Om jou te testen. Jij opgedroogde zaadvlek in haar na facial.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Waarom vraag je het dan? Strontvlek.
1ste fight is allang overquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:53 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wanneer start de eerste battle, want ik zie nu alleen peop op youtube.?
Moest je zeker lang over na denken, om zoiets ''goeds'' te verzinnen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:55 schreef McNulty het volgende:
[..]
Om jou te testen. Jij opgedroogde zaadvlek in haar na facial.
foei, nu al de tweede finishquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:59 schreef ChesterPerry het volgende:
die prelims zijn nooit de moeite waard
faggy je hebt een brute g-n-p gemist.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:59 schreef ChesterPerry het volgende:
die prelims zijn nooit de moeite waard
Elke verbale draai om je oren die je van mij krijg, knal ik er zo uit.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Moest je zeker lang over na denken, om zoiets ''goeds'' te verzinnen.
Is dat een term uit het homocircuit?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:06 schreef McNulty het volgende:
[..]
faggy je hebt een brute g-n-p gemist.
Weet je zeker dat je het wilt weten?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is dat een term uit het homocircuit?
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:41 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
fuk jaDream Theater heeft echt fijne muziek om op te liften
oke skeerquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
KKjelly hier..ik ga niet. Vriendinnen vinden het te duur.
Ja skeer iddquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:14 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
oke skeerhoop alleen dat t niet gaat regenen man.. hekel aan bij festivals
dat waardeer ik, kusje op je voorhoofdquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja skeer idd, wel een van de betere festivals namelijk. Hoop voor jou, zuster, dat het weer zonnig mag zijn.
Zo liev, krijg altijd beetje warm gevoel bij jou (nolezzi)..quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:18 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
dat waardeer ik, kusje op je voorhoofd![]()
Ik was trouwens een maandje geleden ongeveer op een festival en daar liep een meisje rond die helemaal strak stond en die kwam direct naar me toe om te vragen of ik kauwgom had enzo, vaag lopen doen gewoon. Vond haar heel erg op jou lijken
quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zo liev, krijg altijd beetje warm gevoel bij jou (nolezzi)..
Hmm..laatste keer dat ik heb gesnoept was toch ruim 2 jaar geleden.
Ik kan hem sowieso military pressen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:29 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
pls je curlt zijn lichaamsgewicht men
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaan. Wie weet heeft hij die cock waar je naar craved.quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:30 schreef JackieBrown het volgende:
[..]Is het volgende week? Ik ga maandag naar het buitenland (srs).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yes volgende week mattie.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Is het volgende week? Ik ga maandag naar het buitenland (srs).
quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:30 schreef JackieBrown het volgende:
[..]Wingwomannen. Dat zouden meer vrouwen moeten doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Dan ben ik ook droog enkunnen we een geil koppel uithangen?quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:44 schreef Dimachaerus het volgende:
We gaan volgend jaar gewoon, dan heb ik ook meer LBM.
Yup, #noshirt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dan ben ik ook droog enkunnen we een geil koppel uithangen?
MMkay?
Nee.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wet t-shirt contest met JB houden terwijl Etha en jij een biertje klappen.
Zal jou eens slaan ja. Verdien jij wel.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:51 schreef Ethanolic het volgende:
Simpel potje armdrukken zal de dienst uitmaken. En nu naakt, sletjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |