Maar dat kan veranderen.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:01 schreef LapsanSouchong het volgende:
[..]
We hebben het naar ons zin
Ooit komt er een einde aanquote:
Ja, het einde komt nabij.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:04 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ooit komt er een einde aan
(de eigenlijke link is trouwens dat Dylan één van de Wilburys is)
Zeg dat welquote:
Ik zou iets van Gordon kunnen posten maar daar wordt niemand blij van. Wel van Nina !quote:
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik zou iets van Gordon kunnen posten maar daar wordt niemand blij van. Wel van Nina !
Ik iets specifiekerquote:Op donderdag 5 september 2013 21:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Dan post ik iets van zomaar wat meisjes.
Iets zuidelijker, mag dat ook?quote:
Wat jij wilt. Hoe meer hoe beter !quote:
Wat je van ver haalt is lekkerquote:Op donderdag 5 september 2013 21:58 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wat jij wilt. Hoe meer hoe beter !
Zeker als ze van Venus zijn,quote:
Men are from mars, women are from venus. Maar ja, dat meisje net kwam van Mars, dus van Venus komt een jongetje.quote:
Dat zal dan wel een smalltown boy zijn.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Men are from mars, women are from venus. Maar ja, dat meisje net kwam van Mars, dus van Venus komt een jongetje.
Downtown, dacht ikquote:Op donderdag 5 september 2013 22:23 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat zal dan wel een smalltown boy zijn.
In de grote stad dus.quote:
Dat gaat ook over Amsterdamquote:Op donderdag 5 september 2013 22:40 schreef Pedroso het volgende:
[..]
In de grote stad dus.
Laatste voor vanavond
Themesong van Smallville (over de jonge jaren van Superman -> Lois Lane)quote:
Maar waar is superman als je 'm nodig hebtquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Themesong van Smallville (over de jonge jaren van Superman -> Lois Lane)
quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Maar waar is superman als je 'm nodig hebt
"hey superman where are you now, when everything's gone wrong somehow?"
Air = Oxygenequote:Op zaterdag 7 september 2013 15:59 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Connectie Genesis en Phil,Collins lijkt me duidelijk.
Lijkt net liefdequote:
Lifde, zuurstof, het hangt gewoon in de lucht.quote:
Het is wel een slagveldquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:09 schreef Senzune het volgende:
[..]
Lifde, zuurstof, het hangt gewoon in de lucht.
een slagveld is oorlogquote:
Liever een beetje vrede.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |