Harde jongensquote:
Er wordt in ieder geval flink gegaanquote:
Go-Goquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:00 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Er wordt in ieder geval flink gegaan
Liever niet, eerlijk gezegd. Dan houdt ze haar mond maarquote:
signed sealed and deliveredquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Liever niet, eerlijk gezegd. Dan houdt ze haar mond maar
te laatquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Liever niet, eerlijk gezegd. Dan houdt ze haar mond maar
Het is mijn lotquote:
Dan maar dezequote:
Sealquote:
Vuilnisquote:
gelukkig allebei iets met een roosquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:15 schreef Wombcat het volgende:
@Fann: Ja, die had ik net
[..]
Vuilnis
quote:
Een andere Bettequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
gelukkig allebei iets met een roos
Kusje erop?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik kan wel huilen![]()
nee hoor
Haar vaderquote:
Voor wilde meidenquote:
Laten we dan maar wild doen.quote:
Poe, wat wildquote:
West end girls?quote:
net als in de filmquote:
Duitse filmsterquote:
Tja, het visuele medium heeft de radio verdreven.quote:
Dan maar TVquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Tja, het visuele medium heeft de radio verdreven.
Ah, we hebben te maken met een Doe Maar meisje ! Jij ook in tranen natuurlijk bij het afscheidsconcertquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan maar TV
Hee, er is geen bal op de TV
Alleen een film met Doris Day
En wat dacht je van net twee
Ein Wiener Operette, nee!
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Neu... maar ik vond het wel een toffe bandquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:53 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ah, we hebben te maken met een Doe Maar meisje ! Jij ook in tranen natuurlijk bij het afscheidsconcert![]()
Ik keek liever naar Doris D.
Pink Floydquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neu... maar ik vond het wel een toffe band![]()
mooi héquote:
Ok, tot over een half uurtje dan !quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
mooi héik luister hem effe af
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ok, tot over een half uurtje dan !
Niemand?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ik ben nog bij de eerste, daarna komt die van jou
dus iemand anders mag verder met deze![]()
Dat wil Melissa ookquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Niemand?![]()
Dan doe ik het wel, van mij mag het gaan regenen, frist lekker op
It's Raining Cats & Dogsquote:
Eigen kat is altijd het leukst.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
It's Raining Cats & Dogs![]()
good morning!quote:
Dat kun je morgen weer zeggenquote:
Hey, Hatfield. Bekende naam.quote:
Bij een goed boek sla je de bladzijden snel omquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hey, Hatfield. Bekende naam.
[ afbeelding ]
Hoop dat het een stevige brug is.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:52 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Bij een goed boek sla je de bladzijden snel om
Bridge to terabithia is een (verflimd) kinderboek, ken het boek niet en weet ook niet of dit liedje over het boek gaat, voor zover ik weet niet
Da's wel te hopen, anders val je in de rivierquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:00 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hoop dat het een stevige brug is.
Si si, ahora lo comprendoquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:04 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Da's wel te hopen, anders val je in de rivier
Rio de Janeiro?quote:
Die had ik net ook al bijna gepost, vond 'm net te slecht om het ook echt te doen.quote:
Ja, dat het slecht is, daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die had ik net ook al bijna gepost, vond 'm net te slecht om het ook echt te doen.
Geniet er nog maar van dan, totdat de bom valt (beide platen gaan daar over).quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, dat het slecht is, daar heb je gelijk in.
Naar het strand dan maar
Nou zat ik net hier naar te kijken (die hieronder dus).quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Geniet er nog maar van dan, totdat de bom valt (beide platen gaan daar over).
Zal Fann ook wel leuk vinden als Doe Maar groupie![]()
Zelfs de bedden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nou zat ik net hier naar te kijken (die hieronder dus).
wist trouwens niet dat Vamos a la playa daarover ging
Als de bom valt, dan heb je goede kans dat alles verbrand.
Om middernacht wordt het tijd om de maan een goede nacht te wensenquote:
Ook in Saigon.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Om middernacht wordt het tijd om de maan een goede nacht te wensen
En Cambodiaquote:
Ah, wilde dingen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En Cambodia
gaat over een luchtmachtpiloot die tijdens de vietnamese oorlog missies naar Cambodia vliegt
Die zeggen van allesquote:
Wilde meiden moet je gewoon slaon.quote:
Ik weet niet of mama dat wel goed vindtquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:39 schreef Senzune het volgende:
[..]
Wilde meiden moet je gewoon slaon.
Je brengt mij in de war.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik weet niet of mama dat wel goed vindt
nu weet ik het niet meer. wat moet ik doen met mezelf?quote:
Afstoffenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:10 schreef z80 het volgende:
[..]
nu weet ik het niet meer. wat moet ik doen met mezelf?
Zwartmakersquote:
zwart witquote:
white and nerdyquote:
In een bestuurdersstoel.quote:
Of op de achterbankquote:
In ieder geval rijden in een auto.quote:
Ik fiets lieverquote:Op maandag 26 augustus 2013 14:20 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
In ieder geval rijden in een auto.
Liever over de golven.quote:
op de golven naar huis.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:49 schreef z80 het volgende:
[..]
op de golven naar huis.Maar dan wel op een echt schip.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
de snelweg naar de nymphsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:36 schreef z80 het volgende:
[..]
de snelweg naar de nymphsSnelweg naar de helSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
Hemel is beterquote:
Nog beter is om in leven te blijvenquote:
Ik ben in levenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:03 schreef zusterclivia het volgende:
[..]
Nog beter is om in leven te blijven![]()
Van vrouwen ookquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:09 schreef zusterclivia het volgende:
[..]
Goed zoHet is ook om van te houden
![]()
ahum
Ik wou dat dit ook van alle mannen gezegd kon wordenquote:
Wat een bitchquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:45 schreef zusterclivia het volgende:
[..]
Ik wou dat dit ook van alle mannen gezegd kon worden![]()
een kus met een roosquote:
Of gezegend met een kus.quote:
Een kus voor de liefdequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |