abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 oktober 2013 @ 09:45:20 #126
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_132385416
quote:
6s.gif Op maandag 21 oktober 2013 09:38 schreef Opnieuw-energie het volgende:

[..]

Ze zullen wel moeten wil men een coup voorkomen..
Oké, je haalt nu duidelijk dingen door elkaar. Die 100.000 soldaten zijn niet genoeg om voor miljoenen mensen te koken. Natuurlijk weet ik dat er een dienstplicht is, maar reken maar niet op een opkomst van een miljoen man. (ik zou in ieder geval niet gaan)

Een revolutie klinkt erg leuk hoor, maar op zo'n moment ben je waarschijnlijk te druk met het zoeken naar eten om je te organiseren. Daarnaast hebben zij automatische wapens/ prikkeldraad/ tanks en jij niet. Tenzij je dus met een grote overmacht komt, wat onmogelijk is als de wegen vaststaan/geblokkeerd worden, is iedere poging daartoe gedoemd te mislukken.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_132385436
quote:
14s.gif Op maandag 21 oktober 2013 09:45 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Oké, je haalt nu duidelijk dingen door elkaar. Die 100.000 soldaten zijn niet genoeg om voor miljoenen mensen te koken. Natuurlijk weet ik dat er een dienstplicht is, maar reken maar niet op een opkomst van een miljoen man. (ik zou in ieder geval niet gaan)

Een revolutie klinkt erg leuk hoor, maar op zo'n moment ben je waarschijnlijk te druk met het zoeken naar eten om je te organiseren. Daarnaast hebben zij automatische wapens/ prikkeldraad/ tanks en jij niet. Tenzij je dus met een grote overmacht komt, wat onmogelijk is als de wegen vaststaan/geblokkeerd worden, is iedere poging daartoe gedoemd te mislukken.
Vandaar dat ik zei om het te voorkomen, dat wil dus zeggen alles organiseren zodat de kans minimaal is. En burgerplicht is zo ingesteld!

In zulke situaties is het alle hens aan dek.
“When there is no desire, all things are at peace.”
  maandag 21 oktober 2013 @ 09:51:46 #128
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_132385506
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 09:47 schreef Opnieuw-energie het volgende:

[..]

Vandaar dat ik zei om het te voorkomen, dat wil dus zeggen alles organiseren zodat de kans minimaal is. En burgerplicht is zo ingesteld!

In zulke situaties is het alle hens aan dek.
En ik geef aan dat ze helemaal niets moeten en rustig af kunnen wachten wat er gebeurt, omdat een revolutie toch niet zal slagen.

Dat er een burgerplicht zou zijn betekent nog niet dat het ook daadwerkelijk iets helpt, in zo'n situatie is het ieder voor zich.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_132385545
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 09:51 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

En ik geef aan dat ze helemaal niets moeten en rustig af kunnen wachten wat er gebeurt, omdat een revolutie toch niet zal slagen.

Dat er een burgerplicht zou zijn betekent nog niet dat het ook daadwerkelijk iets helpt, in zo'n situatie is het ieder voor zich.
Jawel, het zal tot in de puntjes georganiseerd moeten worden, onderschat een volslagen wanhopig volk niet! Denk niet dat je dat wel eventjes zal doen..

Ieder voor zich wordt het pas echt als er niets meer georganiseerd wordt, dan krijg je totale anarchie.
“When there is no desire, all things are at peace.”
  maandag 21 oktober 2013 @ 09:55:32 #130
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_132385566
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 09:29 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Dus een noodpakket is onverstandig?
Het is maandag kano...
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_132385625
Oh! WHELP! Vreemde mensen op internet! SNELSNELSNEL! Open er een topic over!!!!
  maandag 21 oktober 2013 @ 10:04:10 #132
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_132385720
quote:
10s.gif Op maandag 21 oktober 2013 09:55 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Het is maandag kano...
Je bent een ouwe lul aan 't worden. :P
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 21 oktober 2013 @ 10:15:09 #133
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_132385912
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 09:43 schreef PrepperNL het volgende:

[..]

nee man doe normaal, ik heb helemaal niets met prepshop te maken. kijk naar die prijzen zijn pure afzetters.
Daar betaal je 120 euro en op mijn site 35 euro voor hetzelfde product!

persoonlijke info mag ook niet zou het maar weghalen of ik report je
Jij was toch die kerel met zijn eigen prepper winkel die door iedereen van Fok! werd afgekraakt?

Heb je hem inmiddels al aangepast ?
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_132385980
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 10:15 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Jij was toch die kerel met zijn eigen prepper winkel die door iedereen van Fok! werd afgekraakt?

Heb je hem inmiddels al aangepast ?
Dat was hij ja, die Chinese rotzooi verkocht voor 3x de prijs...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  maandag 21 oktober 2013 @ 10:23:50 #135
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_132386092
Wat is trouwens ook echt retarded vind is het volgende: waarom zou je in hemelsnaam een smartphone willen opladen ten tijden van een apocolypse ?

Beter koop je gewoon een oude nokia die 2-3 weken meegaat qua batterij. Ik denk dat je niet eens zou kunnen bellen/navigeren.

Beter pak je een kompas en de kaart van een land .... Smartphone willen gebruiken :') alsof het een levensbehoefte is.
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_132386136
Het is gewoon een verkooppraatje van PrepperNL. Als er een apocalypse komt, dan ligt het netwerk er ook uit en kun je een mobieltje helemaal niet gebruiken.
pi_132386609
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 10:25 schreef mujentas het volgende:
Het is gewoon een verkooppraatje van PrepperNL. Als er een apocalypse komt, dan ligt het netwerk er ook uit en kun je een mobieltje helemaal niet gebruiken.
Maar dan kan je nog wel gebruikmaken van je apps.
pi_132386636
quote:
10s.gif Op maandag 21 oktober 2013 10:46 schreef StanleyHudson het volgende:

[..]

Maar dan kan je nog wel gebruikmaken van je apps.
Leuk spelletjes spelen :')
pi_132386667
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 08:34 schreef Krabs2.0 het volgende:
Ik dacht eerst aan Pepper.nl
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
  maandag 21 oktober 2013 @ 11:05:37 #140
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_132387061
Ik heb ook nog ergens een zonnecel ding liggen waar je een laptop op kan laten draaien met redelijk weer.

Geen idee waar ik dan mijn interwebs vandaan moet trekken maar dat is niet belangrijk.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_132387761
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 10:23 schreef Maikuuul het volgende:
Wat is trouwens ook echt retarded vind is het volgende: waarom zou je in hemelsnaam een smartphone willen opladen ten tijden van een apocolypse ?

Beter koop je gewoon een oude nokia die 2-3 weken meegaat qua batterij. Ik denk dat je niet eens zou kunnen bellen/navigeren.

Beter pak je een kompas en de kaart van een land .... Smartphone willen gebruiken :') alsof het een levensbehoefte is.
psst kaarten en kompas zitten ook op je smartphone.
  maandag 21 oktober 2013 @ 11:38:06 #142
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_132387821
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 11:36 schreef PrepperNL het volgende:

[..]

psst kaarten en kompas zitten ook op je smartphone.
:') ben je nou echt zo dom?

Een kaart gaat oneindig lang mee en een kompas ook. Maar liever maakt deze professionele prepper gebruik van zijn zijn smartphone om de weg te vinden .... Ik acht de kans daarom ook vrij aannemelijk dat je niet eens weet hoe je kaart moet lezen. Alles moet voorgekauwd worden door je telefoon zeker?

_O- schitterende troll ben je ook, echt waar.

Denk je dat iemand dit soort reacties serieus neemt en daardoor spullen op jouw website gaat kopen? Gezond verstand noemen ze zoiets.

Smartphone :')
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_132387988
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 11:38 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

:') ben je nou echt zo dom?

Een kaart gaat oneindig lang mee en een kompas ook. Maar liever maakt deze professionele prepper gebruik van zijn zijn smartphone om de weg te vinden .... Ik acht de kans daarom ook vrij aannemelijk dat je niet eens weet hoe je kaart moet lezen. Alles moet voorgekauwd worden door je telefoon zeker?

_O- schitterende troll ben je ook, echt waar.

Denk je dat iemand dit soort reacties serieus neemt en daardoor spullen op jouw website gaat kopen? Gezond verstand noemen ze zoiets.

Smartphone :')
Ik heb meer verstand van kaartlezen als jij vriend, en mede vanwege mijn ervaring weet ik dat je nooit alle kaarten van Nederland mee kunt nemen in je rugzak. En jij weet blijkbaar niet wat een stapel kaarten gaat wegen na 3 weken op de wandel.
Dan is een gps toch wel makkelijk hoor geloof mij nou maar.
Een USB zonnepaneeltje kan je dan ook gebruiken om je zaklamp op te laden. Anders dan jij weet ik dat het erg lastig is om die superkaart van jouw te lezen in het donker.
pi_132388131
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 11:43 schreef PrepperNL het volgende:

[..]

Ik heb meer verstand van kaartlezen als jij vriend, en mede vanwege mijn ervaring weet ik dat je nooit alle kaarten van Nederland mee kunt nemen in je rugzak. En jij weet blijkbaar niet wat een stapel kaarten gaat wegen na 3 weken op de wandel.
Dan is een gps toch wel makkelijk hoor geloof mij nou maar.
Een USB zonnepaneeltje kan je dan ook gebruiken om je zaklamp op te laden. Anders dan jij weet ik dat het erg lastig is om die superkaart van jouw te lezen in het donker.
Als het donker wordt moet je onderdak gaan zoeken, en ga je niet met alle mogelijke gevaren doorlopen. Misschien dat je een keer een survivaltraining moet volgen :')
  maandag 21 oktober 2013 @ 11:50:52 #145
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_132388189
Een lege zaklamp... hoe kunnen we dat oplossen?

Tadaaaaaa een opwindbare zaklamp (geen usb aansluitig voor PrepperNL)

In plaats van die "handige" opvouwbare zonnepanelen kan je ook een kaart van west Europa in je tas gooien, zal niet veel meer wegen dan die zonnepanelen.

Tevens zou je als survivalexpert moeten weten dat het beter is niet s'nachts op pad te gaan. Beter zoek je beschutting.... want s'nachts wordt het namelijk een stuk kouder dan overdag. Maar misschien kan je een elektrische deken op je USB aansluiting opladen zodat je s'nachts lekker warm blijft tijdens het wandelen :')
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_132388202
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 11:48 schreef mujentas het volgende:

[..]

Als het donker wordt moet je onderdak gaan zoeken, en ga je niet met alle mogelijke gevaren doorlopen. Misschien dat je een keer een survivaltraining moet volgen :')
ja leuk in de winter kan je 5 uurtjes gebruik maken van je superkaart. In die tijd ben ik al 200 kilometer verderop.
pi_132388240
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 11:51 schreef PrepperNL het volgende:

[..]

ja leuk in de winter kan je 5 uurtjes gebruik maken van je superkaart. In die tijd ben ik al 200 kilometer verderop.
Veiligheid is belangrijker dan snelheid in een survival situatie.

edit: en het is echt wel meer dan 5 uurtjes hoor :')
pi_132388264
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 11:50 schreef Maikuuul het volgende:
Een lege zaklamp... hoe kunnen we dat oplossen?

Tadaaaaaa een opwindbare zaklamp (geen usb aansluitig voor PrepperNL)

[ afbeelding ]

In plaats van die "handige" opvouwbare zonnepanelen kan je ook een kaart van west Europa in je tas gooien, zal niet veel meer wegen dan die zonnepanelen.
Ja handig een zaklampje die je moet aandraaien, en hoe ga je die kaart dan vasthouden tijdens je wandeling? En dat lampje schijnt amper verder dan je voeten.
Ja neem de kaart van west europa mee met daarom alle snelwegen.
Nee jij hebt vaak met kaart en kompas gewandeld ik hor het nu al jij redt het met of zonder zaklamp, kaart en zonnepaneel niet eens.
pi_132388313
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 11:52 schreef mujentas het volgende:

[..]

Veiligheid is belangrijker dan snelheid in een survival situatie.
Precies. daarom loop je ook snachts omdat dan mafketels zoals jij blijven zitten waar ze zitten. in het donker zonder licht, zonder communicatie.
pi_132388332
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 11:54 schreef PrepperNL het volgende:

[..]

Precies. daarom loop je ook snachts omdat dan mafketels zoals jij blijven zitten waar ze zitten. in het donker zonder licht, zonder communicatie.
Hoe kan je dan zien waar je loopt? Jij hebt een nachtkijker?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')