De minister van Sport en Gezondheid.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo kunnen we er nog wel 100 opnoemen
quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:02 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[ afbeelding ]
ex-verslaafd, tabak
Ooh dat wist ik niet, ik dacht dat hij er maar 1x mee gepakt wasquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:02 schreef kvd het volgende:
[..]
Als je niet verslaafd bent, waarom zit je dan 3 maanden in een afkickkliniek?
Hij is betrapt op het gebruik van coke, heeft 3 maanden in Schotland in een afkickkliniek gezeten en is daarna nog een keer betrapt. Denk dat je dan wel van een verslaving kan sprekenquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:20 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Ooh dat wist ik niet, ik dacht dat hij er maar 1x mee gepakt was
Was die oud-kennis van jou ook verslaafd?quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:36 schreef kvd het volgende:
[..]
Hij is betrapt op het gebruik van coke, heeft 3 maanden in Schotland in een afkickkliniek gezeten en is daarna nog een keer betrapt. Denk dat je dan wel van een verslaving kan spreken
Een oud-kennis van mij die kemde hem, die hadden samen regelmatig een wit neusje van binnen.
Die had periodes waarin hij heel veel gebruikte, maar ook periodes waarin hij niks (of haast niks) gebruikte. Weet niet hoe het met hem is afgelopen, maar op basis van wat ik toen heb gezien zeg ik ja.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:46 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Was die oud-kennis van jou ook verslaafd?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |