Zeer out of datequote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:17 schreef Devano het volgende:
*Meldt zich*
Is de OP out-of-date of zijn er veel mensen gestopt bij level 85?
//www.denofgeek.com/movies/warcraft/27075/duncan-jones-warcraft-movie-filming-in-january
Ja ik denk dat de lijst gauw al 80% kleiner kan.quote:
Alleen gather profs, crafting nog niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:15 schreef GlenSpey het volgende:
Zit ik net weer 500 stuks ore te minen om mijn BS en engineering te levelen, hoor ik van guildies dat je professions tegenwoordig kan powerlevelen in HalfhillIk heb dat van cooking wel gezien maar van de andere professions niet eigenlijk... klopt dit?
Oh oke, heb ik het dus toch niet voor niets gedaanquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:20 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Alleen gather profs, crafting nog niet.
Ja en helft van de servers hoorde ik van guildies..quote:
Ja tis op sommige servers. Op m'n main kan ik gewoon in de remote AH, maar op alts op andere servers niet.quote:
Ik dacht al, heb ik geluk of zijn jullie gek.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:43 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Ja tis op sommige servers. Op m'n main kan ik gewoon in de remote AH, maar op alts op andere servers niet.
Terwijl ik juist daar geld nodig heb
Klopt, onze raid ging niet door omdat de servers gaar waren.quote:Op maandag 2 september 2013 22:51 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Ja en helft van de servers hoorde ik van guildies..
Leuke fight he!quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:38 schreef Skillstorm het volgende:
Godver, kwam tot 43% met de green fire warlock boss.
Kutzooi.quote:
Herkenbaar, haha. Die doomlords vond ik het moeilijkste om te controllen de hele fight. Op het einde maar gewoon eentje fearen en de ander banishen, en dan rain of fire up houden en blijven ember tappen / shadowburnen op boss.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:58 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Kutzooi.
Ik kom langs alle moeilijke dingen. Ga ik dood aan imps en Doomlord die ik banishde ipv aan pitlord aggroen.
Zoals mn raidleader het gisteren op ventrillo zei: "The first few bosses are just loot piñata's"quote:Op woensdag 4 september 2013 11:33 schreef KataStrofe het volgende:
Ik hoop ook hard dat Siege of Orgrimmar geen tweede DS wordt waar iedereen met zn ogen dicht doorheen fietst. Maar we zullen het zien volgende week.
Ahww mjah daar was ik al bang voor. Nouja, hopen op een paar kutbazen verderop dan maarquote:Op woensdag 4 september 2013 15:21 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Zoals mn raidleader het gisteren op ventrillo zei: "The first few bosses are just loot piñata's"
Wellicht dat ze daarna wat moeilijker zijn.
Hoeveel man? Denk dat je in 20-30 min wel klaar kan zijn.quote:Op woensdag 4 september 2013 18:50 schreef GlenSpey het volgende:
Hoe lang zou een full Ulduar 25 run tegenwoordig ongeveer duren? Party bestaande uit lvl 90 guildies
Na 6k repairkosten had ik het 3 maanden geleden toch maar opgegevenquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:58 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Kutzooi.
Ik kom langs alle moeilijke dingen. Ga ik dood aan imps en Doomlord die ik banishde ipv aan pitlord aggroen.
Quitterquote:Op donderdag 5 september 2013 00:35 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Na 6k repairkosten had ik het 3 maanden geleden toch maar opgegeven
Laatst nog gedaan via de OQ addon met een groep van 6 man, en dat waren ook nog eens allemaal dps' ers ook, alleen een priest met een heal offspec. Eigenlijk leg je gewoon alle bosses neer binnen enkele seconden, inclusief Algalon, alleen Yog bleek in het eind onmogelijk te zijn met dat groepje.quote:Op woensdag 4 september 2013 18:50 schreef GlenSpey het volgende:
Hoe lang zou een full Ulduar 25 run tegenwoordig ongeveer duren? Party bestaande uit lvl 90 guildies
welk lvl cooking bedoel je eigenlijk? In principe geeft dat gewoon allemaal well fed dacht ik.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:03 schreef Skillstorm het volgende:
Weet iemand ook waar ik voedsel kan krijgen wat Well Fed geeft? Intellect gewild.
Geen idee, gewoon voedsel, ik heb nooit cooking getraind.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:05 schreef Hathor het volgende:
[..]
welk lvl cooking bedoel je eigenlijk? In principe geeft dat gewoon allemaal well fed dacht ik.
Dat zou je dan toch eens moeten gaan doen, koop jij je foodbuffs altijd in AH of zo? Ik gebruik de Sunsong ranch om mijn 300 agil foodbuffs op peil te houden, scheelt een hoop gold.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:06 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Geen idee, gewoon voedsel, ik heb nooit cooking getraind.
Ik koop sowieso nooit food van de AH.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat zou je dan toch eens moeten gaan doen, koop jij je foodbuffs altijd in AH of zo? Ik gebruik de Sunsong ranch om mijn 300 agil foodbuffs op peil te houden, scheelt een hoop gold.
Wat jij nodig hebt heet Mogu Fish Stew, geeft je 300 intellect voor een uur.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:10 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik koop sowieso nooit food van de AH.
Maar ik heb elke buff nodig die ik krijgen kan tegen deze boss.
Net gekocht van de AH dan maar :x
Klopt, net gekocht.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat jij nodig hebt heet Mogu Fish Stew, geeft je 300 intellect voor een uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |