SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit inderdaad. Kan met de bal aan zijn voet het hele elftal reorganiseren.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Het gemak en de rust van Robin als ie aan de bal is
Januzaj zit niet op de bank.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Kan met de bal aan zijn voet het hele elftal reorganiseren.
Maar die Cleverley.
Januzaj of Lingard please.
Jammer... Anderson wel 'gewoon' toch?quote:
Ja.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Jammer... Anderson wel 'gewoon' toch?
Die wel. Lingard ook niet trouwensquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Jammer... Anderson wel 'gewoon' toch?
Dan heb ik liever Anderson dan Cleverley.quote:
Rooney gaat denk ik niet spelen, want deed met de reserves mee. Kagawa was ook nog licht geblesseerd volgens mij. Ik denk dat Zaha sowieso wel gaat spelen...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Wissels
Lindegaard, Fabio, Smalling, Anderson, Zaha, Kagawa, Rooney.
Elk seizoen weer tot nu toequote:
Hoop het wel.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Rooney gaat denk ik niet spelen, want deed met de reserves mee. Kagawa was ook nog licht geblesseerd volgens mij. Ik denk dat Zaha sowieso wel gaat spelen...
Stimmt.quote:
Normaal gesproken start Gibbs volgende week toch? Een scheur in de wenkbrauw is niet ernstig.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:54 schreef sausagin het volgende:
Arsenal heeft inderdaad een probleem :
Vermaelen, Sagna, Monreal en Gibbs out en Kos geschorst. Blijven amper verdedigers over
Paar nietjes erdoorheen en je kunt weer gaan.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Normaal gesproken start Gibbs volgende week toch? Een scheur in de wenkbrauw is niet ernstig.
zekerquote:
Ik heb het een keer gehad. Ik ging voor de leuk voetballen met vrienden. Meteen weer open bij een kopbal en dat was anderhalve week later...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Normaal gesproken start Gibbs volgende week toch? Een scheur in de wenkbrauw is niet ernstig.
Beter dan een wenkbrauw in je scheur.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Beter dan een wenkbrauw in je scheur.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Beter dan een wenkbrauw in je scheur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |