Ik gok lang.quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:06 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik vraag mij eigenlijk af hoe lang ze nog van plan zijn om door te gaan met de LLB.
Voor de kosten ben ik dat absoluut met je eens. Al zijn we natuurlijk geen opslag van promotiemateriaal. Al denken sommige SM's daar anders over. Toen ik in deze winkel kwam heb ik geloof ik wel 30 spandoeken weggegooid (altijd handig voor.... jaja NOOIT)quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:56 schreef Schuimpjes het volgende:
En wéér twee Hamsterspandoeken aan de voorraad kunnen toevoegen. Beter vragen ze winkels om die dingen te bewaren na de actie...
Ik heb niet zoveel tegen LLB, zolang mijn collega er maar mensen voor op de planning zet. Wij hangen overigens alleen de kaartjes op. Die woblers (?) die het extra moeten laten opvallen hebben bij ons 1 maand gehangen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:06 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik vraag mij eigenlijk af hoe lang ze nog van plan zijn om door te gaan met de LLB.
Die bloedhekel aan SRP kan ik niet meer dan beamen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:15 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Daarentegen heb ik een bloedhekel aan SRP, maar dat is weer een andere discussie.
4 karren restant met alleen van die A-merk pakjes.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:56 schreef Schuimpjes het volgende:
Acties waren redelijk te doen, alleen heel veel over.
Nee we zijn geen opslag, maar als AH ieder jaar 2 tot 3 keer Hamsterweken houdt, dan kun je materialen die langdurig mee kunnen gaan wel bewaren. We moeten er niet naartoe willen dat we straks friesbiljetten en gangpadborden moeten gaan bewaren, maar het is zonde om iedere keer weer 2 spandoeken af te sturen. We moeten weet ik hoeveel uur besparen, korten op de toeslaguren maar onnodige materialen laten maken doen we dan weer wel...quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:14 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Ik gok lang.
[..]
Voor de kosten ben ik dat absoluut met je eens. Al zijn we natuurlijk geen opslag van promotiemateriaal. Al denken sommige SM's daar anders over. Toen ik in deze winkel kwam heb ik geloof ik wel 30 spandoeken weggegooid (altijd handig voor.... jaja NOOIT)
Fusten in het schap.. Is dat niet eens verboden?quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:22 schreef Nafi het volgende:
SRP![]()
Bij ons filiaal hebben we het niet op chips maar liep laatst in een ander filiaal. God, wat was dat lelijk zeg. Niet alleen de dozen zelf maar daar stonden ook gewoon 23-fusten met chips in het schap omdat ze dus blijkbaar restant waren gezet.
Jij werkte omgeving Delft toch?quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:22 schreef Nafi het volgende:
SRP
Bij ons filiaal hebben we het niet op chips maar liep laatst in een ander filiaal. God, wat was dat lelijk zeg. Niet alleen de dozen zelf maar daar stonden ook gewoon 23-fusten met chips in het schap omdat ze dus blijkbaar restant waren gezet.
Wat is deze?quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:22 schreef Nafi het volgende:
SRP![]()
Dat is dus het probleem van SRP. Als er een volle doos staat ziet het er goed uit, wordt er een product verkocht dan komt de verpaupering om de hoek en ga je op een Aldi lijken.quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:22 schreef Nafi het volgende:
SRP![]()
Ik ben het er op zich echt wel mee eens laat ik dat voorop stellen (ik had ook nog geëdit met "tip voor de ideeënbus") Want het is ook zeker zonde dat dergelijk materialen worden weggegooid. Let wel zolang we iedere actie deze dingen opnieuw insturen ben ik ze niet van plan te bewarenquote:Op maandag 19 augustus 2013 00:21 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Nee we zijn geen opslag, maar als AH ieder jaar 2 tot 3 keer Hamsterweken houdt, dan kun je materialen die langdurig mee kunnen gaan wel bewaren. We moeten er niet naartoe willen dat we straks friesbiljetten en gangpadborden moeten gaan bewaren, maar het is zonde om iedere keer weer 2 spandoeken af te sturen. We moeten weet ik hoeveel uur besparen, korten op de toeslaguren maar onnodige materialen laten maken doen we dan weer wel...
Ooit bij AGF gekeken?quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:23 schreef kapsalonzondersla het volgende:
Fusten in het schap.. Is dat niet eens verboden?
Ik zal er eens een SSC'tje aan wagen. Het antwoord zal iets zijn als:quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:25 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Ik ben het er op zich echt wel mee eens laat ik dat voorop stellen (ik had ook nog geëdit met "tip voor de ideeënbus") Want het is ook zeker zonde dat dergelijk materialen worden weggegooid. Let wel zolang we iedere actie deze dingen opnieuw insturen ben ik ze niet van plan te bewaren
Ook gangpadborden van Route 99 en Hamsteren kan je fatsoenlijk hergebruiken. De vraag is of je dat moet willen i.v.m. opslag inderdaad.
Ik verwacht met de huidige crisis ook meer van dergelijk weken. (Hamsteren al 3x nu). En route 99 is ook een groots succes.
Ik probeer bewust dozen van SRP in me handen te hebben als OM"s en hoger volk langs komt. Wacht met spanning op de vraag.quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:25 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem van SRP. Als er een volle doos staat ziet het er goed uit, wordt er een product verkocht dan komt de verpaupering om de hoek en ga je op een Aldi lijken.
En het bijhouden van SRP is al helemaal een drama.
De persoon die die fust in het schap heeft gezet... Sorry dan hoor je echt niet in de vulploeg thuis
Alle teamleiders werden bij ons geïnterviewd en daarna is er een vergadering geweest met de SM + regiomanager + iemand van het hk + een paar medewerkers van alle afdelingen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:42 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
Jep, word gedaan met een soort "interview". Plm. 8 medewerkers + OM en HRBP zijn er bij betrokken (hier tenminste).
Wij ook niet, maar wel borden voor posters bij de winkelwagens. We hangen sinds een tijdje ook een spandoek achter de kassa op, de plafondplaten houden het welquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:03 schreef exelletor het volgende:
[..]
Wij hebben geen ramen, schuifdeuren etc, dus al die spandoeken en posters gebruiken wij sowieso niet.
Verkleinen van kloof tussen HK en Winkel lijkt me dat zeker een goed punt.quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:30 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik zal er eens een SSC'tje aan wagen. Het antwoord zal iets zijn als:
"Beste Collega, bedankt voor je melding. We zullen dit punt meenemen in de evaluatie van de Hamsterweken."
Hoor je nooit meer wat van dus. Ik zou er wel voorstander van zijn om na zo'n actie een Plaza bericht te krijgen met wat er uit zo'n evaluatie komt. Wat ging goed? Wat ging minder? En hoe zorgen we er als organisatie (winkel, DC en HK) voor dat problemen de volgende keer niet meer voorkomen.
Iets voor de ideeënbus?
En wat klopt er dan ergens niet aan....quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:34 schreef Wupgup het volgende:
[..]
Alle teamleiders werden bij ons geïnterviewd en daarna is er een vergadering geweest met de SM + regiomanager + iemand van het hk + een paar medewerkers van alle afdelingen.
Er zijn meerdere plannen bij ons uitgevoerd, alleen wel allemaal in eigen tijd.
Eigen tijd? Voor de besparingen op de uren zekerquote:Op maandag 19 augustus 2013 00:34 schreef Wupgup het volgende:
[..]
Alle teamleiders werden bij ons geïnterviewd en daarna is er een vergadering geweest met de SM + regiomanager + iemand van het hk + een paar medewerkers van alle afdelingen.
Er zijn meerdere plannen bij ons uitgevoerd, alleen wel allemaal in eigen tijd.
Ik bedoel. Ik lees ook in diverse berichtgevingen in de financiële rapporten dat winkels in "Iedere Dag Beter" gecompenseerd zijn voor de uren..... Dus ergens klopt het niet....quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:44 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Eigen tijd? Voor de besparingen op de uren zeker. Lijkt me dat voor dit project toch enige commitment van medewerkers verwacht wordt, dan ga je als bedrijf toch niet zeggen dat het in eigen tijd moet gebeuren
Daar hebben ze dan wel uren voor, voor plannen die mooi staan op papier maar qua uitvoering er weinig mee gedaan wordt?quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:51 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Ik bedoel. Ik lees ook in diverse berichtgevingen in de financiële rapporten dat winkels in "Iedere Dag Beter" gecompenseerd zijn voor de uren..... Dus ergens klopt het niet....
Iedere dag beter in de zin van beter gevulde zakken.quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:51 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Ik bedoel. Ik lees ook in diverse berichtgevingen in de financiële rapporten dat winkels in "Iedere Dag Beter" gecompenseerd zijn voor de uren..... Dus ergens klopt het niet....
Die hangen wij wel op, zijn nu wel stevig en blijven hier ook wel hangen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:15 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel tegen LLB, zolang mijn collega er maar mensen voor op de planning zet. Wij hangen overigens alleen de kaartjes op. Die woblers (?) die het extra moeten laten opvallen hebben bij ons 1 maand gehangen.
Daarentegen heb ik een bloedhekel aan SRP, maar dat is weer een andere discussie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |