SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Staat genoteerdquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:25 schreef Nober het volgende:
Stoke mag niet scoren want ik heb Enrique in mijn Fantasy team.
Staat genoteerdquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:31 schreef Nober het volgende:
Ik zie Liverpool eigenlijk liever verliezen net als Arsenal en City.
Liverpool gaat nog genoeg verliezen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:31 schreef Nober het volgende:
Schitterende statistiekjes inderdaad. Hoop dat ze bij Fox meekijken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:31 schreef augurkenjager het volgende:
Gewoon elke penal in de zelfde hoek ja
ik zie jou liever niet meerquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:31 schreef Nober het volgende:
Wat?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Schitterende statistiekjes inderdaad. Hoop dat ze bij Fox meekijken.
We kijken dezelfde stream, zag je waar de laatste 5 penals van die gast heen gingen, allemaal naar zijn linksquote:
Dacht al ik had dit net ook gewoon op mijn tvquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij wil die statistiekjes ook bij de eredivisie
Dat ziet iedereen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:33 schreef augurkenjager het volgende:
[..]
We kijken dezelfde stream, zag je waar de laatste 5 penals van die gast heen gingen, allemaal naar zijn links
Hadden wij ook op TVquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:33 schreef augurkenjager het volgende:
[..]
We kijken dezelfde stream, zag je waar de laatste 5 penals van die gast heen gingen, allemaal naar zijn links
Die eerste stream is trouwens wel bagger. Maar die ene die ik net zat te kijken hield er bij 85 minuten ineens mee opquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Schitterende statistiekjes inderdaad. Hoop dat ze bij Fox meekijken.
Oh, tof. Hoop dat ze het ook bij Eredivisie gaan doen.quote:
Weet je iig dat hij ze het liefst links in schiet, de volgende keeper die Stoke treft, weet genoeg.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
Precies, dat zijn nu bij uitstek dingen die je wil weten in de paar seconden voor de penalty.
Zijn er eigenlijk al pingels geweest in de Ere?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Oh, tof. Hoop dat ze het ook bij Eredivisie gaan doen.
Elm vergeten afgelopen zondag?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk al pingels geweest in de Ere?
Kan ik me niet herinnerenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Elm vergeten afgelopen zondag?
Tadic.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk al pingels geweest in de Ere?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |