Ik denk eerder dat ouders het niet kunnen waarderen dat hun zoon een lipgloss krijgt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb er niks op tegen hoor. maar het lijkt mij dat ouders dit niet kunnen waarderen
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:27 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ouders het niet kunnen waarderen dat hun zoon een lipgloss krijgt.
Oh ja, die paas en pinksterbonnen kan ik mij ook nog wel herinneren uit de tijd dat wij nog een WWM filiaal waren. De tijd dat alles nog kon.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:26 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Al sinds 2000 dat ik bij AH werk zit er geen alcohol meer in. We hebben tenslotte een hoop jongeren van 14/15 en bijvoorbeeld moslims.
[..]
Vroeger konden ze ook dat onderscheid maken met de Paas en Pinksterbonnen. En de aanvulling op het Kerstpakket voor Fulltime en Langpart-timers. Gestopt toen de regering de wetgeving wijzigde.
Inderdaad de tijd dat alles nog kon. Geweldigquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:30 schreef mujentas het volgende:
[..]
Oh ja, die paas en pinksterbonnen kan ik mij ook nog wel herinneren uit de tijd dat wij nog een WWM filiaal waren. De tijd dat alles nog kon.
Ik word oud
Volgens mij zijn wij van dezelfde leeftijdquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:39 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Inderdaad de tijd dat alles nog kon. Geweldig![]()
Geloof dat het guldens waren. Een fulltimer kreeg toen geloof ik 100 gulden aan bonnen. Geloof dat ik toen iets van 25 gulden kreeg met mijn 8 uurtjes. Met Kerst alleen en kerstpakket. Fulltimers een aanvulling met bonnen. Ja dat waren nog eens tijden.
Ik word ook oud als ik hieraan terug denk.
Weet niet hoe oud je bentquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:41 schreef mujentas het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij van dezelfde leeftijd
Op zich zou ik 8 jaar geleden nooit gestemd hebben voor een kadobon. Omdat ik diezelfde beleving als jou er wel bij ervaar. Alleen is de samenstelling dusdanig veranderd (in de slechte zin) dat ik nu 2013 daar anders over ben gaan denken. Inderdaad doe het goed of doe het niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:59 schreef Schuimpjes het volgende:
De kerstpakketen moeten gewoon voor iedere medewerker goed zijn. Geen specifieke producten voor mannen, geen specifieke producten voor vrouwen. Wellicht nog rekening houden met de diversiteit in leeftijden en religies.
Er zijn genoeg producten bij AH waar een "traditioneel" kerstpakket van kan worden gemaakt: koffie, soepen, toastjes, nootjes, ragout, koekjes, sappen etc. Ik begrijp dat de pakketten vanuit Ahold weggegeven worden en dat er dus ook iets vanuit Etos en Gall&Gall bij moet zitten, maar ook zij hebben producten die voor iedereen goed zijn.
Een cadeaubon is leuk, omdat ik vervolgens zelf kan bepalen wat ik ervan ga kopen. Aan de andere kant vind ik het leuker om een kerstpakket te krijgen, de verrassing te ervaren wat ze dit jaar hebben bedacht. Maar de manier waarop het kerstpakket tegenwoordig wordt gevuld is ronduit slecht.
Uiteraard moeten we blij zijn dat we iets krijgen; een kerstpakket is niet verplicht, maar het is wel noemer in de categorie "als je het doet, doe het dan goed". En daar ontbreekt het de laatste jaren helaas aan.
Bedoel je die lelijke tas die vroeger een petfles was? Mijn moeder gebruikt die nu om boodschappen mee te doen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:04 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Op zich zou ik 8 jaar geleden nooit gestemd hebben voor een kadobon. Omdat ik diezelfde beleving als jou er wel bij ervaar. Alleen is de samenstelling dusdanig veranderd (in de slechte zin) dat ik nu 2013 daar anders over ben gaan denken. Inderdaad doe het goed of doe het niet.
De chocoladeletters die we vorig jaar als MT voor iedere medewerker hadden geregeld waren sneller weg dan de tassen met boek (presentje 125 jarig bestaan).
Ik kan me zo 1.2.3 niet iets voor de geest halen wat uniseks is van de etos.. Een tube tandpasta?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:59 schreef Schuimpjes het volgende:
De kerstpakketen moeten gewoon voor iedere medewerker goed zijn. Geen specifieke producten voor mannen, geen specifieke producten voor vrouwen. Wellicht nog rekening houden met de diversiteit in leeftijden en religies.
Er zijn genoeg producten bij AH waar een "traditioneel" kerstpakket van kan worden gemaakt: koffie, soepen, toastjes, nootjes, ragout, koekjes, sappen etc. Ik begrijp dat de pakketten vanuit Ahold weggegeven worden en dat er dus ook iets vanuit Etos en Gall&Gall bij moet zitten, maar ook zij hebben producten die voor iedereen goed zijn.
Een cadeaubon is leuk, omdat ik vervolgens zelf kan bepalen wat ik ervan ga kopen. Aan de andere kant vind ik het leuker om een kerstpakket te krijgen, de verrassing te ervaren wat ze dit jaar hebben bedacht. Maar de manier waarop het kerstpakket tegenwoordig wordt gevuld is ronduit slecht.
Uiteraard moeten we blij zijn dat we iets krijgen; een kerstpakket is niet verplicht, maar het is wel noemer in de categorie "als je het doet, doe het dan goed". En daar ontbreekt het de laatste jaren helaas aan.
Die tas heb ik nooit meegenomenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:04 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Op zich zou ik 8 jaar geleden nooit gestemd hebben voor een kadobon. Omdat ik diezelfde beleving als jou er wel bij ervaar. Alleen is de samenstelling dusdanig veranderd (in de slechte zin) dat ik nu 2013 daar anders over ben gaan denken. Inderdaad doe het goed of doe het niet.
De chocoladeletters die we vorig jaar als MT voor iedere medewerker hadden geregeld waren sneller weg dan de tassen met boek (presentje 125 jarig bestaan).
WWM staat voor WinkelWerkMaatschappij. Alle normale - niet franchise - filialen dus.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:06 schreef Loll het volgende:
Waar staat de afkorting wwn eigenlijk voor?
Kerstpakket vorig jaar ook niet meegenomen, wist wat er in zat en dacht noooooooo. Zal mij benieuwen wat er dit jaar in zit.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:08 schreef mujentas het volgende:
[..]
Die tas heb ik nooit meegenomen
Wij krijgen ook altijd een chocoladeletter en paaseitjes.
doe een tube douchegel voor mannen en badschuim voor vrouwen. Maar nu is het altijd iets voor vrouwen... Liogloss... Tasje...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik kan me zo 1.2.3 niet iets voor de geest halen wat uniseks is van de etos.. Een tube tandpasta?![]()
Waarom komen ze van ahold vandaan en niet gewoon van AH zelf? (En dan dus ook Etos en Gall&Gall apart) Maakt het al een stuk makkelijker lijkt mij.
Ik kan me herinneren dat er in het kerstpakket van 2011 naast de lipgloss ook een of andere gezichtsgel o.i.d. voor mannen inzat.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:10 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
doe een tube douchegel voor mannen en badschuim voor vrouwen. Maar nu is het altijd iets voor vrouwen... Liogloss... Tasje...
Zal wel een kostenoverweging zijn dat het vanuit Ahold geregeld wordt.
Raad eens wat hier op de plank staat in de douche, die gezichtsgel hahahaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:11 schreef Hallyu het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat er in het kerstpakket van 2011 naast de lipgloss ook een of andere gezichtsgel o.i.d. voor mannen inzat.
Bij ons stonden ze er in maart nog (10 dozen ofzo) met het vriendelijke verzoek of iemand ze mee naar huis wilde nemenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:10 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
Kerstpakket vorig jaar ook niet meegenomen, wist wat er in zat en dacht noooooooo. Zal mij benieuwen wat er dit jaar in zit.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:13 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Bij ons stonden ze er in maart nog (10 dozen ofzo) met het vriendelijke verzoek of iemand ze mee naar huis wilde nemen
Ik denk ook dat het operationeel te duur is om het te differentiëren.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:10 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
doe een tube douchegel voor mannen en badschuim voor vrouwen. Maar nu is het altijd iets voor vrouwen... Liogloss... Tasje...
Zal wel een kostenoverweging zijn dat het vanuit Ahold geregeld wordt.
Opgehaald door de Voedselbank samen met een hele hoop 99/999 producten.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat is er uiteindelijk mee gebeurt?
Als ik mijn kerstpakket van dit jaar niet leuk vindt ('t is m'n eerste, dus ik ben benieuwd) Kan ik 'm altijd nog naar de voedselbank brengen
Net zoals de bodylotion uit 2010 bij mij in de badkamer op de plank stof aan het vergaren is.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:12 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
Raad eens wat hier op de plank staat in de douche, die gezichtsgel hahaha
En een aantal voedselproducten bij mij in de kastjes, ik denk daat ik ze maar eens ga weggooien. TROEP.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:16 schreef Hallyu het volgende:
[..]
Net zoals de bodylotion uit 2010 bij mij in de badkamer op de plank stof aan het vergaren is.
Ik bedoel uiteraard dat er dus vanuit Etos iets voor mannen als voor vrouwen in het pakket wordt gestopt. Niet dat er een "mannenpakket" en een "vrouwenpakket" komt. Dat is leuk voor een organisatie met 100 man personeel. Niet voor een bedrijf waar 100K+ aan personeel rond loopt.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:14 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het operationeel te duur is om het te differentiëren.
Is vast en zeker al overcodequote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:18 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
En een aantal voedselproducten bij mij in de kastjes, ik denk daat ik ze maar eens ga weggooien. TROEP.
Jeps zeer waarchijnlijk wel. En als ik weet dat ik het nog eens ga opeten kan het soms best maar pompoen soep heeft me nog steeds niet getrokken. En bakken doe ik ook al niet met cupcakes.quote:
Die soep ging nog wel. Flink op smaak brengen met peper en zout en dan was het wel te hachelen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:21 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Jeps zeer waarchijnlijk wel. En als ik weet dat ik het nog eens ga opeten kan het soms best maar pompoen soep heeft me nog steeds niet getrokken. En bakken doe ik ook al niet met cupcakes.
Want THT zegt niet dat het niet meer te eten is al denken mensen dat altijd wel
Okay dat zegt mij dus al voldoendequote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:23 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Die soep ging nog wel. Flink op smaak brengen met peper en zout en dan was het wel te hachelen.
Ook niet mijn favoriete groente... Maar als de moeder vervolgens zakken bijkoopt omdat ze 's avonds pompoensoep wilt eten... Tja dan heb je weinig keus.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:24 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Okay dat zegt mij dus al voldoendeIk ben al geen pompoen fan dus.....
hahaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:26 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ook niet mijn favoriete groente... Maar als de moeder vervolgens zakken bijkoopt omdat ze 's avonds pompoensoep wilt eten... Tja dan heb je weinig keus.
(Wat dat betreft maar goed dat ik het huis uit ben... Lol)
Ik had laatst dat ik bij zuivel stond.. Hele avond dubbel gelegen om de vraag "Is de volle melk al vol? dan zet ik hem restant"quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:15 schreef OudeBok het volgende:
Ik heb echt twee onwijs toffe collega's. Ken ze nog niet erg lang, maar ze maken mijn avonden echt geweldig. Nog nooit zo hard kunnen lachen om werkgerelateerde zaken!
Haha!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:29 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik had laatst dat ik bij zuivel stond.. Hele avond dubbel gelegen om de vraag "Is de volle melk al vol? dan zet ik hem restant"
Achteraf is het best wel slecht
Omdat je in een miro werktquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:11 schreef Hallyu het volgende:
Hoe zit de nummering van de AH's eigenlijk in elkaar? Waarom is mijn filiaal 1506 e.d.?
Aha thanks! Maar wat is een miro?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 07:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Omdat je in een miro werkt
Heel globaal:
10xx-18xx = WWM filialen (waarbij de lage 1300-nummers de oude De Gruyers zijn, en de lage 1500-nummers de oude miro's. De 1800-nummers zijn overgenomen C1000-filialen van de eerste serie)
30xx en 31xx = Filialen resp. Franchisers in België.
40xx = C1000 filialen uit de 2e serie.
55xx = Snelweg-to go's en pick up points
56xx = City to go's
57xx = Instore to go's (in ziekenhuizen, universiteits campussen e.d.)
58xx = Stations to go's (van Servex)
5921 = idem (lang verhaal)
85xx-87xx = Franchise filialen
Daarnaast hebben ook de etossen en galls nummers die ertussen passen. De etossen beginnen iig met een 7.
Iemand die weet hoe de winkels in Duitsland genummerd zijn?
Thanks.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:12 schreef SausDip het volgende:
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Miro_(supermarkt)
Ja wij krijgen vandaag ook initiële actie in een klein magazijn. Wij zijn genoodzaakt om alles door te rijden naar de centrale hal bij ons die we delen met Blokker en C&A. Grote zak er omheen en het staat er tot zaterdag.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:52 schreef Gezicht het volgende:
Vanmiddag weer initiële actie bij de vracht, wordt weer lekker vol in ons kleine magazijntje.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:59 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
¤70 is heel netjes. Volgens mij voel je je dan echt gewaardeerd als medewerker met de Kerst. In ieder geval zal dat nooit het bedrag zijn wat je bij een WWM gaat krijgen.
Heb jij je enkel geregistreerd voor deze reactie, incl. emo.gif?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:50 schreef naamdergebruiker het volgende:
[..]je zou je al gewaardeerd moeten voelen omdat je íets krijgt geldwolf. Hoeveel bedrijven doen er wel niks nu met kerst?!
Jij schijnt het te weten, dus vertel.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:50 schreef naamdergebruiker het volgende:
[..]
Hoeveel bedrijven doen er wel niks nu met kerst?!
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:50 schreef naamdergebruiker het volgende:
[..]je zou je al gewaardeerd moeten voelen omdat je íets krijgt geldwolf. Hoeveel bedrijven doen er wel niks nu met kerst?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |