Wat kost zoiets?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:27 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Gevalletje 'even krap zitten, dus later moeten doen'. Heb maar een mailtje gestuurd met daarin een situatieschets van een lange vakantie direct na de examenuitslagen e.d. waardoor ik het inschrijven totaal heb misgelopen in alle hectiek en feestvreugde. Met een beetje geluk mag het misschien, of is er een afmelding en kan ik die plek innemen.
Ik heb hier zo lang naar uitgekeken, dit is zo zuur.
¤87,50quote:
Nog niet over uit. Ga sowieso bij studievereniging van de studie die ik ga doen, lijkt me wel tof, maar een studentenvereniging twijfel ik over.. Kost zoveel tijd met al die commissies, en zit dan liever achter de kassa geld te verdienen denk ik..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:33 schreef mujentas het volgende:
[..]
Dacht altijd dat het gratis was![]()
Ga je nog bij een studentenvereniging?
Bij veel verenigingen kan je zo actief zijn als je zelf wil en kan hoorquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:36 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Nog niet over uit. Ga sowieso bij studievereniging van de studie die ik ga doen, lijkt me wel tof, maar een studentenvereniging twijfel ik over.. Kost zoveel tijd met al die commissies, en zit dan liever achter de kassa geld te verdienen denk ik..
Beter dan die Last Minute Deals - aanbiedingen waar je voor thuis blijft. Net of dat iemand thuis gaat blijven voor aanbiedingen die niet beter zijn dan wanneer ze op een ander moment in de aanbieding zijnquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:43 schreef einschtein het volgende:
De Hamsterweken, aka de Algemene Klaagwerken.
"Ja, volgens de Consumentenbond zijn jullie nu verplicht om mij een tegoedbon te geven." Voor een blik soep, hmhm. Suuure.
Het geklaag van de klant viel in die periode wel mee. Nu is her 1 stap in de winkel en je hebt binnen een half uur een klacht te pakken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:27 schreef mujentas het volgende:
[..]
Beter dan die Last Minute Deals - aanbiedingen waar je voor thuis blijft. Net of dat iemand thuis gaat blijven voor aanbiedingen die niet beter zijn dan wanneer ze op een ander moment in de aanbieding zien
Wageningen toch?quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:00 schreef Janneke141 het volgende:
Nieuw topic, nieuw zoekplaatje:
[ afbeelding ]
Dus ze heten nog steeds zo, ik vroeg het me al een tijdje af! Lang lang geleden moest ik wel eens in de winkel iets van "mevrouw Jansen, SM-kantoor, attentie mevrouw Jansen, SM-kantoor" omroepen Tsja, dat vond ik wel vreemd klinken.quote:
Moet kunnen tochquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:26 schreef zwarteweduwe het volgende:
[..]
Dus ze heten nog steeds zo, ik vroeg het me al een tijdje af! Lang lang geleden moest ik wel eens in de winkel iets van "mevrouw Jansen, SM-kantoor, attentie mevrouw Jansen, SM-kantoor".
Ben benieuwd of je daarmee het record verste overplaatsing in handen hebt. Veel zal het nooit schelen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:26 schreef zwarteweduwe het volgende:
[..]
Dus ze heten nog steeds zo, ik vroeg het me al een tijdje af! Lang lang geleden moest ik wel eens in de winkel iets van "mevrouw Jansen, SM-kantoor, attentie mevrouw Jansen, SM-kantoor" omroepen Tsja, dat vond ik wel vreemd klinken.
is de plu-code voor een plastic zak nog steeds 5? Voor bloemkool 3? En sla 22, en ijsbergsla 95? Ik werkte ooit in filiaal 1153, tot ik naar 1513 overstapte. Of andersom. Van noord naar zuid in ieder geval.
Ja. Sla en ijsbergsla heb je echter niet nodig, zitten barcodes op.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:26 schreef zwarteweduwe het volgende:
[..]
is de plu-code voor een plastic zak nog steeds 5? Voor bloemkool 3? En sla 22, en ijsbergsla 95? Ik werkte ooit in filiaal 1153, tot ik naar 1513 overstapte. Of andersom. Van noord naar zuid in ieder geval.
Misschien waren de klagers wel op vakantiequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:15 schreef einschtein het volgende:
[..]
Het geklaag van de klant viel in die periode wel mee. Nu is her 1 stap in de winkel en je hebt binnen een half uur een klacht te pakken.
Nee, dat kan écht niet, Albert Heijn had van die aanbiedingen waar je thuis voor zou blijven.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:21 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Misschien waren de klagers wel op vakantieKonden ze in het buitenland lekker klagen
Haha tuurlijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:28 schreef einschtein het volgende:
[..]
Nee, dat kan écht niet, Albert Heijn had van die aanbiedingen waar je thuis voor zou blijven.
Die coupons waren ook niet echt populair geloof ik. Ik heb in ieder geval geen zichtbare volumestijging gemerkt van de betreffende segmenten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:28 schreef einschtein het volgende:
[..]
Nee, dat kan écht niet, Albert Heijn had van die aanbiedingen waar je thuis voor zou blijven.
Ik ook niet. Alleen een flinke klantenbestelling voor de Nivea toendertijd, maar voor de rest niets bijzonders.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:37 schreef mujentas het volgende:
[..]
Die coupons waren ook niet echt populair geloof ik. Ik heb in ieder geval geen zichtbare volumestijging gemerkt van de betreffende segmenten.
Ik vind het hele gedoe met die coupons nogal omslachtig. Geef gewoon die kortingquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:43 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik ook niet. Alleen een flinke klantenbestelling voor de Nivea toendertijd, maar voor de rest niets bijzonders.
Had ook totaal geen zin:
"Oh, ik ben mijn couponbonnen vergeten.."
"Die hebben ze bij de kassa ook wel, geen probleem."
Ben ik ook met je eens.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:47 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik vind het hele gedoe met die coupons nogal omslachtig. Geef gewoon die korting
Ja hahaha! Ik moet zeggen dat ik - opgegroeid in Friesland - de eerste keer vreemd opkeek toen die Limburgers mij vroegen "Höbste d'r ooch 'ne tuutje bie?" (fonetisch...). Want een tuutje kende ik alleen als zoentje. Nee, dat vroegen ze niet hoorquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je daarmee het record verste overplaatsing in handen hebt. Veel zal het nooit schelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |