* Het doelsaldo is na 57 edities van Ajax - Feyenoord ruimschoots in het voordeel van Ajax: 134-65.quote:2010-2011 Eredivisie 19-09-2010 Feyenoord-Ajax 1-2 (0-1)
2010-2011 Eredivisie 19-01-2011 Ajax-Feyenoord 2-0 (1-0)
2011-2012 Eredivisie 23-10-2011 Ajax-Feyenoord 1-1 (0-0)
2011-2012 Eredivisie 29-01-2012 Feyenoord-Ajax 4-2 (2-1)
2012-2013 Eredivisie 28-10-2012 Feyenoord-Ajax 2-2 (1-1)
2012-2013 Eredivisie 20-01-2013 Ajax-Feyenoord 3-0 (2-0)
Alleen de pizza he, niet de melk. Warme melkquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd om wat in de oven te schuiven.
Jules Deelderquote:
stijntje die mensen van autisme betichtquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En de pingel vorig jaar van die zweedse kutautist hoor je niemand over.
Jack Nicholson.quote:
Dat soort grapjes over joden makenquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig hoef ik deze Jan Joker niet te horen. Laat ie zijn I-Pad in de Rijn smijten.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:20 schreef Keukendrol het volgende:
Ben wel benieuwd naar de visie van Jan 'Hedel' van Halst.
Zometeen een eitje koken.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb je ook nog wat aan je middagquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zometeen een eitje koken.
Gas goed hoog.
Hopen dat VI wint.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:22 schreef Kun-Aguero het volgende:
Fox vs VI word eigenlijk de grootste strijd.
Fox moet je voor betalen, einde strijd.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:22 schreef Kun-Aguero het volgende:
Zie je zijn arm?quote:
Toine vs Johan? Ongelijke strijdquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:22 schreef Kun-Aguero het volgende:
Natuurlijk wel manquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Het was geen penalty, dat ben je wel eens toch?
Degene die het daar NIET mee eens is, is echt een ontzettende mongool.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Er rijden genoeg treinen rond.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dusja.
Koeman's laatste wedstrijd bij Feyenoord?
Was het welquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja maar Feyenoord moet winnen want PSV.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Degene die het daar NIET mee eens is, is echt een ontzettende mongool.
quote:
Gewoon slim.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:26 schreef TweeGrolsch het volgende:
Fischer gaat liggen. Vieze speler is het
Natuurlijk heb ik ook liever dat Feyenoord wint. Of een gelijkspel ofzo. Maar die penalty sloeg gewoon nergens op.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja maar Feyenoord moet winnen want PSV.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:26 schreef aesop het volgende:
Zijn schoen wordt half uitgetrapt en dan zou het geen penalty zijn? Grappig.
Komt het niet op het open kanaal?quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Fox moet je voor betalen, einde strijd.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zometeen een eitje koken.
Gas goed hoog.
quote:
er is niet eens contact en zijn schoen was niet uitquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:26 schreef aesop het volgende:
Zijn schoen wordt half uitgetrapt en dan zou het geen penalty zijn? Grappig.
sssssssssssssssssssssssssssssssssquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:27 schreef aesop het volgende:
[..]
Misschien moet je iets aan je ogen laten doen.
Ruudjetwitter:
was wel contact, lieten ze net duidelijk zienquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:27 schreef StevenQ het volgende:
[..]
er is niet eens contact en zijn schoen was niet uit
Duidelijke schwalbe. Als je dat niet ziet mag je morgen eventjes naar de opticien.quote:
Gebruik de TR-knop ofzoquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:27 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Is de ban knop kapot bij de modjes?
Feyenoord heeft ze wel makkelijker gekregen de laatste jaren. Die zijn dus wel de laatste die mogen piepen.quote:
Daar moeten ze hoog in zitten.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:28 schreef Mani89 het volgende:
Ajax moet wel letten op hun concentratie.
misschien moet jij je Ajax bril afzetten: er was geen contact, Fischer gaat gewoon liggenquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:27 schreef aesop het volgende:
[..]
Misschien moet je iets aan je ogen laten doen.
Hij wordt geraakt dat hij dan gaat liggen is logischquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Duidelijke schwalbe. Als je dat niet ziet mag je morgen eventjes naar de opticien.
?quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:27 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Is de ban knop kapot bij de modjes?
De boel moet op de rails blijven.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar moeten ze hoog in zitten.
Nee hoor, Vormer raakte Fischer op een zeer geniepige manier. En was er bijna mee weggekomen, ware het niet voor de beste scheidsrechter van het land. Die later overigens wel een foutje maakte door Immers niet rechtstreeks rood te geven. En Pelle maakte een overtreding bij de tegengoal.quote:
Ben jij mr. Polska?quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
?
Mooi land hoor Polen.
Liggen m'n roots zelfs.
voor jou misschien, maar mensen met werkende ogen zagen dat er geen contact wasquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
was wel contact, lieten ze net duidelijk zien
Jij vond die van Guidetti makkelijker gegeven dan deze?quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft ze wel makkelijker gekregen de laatste jaren. Die zijn dus wel de laatste die mogen piepen.
Misschien, maar Pelle stond ook buitenspel, dus dat heft elkaar mooi op dan.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Kuipersquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:29 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee hoor, Vormer raakte Fischer op een zeer geniepige manier. En was er bijna mee weggekomen, ware het niet voor de beste scheidsrechter van het land. Die later overigens wel een foutje maakte door Immers niet rechtstreeks rood te geven. En Pelle maakte een overtreding bij de tegengoal.
Willems heeft er ook veel plezier gehad.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Denken dat je mensen niet een mooie vakantie in Polen mag gunnen!!!
hij word helemaal niet geraaktquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij wordt geraakt dat hij dan gaat liggen is logisch
Modjes kunnen per definitie niks, maar dat is een andere discussiequote:Op zondag 18 augustus 2013 13:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gebruik de TR-knop ofzoEn modjes kunnen niet bannen.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Willems heeft er ook veel plezier gehad.
Ja, dat was er helemaal geen een.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij vond die van Guidetti makkelijker gegeven dan deze?
Geniet ervanquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, de oven is gereed, de melk staat klaar. Tijd voor een onvervalst koningsmaal
Tuurlijk.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
?
Mooi land hoor Polen.
Liggen m'n roots zelfs.
ssssstttttttttttquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
sssssssssssssssssssssssssssssssss
Zullen wel foto's van online komen dan zal zelfs jij het zienquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:29 schreef StevenQ het volgende:
[..]
voor jou misschien, maar mensen met werkende ogen zagen dat er geen contact was
Hij zag hem niet aankomen en opeens wordt hij geraakt. Gewoon penaltyquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoe is het überhaupt mogelijk dat hier nog over wordt gediscussieerd?Hij werd NIET geraakt en het was dus GEEN penalty. Wél geel wegens schwalbe.
Hij werd wel geraakt, maar het was te licht voor een penalty.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoe is het überhaupt mogelijk dat hier nog over wordt gediscussieerd?Hij werd NIET geraakt en het was dus GEEN penalty. Wél geel wegens schwalbe.
JR, zeg het eens. Wordt Siem gemist?quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij zag hem niet aankomen en opeens wordt hij geraakt. Gewoon penalty
Eensch! Laat is door spelen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:26 schreef Insomnia_ het volgende:
In Nederland moet je de scheids geen reden geven om te fluiten.
het is een contact sport kkhoeren
quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:31 schreef Ajacied422 het volgende:
De rust gaat ook al langzaam, kutzondag man.
Fox Voetbal is toch geen reet aan.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:31 schreef zeebeschuit het volgende:
Wat is dat Foxsports een saaie zender zeg. Die preview op volgende week ingepraat zonder believing en dat pling-pling-pling-da-pling deuntje van Fox is ook
Een zender die begrafenisondernemer Bruggink en Lambiek laat kletsen kan toch nooit leuk zijn?quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:31 schreef zeebeschuit het volgende:
Wat is dat Foxsports een saaie zender zeg. Die preview op volgende week ingepraat zonder believing en dat pling-pling-pling-da-pling deuntje van Fox is ook
Nee. Laatste halfuur niet.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
JR, zeg het eens. Wordt Siem gemist?
Hij werd wel geraakt, jankbal.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dat is nou net het punt, hij werd geraaktquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij werd wel geraakt, maar het was te licht voor een penalty.
Ik heb een bril, maar zeker geen 020 bril. En ik vond het ook een pingel, de manier van inkomen en het contact (zag je op tv duidelijk) hoe klein ook lijkt me duidelijk.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:28 schreef StevenQ het volgende:
[..]
misschien moet jij je Ajax bril afzetten: er was geen contact, Fischer gaat gewoon liggen
Ze zullen jou eens moeten vragen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een zender die begrafenisondernemer Bruggink en Lambiek laat kletsen kan toch nooit leuk zijn?
Morgen pas beschikbaar hier maar...quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:31 schreef zeebeschuit het volgende:
Dat dus. Ik ben het met Tom eens.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij werd wel geraakt, maar het was te licht voor een penalty.
Mis jij hem wel dan?quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oké. Veel plezier met de tweede helft.
Dat zou heel verstandig zijn.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze zullen jou eens moeten vragen.
Nee, omdat jij feiten negeertquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wij zijn het weer eens niet eens
Dat was duidelijk te zien op die beelden die Van Halst net liet zien ja. Maar wat mij betreft toch te licht voor een strafschop. Maar zeggen dat hij niet geraakt wordt, is natuurlijk onzin.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is nou net het punt, hij werd geraakt
nee hoor, ik heb geen Ajax bril opquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zullen wel foto's van online komen dan zal zelfs jij het zien
Ga je dan mijn tekeningen laten zien?quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zou heel verstandig zijn.
ALS hij al werd geraakt, dan is het niet veel harder dan een veertje dat op een dekbed dwarrelt.quote:
Ben ik met je eens maar ook logisch dat hij zich laat vallen in zo'n situatiequote:Op zondag 18 augustus 2013 13:33 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat was duidelijk te zien op die beelden die Van Halst net liet zien ja. Maar wat mij betreft toch te licht voor een strafschop. Maar zeggen dat hij niet geraakt wordt, is natuurlijk onzin.
Dat is vooral achterin tegen Pellè.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vooral in de lucht mis ik hem wel. De luchtduels zijn om te huilen.
Nee, vond ik niet.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Oke, hij werd geraakt, maar was dat genoeg voor een penalty?
Dan mag je 10 keer per wedstrijd de bal op de stip leggen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
ALS hij al werd geraakt, dan is het niet veel harder dan een veertje dat op een dekbed dwarrelt.
En met de goede voorzetten van Ligeon had je er helemaal veel aan gehad.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vooral in de lucht mis ik hem wel. De luchtduels zijn om te huilen.
Ja, in plaats van de kantineheld. Hoop dat je nog wel een Amstel logo in je tekeningen wil verwerken, Simba aan de zuip ofzoquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je dan mijn tekeningen laten zien?
Paultjuh, hoe gaat het met Utrecht? Nog Europees voetbal in zicht?quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:33 schreef Paul het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n erge grasmat gezien
Fox sports napratenquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:32 schreef Cavaliers het volgende:
Dat veld.Topclubonwaardig. Lijkt FC Wageningen wel.
Dat moet absoluut mogelijk zijn.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, in plaats van de kantineheld. Hoop dat je nog wel een Amstel logo in je tekeningen wil verwerken, Simba aan de zuip ofzo
Mijn punt is dan ook dat het een onterecht gegeven penalty is.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:34 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dan mag je 10 keer per wedstrijd de bal op de stip leggen.
Koop je niets voor.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
2 seizoenen geleden nog het beste veld van de Eredivisie aldus alle aanvoerders.
Nee joh we gaan denk ik degraderenquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Paultjuh, hoe gaat het met Utrecht? Nog Europees voetbal in zicht?
duidelijk dat hij NIET geraakt werdquote:
Ja echt hé....je snapt het niet.quote:
er is contact, hoe minimaal het ook is, de ene scheids geeft m wel, de andere geeft m nietquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mijn punt is dan ook dat het een onterecht gegeven penalty is.
Van Halst liet het zien.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:35 schreef StevenQ het volgende:
[..]
duidelijk dat hij NIET geraakt werd
maar goed: met mensen die op dit moment hun Ajax bril op hebben valt daarover niet te discussiëren, die zien alleen wat ze graag willen zien.
hij kuste met z'n voet de andere voet. dat is geen penalty waardigquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:35 schreef Morendo het volgende:
Mensen die vinden dat het geen penalty is hebben niet de beschikking over super high definition television.
Dit is dan weer een slecht argument.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van Halst liet het zien.Helaas jochie.
Nobertje, nog genoten van RvP?quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Ban die scheids dan voor de komende 6 klassiekers, jij bent blauw!
Ze winnen 4x dit seizoen, 2x van Ajax, 2x van NECquote:
Ik zit op een 110 inch 8k-televisie te kijkenquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:35 schreef Morendo het volgende:
Mensen die vinden dat het geen penalty is hebben niet de beschikking over super high definition television.
Uh,oke.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is dan weer een slecht argument.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze winnen 4x dit seizoen, 2x van Ajax, 2x van NEC
Kijk nog eens goed naar de hak van Fischer nadat Vormer er op is gaan staan. Zijn schoen is half uit...quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:35 schreef StevenQ het volgende:
[..]
duidelijk dat hij NIET geraakt werd
maar goed: met mensen die op dit moment hun Ajax bril op hebben valt daarover niet te discussiëren, die zien alleen wat ze graag willen zien.
Feyenoord thuis, gekkenhuis in de Galgenwaard.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze winnen 4x dit seizoen, 2x van Ajax, 2x van NEC
prima steenkolen engels trouwensquote:
ik zie die feyenoorders niet eensquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:35 schreef Morendo het volgende:
juist, en wat zei hij daarover??quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van Halst liet het zien.Helaas jochie.
Moet ie zijn veters beter strikken.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:36 schreef aesop het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed naar de hak van Fischer nadat Vormer er op is gaan staan. Zijn schoen is half uit...
Hij raakte hem wel, maar hij vond het geen penalty. Beter opletten.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:37 schreef StevenQ het volgende:
[..]
juist, en wat zei hij daarover??
dat het een belachelijke penalty was
en hij raakte hem dus NIET
Oh ja, sorry.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mensen die beloven ons FoBo gesprek te hervatten en het dan niet doen bijvoorbeeld.
Vormer raakt hem kort maar hard op zijn standbeen terwijl Fischer een actie inzet...... De Ajax-haat neemt ongezonde vormen aan.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:35 schreef Paul het volgende:
[..]
hij kuste met z'n voet de andere voet. dat is geen penalty waardig
Oneens, hij verdient er een pingel meequote:Op zondag 18 augustus 2013 13:37 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Moet ie zijn veters beter strikken.
Dat wasquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:37 schreef deBibliotheek het volgende:
Iemand anders opgevallen dat de commentator behoorlijk miszat? Een spandoek met R.I.P. de Klassieker, maar de commentator denkt dat het een supporter is.
Dat is Ron de Rijk, die is net zo oud als Theo Reitsma.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:37 schreef deBibliotheek het volgende:
Iemand anders opgevallen dat de commentator behoorlijk miszat? Een spandoek met R.I.P. de Klassieker, maar de commentator denkt dat het een supporter is.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:38 schreef GGMM het volgende:
Immers is een matige speler. Ik betwijfel of hij het niveau van Feyenoord wel aankan.
Mooi man, straks nog The Special One.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Altijd goed als Manchester United wint, maar wie er scoort maakt mij niet zoveel uit.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:38 schreef GGMM het volgende:
Immers is een matige speler. Ik betwijfel of hij het niveau van Feyenoord wel aankan.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=194556quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mooi man, straks nog The Special One.
Op dit moment is het niveau van Feyenoord ongeveer gelijk aan dat van NEC, dus ik denk dat hij er prima past.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:38 schreef GGMM het volgende:
Hoorde dat Bouaouzan daar heel goed in is.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:38 schreef Insomnia_ het volgende:
die fischer moeten ze echt een keer paar doodschoppen geven dat ie niet meer kan voetballen en kreupel is de rest van zn levne
Hull City thuis, 8-0? Vanavond om 19:00 uur MESSI!quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mooi man, straks nog The Special One.
Hopelijk met het debuut van Marco van Ginkel.quote:
Dan moet ik naar een stream kijken, 'k zie het nog wel.quote:Vanavond om 19:00 uur MESSI!
neequote:Op zondag 18 augustus 2013 13:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk met het debuut van Marco van Ginkel.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:41 schreef Saekerhett het volgende:
Ligeon
Typisch zo'n spelertje waarvan over vijf jaar niemand meer weet wie die was.
haterquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:41 schreef Saekerhett het volgende:
Ligeon
Die missen ze jaquote:
Boetius had hem dolgedraaid.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:41 schreef Saekerhett het volgende:
Ligeon
?quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:41 schreef Saekerhett het volgende:
Ligeon
Bojan dan.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:43 schreef Sickert het volgende:
[..]
Alstjeblieft niet zeg!
Poulsen is het enige zekerheidje
Je geduld siert je.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:43 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik begin gek te worden van Immers.
"3 punten" Arrogantie is nooit weggeweest daar. ook niet na die jaren zonder succes.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:42 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
''Bij Ajax herdenken ze een overleden supporter'' - Ron de Rijk
quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:44 schreef dieselnoi het volgende:
Wat is Bojan toch een waardeloze overschatte speler. Boerrigter is echt 10x beter
Jij met je Andersenquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:45 schreef Kun-Aguero het volgende:
Pfieuw. feyenoord word weer sterk nu moet je Andersen inbrengen.
Mickey Mouse League.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zitten er veel mislukte acties bij, godskolere.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |