Van Anholtquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb 3 spelers morgen en jij 4 volgens mij.
pernod kan ook 40 zijn.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:04 schreef Saind het volgende:
[..]
Da's pernod oid, die is ergens in de 70, als ik me niet vergis
Ik ook al een goede twee jaar niet meer, maar heb wel trekquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Voor mn vrienden, ik gebruik nat niet.
Van Anholtquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Anholt
Eikrem
Fischer
Finnbogason
Jij?
Ik sta nog niet zo ver achter op jou volgens mij.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
22 punten valt te overzien.
Waarom doet die mongool meequote:Op zondag 18 augustus 2013 00:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die mietje88 toch
[ afbeelding ]
Flkkr.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:05 schreef mrstylo het volgende:
Huidige plaats 19
Gestegen.![]()
[..]
Van Anholt
Eikrem
Finnbogason
Dus Fischer moet kut spelen.
wat is nat dan,quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ook al een goede twee jaar niet meer, maar heb wel trek
Zij zijn loco geworden. 2-3 pillen nemen ze + pep .quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ook al een goede twee jaar niet meer, maar heb wel trek
niet meer nee, zat eerst wel een kruid in waar je een beetje para van werd. is nu een pittig kruidendrankje met een lichte anijssmaakquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Van absinth ga je niet trippen je wordt alleen enorm dronken en van (veel) drank kun je nu eenmaal psychisch worden
Was niet door jou man.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Flkkr.
Ik ga niet meer mijn team openbaren goffetomme
Eikrem en Finnbogason zijn gewoon standaard.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Flkkr.
Ik ga niet meer mijn team openbaren goffetomme
ja jammer van morpheus ja, rest is wel tofquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt gvd maar op een na zijn alle moderators wel chill toch
Nee zo lomp was het bij mij zeldenquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zij zijn loco geworden. 2-3 pillen nemen ze + pep .
Al kan ik meer besteden na het volgende weekend. Sowieso 1.1 miljoen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was niet door jou man.
Wolf had ik wel door jou, omdat je hem echt goed vond. Had hem vorige ronde ook.
Van Anholt en Fin was makkelijke keuzen, omdat die twee alleen in budget paste.
Als je het lieve engeltje speelt, is iedereen chill.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt gvd maar op een na zijn alle moderators wel chill toch
Ik koop dan Bakkali sowieso terug, aan ga weer 3-4-3 spelen denk ik.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al kan ik meer besteden na het volgende weekend. Sowieso 1.1 miljoen.
Hoe krijg je zoveel geld?quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al kan ik meer besteden na het volgende weekend. Sowieso 1.1 miljoen.
Ik ook, weet alleen niet wie ik eruit moet zetten danquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik koop dan Bakkali sowieso terug, aan ga weer 3-4-3 spelen denk ik.
Kijk, het probleem is dat je nu nog niet goed kan indiceren welke spelers een blijvertje kunnen zijn. Daarom ga je automatisch terugvallen op een PEC Zwolle. Maar voor de volgende ronde kan ik het me bijvoorbeeld niet veroorloven om veel PEC op te stellen aangezien die op bezoek moeten bij Ajax. Flikker ik dus wat verdedigers 'ruut.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik koop dan Bakkali sowieso terug, aan ga weer 3-4-3 spelen denk ik.
nog nooit gezien is die ook van voetbal mod?quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:07 schreef Adames het volgende:
[..]
ja jammer van morpheus ja, rest is wel tof
Die is VBL-mod ja.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:09 schreef Elan het volgende:
[..]
nog nooit gezien is die ook van voetbal mod?
PEC gaat dan wel verliezen ja.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk, het probleem is dat je nu nog niet goed kan indiceren welke spelers een blijvertje kunnen zijn. Daarom ga je automatisch terugvallen op een PEC Zwolle. Maar voor de volgende ronde kan ik het me bijvoorbeeld niet veroorloven om veel PEC op te stellen aangezien die op bezoek moeten bij Ajax. Flikker ik dus wat verdedigers 'ruut.
Nou kan ik Mokotjo nog altijd laten staan bijvoorbeeld, en misschien een Klich. Wordt flink puzzelenquote:
Middenveld kun je dan in principe wel laten staan, ja.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou kan ik Mokotjo nog altijd laten staan bijvoorbeeld, en misschien een Klich. Wordt flink puzzelen
Begrijp je nog steeds niet.quote:
Wordt ook een duur grapje.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou kan ik Mokotjo nog altijd laten staan bijvoorbeeld, en misschien een Klich. Wordt flink puzzelen
Mja, dit is mijn budget nuquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Middenveld kun je dan in principe wel laten staan, ja.
latersquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:14 schreef Saind het volgende:
Nou bitses, welterusten
Smoof en Adam, bis morgen
Heb je over Stijn?quote:
Keeper sowieso, maar neem geen Bizot.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mja, dit is mijn budget nu
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Trusten.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:14 schreef Saind het volgende:
Nou bitses, welterusten
Wel erg veel van dezelfde ploegen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mja, dit is mijn budget nu
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Byequote:Op zondag 18 augustus 2013 00:14 schreef Saind het volgende:
Nou bitses, welterusten
Hangt natuurlijk er van af wat het schema brengt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Keeper sowieso, maar neem geen Bizot.
Aha. Maar de punten die je deze twee weken verdient gaan toch *6500? Dat komt dan toch boven je budget?quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb je over Stijn?
Hij heeft zoveel geld, omdat hij weinig dure spelers heeft.
Waarom ben jij eigenlijk geen moderator hier ik zie jou echt altijd in dit topic.quote:
Hij is 15.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom ben jij eigenlijk geen moderator hier ik zie jou echt altijd in dit topic.
tot morgenquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:14 schreef Saind het volgende:
Nou bitses, welterusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |