Kom er dan gelijk kutgeluid uit, of zo?quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:44 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat het waarschijnlijk troep is of uit de middeleeuwen stamt.
In vergelijking met het heden, ja.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:46 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Kom er dan gelijk kutgeluid uit, of zo?
Raar, ik heb precies dezelfde set hier staan. Komt aanmerkelijk beter geluid uit dan de meeste troep die je bij Mediamakrt koopt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:47 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
In vergelijking met het heden, ja.
Ik niet, ben weer pittenquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:47 schreef samthegreat5 het volgende:
Ben even marktplaats voor je aan 't afspeuren Jitzzz
Komt goed dushi, ik word wel weer wakker als DEF uitgestorven isquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat je maar in een eeuwige winterslaap mag blijven!!!
quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:47 schreef samthegreat5 het volgende:
Ben even marktplaats voor je aan 't afspeuren Jitzzz
JBL is ook een van de top audio merken, maar so is Pioneer.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:02 schreef jitzzzze het volgende:
Had altijd een 5.1 JBL setje, dat beviel prima. Daarom heb ik nu ook een voorkeur voor JBL, maar sta open voor alles. En tweedehands vind ik prima
Waar in de buurt moet de advertentie zijn my bro?quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:02 schreef jitzzzze het volgende:
Had altijd een 5.1 JBL setje, dat beviel prima. Daarom heb ik nu ook een voorkeur voor JBL, maar sta open voor alles. En tweedehands vind ik prima
Ergens in Noord Holland zou wel fijn zijn, exacte plaats maakt niet zoveel uit.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:10 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Waar in de buurt moet de advertentie zijn my bro?
Roger.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ergens in Noord Holland zou wel fijn zijn, exacte plaats maakt niet zoveel uit.
Ik moet even goed nadenken hoor, ben nog van de schrik aan het bekomen.quote:
Jizzze, gewoon even bij RAF naar binnen lopen, luisteren wat je goed vindt klinken, dan 2e hand proberen die te scorenquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:24 schreef jitzzzze het volgende:
Maar even zonder gekheid, ik hoef geen topmerk, ik wil er ook geen 100'en euro's aan uit te geven. Ik wil gewoon twee normale stereospeakers waar ik op mijn vrije dag lekkere muziekjes mee ten gehore kan brengen aan mijzelf.
De RAF is toch al jaren failliet?quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik moet even goed nadenken hoor, ben nog van de schrik aan het bekomen.
[..]
Jizzze, gewoon even bij RAF naar binnen lopen, luisteren wat je goed vindt klinken, dan 2e hand proberen die te scoren
Stekker eruit. Dat heeft MK ook gezegd, van de stroom af.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:49 schreef BredeBroeder het volgende:
m.k. the fuck heb ik gedaan. ik drukte op de power knop van zo'n wit kastje, toen deed die niets. Toen hield ik 'm ingedrukt was 't pieeep en nu is die power LED de hele tijd aan 't knipperen
Is sinds een jaartje weer open, juist alleen het audio gedeelte. De rest is dicht. Zit nog wel op de oude plaats in de Rijnstraat.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De RAF is toch al jaren failliet?
Zo'n wit kastje... hmmmmquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:49 schreef BredeBroeder het volgende:
m.k. the fuck heb ik gedaan. ik drukte op de power knop van zo'n wit kastje, toen deed die niets. Toen hield ik 'm ingedrukt was 't pieeep en nu is die power LED de hele tijd aan 't knipperen
Ah rogerquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is sinds een jaartje weer open, juist alleen het audio gedeelte. De rest is dicht. Zit nog wel op de oude plaats in de Rijnstraat.
Geduld, uithoudingsvermogen en respect voor je meerderen, onder andere.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:43 schreef BredeBroeder het volgende:
AS, wat is handig om veel te hebben intern? Moet morgen ff kleding etc. shoppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |