Ik heb uiteindelijk 42 punten, wat is jouw basis?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Best kut dat NEC nog even scoorde
Moet hij gaan bussen in zijn eentje.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:54 schreef Adames het volgende:
saind zal vannacht wel aan het wodka infuus liggen, aan een ochtend heeft die niet genoeg
Toch niet slechtquote:Mokotjo 10
Mokhtar 10
Lachman 5
Klich 5
Welke.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:55 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben een enge film aan het kijken
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb uiteindelijk 42 punten, wat is jouw basis?
Hannibal films vind ik wel leuk.quote:
Hmm?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:59 schreef Smoofie het volgende:
Drizzt wat vind je van die SS van mijn Syrim![]()
?
Gezien, mooi manquote:
Die Hannibalkerel (Anthony Hopkins) ging bij een plaatselijke bioscoop een beetje vermomd achterin zitten tijdens de Hannibalfilm. Bij een eng stukje tikte hij degene die voor hem zat op de schouder (een vrouw die de film dus heel eng vondquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hannibal films vind ik wel leuk.
Haha, gaafquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die Hannibalkerel (Anthony Hopkins) ging bij een plaatselijke bioscoop een beetje vermomd achterin zitten tijdens de Hannibalfilm. Bij een eng stukje tikte hij degene die voor hem zat op de schouder (een vrouw die de film dus heel eng vond) en toen zei hij op z'n Hannibals: Enjoying the movie?
![]()
Die vrouw is gillend de zaal uitgerend
Spoiler aub.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die Hannibalkerel (Anthony Hopkins) ging bij een plaatselijke bioscoop een beetje vermomd achterin zitten tijdens de Hannibalfilm. Bij een eng stukje tikte hij degene die voor hem zat op de schouder (een vrouw die de film dus heel eng vond) en toen zei hij op z'n Hannibals: Enjoying the movie?
![]()
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |