Grappig dat die dingen dus niet echt veranderen!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:38 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Ja. Sla en ijsbergsla heb je echter niet nodig, zitten barcodes op.
Kerstpakketen zijn in de afgelopen 5/6 jaar alleen maar slechter geworden. Helaas. De OR gaat een voorstel bij de directie indienen om voortaan een cadeaubon te geven.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:33 schreef zwarteweduwe het volgende:
[..]
Grappig dat die dingen dus niet echt veranderen!
Ik heb de invoering van het scannen nog meegemaakt
Net hoor, alleen in mijn eerste jaar moesten we nog prijzen aanslaan. Plus een stuk of 100 plu-codes uit je hoofd leren, van de meest verkochte artikelen. We spreken over 1987.
In die tijd kon je ook nog niet pinnen. Dat kwam pas rond 1995 schat ik, maar toen was ik net gestopt bij AH.
Ik heb goede herinneringen aan die zeven, acht jaar dat ik er gewerkt heb. Het heeft me een prima studententijd opgeleverd. En een kijkje in een wereld waar je ander nooit zou komen. (En een aantal kerstpakketten met heel erg vieze soep! - ik hoop dat dat inmiddels verbeterd is.... ).
Jammer! Wij hadden altijd het idee dat AH spullen in onze pakketten stopte die ze a) aan de straatstenen niet kwijt konden, of b) door mensen wilde laten "testen" (als in proefkonijn). Beide geen succesquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:37 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Kerstpakketen zijn in de afgelopen 5/6 jaar alleen maar slechter geworden. Helaas. De OR gaat een voorstel bij de directie indienen om voortaan een cadeaubon te geven.
Afgelopen jaar kregen wij al die AH 125 jaar spullen die ze inderdaad niet aan de straatstenen kwijt raken. Het hoogtepunt van vorig jaar was trouwens het gouden handtasje. Paste goed bij de lipgloss mét lampje en spiegeltje van 2011quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:39 schreef zwarteweduwe het volgende:
[..]
Jammer! Wij hadden altijd het idee dat AH spullen in onze pakketten stopte die ze a) aan de straatstenen niet kwijt konden, of b) door mensen wilde laten "testen" (als in proefkonijn). Beide geen succes
Hahahaha!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:42 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Afgelopen jaar kregen wij al die AH 125 jaar spullen die ze inderdaad niet aan de straatstenen kwijt raken. Het hoogtepunt van vorig jaar was trouwens het gouden handtasje. Paste goed bij de lipgloss mét lampje en spiegeltje van 2011
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:42 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Afgelopen jaar kregen wij al die AH 125 jaar spullen die ze inderdaad niet aan de straatstenen kwijt raken. Het hoogtepunt van vorig jaar was trouwens het gouden handtasje. Paste goed bij de lipgloss mét lampje en spiegeltje van 2011
Gebruik je dat niet dan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:42 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Paste goed bij de lipgloss mét lampje en spiegeltje van 2011
Netjes. Vind ik veel leuker dan die pakketen van ons de laatste jaren. Helft staat nog in de kast .quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:47 schreef mujentas het volgende:
[..]
Gebruik je dat niet dan?![]()
Wij krijgen overigens al jaren geen kerstpakket meer. Altijd een cadeaubon. Laatste keer was een bol.com bon van ¤ 70,-.
Ik snap nooit zo goed waarom iedereen wordt opgezadelt met troep die ze nooit gebruiken. Laten we eerlijk zijn, het meerendeel is jonger dan 20 jaar en het enige wat ze uit de doos gebruiken is het snoepgoed, de rest gaat naar moeders.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:49 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Netjes. Vind ik veel leuker dan die pakketen van ons de laatste jaren. Helft staat nog in de kast .
In alle eerlijkheid moet ik toegeven dat ik die lipgloss inderdaad niet gebruik.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:47 schreef mujentas het volgende:
[..]
Gebruik je dat niet dan?![]()
Wij krijgen overigens al jaren geen kerstpakket meer. Altijd een cadeaubon. Laatste keer was een bol.com bon van ¤ 70,-.
Krijgt ook niet iedereen bij ons hoor. Er zijn er maar 4 die dat bedrag krijgen, de SM, ASM, TL VKK en ik. De rest van de medewerkers krijgen een bon met een tegoed dat gebaseerd is op het aantal uren dat iemand werkt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:59 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
In alle eerlijkheid moet ik toegeven dat ik die lipgloss inderdaad niet gebruik.
¤70 is heel netjes. Volgens mij voel je je dan echt gewaardeerd als medewerker met de Kerst. In ieder geval zal dat nooit het bedrag zijn wat je bij een WWM gaat krijgen.
Op die manier zou je wel weer iets meer kunnen onderscheiden tussen FT / LPT /KPT. Alleen denk ik dat de organisatie dat niet wil.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:02 schreef mujentas het volgende:
[..]
Krijgt ook niet iedereen bij ons hoor. Er zijn er maar 4 die dat bedrag krijgen, de SM, ASM, TL VKK en ik. De rest van de medewerkers krijgen een bon met een tegoed dat gebaseerd is op het aantal uren dat iemand werkt.
Ik voel me er niet echt meer gewaardeerd door hoor. Sterker nog, ik heb hem weggegeven
Ohw wacht een vrouw die het tasje ook lelijk vond....... Help.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:11 schreef Hallyu het volgende:
Hoe zit de nummering van de AH's eigenlijk in elkaar? Waarom is mijn filiaal 1506 e.d.?
Oh, mijn, goed. Kerstpakketten. Heb er nu drie gehad. En die van drie jaar terug (2010) was nog het beste en het grootste. Welke etos producten zaten er ookalweer in die van 2010? Ik herinner me de bodycream met glitter die ik nog steeds in de kast heb staan. De lipgloss van 2011 gebruik ik ook nog steeds zo nu en dan. Die van 2012 was was echt het toppunt. Gruwelijk lelijk tasje, vuil voedsel, een mok (die ze inderdaad aan de straatstenen niet kwijt konden) en die 125 jaar zooi.
All in all. Ze worden elk jaar kleiner en er komt steeds meer eten in dat gewoon niet te eten is of dat ik gewoon nooit eet.
Ja mijn god. Ik durf echt niet met dat ding over straat!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:13 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Ohw wacht een vrouw die het tasje ook lelijk vond....... Help.
Hij koste bij etos trouwens 9.95!!!
Ik denk ook dat het operationeel niet haalbaar en/of realistisch is om dat voor iedereen persoonlijk te gaan doen. Het gaat immers om 70.000+ mensen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:07 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Op die manier zou je wel weer iets meer kunnen onderscheiden tussen FT / LPT /KPT. Alleen denk ik dat de organisatie dat niet wil.
Verkoop ja. Inkoop waarschijnlijk nog geen fractie van dat bedrag.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:13 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Ohw wacht een vrouw die het tasje ook lelijk vond....... Help.
Hij koste bij etos trouwens 9.95!!!
Zit er tegenwoordig geen wijn meer in dan? Ik meen dat er vroeger wel altijd een fles in zat.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:14 schreef Hallyu het volgende:
[..]
Ja mijn god. Ik durf echt niet met dat ding over straat!![]()
En die wijnboeken van de gall en gall die ze er steeds indoen mogen ze ook houden. Doe er maar gewoon een goede fles wijn in.![]()
Nee. In de jaren 2010/2011/2012 in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:17 schreef mujentas het volgende:
[..]
Zit er tegenwoordig geen wijn meer in dan? Ik meen dat er vroeger wel altijd een fles in zat.
Of zit er helemaal geen alcohol meer in?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:18 schreef Hallyu het volgende:
[..]
Nee. In de jaren 2010/2011/2012 in ieder geval niet.![]()
Hoe wil je dit gaan doen met medewerkers van 14 en 15 jaar? Zijn er ook aardig wat gok ik..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:17 schreef mujentas het volgende:
[..]
Zit er tegenwoordig geen wijn meer in dan? Ik meen dat er vroeger wel altijd een fles in zat.
Ja, als je zo gaat beginnen dan kan je net zo goed een lege doos gevenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:23 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoe wil je dit gaan doen met medewerkers van 14 en 15 jaar? Zijn er ook aardig wat gok ik..
.. En straks gaat de leeftijd nog omhoog naar 18 zelfs
Ik heb er niks op tegen hoor. maar het lijkt mij dat ouders dit niet kunnen waarderenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:25 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ja, als je zo gaat beginnen dan kan je net zo goed een lege doos geven
Al sinds 2000 dat ik bij AH werk zit er geen alcohol meer in. We hebben tenslotte een hoop jongeren van 14/15 en bijvoorbeeld moslims.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:19 schreef mujentas het volgende:
[..]
Of zit er helemaal geen alcohol meer in?
Vroeger konden ze ook dat onderscheid maken met de Paas en Pinksterbonnen. En de aanvulling op het Kerstpakket voor Fulltime en Langpart-timers. Gestopt toen de regering de wetgeving wijzigde.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:15 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het operationeel niet haalbaar en/of realistisch is om dat voor iedereen persoonlijk te gaan doen. Het gaat immers om 70.000+ mensen.
Een vaste waarde voor iedereen is veel makkelijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |