Ik kijk IPA Westside Pro Invitational, powerlift competition.quote:
Doe doe ik ga doorhalen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:50 schreef McNulty het volgende:
Zit nog te twijfelen of ik een nachtje moet gaan doorhalen voor UFC. Die card is wel ziek namelijk.
Wat doe je dan met after effects?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik kijk IPA Westside Pro Invitational, powerlift competition.
Verder geen idee, misschien even langs vrienden. Anders beetje After Effects.
Vooral een beetje klooien en experimenteren, nieuwe dingen leren. Ben nu aan het afstuderen, doe voor het bedrijf ook wel vaak willekeurige AE klusjes naast wat ik normaal doe, maar weet er nog lang niet genoeg over.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:52 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wat doe je dan met after effects?
GAY!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:09 schreef Champy het volgende:
Ga vanavond de Crossfit Championships 2013 kijken
Tussen 2 en 5 ofzo.quote:
Ben je nou wel of geen crossfit pijpert?quote:
prelimquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:22 schreef ChesterPerry het volgende:
is alistair main event of co main of gwn card
Je zou wel willen dat ik knus naast je lag in bed om samen UFC met je te kijken. Geef maar toe.quote:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:24 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je zou wel willen dat ik knus naast je lag in bed om samen UFC met je te kijken. Geef maar toe.
quote:
Je mag niet trollen over Neerlandsch trots Ubereem, jah!quote:
Alisteroidquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:25 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je mag niet trollen over Neerlandsch trots Ubereem, jah!
Geoff please goquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:25 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je mag niet trollen over Neerlandsch trots Ubereem, jah!
Als je het handig had gespeeld, had ik een avondje met je doorgehaald. Maar nu ik geen liefde van je krijg tja...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |