ie weinig te zoeken.
Middenveld of hangende linksbuiten.
Ekte ekte buitenspelers gaat nog wel een tijdje duren. Meleg is dat ook niet. De Sa is niet goed genoeg. Dan kom je alweer op de A en B junioren uit.quote:
Meleg is toch meer een linkshalf? Bij Jong Ajax speelde hij slecht als rechtsbuiten. Is die El Ghazi wat?quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ekte ekte buitenspelers gaat nog wel een tijdje duren. Meleg is dat ook niet. De Sa is niet goed genoeg. Dan kom je alweer op de A en B junioren uit.
links of rechtshalf maakt geen flikker uitquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meleg is toch meer een linkshalf? Bij Jong Ajax speelde hij slecht als rechtsbuiten. Is die El Ghazi wat?
Als je tweebenig bent niet nee. Anders kan het nog wel uitmaken hoe je uitkomt met een schot of als je snel wil doorspelen op de buitenspelers of spits ofzo.quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:15 schreef wieisboos het volgende:
[..]
links of rechtshalf maakt geen flikker uit
Buitenspel van Pellé dan bij de 0-1..?quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:14 schreef wolferl het volgende:
Waarom is men zo verbaasd en verongelijkt bij NOS en FOX over of het wel of geen penalty was?
Beelden laten duidelijk zien dat Vormer op de hiel van Fischer staat, terwijl die net wilde uithalen om op doel te rossen.
Verleden week was men direct resoluut, zonder twijfel...en penalty voor AZ.
Dat praat iedereen elkaar aan op basis van dat youtube filmpje van 15 minuten. Vooralsnog zegt hij zelf en de Boer een rechtsbuiten te zijn.quote:
Geen idee.quote:
twitter:simonzwartkruis twitterde op zondag 18-08-2013 om 18:23:50Jubileum: 10.000e transfergerucht over @ChrisEriksen8 is een feit! En wederom is het onzin. #Ajax ontkent akkoord met Liverpool reageer retweet
twitter:simonzwartkruis twitterde op zondag 18-08-2013 om 18:25:44Overmars: 'Ons is niks bekend. En we hebben liever dat Christian blijft.' #ajax #eriksen reageer retweet
stoere boi jijquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:34 schreef Smoofie het volgende:
Vermeer bij die goel
Hoesen
Maar wel leuke wedstrijd in het stadion, was zelfs nog een feyenoorder op het vak, kwam politie enz en gingen nog vechten.
Eriksen was denk ik met Ligeon en Poulsen de enige die enigszins aanspraak maakte op een voldoende.quote:
Klopt aardig maar de hele verdediging is eigenlijk nauwelijks in de problemen geweestquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:41 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Eriksen was denk ik met Ligeon en Poulsen de enige die enigszins aanspraak maakte op een voldoende.
Ik miste siempje wel ergquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:41 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Eriksen was denk ik met Ligeon en Poulsen de enige die enigszins aanspraak maakte op een voldoende.
Dat was omdat Feyenoord er ook weinig van kon. Maar in balbezit vond ik onze defensie echt matig.quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klopt aardig maar de hele verdediging is eigenlijk nauwelijks in de problemen geweest
Het was een statisch gebeuren, ook voor hun, dan is het voor mindere spelers nog moeilijker om een bal in te spelenquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:45 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat was omdat Feyenoord er ook weinig van kon. Maar in balbezit vond ik onze defensie echt matig.
Klopt. Er is veel te weinig beweging en als er al beweging is dan loopt men elkaars looplijnen dicht. Had stiekem verwacht en gehoopt dat we al verder zouden zijn.quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het was een statisch gebeuren, ook voor hun, dan is het voor mindere spelers nog moeilijker om een bal in te spelen
Het is dan ook wel een dieptriest filmpje. Begrijpelijk in deze.quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:49 schreef Max-Westerman het volgende:
Feyenoord netwerk is genieten die reacties van hun over een of ander filmpje van AT5 over kakkerlakken
Omdat fischer onzin lult net als jij hij wordt niet aangeraakt is gewoon swalbe en ten tweede zijn schoenen had hij nog aan dus komt niet met die onzin dat zijn schoen uit was dan ben je echt triest welke club je ook speler bent .quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:14 schreef wolferl het volgende:
Waarom is men zo verbaasd en verongelijkt bij NOS en FOX over of het wel of geen penalty was?
Beelden laten duidelijk zien dat Vormer op de hiel van Fischer staat, terwijl die net wilde uithalen om op doel te rossen.
Verleden week was men direct resoluut, zonder twijfel...en penalty voor AZ.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:59 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
Omdat fischer onzin lult net als jij hij wordt niet aangeraakt is gewoon swalbe en ten tweede zijn schoenen had hij nog aan dus komt niet met die onzin dat zijn schoen uit was dan ben je echt triest welke club je ook speler bent .
Koop eerst is een bril tweede helft was Feyenoord beter en hadden we een punt verdiend van enige objectiviteit is bij jou geen sprakenquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:03 schreef Pedroso het volgende:
Als Ajax een beetje in vorm had geweest dan hadden ze echt met 5 goals of meer kunnen winnen vandaag. Ik wist dat Feyenoord niet best was maar dat ze zo slecht waren..
quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:06 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
Koop eerst is een bril tweede helft was Feyenoord beter en hadden we een punt verdiend van enige objectiviteit is bij jou geen spraken
Zo slecht als Ajax speelde in de 2e helft heb ik in geen jaren meer gezien, tekenend dat ze dan toch vrij gemakkelijk overeind bleven. Feyenoord bijna geen kansen gehad.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:06 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
Koop eerst is een bril tweede helft was Feyenoord beter en hadden we een punt verdiend van enige objectiviteit is bij jou geen spraken
dat wil niet zeggen dat Feyenoord heel slecht was zoals jij beweerd . Het is dat jullie penalty cadeau kregen hoorquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:08 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zo slecht als Ajax speelde in de 2e helft heb ik in geen jaren meer gezien, tekenend dat ze dan toch vrij gemakkelijk overeind bleven. Feyenoord bijna geen kansen gehad.
ah hier hebben we de man van de statistiekenquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:10 schreef Monolith het volgende:
16 scoringskansen voor Ajax tegenover 6 van Feyenoord.
5 schoten op doel voor Ajax tegenover 2 voor Feyenoord.
Ik zie niet in waarom Feyenoord daar een punt had moeten hebben.
Was gewoon een penalty, en Pelle buitenspel? Het was maar weinig maar wel buitenspelquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:10 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
dat wil niet zeggen dat Feyenoord heel slecht was zoals jij beweerd . Het is dat jullie penalty cadeau kregen hoor
Laten we het daar maar op houden dan als jij daar vrolijk van wordt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:10 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
dat wil niet zeggen dat Feyenoord heel slecht was zoals jij beweerd . Het is dat jullie penalty cadeau kregen hoor
hij werd niet eens geraakt man kom nou niet dom praten bijna iedereen vond het geen penalty alleen jij en kuipers blijkbaar.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was gewoon een penalty, en Pelle buitenspel? Het was maar weinig maar wel buitenspel
quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:14 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
hij werd niet eens geraakt man kom nou niet dom praten bijna iedereen vond het geen penalty alleen jij en kuipers blijkbaar.
Dat is voldoendequote:Op zondag 18 augustus 2013 19:14 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
hij werd niet eens geraakt man kom nou niet dom praten bijna iedereen vond het geen penalty alleen jij en kuipers blijkbaar.
Ja, je moet schieten om te scoren en zulks. Feyenoord was de tweede helft misschien wat feller in de duels en dergelijke, maar ze hebben praktisch geen kans gecreëerd.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:11 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
ah hier hebben we de man van de statistieken
Het was gewoon een zuivere strafschop. En Ajax was heer en meester. Maar dat zijn ze eigenlijk altijd wel tegen Feyenoord.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:14 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
toch had ik meer verwacht van bojan, al hielp het ook niet dat fischer een slechtere back had en daardoor beter was/leekquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:22 schreef Fargo het volgende:
Van de voorwaartse acties van Bojan gaat altijd wel wat dreiging uit, maar hij is nog lang niet zo bepalend en beslissend als hij kan zijn voor deze ploeg. Wel jammer is dat mensen hier na drie (!!) duels in de competitie al weer gaan roepen om een nieuwe buitenspeler. Met zo'n mentaliteit gaat geen enkele speler het hier redden...
Geweldige kopbal van Siggy vanmiddag. Ik ben fan van hem en ik ben blij dat hij zijn eerste goals te pakken heeft. Werkt steeds harder en kwam vanmiddag soms net een teentje tekort, anders had hij nog een keer kunnen juichen.
Ach de tweede helft had Feyenoord op het veld misschien een licht overwicht tot de laatste tien minuten, maar dat resulteerde echter totaal niet in kansen. Als Ajax dit soort wedstrijden nou ook gewoon eens scherp begint, dan is er helemaal niets aan de hand.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:22 schreef Devv het volgende:
[..]
Het was gewoon een zuivere strafschop. En Ajax was heer en meester. Maar dat zijn ze eigenlijk altijd wel tegen Feyenoord.
kwam ook wel door de andere opstelling, duurde even voor ze gewend waren aan de 442quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach de tweede helft had Feyenoord op het veld misschien een licht overwicht tot de laatste tien minuten, maar dat resulteerde echter totaal niet in kansen. Als Ajax dit soort wedstrijden nou ook gewoon eens scherp begint, dan is er helemaal niets aan de hand.
je moet het vaak genoeg zeggen dan ga je het zelf geloven net als dat jullie denken dat Fischer uit de eigen jeugd komtquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar hij werd wel geraakt.
Koop een bril.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:31 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
je moet het vaak genoeg zeggen dan ga je het zelf geloven net als dat jullie denken dat Fischer uit de eigen jeugd komt
quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:31 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
je moet het vaak genoeg zeggen dan ga je het zelf geloven net als dat jullie denken dat Fischer uit de eigen jeugd komt
Het lijkt me meer een kwestie van de gekleurde bril afzetten.quote:
Niemand geeft een neuk.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:31 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
We hebbenquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:44 schreef Syntix het volgende:
Mensen die nog steeds niet Serero naast Eriksen willen
Serero liet in 10 min. meer zien dan Schöne de andere 80 minuten. In de basis dus svp. Ow en contracteer Cuenca nog ff Overmars, want Bojan heeft het nog niet.
Dus... Cuenca > Andersen.quote:
Andersen verdient gewoon een kans heeft ongelovelijk veel talent en dan hoef je niet persee zon ster van het grote Barcelona te huren.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:45 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dus... Cuenca > Andersen.
Ow en hoe the fuck kan Fischer zoveel krediet hebben. Speelt al weken slecht.
Het was gewoon 'slim' van Fischer om te gaan liggen. Vormer was gewoon oerdom hoe hij inkwam, en hem nog lichtjes op zijn hak trapte.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:45 schreef Monolith het volgende:
VI lijkt me niet gekleurd en die hebben het gewoon over een licht tikje. Daar kan je nou eenmaal een strafschop voor geven. Ik snap dat de gefrustreerde feyenoord fan dat liever niet wil zien, maar het is nou eenmaal zo.
Groot talent maar nog niet voor het middenveldquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:46 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Andersen verdient gewoon een kans heeft ongelovelijk veel talent en dan hoef je niet persee zon ster van het grote Barcelona te huren.
Fischer speelde vandaag behoorlijk hoor.
Niks huren. Kopen die Cuenca, dan hopen dat Bojan ook wat opleeft. Uiteraard moet Cuenca dan wel geld inleveren. Andersen komt nog altijd (te) blue over.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:46 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Andersen verdient gewoon een kans heeft ongelovelijk veel talent en dan hoef je niet persee zon ster van het grote Barcelona te huren.
Fischer speelde vandaag behoorlijk hoor.
Rechtsbuiten is geen middeveld.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Groot talent maar nog niet voor het middenveld
Laatste keer dat een speler bleef staan in zo'n situatie was in 1887quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het was gewoon 'slim' van Fischer om te gaan liggen. Vormer was gewoon oerdom hoe hij inkwam, en hem nog lichtjes op zijn hak trapte.
Als je daardoor uit balans wordt gebracht is het ook gewoon de enige optie.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het was gewoon 'slim' van Fischer om te gaan liggen. Vormer was gewoon oerdom hoe hij inkwam, en hem nog lichtjes op zijn hak trapte.
En dat alle spelers gaan janken op het veld.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:49 schreef Devv het volgende:
Ik hoop zo dat Feyenoord volgende week ook verliest. Ze verdienen die laatste plaats gewoon.
Je had het over hem naast Eriksen dacht ikquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:49 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Rechtsbuiten is geen middeveld.
Nee het ging over Cuenca die gehaald moest worden maar ik vond Andersen daar meer geschikt voor.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je had het over hem naast Eriksen dacht ik
Ik zie ze eigenlijk het liefst allemaal van een brug afspringen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:50 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
En dat alle spelers gaan janken op het veld.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Laatste keer dat een speler bleef staan in zo'n situatie was in 1887
Of ie uit balans is gebracht wil ik nog niet eens zeggen. Dit is gewoon op het conto van Vormer te schrijven.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je daardoor uit balans wordt gebracht is het ook gewoon de enige optie.
Vormer moet inderdaad de scheidsrechter deze mogelijkheid niet geven. Zo dreigend was het ook weer niet.
OK, als Cuenca fit was zou ik het nog wel een idee vinden maar nu heb je aan hem ook niets dus kan je inderdaad beter Andersen speelminuten geven, had denk ik ook in normale omstandigheden gebeurd.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:51 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Nee het ging over Cuenca die gehaald moest worden maar ik vond Andersen daar meer geschikt voor.
Ik zeg ook niet dat het zo is.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
[..]
Of ie uit balans is gebracht wil ik nog niet eens zeggen. Dit is gewoon op het conto van Vormer te schrijven.
Zucht, Andersen moet hangend op links of op het middenveld...quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:49 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Rechtsbuiten is geen middeveld.
Ook goed.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zucht, Andersen moet hangend op links of op het middenveld...
Nee. Maar we zijn het iniedergeval met elkaar eensquote:
En het zit hem qua wedstrijdbeeld gewoon niet mee, Hoesen heeft dat ook gehad.quote:
Je mag alles zeggen, of het klopt is wat andersquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:15 schreef Heeinz het volgende:
Ik hoop dat ik het mag zeggen maar.. Ik miste De Jong eigenlijk niet vandaag. Zelfde als anders.
Vond het raar dat Hoesen wel in mocht vallen en Andersen niet,quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En het zit hem qua wedstrijdbeeld gewoon niet mee, Hoesen heeft dat ook gehad.
Sta je op 0-3 na 60 of 70 minuten bij Heerenveen dan gunt hij Andersen gewoon speeltijd, nu moest hij voor het resultaat kiezen.
Hoesen zou anders vorige week ook zijn ingevallen maar dat liep door de rode kaart anders.
Om de bal vast te houden voorin. Al lukte dat niet echt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:39 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Vond het raar dat Hoesen wel in mocht vallen en Andersen niet,
Zullen we een petitie starten om Ligeon in de basis te houden?quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:52 schreef Morendo het volgende:
Zullen we een inzamelingsactie houden om Mokhtar mee te financieren?
Haal dan meteen Tadicquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:52 schreef Morendo het volgende:
Zullen we een inzamelingsactie houden om Mokhtar mee te financieren?
Dat is een iets andere prijsklasse. Zoveel statiegeld heb ik ook al weer niet op het dakterras staan...quote:
Marc Netto heeft vast nog wel een goed gevulde sok ergens hebben liggenquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:00 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat is een iets andere prijsklasse. Zoveel statiegeld heb ik ook al weer niet op het dakterras staan...
Boerrigter heeft gelijk gekregenquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wanneer tieft Bojan op wat een kwal is dat zeg
En de meeste hier maar fappen op Bojan en Cuenca omdat ze van Barca komenquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Boerrigter heeft gelijk gekregen
Man man man.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het zijn een beetje de mislukte producten uit hun opleiding die ze even hier neerflikkeren in de hoop dat ze nog iets waard worden bij doorverkoopquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En de meeste hier maar fappen op Bojan en Cuenca omdat ze van Barca komen
Cuenca altijd geblesseerd en Bojan is overal gefaald dat is pas geld door de plee spoelen
Zet hem maar op Siem z'n plaats de aankomende wekenquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |