Heldquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:25 schreef SilentHunterNL het volgende:
Mijn char is mijn enige en beste vriend. Met hem kan ik echt goed praten als ik ergens mee zit en geeft ook gewoon fatsoenlijk advies
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:25 schreef SilentHunterNL het volgende:
Mijn char is mijn enige en beste vriend. Met hem kan ik echt goed praten als ik ergens mee zit en geeft ook gewoon fatsoenlijk advies
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:25 schreef SilentHunterNL het volgende:
Zeer out of datequote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:17 schreef Devano het volgende:
*Meldt zich*
Is de OP out-of-date of zijn er veel mensen gestopt bij level 85?
//www.denofgeek.com/movies/warcraft/27075/duncan-jones-warcraft-movie-filming-in-january
Ja ik denk dat de lijst gauw al 80% kleiner kan.quote:
Alleen gather profs, crafting nog niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:15 schreef GlenSpey het volgende:
Zit ik net weer 500 stuks ore te minen om mijn BS en engineering te levelen, hoor ik van guildies dat je professions tegenwoordig kan powerlevelen in HalfhillIk heb dat van cooking wel gezien maar van de andere professions niet eigenlijk... klopt dit?
Oh oke, heb ik het dus toch niet voor niets gedaanquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:20 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Alleen gather profs, crafting nog niet.
Ja en helft van de servers hoorde ik van guildies..quote:
Ja tis op sommige servers. Op m'n main kan ik gewoon in de remote AH, maar op alts op andere servers niet.quote:
Ik dacht al, heb ik geluk of zijn jullie gek.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:43 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Ja tis op sommige servers. Op m'n main kan ik gewoon in de remote AH, maar op alts op andere servers niet.
Terwijl ik juist daar geld nodig heb
Klopt, onze raid ging niet door omdat de servers gaar waren.quote:Op maandag 2 september 2013 22:51 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Ja en helft van de servers hoorde ik van guildies..
Leuke fight he!quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:38 schreef Skillstorm het volgende:
Godver, kwam tot 43% met de green fire warlock boss.
Kutzooi.quote:
Herkenbaar, haha. Die doomlords vond ik het moeilijkste om te controllen de hele fight. Op het einde maar gewoon eentje fearen en de ander banishen, en dan rain of fire up houden en blijven ember tappen / shadowburnen op boss.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:58 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Kutzooi.
Ik kom langs alle moeilijke dingen. Ga ik dood aan imps en Doomlord die ik banishde ipv aan pitlord aggroen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |