'Hattrick Locadia' als TT mag dan wel?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Tegenwoordig is het onmogelijk om de uitslagen te vermijden joh.
Dat valt minder op dan 2 cijfertjes, als ik eerlijk mag zijnquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
'Hattrick Locadia' als TT mag dan wel?
Ja kom dan niet op dit forum als je de standen niet wilt wetenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat valt minder op dan 2 cijfertjes, als ik eerlijk mag zijn
Verneukt de spanning van studio sport toch al. Als ik toevallig uitslagen niet weet is het wel veel toffer ja.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat valt minder op dan 2 cijfertjes, als ik eerlijk mag zijn
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:41 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja kom dan niet op dit forum als je de standen niet wilt weten
Ik wilde even napraten over PSV - GAE omdat ik net in het stadion zat. Maar oké, het wordt toch niet veranderd, weinig moeite mee. Zou het alleen lief vinden als het wel gebeurt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:41 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja kom dan niet op dit forum als je de standen niet wilt weten
Maar het gebeurt niet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wilde even napraten over PSV - GAE omdat ik net in het stadion zat. Maar oké, het wordt toch niet veranderd, weinig moeite mee. Zou het alleen lief vinden als het wel gebeurt.
Lief op een voetbalforumquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wilde even napraten over PSV - GAE omdat ik net in het stadion zat. Maar oké, het wordt toch niet veranderd, weinig moeite mee. Zou het alleen lief vinden als het wel gebeurt.
Tja, 2 seizoenen geleden schijnt hij 20 wedstrijden voor Feyenoord gespeeld te hebben, maar eerlijk gezegd herinner ik me er geen één van.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:43 schreef Slobeend het volgende:
Elke goal van Mokotjo doet pijn. Vormer en Immers beter vinden dan MokotjoKoeman
Maak dan een bladwijzertje van het PSV-topic?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar het gebeurt niet.
Napraten over PSV kan in het PSV-topic.
Ja, en op weg naar het PSV topic struikelde ik over deze TT. Dat was mijn hele punt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar het gebeurt niet.
Napraten over PSV kan in het PSV-topic.
Dude. Stop gewoon.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, en op weg naar het PSV topic struikelde ik over deze TT. Dat was mijn hele punt.
Al is het niet gek dat NEC van PEC verliest.
Alles gerelateerd aan NEC valt onder de noemer bedroevend.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:45 schreef Toto69 het volgende:
Zelfs de muziek bij NEC is bedroevend.
Tja, dat is pech hebben idd. Maar standen wel verbieden en 'haha NEC' niet dat wordt geen regel. Maar zoals je zelf al aangaf gebeurt het nauwelijks. En deze heb je nu toch al gezien.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, en op weg naar het PSV topic struikelde ik over deze TT. Dat was mijn hele punt.
Al is het niet gek dat NEC van PEC verliest.
Prima.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, dat is pech hebben idd. Maar standen wel verbieden en 'haha NEC' niet dat wordt geen regel. Maar zoals je zelf al aangaf gebeurt het nauwelijks. En deze heb je nu toch al gezien.
Bij Roda draaien ze Insomniaquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:45 schreef Toto69 het volgende:
Zelfs de muziek bij NEC is bedroevend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |