Gezellig dat je alsnog mee komt lezen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:26 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik kan hem niet zien. Geen FS of wifi hier.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Even verhaal halen
[ afbeelding ]
Hard voor je.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Grunn, wtf doe je m'n manager aan
Gelukkig heb ik alleen Bizot en Chery, maar het is wel enorm kut dat Bizot er al twee door heeft gelatenquote:
Zet Fifa eens uit.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:27 schreef Silver_Shark het volgende:
lekkere eerst helft voor de EAGLES
Denk dat straks Erik Falkenburg nog komt in de tweede helft! misschien kunnen ze het zelfs wel volhouden met enig geluk.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:27 schreef Silver_Shark het volgende:
lekkere eerst helft voor de EAGLES
Die speelt toch niet?quote:
Mijn keeper is Broodje Pietquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik alleen Bizot en Chery, maar het is wel enorm kut dat Bizot er al twee door heeft gelaten
quote:
Allemaal even lachen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:29 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Die speelt helemaal niet mee
Het is weer teruggedraaid. nog 0-0quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sinds de Mos ze liet degraderen is het niks meer.
Huilliequote:
Zo blijf ik op de hoogte. Plus dat ik weet dat GGMM mij niet zo lang missen anders.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gezellig dat je alsnog mee komt lezen.
Geen Ten Rouwelaar als keeper hebbenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn keeper is Broodje Piet
Zo blijf ik op de hoogte. Plus dat ik weet dat GGMM mij niet zo lang kan missen anders.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gezellig dat je alsnog mee komt lezen.
Ik vind het hartstikke leuk dat je er bent.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:30 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Zo blijf ik op de hoogte. Plus dat ik weet dat GGMM mij niet zo lang missen anders.
Je zin klopt niet, maar dat geheel terzijdequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:30 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Zo blijf ik op de hoogte. Plus dat ik weet dat GGMM mij niet zo lang missen anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |