Goed klinken deed het toen ook, en we hebben er met het hele team ook veel energie in gestoken om er het beste van te maken. Maar uiteindelijk strandden de meeste ideeën op praktische bezwaren (geen uren, in strijd met eerder gemaakt beleid, hk had al wat anders bedacht op hetzelfde onderwerp). Maar aan het einde van het hele circus gaan er wat mensen met eer strijken die ze niet toekomt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:48 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Nou op papier, zoals het omschreven wordt, klinkt het best goed. Maar uit jouw reactie blijkt dat de uitvoering de wensen te over laat? En het oog op de toekomst niet/nauwelijks aanwezig is?
Ik zie niet echt een herkenningspunt of iets waar ik iets mee kan. Behalve het Expert logo dan.quote:
Ja zo lang zit ik ook al weer bij het bedrijf. BrownPaper Sessies. Met de mooie rode/grijze en blauwe wolkjes. Eigenlijk is IDB daar gewoon een vervolg op / nieuw leven van. Ideeën en problemen toen zijn zover ik merk weinig veranderd. Alle ideeën hebben 1 probleem en dat is die van de organisatie. Uren.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:04 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Goed klinken deed het toen ook, en we hebben er met het hele team ook veel energie in gestoken om er het beste van te maken. Maar uiteindelijk strandden de meeste ideeën op praktische bezwaren (geen uren, in strijd met eerder gemaakt beleid, hk had al wat anders bedacht op hetzelfde onderwerp). Maar aan het einde van het hele circus gaan er wat mensen met eer strijken die ze niet toekomt.
90% van het cynisme waarmee ik tegenwoordig tegen dit soort fenomenen aankijk, inclusief de propaganda eromheen, komt voort uit dat project.
Inderdaad, maar weet je toevallig hoe hoog het toeslagbedrag is (in procenten)?quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:05 schreef mujentas het volgende:
[..]
Dat is inderdaad tegenwoordig zo. Dan heb je recht op toeslaguren en ze houden niet van toeslagen in Zaandam, dat drukt de miljardenwinst
Staat in de OP.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:57 schreef charter101 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar weet je toevallig hoe hoog het toeslagbedrag is (in procenten)?
Wij hebben geen ramen, schuifdeuren etc, dus al die spandoeken en posters gebruiken wij sowieso niet.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:22 schreef Wupgup het volgende:
Wat trouwens ook leuk is, is als de mensen die op thema staan even de nieuwe posters voor buiten en de swingborden in de kartonvermaler gooien.
FALS een keer aanpassen, dat scheelt weer een boom.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:03 schreef exelletor het volgende:
[..]
Wij hebben geen ramen, schuifdeuren etc, dus al die spandoeken en posters gebruiken wij sowieso niet.
En niemand denkt er over na om even te zorgen dat die zooi dan ook niet binnen komt? Dat vindt ik dan weer zo weird.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:03 schreef exelletor het volgende:
[..]
Wij hebben geen ramen, schuifdeuren etc, dus al die spandoeken en posters gebruiken wij sowieso niet.
Misschien wel een idee, inderdaad. Vind persoonlijk de taak van de (A)SM, maar die doen het dus niet.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:06 schreef einschtein het volgende:
En niemand denkt er over na om even te zorgen dat die zooi dan ook niet binnen komt? Dat vindt ik dan weer zo weird.
Weten ze wel dat die dingen binnenkomen? Want volgens mij is promotiemateriaal toch een onderdeel van de Teamleider Verkoopklaarquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:08 schreef exelletor het volgende:
[..]
Misschien wel een idee, inderdaad. Vind persoonlijk de taak van de (A)SM, maar die doen het dus niet.
Dit dus:quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:08 schreef exelletor het volgende:
[..]
Misschien wel een idee, inderdaad. Vind persoonlijk de taak van de (A)SM, maar die doen het dus niet.
Voor zover ik weet is het de taak van de Teamleider VK om te zorgen dat datgene wat er binnenkomt wordt opgehangen, maar ook andersom. Dat er niet dingen binnenkomen die niet eens worden gebruikt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:15 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Weten ze wel dat die dingen binnenkomen? Want volgens mij is promotiemateriaal toch een onderdeel van de Teamleider Verkoopklaar![]()
Maar goed het is 2 drukken op de knop als de (A)SM het weet. Maar datzelfde geld voor de Teamleider. Zo zorg je dat je weer wat minder troep binnen krijgt. Een winkel runnen doen we tenslotte samen is mijn mening. Dat betekend dat de teamleider soms iets van mij doet en ik soms werk van de teamleider. Als dat nu eenmaal zo even uitkomt.
Hartstocht in de Supermarkt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:20 schreef d4v1d het volgende:
https://www.facebook.com/GespotAH
Wat een pagina__!
Niveau is hetzelfdequote:Op zondag 18 augustus 2013 23:42 schreef mujentas het volgende:
[..]
Lijkt mij meer iets voor campingzender SBS.
Gewoon bij Albert Heijn!quote:
Thanks, Sherlock.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:46 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Gewoon bij Albert Heijn!
Er is er ook eentje van in de trein haha.
Is er geen een van de Jumbo?quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:46 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Gewoon bij Albert Heijn!
Er is er ook eentje van in de trein haha.
Niet dat ik weet, niet naar gezocht.quote:
Ik vraag mij eigenlijk af hoe lang ze nog van plan zijn om door te gaan met de LLB.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:56 schreef Schuimpjes het volgende:
En wéér twee Hamsterspandoeken aan de voorraad kunnen toevoegen. Beter vragen ze winkels om die dingen te bewaren na de actie...
LLB viel wel mee vandaag. Acties waren redelijk te doen, alleen heel veel over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |