bloemkolen.quote:
Met kerrie.quote:
Nibb-it vs. de muggen?quote:
Dan heb jij nog nooit dames hockey gekeken.quote:
Hockey gayheid -100quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:22 schreef m.k het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit dames hockey gekeken.
Ik schenk mij zodadelijk een lekkere Jim Beam White Label in on the rocksquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:25 schreef m.k het volgende:
Onthoud mensen, sam heeft geen recht van spreken zijn mannenpas is hij laatst namelijk al kwijtgeraakt toen hij over bourbon begon
Kijk daar had ik het nou overquote:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:26 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik schenk mij zodadelijk een lekkere Jim Beam White Label in on the rocks
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:32 schreef jitzzzze het volgende:
Ik ga maar eens op zoek naar de Glenfiddich 18, gewoon straight, in een echt whiskyglas.
Neat bedoel jequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:32 schreef jitzzzze het volgende:
Ik ga maar eens op zoek naar de Glenfiddich 18, gewoon straight, in een echt whiskyglas.
Beetje jammer dat je whisky uit een bourbon glas drinktquote:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
In principe wordt dat voor Scotch niet aangeraden. Dat drinkt men uit zulke glazen omdat dan de geur beter geconcentreerd wordt
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij drink on the rocks, dus naar jou luister ik niet meer
Ja..quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je whisky uit een bourbon glas drinkt
Kennerquote:
Maar tenminste niet on the rocks.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je whisky uit een bourbon glas drinkt
Heb ik dat ooit beweerd?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:37 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
You don't know all that much about whisk(e)y apparently
lekker mixen met euroshopper colaquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar tenminste niet on the rocks.
Ook niet, zo'n barbaar ben ik nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
lekker mixen met euroshopper cola
OK, dan ga ik er maar vanuit dat je het geld voor echte whisky glazen in schoonmaakspullen voor je auto hebt gestopt en daarom tevreden moet zijn met budget bourbon glazenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ook niet, zo'n barbaar ben ik nou ook weer niet.
Deze glazen heb ik toevallig staan, al jaren. En dat eerste is inderdaad wel waarquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK, dan ga ik er maar vanuit dat je het geld voor echte whisky glazen in schoonmaakspullen voor je auto hebt gestopt en daarom tevreden moet zijn met budget bourbon glazen
Dat doe je met prut zoals Balvenie 12 yoquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
lekker mixen met euroshopper cola
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:44 schreef jitzzzze het volgende:
Black label is juist gemaakt om met cola gedronken te worden
Niet 1 theelepel, 1-2 drupje'squote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:41 schreef samthegreat5 het volgende:
Scotch drinken met een theelepeltje/drupje water om de smaken vrij te laten komen en de burn van de alcohol op je tong te verzachten. Zo drinken de master blenders het ook.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:44 schreef jitzzzze het volgende:
Black label is juist gemaakt om met cola gedronken te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |