quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is Maradona. Dat Pantani aan de coke was wist ik niet. Wel dat ie gedrogeerd de Tour won.
Je hebt ook nog Andy van der Meijden. Patrick Pothuizen. Paul Merson. Winston Bogarde. Jan Poortvliet. Fritz Korbach. Cor van der Hart. Tony Simson. James Hunt. Garrincha. Rocky Marchiano...Etc.
quote:Although he never tested positive during his career, his career was beset by doping allegations. In the 1999 Giro d'Italia, he was expelled due to his irregular blood values. Although he was disqualified for "health reasons", it was implied that Pantani's high haematocrit was the product of EPO use. Following later accusations, Pantani went into a depression from which he never fully recovered. He died of acute cocaine poisoning in 2004.
quote:In the early evening of 14 February 2004, Pantani was found dead at a hotel in Rimini, Italy. An autopsy revealed he had a cerebral edema and heart failure, and a coroner's inquest revealed acute cocaine poisoning. Pantani spent the last days of his life isolated from his friends and family and barricaded himself inside his hotel room.[35][36] Pantani's ex-girlfriend Christina Jonsson, in an April 2004 interview to Swiss news magazine L'Hebdo, indicated that following his expulsion from the 1999 Giro d'Italia, Pantani had confessed to her he had started using cocaine.[37] In 2008, Fabio Carlino was convicted of supplying Pantani with a dose of ultra-pure cocaine that caused his death. The conviction was overturned in 2011 by the Court of Cassation after the acting Prosecutor expressed doubts regarding the verdict, while stating that he “had the impression that the exaggerated media publicity surrounding Mr. Pantani's death led the judges to an excessive attribution of responsibility”.[38]
quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:30 schreef Uccie het volgende:
Voeg ik een link naar de Celebrity Rehab kandidaten toe, ken ze niet allemaal:
http://en.wikipedia.org/wiki/Celebrity_Rehab_with_Dr._Drew
Om dit topic levend te houden wel, in tegenstelling tot een behoorlijk aantal van deze kandidaten.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:31 schreef Specularium het volgende:
[..].
Vooral een camera erop zetten, dat gaat helpen.
Vooral omdat het een gezondheidsfreak is met een Yogha en gezondheidscentrum.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:27 schreef Uccie het volgende:
Boven je, die Dolly Dot wist ik dan weer niet
In sommige gevallen wel, en sommigen blijven relapsen of gaan dood (Joey Kovar, Jeff Conaway, Mike Starr, Mindy McReady)quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:31 schreef Specularium het volgende:
[..].
Vooral een camera erop zetten, dat gaat helpen.
En Rodney Kingquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:38 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
In sommige gevallen wel, en sommigen blijven relapsen of gaan dood (Joey Kovar, Jeff Conaway, Mike Starr, Mindy McReady)
Dr. Drew lijkt er ook geen zin meer in te hebben: http://www.cbsnews.com/83(...)-cast-member-deaths/
ik kon niet op zijn naam komen, thanksquote:
Ik vind dat hij daarvoor toen onredelijk hard is aangepakt van alle kanten.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:55 schreef ferrari_rood het volgende:
En Youri van Gelder ook coke toch
Dat zonder meer. Coke bevodert volgens mij je sportprestaties niet ten goede.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind dat hij daarvoor toen onredelijk hard is aangepakt van alle kanten.
Zijn der ook aantal die inmiddels dood zijn..quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:30 schreef Uccie het volgende:
Voeg ik een link naar de Celebrity Rehab kandidaten toe, ken ze niet allemaal:
http://en.wikipedia.org/wiki/Celebrity_Rehab_with_Dr._Drew
Cocablaadjes dan eerder, denk ik?quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:16 schreef kvd het volgende:
Vroeger (lees ik net) werd coke gegeven aan de inca-mannetjes die al rennend een boodschap moesten overbrengen aan een ander dorp. Ze kregen er meer energie en uithoudingsvermogen van.
Tegenwoordig wordt dat niet meer zo gezien, maar er schijnen dus atleten te zijn die denken dat ze er wel beter door worden (mede door het euforische gevoel als je het gebruikt). Daarom is coke verbannen uit de sport en levert het een (tijdelijke) ban op.
Euhm....even nalezen....jaquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:24 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Cocablaadjes dan eerder, denk ik?Waar ze op kunnen kauwen?
Je hebt de juiste username voor deze postquote:
Niet verslaafd volgens mij.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:55 schreef ferrari_rood het volgende:
En Youri van Gelder ook coke toch
Als je niet verslaafd bent, waarom zit je dan 3 maanden in een afkickkliniek?quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:59 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Niet verslaafd volgens mij.
Jeetje, ik denk dat er te veel zijn om op te noemen en je hebt natuurlijk ook nog degenen die hun verslaving mee het graf in hebben genomen, die het geheim hebben kunnen houden
Zo kunnen we er nog wel 100 opnoemenquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:02 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[ afbeelding ]
ex-verslaafd, tabak
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |