Jij haat mij tog?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:27 schreef McNulty het volgende:
[..]
Als je het handig had gespeeld, had ik een avondje met je doorgehaald. Maar nu ik geen liefde van je krijg tja...
Nu kritiek op hem hebben, terwijl je wel op hem loopt te soppen.quote:
google mattie googlequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:28 schreef ChesterPerry het volgende:
ieamnd de volledige card? nog interessante partijen anders kijk ik morgen wel terug
Kijk even in het MMA topic met je luie reet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:28 schreef ChesterPerry het volgende:
ieamnd de volledige card? nog interessante partijen anders kijk ik morgen wel terug
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Kijk even in het MMA topic met je luie reet.
Dat is JB.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:28 schreef McNulty het volgende:
[..]
Nu kritiek op hem hebben, terwijl je wel op hem loopt te soppen.
Ik word laaiend witheet van je. Je ben een opstandig pubertje die haar grenzen loopt te verkennen en dat botst met mij.quote:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:31 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik word laaiend witheet van je. Je ben een opstandig pubertje die haar grenzen loopt te verkennen en dat botst met mij.
#MCSERIOUSINDEZEBISH
Hahahaquote:
echt kap?quote:
fuk jaquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:47 schreef no1uknow het volgende:
ok nou weer ff klaar met die electronische kkherrie ff dream theater weer hoppa
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:41 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
KAPPEN DOE JE IN HET BOS NEUKEN DOE JE MET EEN VOS HAHAHAHAA.
Leg deze post uit. Begrijp het voor geen meter.quote:
''Echt kap eens, jij opgewonden gek''quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:48 schreef McNulty het volgende:
[..]
Leg deze post uit. Begrijp het voor geen meter.
Wist ik wel hoorr.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
''Echt kap eens, jij opgewonden gek''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |