Ja.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aha. Maar de punten die je deze twee weken verdient gaan toch *6500? Dat komt dan toch boven je budget?
Groningen is niet te voorspellen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hangt natuurlijk er van af wat het schema brengt.
Moet je ff kijken tegen wie GAE en Cambuur moeten spelenquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mja, dit is mijn budget nu
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
RKC - GAEquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Moet je ff kijken tegen wie GAE en Cambuur moeten spelen
Trusten ik wens je veel sportieve tegenspoed toe morgenquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:14 schreef Saind het volgende:
Nou bitses, welterusten
Smoof en Adam, bis morgen
Aha. Aan het eind van het seizoen zal iedereen trouwens wel redelijk met hetzelfde team spelen toch ?quote:
Ik ga ook niet gokken op groningen, die moeten eerst thuis tegen Ajax en dan op bezoek bij Heerenveen.quote:
Ik ken je niet geloof ik, dus krijg maar fijn de vinkenteringquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Trusten ik wens je veel sportieve tegenspoed toe morgen
Dan zou ik GAE zeggen, maar je weet het echt niet, veel absurde uitslagen tot nu toequote:Op zondag 18 augustus 2013 00:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
RKC - GAE
AZ - GAE
PSV-CAM
CAM-HER
GAE vooral niet. Onvoorspelbaar ploegje. AZ thuis moet normaal gesproken met een modale 2-0 winnen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan zou ik GAE zeggen, maar je weet het echt niet, veel absurde uitslagen tot nu toe
quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga ook niet gokken op groningen, die moeten eerst thuis tegen Ajax en dan op bezoek bij Heerenveen.
Mja, met dat betweterige ge-eikel van je af en toe pas je veel beter op JNG. Jammer dat dat dicht isquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat, en een van de VBL-trolls die mod wordt zou ook treurig zijn.
Nee niet echt. Vaak gaan mensen zoveel mensen van zijn favoriete club kopen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aha. Aan het eind van het seizoen zal iedereen trouwens wel redelijk met hetzelfde team spelen toch ?
Als je tussen die 2 (GAE en Cambuur) moest kiezen hequote:Op zondag 18 augustus 2013 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GAE vooral niet. Onvoorspelbaar ploegje. AZ thuis moet normaal gesproken met een modale 2-0 winnen.
Ik heb geen zin om mijn tijd te verspillen aan gillende keukenwijven, tevens heb ik het niet zo op JNG.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, met dat betweterige ge-eikel van je af en toe pas je veel beter op JNG. Jammer dat dat dicht is
Wanneer morgen Ajax verliest, dan ga je het merken.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Holy shit.
Maar hij is niet kinderachtig
Ik niet. Gewoon goede mix van alle uitblinkers in de competitiequote:Op zondag 18 augustus 2013 00:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee niet echt. Vaak gaan mensen zoveel mensen van zijn favoriete club kopen.
nu doe je ggmm te kortquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat, en een van de VBL-trolls die mod wordt zou ook treurig zijn.
En de touwtyfus er bij.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ken je niet geloof ik, dus krijg maar fijn de vinkentering
Ajax moet tegen Feyenoord. Dat kan gewoon niet verloren worden.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wanneer morgen Ajax verliest, dan ga je het merken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |