Jezelf zo kapot maken als amy winehouse dat deedquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:06 schreef deadprez het volgende:
En ze doen het waarschijnlijk omdat ze er de mogelijkheid toe hebben, ze kunnen het betalen. Als ik er geld voor had zou ik het ook wel weten.
dat waren er veel wel, kijk naar motley crue bijvoorbeeld.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:06 schreef kristalhelder het volgende:
Maar die zijn niet hopeloos verslaafd
Sommige mensen hebben nu eenmaal niet de ambitie om oud te worden en zich aan een gezonde levensstijl te houden. En sommigen worden wel gewoon oud terwijl ze zich hun hele leven naar de kenker snuiven en zuipen, zoals die gast van Motorhead en die bois van de Rolling Stones bijvoorbeeld.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:07 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Jezelf zo kapot maken als amy winehouse dat deed
quote:
Maar die zien er wel uit alsof ze uit een graf zijn gekropenquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben nu eenmaal niet de ambitie om oud te worden en zich aan een gezonde levensstijl te houden. En sommigen worden wel gewoon oud terwijl ze zich hun hele leven naar de kenker snuiven en zuipen, zoals die gast van Motorhead en die bois van de Rolling Stones bijvoorbeeld.
Dus, redenen, ontsnappen aan de druk, de drugs geven dezelfde kick als in de spotlight/op het podium staan. Tel daarbij op dat ze meer geld hebben (en waarschijnlijk ook dingen krijgen toegestopt want ze zijn bekend).quote:For celebrities and high-profile individuals, being under the microscope 24/7 and trying to maintain and project an aura of perfection and success can sometimes be too difficult to handle. As a result, some stars turn to drugs and alcohol to cope and to try and manage the overwhelming pressure. Once the connection is made that drugs or alcohol can provide them some temporary relief, they may continue to do it despite knowing the negative consequences.
Remember: Stress + Relief = Repetition.
Another reason is for many people there are severe occupational consequences for using drugs and alcohol in the workplace where individuals are held to a high standard of compliance and accountability. So, people become afraid of losing their jobs, their livelihood and the shame that would accompany that. A little humility and the fear of hitting bottom and "losing everything" can act as a good motivator to take more responsibility for the choices people make and a good instigator to get help and address the problem.
So it might be said that for a celebrity, since there is little or no professional forfeiture or penalty for using drugs, there may be less motivation to get treatment because there is less to lose. Kicking the habit of using drugs is so difficult to achieve that without the intense desire and resolve to get well and the focused attention needed to build a sobriety-centered lifestyle, the chances for success are slim.
Another aspect of the correlation between celebrities and drug addiction is that the same seductive relationship entertainers seem to have with the spotlight and the thrill of being on stage can be very similar to the often tragic, thrill-seeking relationship addicts have with mood-altering substances. It's just a different kind of thrill-seeking, but sadly it's the more destructive one.
Zou MJ wel gezegd hebben over zijn eigen verslaving jaquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:19 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Heeft vast iets met de illuminatie te maken.
Ik weet niet welke eindbaas je bedoeld.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:23 schreef kristalhelder het volgende:
Russel brand is toch niet die eindbaas van CSI las vegas?
Niets mis met een goed lijntjequote:
Dat is geen eindbaasquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:26 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik weet niet welke eindbaas je bedoeld.
Dit is Russel Brand
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Acteur, ex-man van Katie Perry
Russel van Las Vegas met die bril en grijs haar die uit Seattle komtquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:30 schreef kvd het volgende:
Dat weet ik.
Maar CSI heeft meerder eindbazen gehad (tenminste, ik neem aan dat je het over een eindbaas in het team hebt, niet de eindbaas van de serie in het algemeen)
Ik ben ergens bij Laurece Fishbourne afgehaakt, dus Russel heb ik niet meegekregenquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:37 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Russel van Las Vegas met die bril en grijs haar die uit Seattle komt
Je maakt een grapje? Hazes, Brood... ken je niet? Voor de rst ben je misschien net te jong ofzo, dat weet ik niet.quote:Op zondag 18 augustus 2013 09:52 schreef kristalhelder het volgende:
Behalve bonnie ken ik ze allemaal niet
Ooh wacht herman brood en andre hazes?quote:Op zondag 18 augustus 2013 10:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je maakt een grapje? Hazes, Brood... ken je niet? Voor de rst ben je misschien net te jong ofzo, dat weet ik niet.
een drankenorgel jaquote:Op zondag 18 augustus 2013 10:15 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Ooh wacht herman brood en andre hazes?
Was hazes alcoholist dan?
Ach, als je een kratje per dag aloholisme noemt wel.quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 09:52 schreef kristalhelder het volgende:
Maar hij was toch niet vaak dronken of aangeschoten?quote:Op zondag 18 augustus 2013 10:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach, als je een kratje per dag aloholisme noemt wel.
Hij had altijd bier bij zich. Hij noemde dat zijn 'BVOtje' 'Biertje Voor Onderweg.'
Martin Brozius was kwismaker in één van de bekendste jeugdprogramma's van de jaren 70.quote:Op zondag 18 augustus 2013 09:52 schreef kristalhelder het volgende:
Hij was nooit nuchter. Als je altijd en overal veel zuipt word je niet meer dronken. Hoogstens aangeschoten.quote:Op zondag 18 augustus 2013 10:19 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Maar hij was toch niet vaak dronken of aangeschoten?
quote:It was all that [drugs and alcohol], yeah, it was anything I could get my hands on... I liked it all," he said. Eventually he realized he needed to change. "I went [to rehab], I got sober when I was 22 years old. You get panicked... and I got panicked for my life. It really was just that."
(...)
"I have so much empathy for these young actors that are 19 and all of a sudden they're beautiful and famous and rich. I'm like, 'Oh my God. I'd be dead.' You know what I mean? I'd be 19, beautiful, famous and rich. That would be it. I think back at that time. I think if I had the money, that kind of money and stuff. So, yeah [I would have died]."
Patty brand: coke en wodkaquote:Op zondag 18 augustus 2013 09:45 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Alcohol
[ afbeelding ]
Alcohol
[ afbeelding ]
Alcohol
[ afbeelding ]
Alcohol en pillen
[ afbeelding ]
Heroïne
[ afbeelding ]
Alcohol
[ afbeelding ]
Alcohol
[ afbeelding ]
Alles
quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:50 schreef pokkerdepok het volgende:
en muzikanten maken veel betere muziek als ze aan de heroine en andere drugs zitten. Nooit van Johnnie Thunders en John Fruscianty gehoord ? Of Syd Barret ?
en in Nederland zat half Doe Maar ook aan de heroine.Sinds wanneer noemen ze hash heroïne ?
Dat zou ook kunnen, maar sommigen feestten helemaal nooit en waren ook verslaafd. Degenen die aan slaapillen of opiaten verslaafd waren deden dat ook waarschijnlijk niet voor het feestenquote:Op zondag 18 augustus 2013 11:50 schreef pokkerdepok het volgende:
mensen beginnen niet met drugs om een leegte te vullen of een kick te vervangen, maar gewoon omdat je je echt tering lekker gaat voelen van drugs, en feesten leuk is. en met drugs is het in het begin elke dag feest.
en muzikanten maken veel betere muziek als ze aan de heroine en andere drugs zitten.
oh en robbie williams zat aan de coke en alcohol, trouwens, de stones niet aan de crack maar aan de heroine en drank, hendrix ook heroine, en in Nederland zat half Doe Maar ook aan de heroine.
Volgens mij scheer je nu alle gebruikers over 1 kamquote:Op zondag 18 augustus 2013 11:50 schreef pokkerdepok het volgende:
mensen beginnen niet met drugs om een leegte te vullen of een kick te vervangen, maar gewoon omdat je je echt tering lekker gaat voelen van drugs, en feesten leuk is. en met drugs is het in het begin elke dag feest.
en muzikanten maken veel betere muziek als ze aan de heroine en andere drugs zitten.
oh en robbie williams zat aan de coke en alcohol, trouwens, de stones niet aan de crack maar aan de heroine en drank, hendrix ook heroine, en in Nederland zat half Doe Maar ook aan de heroine.
Hendrix is aan een overdosis heroine overleden, maar er ging nog wel meer bij die man inquote:Op zondag 18 augustus 2013 11:50 schreef pokkerdepok het volgende:
ik vind john frucsianty's heroine album geniaal. en hoe bedoel je, syd barett? was die niet goed dan, toen ie drugs nam?quote:
in ieder geval de drummer, maar ze deden het allemaal een tijdje, geloof ik.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:10 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen, maar sommigen feestten helemaal nooit en waren ook verslaafd. Degenen die aan slaapillen of opiaten verslaafd waren deden dat ook waarschijnlijk niet voor het feesten![]()
Ik zei niet dat de stones crack gebruikten, maar een stel crackhoofden hadden.
Waren die van doe maar dan ook verslaafd?
ik denk dat als je eenmaal verslaafd bent, het geen reden meer heeft. dan gebruik je om je niet ziek te voelen, en niks anders. zeker met heroine is je persoonlijkheid dan al kapot.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Volgens mij scheer je nu alle gebruikers over 1 kamik denk het overgrote deel wat jarenlang blijft gebruiken, juist wél een leegte probeert te vullen en dat iemand die het gebruikt om te feesten niet zo zwaar verslaafds raakt als een probleemgebruiker, die het doet om te verdoven.
ja maar ik bedoel ook veel eerder. moet je eens naar die koppen kijken bij hun eerste hits. en toen waren ze al 30ers, hadden al een heel leven achter de rug.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:23 schreef kvd het volgende:
[..]
Hendrix is aan een overdosis heroine overleden, maar er ging nog wel meer bij die man in
En half Doe Maar heroine? Echt niet. Er is 1 persoon geweest die eraan zat (Rene, die er bijna aan onderdoor ging). Ze deden aardig aan de promotie van wiet, maar 'protesteerden' tegen heroine. Misschien is het nummer heroine wel geschreven nav de verslaving van Rene.
Leuk detail, tijdens hun allereerste reeks reunieconcerten in 2000 weigerde ze Nederwiet te spelen omdat ze drugsgebruik niet wilde stimuleren (terwijl er aardig wat mensen aan het blowen waren tijdens het concert). Heroine kwam wel voorbij.
Van Collum heeft een jaartje bij Doe Maar gezeten (een half jaar te veel, werd na 6 maanden uit de band gezet vanwege zijn drugsgebruik, maar mocht Jan P even vervangen toen hij aan het revalideren was).quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:16 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ja maar ik bedoel ook veel eerder. moet je eens naar die koppen kijken bij hun eerste hits. en toen waren ze al 30ers, hadden al een heel leven achter de rug.
Die gasten waren serieuzer met de muziek bezig dan je denkt. Ze gooien mensen uit de band vanwege een te heftig drugsgebruik. Verliezen vrienden aan de drugs. Denk je dan echt dat ze zelf ook bezig waren met de coke of heroine?quote:Nu gaat het gesprek over drugs. Of de Doe Maarders gebruikten. Ja dus,maar wordt niet gezegd wat. Twee vrienden van zijn Tilburgse jeugd zijn gestorven onder invloed omdat ze gekke shit uithaalden en een derde ging in een leeuwenkooi staan. Klinkt als LSD to me. HV rookte aanvankelijk wiet maar stopte ermee toen hij voor anderen ging componeren omdat hij ‘het er niet bij kon hebben’. ‘Je wordt er niet interessanter van.’
Opiaten ook nietquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:10 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
in ieder geval de drummer, maar ze deden het allemaal een tijdje, geloof ik.
ja slaappillen is geen feestdrug, dat is waar...
ja denk het wel dus, staat er toch. of de doemaarders gebruikten. ja dus. en hennie vrienten ging pas voor anderen componeren nadat doe maar was afgelopen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:38 schreef kvd het volgende:
[..]
Van Collum heeft een jaartje bij Doe Maar gezeten (een half jaar te veel, werd na 6 maanden uit de band gezet vanwege zijn drugsgebruik, maar mocht Jan P even vervangen toen hij aan het revalideren was).
Uit zomergasten:
[..]
Die gasten waren serieuzer met de muziek bezig dan je denkt. Ze gooien mensen uit de band vanwege een te heftig drugsgebruik. Verliezen vrienden aan de drugs. Denk je dan echt dat ze zelf ook bezig waren met de coke of heroine?
Ja, maar opiaten alleen nietquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:48 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
wordt vaak gecombineerd met uppers, en dan wel.
Je weet dat Doe Maar meerdere samenstellingen heeft gehad?quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:47 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ja denk het wel dus, staat er toch. of de doemaarders gebruikten. ja dus. en hennie vrienten ging pas voor anderen componeren nadat doe maar was afgelopen.
en trouwens, serieus muziek maken en drugs gebruiken kan samengaan. mensen denken aan snelaan dakloze junkies, maar als je geld hebt en elke avond feest, dan kan dat heel lang goed gaan.
ja niet dat ik drugsgebruik probeer te promoten ofzo...
nee, maar kan natuurlijk wel de creativiteit bevorderen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:49 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Ja, maar opiaten alleen niet
Net zo verdovend als slaapillen en ik zie niet wat opiaten met creativiteit te maken hebbenquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:10 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
nee, maar kan natuurlijk wel de creativiteit bevorderen.
kijk maar naar al die popartiesten die geniale muziek maakten terwijl ze aan de heroine zaten.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:12 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Net zo verdovend als slaapillen en ik zie niet wat opiaten met creativiteit te maken hebben
Die maakten al geniale muziek en raakten toen pas verslaafd. In lage doseringen voel je je energiek en gelukkig, maar in hoge ben je zwaar verdoofd en "nod" je heel erg veel.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:15 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
kijk maar naar al die popartiesten die geniale muziek maakten terwijl ze aan de heroine zaten.
en van opiaten val je niet per se in slaap. ligt eraan hoeveel je doet. je wordt er wel sloom en dromerig van, maar ook gelukkig en je krijgt visioenen en inzichten.
ik denk dat hun muziek pas echt geniaal werdt, toen ze die drugs gingen gebruiken. maar okee, zwaar verslaafd kan je niet functuioneren natuurlijk. maar er zijn ook gradaties van verslaafheid.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:27 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Die maakten al geniale muziek en raakten toen pas verslaafd. In lage doseringen voel je je energiek en gelukkig, maar in hoge ben je zwaar verdoofd en "nod" je heel erg veel.
Patty Brard verslaafd (geweest) aan coke?quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:37 schreef Ole het volgende:
[..]
Patty brard: coke en wodka
Tygo Gernandt: Coke
Het is Maradona. Dat Pantani aan de coke was wist ik niet. Wel dat ie gedrogeerd de Tour won.quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:46 schreef kvd het volgende:
Oh, sporters....
Maradonna aan de coke
Tom Boonen aan de coke en alcohol
Pantani aan de coke
Ik bedacht me ook al, dat je alleen met verslaafde celebs een heel subforum kon creeerenquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:13 schreef Ole het volgende:
Je zou bijna een topic openen over wie niet aan de drugs is.
Martin Brozius, Anneke Grönloh, Gert en Hermien.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik bedacht me ook al, dat je alleen met verslaafde celebs een heel subforum kon creeeren![]()
Ik ben alleen nog geen namen tegengekomen, waarvan ik dacht...huh? Dat had ik nou nooit verwacht.
Martin Brozius is net voor mijn tijd, dus die viel me niet op.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Martin Brozius, Anneke Grönloh, Gert en Hermien.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is Maradona. Dat Pantani aan de coke was wist ik niet. Wel dat ie gedrogeerd de Tour won.
Je hebt ook nog Andy van der Meijden. Patrick Pothuizen. Paul Merson. Winston Bogarde. Jan Poortvliet. Fritz Korbach. Cor van der Hart. Tony Simson. James Hunt. Garrincha. Rocky Marchiano...Etc.
quote:Although he never tested positive during his career, his career was beset by doping allegations. In the 1999 Giro d'Italia, he was expelled due to his irregular blood values. Although he was disqualified for "health reasons", it was implied that Pantani's high haematocrit was the product of EPO use. Following later accusations, Pantani went into a depression from which he never fully recovered. He died of acute cocaine poisoning in 2004.
quote:In the early evening of 14 February 2004, Pantani was found dead at a hotel in Rimini, Italy. An autopsy revealed he had a cerebral edema and heart failure, and a coroner's inquest revealed acute cocaine poisoning. Pantani spent the last days of his life isolated from his friends and family and barricaded himself inside his hotel room.[35][36] Pantani's ex-girlfriend Christina Jonsson, in an April 2004 interview to Swiss news magazine L'Hebdo, indicated that following his expulsion from the 1999 Giro d'Italia, Pantani had confessed to her he had started using cocaine.[37] In 2008, Fabio Carlino was convicted of supplying Pantani with a dose of ultra-pure cocaine that caused his death. The conviction was overturned in 2011 by the Court of Cassation after the acting Prosecutor expressed doubts regarding the verdict, while stating that he “had the impression that the exaggerated media publicity surrounding Mr. Pantani's death led the judges to an excessive attribution of responsibility”.[38]
quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:30 schreef Uccie het volgende:
Voeg ik een link naar de Celebrity Rehab kandidaten toe, ken ze niet allemaal:
http://en.wikipedia.org/wiki/Celebrity_Rehab_with_Dr._Drew
Om dit topic levend te houden wel, in tegenstelling tot een behoorlijk aantal van deze kandidaten.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:31 schreef Specularium het volgende:
[..].
Vooral een camera erop zetten, dat gaat helpen.
Vooral omdat het een gezondheidsfreak is met een Yogha en gezondheidscentrum.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:27 schreef Uccie het volgende:
Boven je, die Dolly Dot wist ik dan weer niet
In sommige gevallen wel, en sommigen blijven relapsen of gaan dood (Joey Kovar, Jeff Conaway, Mike Starr, Mindy McReady)quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:31 schreef Specularium het volgende:
[..].
Vooral een camera erop zetten, dat gaat helpen.
En Rodney Kingquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:38 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
In sommige gevallen wel, en sommigen blijven relapsen of gaan dood (Joey Kovar, Jeff Conaway, Mike Starr, Mindy McReady)
Dr. Drew lijkt er ook geen zin meer in te hebben: http://www.cbsnews.com/83(...)-cast-member-deaths/
ik kon niet op zijn naam komen, thanksquote:
Ik vind dat hij daarvoor toen onredelijk hard is aangepakt van alle kanten.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:55 schreef ferrari_rood het volgende:
En Youri van Gelder ook coke toch
Dat zonder meer. Coke bevodert volgens mij je sportprestaties niet ten goede.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind dat hij daarvoor toen onredelijk hard is aangepakt van alle kanten.
Zijn der ook aantal die inmiddels dood zijn..quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:30 schreef Uccie het volgende:
Voeg ik een link naar de Celebrity Rehab kandidaten toe, ken ze niet allemaal:
http://en.wikipedia.org/wiki/Celebrity_Rehab_with_Dr._Drew
Cocablaadjes dan eerder, denk ik?quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:16 schreef kvd het volgende:
Vroeger (lees ik net) werd coke gegeven aan de inca-mannetjes die al rennend een boodschap moesten overbrengen aan een ander dorp. Ze kregen er meer energie en uithoudingsvermogen van.
Tegenwoordig wordt dat niet meer zo gezien, maar er schijnen dus atleten te zijn die denken dat ze er wel beter door worden (mede door het euforische gevoel als je het gebruikt). Daarom is coke verbannen uit de sport en levert het een (tijdelijke) ban op.
Euhm....even nalezen....jaquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:24 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Cocablaadjes dan eerder, denk ik?Waar ze op kunnen kauwen?
Je hebt de juiste username voor deze postquote:
Niet verslaafd volgens mij.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:55 schreef ferrari_rood het volgende:
En Youri van Gelder ook coke toch
Als je niet verslaafd bent, waarom zit je dan 3 maanden in een afkickkliniek?quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:59 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Niet verslaafd volgens mij.
Jeetje, ik denk dat er te veel zijn om op te noemen en je hebt natuurlijk ook nog degenen die hun verslaving mee het graf in hebben genomen, die het geheim hebben kunnen houden
Zo kunnen we er nog wel 100 opnoemenquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:02 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[ afbeelding ]
ex-verslaafd, tabak
De minister van Sport en Gezondheid.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo kunnen we er nog wel 100 opnoemen
quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:02 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[ afbeelding ]
ex-verslaafd, tabak
Ooh dat wist ik niet, ik dacht dat hij er maar 1x mee gepakt wasquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:02 schreef kvd het volgende:
[..]
Als je niet verslaafd bent, waarom zit je dan 3 maanden in een afkickkliniek?
Hij is betrapt op het gebruik van coke, heeft 3 maanden in Schotland in een afkickkliniek gezeten en is daarna nog een keer betrapt. Denk dat je dan wel van een verslaving kan sprekenquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:20 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Ooh dat wist ik niet, ik dacht dat hij er maar 1x mee gepakt was
Was die oud-kennis van jou ook verslaafd?quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:36 schreef kvd het volgende:
[..]
Hij is betrapt op het gebruik van coke, heeft 3 maanden in Schotland in een afkickkliniek gezeten en is daarna nog een keer betrapt. Denk dat je dan wel van een verslaving kan spreken
Een oud-kennis van mij die kemde hem, die hadden samen regelmatig een wit neusje van binnen.
Die had periodes waarin hij heel veel gebruikte, maar ook periodes waarin hij niks (of haast niks) gebruikte. Weet niet hoe het met hem is afgelopen, maar op basis van wat ik toen heb gezien zeg ik ja.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:46 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Was die oud-kennis van jou ook verslaafd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |