Je moet wachten tot ww termijn verlopen is, dan pas kan je zelf nieuwe instellen. Andere mogelijkheid is tl/(a)sm je ww te laten veranderen waardoor je gelijk een nieuwe moet kiezen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:39 schreef d4v1d het volgende:
Waar verander je je Plaza wachtwoord? Kan het nergens vinden.
Hoera voor Plazaquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:43 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
Je moet wachten tot ww termijn verlopen is, dan pas kan je zelf nieuwe instellen. Andere mogelijkheid is tl/(a)sm je ww te laten veranderen waardoor je gelijk een nieuwe moet kiezen.
klopt niet.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:43 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
Je moet wachten tot ww termijn verlopen is, dan pas kan je zelf nieuwe instellen. Andere mogelijkheid is tl/(a)sm je ww te laten veranderen waardoor je gelijk een nieuwe moet kiezen.
inderdaad want als je naar www.plaza.ah.nl gaat en dan onder gebruikersnaam en wachtwoord kijkt zie je staan dat je het daar kan veranderenquote:
Oh hey.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:03 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
klopt niet.
[..]
inderdaad want als je naar www.plaza.ah.nl gaat en dan onder gebruikersnaam en wachtwoord kijkt zie je staan dat je het daar kan veranderen
Oeps, die zag ik nietquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:03 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
klopt niet.
[..]
inderdaad want als je naar www.plaza.ah.nl gaat en dan onder gebruikersnaam en wachtwoord kijkt zie je staan dat je het daar kan veranderen
0 euro.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:11 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik denk dat hij eigenlijk bedoelde, vanaf welk bedrag?
Ik was al ingelogdquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:10 schreef einschtein het volgende:
Verder kijken dan je neus lang is, het zoiets.
Ja, in dat geval geld het. 'welkom bij Plaza' weer.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:12 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik was al ingelogd![]()
Meeste websites bieden de mogelijkheid om je wachtwoord te wijzigen NA het inloggen..Dat ben ik gewend..
Ohja, niet vergetenquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:13 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, in dat geval geld het. 'welkom bij Plaza' weer.
Sorryquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:10 schreef einschtein het volgende:
Verder kijken dan je neus lang is, het zoiets.
Nope payday, maar ik wil een extra bijbaan aangezien ik niet meer dan 12 uur p.w. bij AH mag werken.quote:
Dat is inderdaad tegenwoordig zo. Dan heb je recht op toeslaguren en ze houden niet van toeslagen in Zaandam, dat drukt de miljardenwinstquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:00 schreef charter101 het volgende:
Nope payday, maar ik wil een extra bijbaan aangezien ik niet meer dan 12 uur p.w. bij AH mag werken.
Jep, word gedaan met een soort "interview". Plm. 8 medewerkers + OM en HRBP zijn er bij betrokken (hier tenminste).quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:22 schreef Wupgup het volgende:
Iedere dag beter bestaat globaal geloof ik uit 3 punten:
• De buurt
• De klant
• De winkel
Voor deze 3 punten ga je als winkel bepalen waar de knelpunten zitten en daar een actieplan voor opstellen. Het uiteindelijke doel is dat je elke dag een stukje beter wordt en dat in 2015 min of meer alles hebt aangepakt.
Vul aan/verbeter waar nodig.
Wat trouwens ook leuk is, is als de mensen die op thema staan even de nieuwe posters voor buiten en de swingborden in de kartonvermaler gooien.
Nou op papier, zoals het omschreven wordt, klinkt het best goed. Maar uit jouw reactie blijkt dat de uitvoering de wensen te over laat? En het oog op de toekomst niet/nauwelijks aanwezig is?quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:44 schreef Janneke141 het volgende:
Nou, als er net zoveel mee gebeurt als met die brown paper sessies van een jaar of 10 geleden kan het natuurlijk alleen maar een succes worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |