abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 januari 2015 @ 00:25:33 #76
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_148380385
Toch weer de zoveelste keer dat roddels waar zijn.

Jammer wel, had echt geen scheiding verwacht. -O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_148380441
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 07:22 schreef Pisces29 het volgende:
Toch weer de zoveelste keer dat roddels waar zijn.

Jammer wel, had echt geen scheiding verwacht. -O-
Ik verwachtte hem eigenlijk al sinds de hook up :D

Stiekem hoop ik, karmatechnisch, dat er overspel in het spel is geweest.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_148381216
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 07:32 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik weet niet meer wat ik in het begin verwachtte, maar na 5 jaar dacht ik dat ze samen oud zouden worden.

Ik ben ook heel benieuwd wat de reden is! :Y
  dinsdag 6 januari 2015 @ 09:49:52 #80
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_148381920
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 07:32 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Stiekem hoop ik, karmatechnisch, dat er overspel in het spel is geweest.
Zo begon de relatie van Patricia en Adam toch ook?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 6 januari 2015 @ 09:54:45 #81
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148382007
Chic om uit de school te klappen nav een telefoongesprek van je dochter met haar vader.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_148382157
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 09:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zo begon de relatie van Patricia en Adam toch ook?
Ja, daarom!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 15:45:47 #83
384473 Tuinfluitert
pi_148391396
Adam Curry en zijn echtgenote, fotografe Micky Hoogendijk gaan na een huwelijk van ruim twee jaar scheiden.
Dat heeft Patricia Paay bevestigd aan het AD. Volgens Patricia, die in 2009 scheidde van Adam Curry, boterde het al maanden niet meer tussen Adam en Mickey. ,,Vanaf het allereerste moment was hun relatie gedoemd te mislukken''.

Patricia weet het honderd procent zeker: Adam en zijn Micky gaan na een relatie van 5 jaar en een huwelijk van ruim 2 jaar uit elkaar. ,,Ze leven al maanden apart maar hebben het slechte nieuws van hun scheiding nog niet officieel bevestigd en naar buiten gebracht. Veel doet dat er niet toe. Het klopt gewoon. Ze zijn uit elkaar. De koek is op en de bom gebarsten. En het zat er eigenlijk dik in dat dat zou gebeuren.''
Volgens Patricia hebben Adam en Micky hun huis in Austin (Texas) inmiddels verlaten. ,,Adam woont in een appartement in Austin. Adam wil daar hoe dan ook blijven wonen, omdat hij er zijn werk en vrienden heeft.
Micky woont in Amsterdam.

Op termijn wil Mickey in Los Angeles gaan wonen.

Los Angeles is meer haar stad dan Austin, Texas,'' zo weet Patricia. ,,Micky heeft nog steeds een permanente verblijfsvergunning voor de VS. Ze zal wel afwisselend in Amerika en Nederland gaan wonen. Het rommelde al een tijdje in de liefdesrelatie van Micky en Adam. ,,Ze hebben de knoop doorgehakt. Anders ga je nooit van de ene op de andere dag apart wonen. Daar ken ik Adam goed genoeg voor. Die pakt niet zomaar zijn biezen.''

Patricia heeft Adam en Micky nog niet over de breuk gesproken. ,,Ik had al langer een vreemd onderbuikgevoel over hun huwelijk. Via onze dochter Christina hoor ik wel eens het een en ander. Christina, die regelmatig bij mij thuis is, spreekt haar vader vaak via Skype of telefonisch en regelmatig zien ze elkaar. Uit die gesprekken is mij inmiddels voor de volle honderd procent duidelijk geworden dat hun huwelijk daadwerkelijk op de klippen is gelopen.''

Terwijl Adam nog met mij was getrouwd, werd hij verliefd op Mickey die hij totaal niet kende.

Patricia benadrukt dat ze niet uit rancune zo openhartig over haar ex-man Adam Curry praat.
,,Welnee, daar ben ik al heel lang klaar mee. Ik heb na onze scheiding in 2009 een nieuw leven opgebouwd. Mijn leven met Adam was mooi, maar inmiddels een stukje vervagende geschiedenis. Ik ga dus niet zeggen: onze scheiding was achteraf voor niks. Ik had het best naar mijn zin met Adam, maar kennelijk was hij op mij uitgekeken. Het is zoals het is. Ik laat er geen traan meer om.''

Terugblikkend op het jaar 2009 weet Patricia nog goed wat haar gevoel was over de toen nog ontluikende relatie tussen Adam en Micky. ,,Hoewel ze elkaar nog maar een paar weken kenden, besloten ze toch een relatie te beginnen. Veel te snel! Ik heb hem nog gewaarschuwd niet te hard van stapel te lopen. Maar ja, naar mij, zijn bijna ex-vrouw, luisterde hij op dat moment niet meer.''

,,Ze hebben zich volledig in die affaire gestort. Prima. Maar ik heb het altijd onverstandig gevonden dat ze al zo snel met z'n tweetjes naar Amerika besloten te emigreren. Dat had ik in zo'n situatie nooit gedaan. Ik had eerst een langere periode van ontdekken van elkaar ingelast voordat ik met een nieuwe vlam mijn koffers had gepakt. Zeker omdat er een kind in het spel was: Christina. Zij heeft ontzettend veel verdiet gehad van onze scheiding. Adam had dat veel voorzichtiger moeten aanpakken, beter moeten nadenken voordat hij wegging bij mij. Al was het alleen maar in het belang van onze dochter die het resultaat was en is van onze liefde.'

De verstandhouding van Christina en Micky was verre van optimaal. Micky heeft zich behoorlijk aan Christina opgedrongen. Zo van: ik ben een soort nieuwe moeder voor je. Christina heeft daar nooit iets van willen weten.
Christina en Micky liggen elkaar gewoon niet.

Patricia kijkt er niet van op dat Adam en Micky uit elkaar gaan. ,,Hun karakters botsen. Ze zijn allebei niet de makkelijkste types. Juist dan is er veel tijd nodig om naar elkaar toe te groeien. Dat hebben ze echter niet gedaan.
Adam en Christina kunnen erg goed met elkaar opschieten. Misschien kiest Adam nu voor zijn dochter Christina en heeft Micky een beetje het nakijken.''

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ag-ik-aankomen.dhtml

[ Bericht 1% gewijzigd door Tuinfluitert op 08-01-2015 15:39:21 ]
pi_148392224
Wat een goedkoop wijf is die Paay ook he, echt :')
Spoilers!
pi_148404498
Gordon en gerard j kunnen nog een puntje zuigen aan deze nichten streek van patries
pi_148404788
Vanaf het begin af aan zou het niks worden? Nou Patries, 5 jaar is toch niet een half jaar ofzo :')
pi_148404901
Zou ze stiekum op een hereniging hopen? Mag mickey haar 26 jarige toyboy hebben
pi_148405147
Heeft ze nog een toyboy? Ik dacht dat dat al lang voorbij was.
pi_148405248
Volgens mij hebben die hun FB status op "it's complicated" staan. Al jaren.
  † In Memoriam † donderdag 8 januari 2015 @ 11:20:12 #90
37843 lady-wrb
kortaf
  Moderator donderdag 8 januari 2015 @ 13:15:19 #91
184769 crew  Deisyy
pi_148464623
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:16 schreef utrecht1970 het volgende:
Zou ze stiekum op een hereniging hopen? Mag mickey haar 26 jarige toyboy hebben
Mickey en Nicky, nice.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  donderdag 8 januari 2015 @ 13:27:23 #92
384473 Tuinfluitert
pi_148465032
Micky Hoogendijk ontkent met grote stelligheid dat zij en Adam Curry na een huwelijk van ruim 2 jaar uit elkaar gaan. Volgens Micky, die momenteel in Nederland is voor de opening van een foto-expositie met eigen werk, is van een naderende scheiding absoluut geen sprake. ,,Er zijn dus niet, zoals Adams ex-vrouw Patrica Paay beweert,
door ons papieren ter voorbereiding van een breuk aangevraagd'', aldus Mickey.
Micky Hoogendijk typeert haar relatie met Adam, juist als 'goed'. ,,Er is niks aan de hand.
Ach, in elk huwelijk speelt wel eens wat'', zegt ze zonder in detail te willen treden.

Patricia Paay verklapte dinsdag 6 januari aan het AD dat Mickey en Adam al maanden apart wonen , maar dat ze het slechte nieuws van hun scheiding nog niet officieel willen bevestigen en naar buiten brengen.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-niet-scheiden.dhtml

Lees het hele interview met Micky Hoogendijk donderdag 8 januari in het AD.

pi_148465418
Of ze gaan wel degelijk scheiden en hopen zo van de roddels af te zijn, zodat ze in alle rust alles kunnen regelen en over een half jaar bevestigen ze dan alsnog de scheiding. Zoals meerdere stellen doen :+
  Moderator / Miss SHO donderdag 8 januari 2015 @ 14:52:48 #94
22592 crew  Ole
pi_148468304
Waar rook is....
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 9 januari 2015 @ 01:14:52 #95
384473 Tuinfluitert
pi_148491903

Micky wil eigenlijk alleen maar praten over de expo die 10 januari opent. Haar man Adam zal daar niet bij zijn. ,,Die heeft het druk, is geen type voor vernissages van kunsttentoonstellingen. Altijd van die ingewikkelde gesprekken en smerige slobberwijntjes, redeneert hij onterecht.''
Mickey is een paar dagen geleden neergestreken in Amsterdam. Met de jetlag nog in de lange benen: ,,Ik verblijf tien dagen in het huis van een goede vriend. Daarna keer ik terug naar mijn man Adam in Austin.'' In september was ze circa 5 weken in Nederland om de expositie voor te bereiden. Ook toen resideerde ze op hetzelfde adres. ,,Dat was een heerlijke tijd die vooral in het teken stond van de juiste foto's kiezen en afdrukken.''

Ze vermoedt dat haar wat langere aanwezigheid in Nederland het gerucht heeft gevoed ,,Adam en ik moeten om alle geruchten lachen. Maar soms is het tamelijk surrealistisch om in Amerika te moeten vernemen welke onzin er in Nederland over ons wordt verkondigd.''

Reageren op rondzingende roddels doet het echtpaar in geen geval. ,,Wij houden liever de eer aan onszelf en blijven netjes.'' Daar houdt Micky het bij. ,,Ik ben hier voor mijn expositie, niet om onwaarheden te ontzenuwen.''

Veel liever heeft ze het over haar ontwikkeling als fotografe. ,,Kort voordat mijn moeder 5 jaar geleden overleed kreeg ik van haar een fotocamera. Ik heb het toestel meegenomen toen ik in 2010 met Adam naar Amerika verhuisde. In onze eerste woonplaats San Francisco ben ik architectonische foto's gaan maken, en later in Los Angeles bevriende acteurs gaan portretteren. Op dat moment gaf ik mezelf nog het predikaat amateur. Maar toen Adam en ik 4 jaar geleden op Bonaire waren om de housewarming van Lex Hardings nieuwe huis bij te wonen, heb ik, zoals dat heet, het professionele licht gezien. Vriend Lex zei, toen hij mijn werk zag, 'je hebt talent'. En vervolgens benadrukte Adam 'als Lex het zegt moet je dat echt aannemen'.''

Het stel woont inmiddels al 3 jaar in Austin waar Micky zich specifiek focust op het fotograferen van mensen. ,,Het leven bevalt daar, in die bloedlelijke, gayminded stad met extreem druk verkeer, goed. Er is altijd wel iets te doen. Net als in Amsterdam waar ik opgroeide. Alleen erger ik me groen en geel aan als die typische Amerikaanse regeltjes. Holland is wat dat betreft ook erg, maar nog altijd soepeler dan de VS,'' aldus Mickey die van nature niks op heeft met autoriteiten.

Terug naar Nederland? Dat niet. ,,Ik wil er wel regelmatiger naartoe voor familie, vrienden en werk. Adam en ik, twee nieuwsgierige mensen die houden van vrijheid en altijd kijken naar wat er nog meer in de wereld te koop is, hebben het lekker in Austin. Nee, een standaardechtpaar zijn we zeker niet. En zelf zal ik nooit de boeken in gaan als het prototype 'verzorgende huisvrouw'. Ik heb een hekel aan stofzuigen, maar ben wel geordend en netjes. Als Adam roept dat de honing op is, staat er altijd een nieuw potje voor 'm klaar. Zo ben ik ook als fotografe: oog voor de allerkleinste details.''

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)alle-geruchten.dhtml
pi_148493689
Brrr, zij lijkt me gewoon zo naar. Dat gevoel voert altijd de boventoon als ik iets van haar lees...
pi_148496214
Zij heeft een bijzonder vreemde manier van spreken. Of de journalist snapt niet hoe hij quotes moet gebruiken.
Spoilers!
  vrijdag 9 januari 2015 @ 10:19:49 #98
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_148496294
Ik denk dat het gros van de "interviews" uit het topic sowieso weinig meer zijn dan een paar zinnen die door "journalisten" tot een heel verhaal zijn gemaakt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_148496327
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 10:19 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat het gros van de "interviews" uit het topic sowieso weinig meer zijn dan een paar zinnen die door "journalisten" tot een heel verhaal zijn gemaakt.
Ja, inderdaad. Ik snap alleen het gebruik van aanhalingstekens dan niet helemaal.
Spoilers!
  vrijdag 9 januari 2015 @ 10:39:14 #100
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_148496985
Ze is echt een heel lief en vriendelijk mens.
Engaging Infinite Improbability Drive..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')