In een bestuurdersstoel.quote:
Of op de achterbankquote:
In ieder geval rijden in een auto.quote:
Ik fiets lieverquote:Op maandag 26 augustus 2013 14:20 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
In ieder geval rijden in een auto.
Liever over de golven.quote:
op de golven naar huis.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:49 schreef z80 het volgende:
[..]
op de golven naar huis.Maar dan wel op een echt schip.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
de snelweg naar de nymphsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:36 schreef z80 het volgende:
[..]
de snelweg naar de nymphsSnelweg naar de helSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
Hemel is beterquote:
Nog beter is om in leven te blijvenquote:
Ik ben in levenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:03 schreef zusterclivia het volgende:
[..]
Nog beter is om in leven te blijven![]()
Van vrouwen ookquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:09 schreef zusterclivia het volgende:
[..]
Goed zoHet is ook om van te houden
![]()
ahum
Ik wou dat dit ook van alle mannen gezegd kon wordenquote:
Wat een bitchquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:45 schreef zusterclivia het volgende:
[..]
Ik wou dat dit ook van alle mannen gezegd kon worden![]()
een kus met een roosquote:
Of gezegend met een kus.quote:
Een kus voor de liefdequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |