abonnement Unibet Coolblue
pi_130159693


Shrouded in fog since the world was sundered more than ten thousand years ago, the ancient realm of Pandaria has remained unspoiled by war. Its lush forests and cloud-ringed mountains are home to a complex ecosystem of indigenous races and exotic creatures. It is the homeland of the enigmatic Pandaren, a race that celebrates life to the fullest even while under siege by an ancient menace.

The new continent reveals itself to a broken world just as the Alliance and Horde are spiraling ever closer to a war that will consume all of Azeroth. Will the mists of Pandaria part to reveal the world's salvation? Or will the battle to control this rich and breathtaking new land push the two mighty factions over the brink of war and into total annihilation? The answers await within Pandaria's mysterious shores!


Kaart met alle levels
http://media.mmo-champion(...)vember/levelflow.jpg


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:
De openingspost is hier te vinden.
Je moet jezelf dan wel even registreren!
pi_130159707
Kan een mod er 438 van maken?
pi_130159812
Hoe draai je dan? Ik loop en draai met de muis, maar als je die gebruikt om te klikken draai je met je keyboard? Dat kan echt niet :P .
pi_130159851
Draaien met een keyboard is, denk ik, iets dat zelfs de meest fervente klikker niet doet.
"Gli farō un'offerta che non potrā rifiutare." - Don Vito Corleone
pi_130159877
Maar dan kan je dus tijdens het draaien geen spells gebruiken, omdat je aan het draaien bent met de muis.
pi_130160391
Het kān wel, maar dan wordt je gecarried door de rest van het team, het doet je dps/hps echt niet ten goede.

We hebben 2 BM hunters in het team waarvan de 532ilvl keybinder altijd 30-40k meer pult dan de 537ilvl clicker...

Lang verhaal maar we kunnen het haar helaas niet aan het verstand brengen om keybinds te gaan gebruiken U_U
One crowded hour of glorious life is worth an age without a name
pi_130161625
Weet iemand toevallig een wat kleinere, gezellige guild om af en toe een altje in te levelen? Ben nl op zoek naar iets nieuws buiten mijn eigen (erg stille) server Terenas. :)
"Gli farō un'offerta che non potrā rifiutare." - Don Vito Corleone
pi_130162152
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 10:46 schreef Sapstengel het volgende:
Maar dan kan je dus tijdens het draaien geen spells gebruiken, omdat je aan het draaien bent met de muis.
En je kan gewoon draaien en klikken met je muis. Mijn muis heeft 2 knoppen, die ik zowaar tegelijk in kan drukken. En om te draaien hoef je je muis niet 10 cm te bewegen, een paar milimeter is genoeg, en dan hang je nog steeds boven de knop die je in wilt drukken.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_130162172
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 11:18 schreef Xernov het volgende:
Het kān wel, maar dan wordt je gecarried door de rest van het team, het doet je dps/hps echt niet ten goede.
Dit is zo'n onzin. Tot nu toe ga ik altijd gelijk op met de andere healers, of outheal ik ze.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_130162887
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 12:51 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

En je kan gewoon draaien en klikken met je muis. Mijn muis heeft 2 knoppen, die ik zowaar tegelijk in kan drukken. En om te draaien hoef je je muis niet 10 cm te bewegen, een paar milimeter is genoeg, en dan hang je nog steeds boven de knop die je in wilt drukken.
Ah ja, dan moet je de actionbars locken ofzo? En dan kun je draaien terwijl je op de bar staat?
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 13:31:39 #11
296917 Abby79
Being myself!
pi_130162925
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 13:29 schreef Sapstengel het volgende:
Ah ja, dan moet je de actionbars locken ofzo? En dan kun je draaien terwijl je op de bar staat?
Actionbars moet je altijd locken :P. Ik gebruikte altijd keybinds, maar wist zelfs dan nog wel eens opeens een spell te verplaatsen binnen of verwijderen van de actionbar door per ongeluk tijdens een beweging de spell te verslepen ;).
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
pi_130162956
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 13:31 schreef Abby79 het volgende:

[..]

Actionbars moet je altijd locken :P. Ik gebruikte altijd keybinds, maar wist zelfs dan nog wel eens opeens een spell te verplaatsen binnen of verwijderen van de actionbar door per ongeluk tijdens een beweging de spell te verslepen ;).
Heb ik alleen heel af en toe en vind ik minder erg dan helemaal in het menu gaan, actionbars unlocken etc als ik een questitem op de bar wil zetten. Dan liever eens in de zoveel tijd een spell kwijt zijn :P .
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 13:37:16 #13
296917 Abby79
Being myself!
pi_130163057
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 13:32 schreef Sapstengel het volgende:
Heb ik alleen heel af en toe en vind ik minder erg dan helemaal in het menu gaan, actionbars unlocken etc als ik een questitem op de bar wil zetten. Dan liever eens in de zoveel tijd een spell kwijt zijn :P .
Ik ben later in het spel de Bartender addon gaan gebruiken, die heeft die problemen niet zo :P. (Je kunt niet zomaar items verwijderen/verplaatsen, daar moet je Shift voor indrukken)
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
pi_130163586
Ik heb ook Bartender maar dat wist ik nog niet. Maar even kijken of ik die optie ergens kan vinden.
pi_130163777
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 12:52 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Dit is zo'n onzin. Tot nu toe ga ik altijd gelijk op met de andere healers, of outheal ik ze.
En je raid op heroic met hetzelfde ilvl en dezelfde class zeker...
One crowded hour of glorious life is worth an age without a name
pi_130164627
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 14:07 schreef Xernov het volgende:

[..]

En je raid op heroic met hetzelfde ilvl en dezelfde class zeker...
Beginnen net met heroics, en andere class met lager ilvl.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 16:32:46 #17
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_130167289
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 12:52 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Dit is zo'n onzin. Tot nu toe ga ik altijd gelijk op met de andere healers, of outheal ik ze.
Ga jij maar clicken bij Theralion and Valiona Heroic als Healer _O- . Zo ken ik er nog wel een paar. Als melee is clicken al helemaal onmogelijk.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 16:34:06 #18
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_130167334
Hoe kun je in godsnaam clicken als healer in raids eigenlijk? 25 man die gehealed moeten worden, en AoE heal kan niet altijd. Dan moet je clicken op de namen, dan kun je toch niet meer clicken voor spells ? _O-
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 16:36:12 #19
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_130167387
In Vanilla kon je nog wel clicken :7
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 16:39:12 #20
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_130167496
Oh met wasd draaien enz in raids in ook geen optie _O- . Miss in de casual guilds :7.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_130167543
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 16:34 schreef Smoofie het volgende:
Hoe kun je in godsnaam clicken als healer in raids eigenlijk? 25 man die gehealed moeten worden, en AoE heal kan niet altijd. Dan moet je clicken op de namen, dan kun je toch niet meer clicken voor spells ? _O-
Grid + mousebinds. Tik jij maar lekker op je toetsjes jongen.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_130167573
Zijn de types zoals jij waaraan wow op het moment kapot gaat. Iedereen die het anders doet dan jij belachelijk proberen te maken. ^O^
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_130167726
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 14:42 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Beginnen net met heroics, en andere class met lager ilvl.
Met heroics? Wat dungeons?

Begrijp me niet verkeerd, dat ik je probeer te bashen of iets dergelijks, maar iemand die exact jou char heeft die wél keybind, kun je nog zo snel klikken, maar je kan onmogelijk dezelfde hps pullen, laat staan outhealen.
One crowded hour of glorious life is worth an age without a name
pi_130167757
Dubbel
One crowded hour of glorious life is worth an age without a name
pi_130167883
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 16:47 schreef Xernov het volgende:

[..]

Met heroics? Wat dungeons?
Nee scenarios. :+ Wat denk je zelf?

quote:
Begrijp me niet verkeerd, dat ik je probeer te bashen of iets dergelijks, maar iemand die exact jou char heeft die wél keybind, kun je nog zo snel klikken, maar je kan hem onmogelijk outhealen.
Tot nu toe houden mn 8 knoppen de keybinders aardig bij. Qua dps zal je misschien gelijk hebben, dat keybinders meer dps kunnen, maar qua healing ben ik het niet met je eens.
Ik ken zelfs mensen die meer hps zijn gaan doen nadat ze gestopt zijn met hun keybinds, en ook op een goede muis + mousebinds en grid zijn over gegaan.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 16:58:16 #26
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_130168041
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 16:40 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Grid + mousebinds. Tik jij maar lekker op je toetsjes jongen.
Mousbinds tel ik niet als click, dat is gewoon een bind.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 17:01:02 #27
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_130168118
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 16:41 schreef Asschen_sukar het volgende:
Zijn de types zoals jij waaraan wow op het moment kapot gaat. Iedereen die het anders doet dan jij belachelijk proberen te maken. ^O^
Ik speel het al sinds DS niet meer. Dus het gaat niet meer aan mij kapot. En je snapt wat ik met clicken bedoel hé? Dat is dat je met je muis naar je spellbar gaat en op de spell clickt om hem te casten, dus niet clicken met je extra muisknoppen als je zo'n MMO mouse hebt.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_130168443
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 17:01 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ik speel het al sinds DS niet meer. Dus het gaat niet meer aan mij kapot. En je snapt wat ik met clicken bedoel hé? Dat is dat je met je muis naar je spellbar gaat en op de spell clickt om hem te casten, dus niet clicken met je extra muisknoppen als je zo'n MMO mouse hebt.
Ook met 3 knoppen op een standaardmuis kom je tegenwoordig een heel eind, maar dan moet je wel shift, ctrl en alt erbij gebruiken.
Daar heb ik doorgaans niet genoeg vingers voor, dus maar een andere muis gekocht :)
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 17:20:23 #29
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_130168696
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 17:12 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Ook met 3 knoppen op een standaardmuis kom je tegenwoordig een heel eind, maar dan moet je wel shift, ctrl en alt erbij gebruiken.
Daar heb ik doorgaans niet genoeg vingers voor, dus maar een andere muis gekocht :)
Nou, dan ben je niet "echt" een clicker hé ;)
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_130169575
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 16:52 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Nee scenarios. :+ Wat denk je zelf?

[..]

Tot nu toe houden mn 8 knoppen de keybinders aardig bij. Qua dps zal je misschien gelijk hebben, dat keybinders meer dps kunnen, maar qua healing ben ik het niet met je eens.
Ik ken zelfs mensen die meer hps zijn gaan doen nadat ze gestopt zijn met hun keybinds, en ook op een goede muis + mousebinds en grid zijn over gegaan.
Ah zo, ja als je dat gewend bent met een gamemuis en mousebinds zul je inderdaad wel nagenoeg hetzelfde uitkomen, ik begreep in de eerste instantie dat je daadwerkelijk alle spells aanklikte op je actionbar.
One crowded hour of glorious life is worth an age without a name
pi_130170221
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 17:20 schreef Smoofie het volgende:

Nou, dan ben je niet "echt" een clicker hé ;)
:'(
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 17:46 schreef Xernov het volgende:

[..]

Ah zo, ja als je dat gewend bent met een gamemuis en mousebinds zul je inderdaad wel nagenoeg hetzelfde uitkomen, ik begreep in de eerste instantie dat je daadwerkelijk alle spells aanklikte op je actionbar.
Nee, ben het met je eens dat het in heroics dan wat lastig zou worden. Tenzij je met een monk healed, die heeft toch vrijwel geen direct heals waar je iemand voor moet targetten, maar zelfs dan nog wordt het lastiger.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_130172097
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 16:32 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ga jij maar clicken bij Theralion and Valiona Heroic als Healer _O- . Zo ken ik er nog wel een paar. Als melee is clicken al helemaal onmogelijk.
Of je bent gewoon een trage donder, klikken kan makkelijk ook op raids HC, Zoals ik al zei, pas op hoog niveau pvp heb je binds nodig.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 20:57:48 #33
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_130175420
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 19:20 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Of je bent gewoon een trage donder, klikken kan makkelijk ook op raids HC, Zoals ik al zei, pas op hoog niveau pvp heb je binds nodig.
Clicken en moven tegelijk? Hoe draai je dan? Met WASD? Dat gaat veelt e langzaam , sowieso zul je nooit zoveel dps kunnen halen als niet clickers.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_130175487
Ligt er natuurlijk wel een beetje aan welke class je speelt. Als ranged en healer hoef je vaak helemaal niet snel te draaien. Dus kan kom je al een heel eind mee met de rest.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  zondag 18 augustus 2013 @ 11:26:40 #35
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_130190764
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 16:41 schreef Asschen_sukar het volgende:
Zijn de types zoals jij waaraan wow op het moment kapot gaat. Iedereen die het anders doet dan jij belachelijk proberen te maken. ^O^
Het is wel een beetje een elitair spel geworden soms...
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_130190874
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 17:12 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Ook met 3 knoppen op een standaardmuis kom je tegenwoordig een heel eind, maar dan moet je wel shift, ctrl en alt erbij gebruiken.
Daar heb ik doorgaans niet genoeg vingers voor, dus maar een andere muis gekocht :)
Ah op die manier, met een game muis is het eigenlijk ook gewoon met keybinds spelen tbh. En healen kan dan prima ja.
Ik dacht gewoon klikken op de spells in je actionbars. Want dan kun je nooit sneller zijn dan iemand die binds gebruikt.

Als DK heb je rune tap die naast de gcd loopt. Dat gaat je met klikken bijv niet lukken om die tijdens de gcd aan te klikken, ben je sowieso minimaal 0.5s later dan met keybinds.
pi_130212665
Gister de trailer gezien van de raid op Orgrimmar.

Erg leuk gedaan.
pi_130215953
Fijne trailer inderdaad, hoop dat de raid zelf ook erg goed is.
Benieuwd wanneer we meer gaan horen over de volgende Warchief.
"Gli farō un'offerta che non potrā rifiutare." - Don Vito Corleone
  maandag 19 augustus 2013 @ 08:34:25 #39
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_130226537
Heb een gaming toetsenbord gekocht. Om het uit te proberen toch maar weer eens wow geactiveerd.
pi_130228392
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 21:56 schreef Caranthir het volgende:
Fijne trailer inderdaad, hoop dat de raid zelf ook erg goed is.
Benieuwd wanneer we meer gaan horen over de volgende Warchief.
Zolang het maar geen Voljin wordt.
pi_130229853
A / D op strafe zetten, bewegen met je muis, GG clickers kunnen je niet meer aan.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_130237016
Wat krijg je nadat je je weekly valor cap (1000) hebt bereikt als reward van bijvoorbeeld random scenario's? Extra justice points? Of niets? :')
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:42:20 #43
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_130237206
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:36 schreef GlenSpey het volgende:
Wat krijg je nadat je je weekly valor cap (1000) hebt bereikt als reward van bijvoorbeeld random scenario's? Extra justice points? Of niets? :')
Alleen geld en eventuele andere rewards, als ik mij niet vergis.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_130238214
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 20:57 schreef Smoofie het volgende:
Clicken en moven tegelijk? Hoe draai je dan? Met WASD? Dat gaat veelt e langzaam , sowieso zul je nooit zoveel dps kunnen halen als niet clickers.
DPS is niet zo'n probleem hoor al Pally tank :P en clicken ook niet :) in ret is dps met bewegende targets sowieso een probleem door die 30 sec inquisition, gelukkig gaat dat naar een minuut.

Ik gebruik dus amper tot geen keybings maar wel ElfUI en alle knoppies zitten dus vlak bijelkaar
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_130239045
quote:
7s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:42 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Alleen geld en eventuele andere rewards, als ik mij niet vergis.
Geile beer ik ben weer terug xoxo kusje likje op je klit
  maandag 19 augustus 2013 @ 15:47:59 #46
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_130239573
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 15:32 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Geile beer ik ben weer terug xoxo kusje likje op je klit
Ik kan niet wachten, tijger. O+
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_130264662
Iemand hier ervaring met rogue twinks? Heb er nu eentje op lvl 14 met full looms maar vraag me af of dit het juiste level is. Gaat er voornamelijk om om de lowbie battlegrounds te farmen en alvast aan de battlemaster titel te werken.

En ben nu subtlety, maar is dit de juiste spec? Hoor sommigen ook assassination roepen namelijk...
pi_130272791
Ik ben gestopt met het spelen van WoW en wil mijn 2 accounts verkopen voor een klein bedrag.
Is dat nu wel of niet toegestaan? Zo niet, is het wel toegestaan om de account weg te geven?
to say of what is that it is not, or of what is not that it is, is false, while to say of what is that it is, or of what is not that it is not, is true
pi_130272910
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 09:11 schreef GlenSpey het volgende:
Iemand hier ervaring met rogue twinks? Heb er nu eentje op lvl 14 met full looms maar vraag me af of dit het juiste level is. Gaat er voornamelijk om om de lowbie battlegrounds te farmen en alvast aan de battlemaster titel te werken.

En ben nu subtlety, maar is dit de juiste spec? Hoor sommigen ook assassination roepen namelijk...
Alleen heel lang geleden gedaan, toen je nog geen xp voor battlegrounds kreeg. Had een 19 rogue, 19 hunter en een 29 paladin.

Als rogue was het toen speccen in ambush en dat gebruiken als opener, geloof dat het in sub zat.

Tegenwoordig is het erg saai, omdat je dus xp krijgt en wanneer je dat uitzet op je twink, kom je alleen bij mensen die ook xp uit hebben staan, dus andere twinks.
pi_130273350
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 13:55 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Alleen heel lang geleden gedaan, toen je nog geen xp voor battlegrounds kreeg. Had een 19 rogue, 19 hunter en een 29 paladin.

Als rogue was het toen speccen in ambush en dat gebruiken als opener, geloof dat het in sub zat.

Tegenwoordig is het erg saai, omdat je dus xp krijgt en wanneer je dat uitzet op je twink, kom je alleen bij mensen die ook xp uit hebben staan, dus andere twinks.
Dat verklaart een hoop. Ik heb dus vanmorgen mijn xp uitgezet nadat mijn rogue level 14 was geworden. Heb vervolgens drie kwartier in de queue gestaan en er startte niets :{ maarja als ik moet wachten op mensen die hun xp ook hebben uitgezet...

Ik ga wel weer levelen en ga op 90 wel battlegrounds doen :')
pi_130273503
Klopt ja, weinig mensen sowieso die hun xp uit hebben staan en helemaal in die bracket denk ik. Door de battleground XP is twinken dood imo.

Wat wel leuk is, is xp locken op 80 en dan twinken. Volgens mij leeft het daar iets meer en kun je ook arena doen (weet niet zeker). En op dat punt heb je ook MoP items die je een dikke boost geven.

En je kunt dungeons of raids gaan doen, ipv alleen maar battlegrounds. Heb zelf mijn DK op 80 gelocked voordat ik verder levelde. MoP wapen gehaald, bracers, chest. Profession bonus enchants en dan kun je makkelijk dingen soloen. Had op een gegeven moment rond de 80% parry en heb elke wotlk heroic kunnen soloen, incl die ICC 5mans.
pi_130274107
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 13:52 schreef webbyplus het volgende:
Ik ben gestopt met het spelen van WoW en wil mijn 2 accounts verkopen voor een klein bedrag.
Is dat nu wel of niet toegestaan? Zo niet, is het wel toegestaan om de account weg te geven?
Nee en nee, alleen als het een héél oud account is en niet gekoppeld is aan battle.net.

Toevallig vorige week nog een GM aan de lijn gehad om hetzelfde geval, vanwege een vriend die is gestopt.

Onofficieel kun je natuurlijk wel je login weggeven, maar als de account dan wordt gelocked vragen ze in dit geval 9/10x om een scan te maken van je ID/passpoort met de naam die gekoppeld is aan je account om hem te unlocken.
One crowded hour of glorious life is worth an age without a name
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:03:54 #53
241787 OuweBaas
Baas boven Baas
pi_130275179
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 13:55 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Alleen heel lang geleden gedaan, toen je nog geen xp voor battlegrounds kreeg. Had een 19 rogue, .

Tegenwoordig is het erg saai, omdat je dus xp krijgt en wanneer je dat uitzet op je twink, kom je alleen bij mensen die ook xp uit hebben staan, dus andere twinks.
Ja want nu kan je noobies niet meer instagibben met je uber 1337 spe34k gearz !11!einz :')
"My dream is to know why my nightmares never cease"
pi_130275371
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 13:55 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Alleen heel lang geleden gedaan, toen je nog geen xp voor battlegrounds kreeg. Had een 19 rogue, 19 hunter en een 29 paladin.

Als rogue was het toen speccen in ambush en dat gebruiken als opener, geloof dat het in sub zat.

Tegenwoordig is het erg saai, omdat je dus xp krijgt en wanneer je dat uitzet op je twink, kom je alleen bij mensen die ook xp uit hebben staan, dus andere twinks.
Schijnt nog een leuk verhaal te zijn over een 19 twink die lvlde door Orgrimmar te discoveren of zo. :P
Zal eens kijken of het nog ergens kan vinden. Aha gevonden..

Horde's most infamous Level 19 Twink of The Burning Crusade who unfortunately leveled to Level 20 in most hilairious, yet devasting, circumstances by falling off the Zeppelin and gaining discovery experience from Skull Rock, Durotar. Randomized eventually rolled a Level 70 Undead Male Rogue (Randomrogue) on Turalyon who later joined Nice Guyz and eventually left for Draenor for the Horde 'Breakdown' PvP Guild and finally ended up quitting WoW.

[ Bericht 18% gewijzigd door Junglebeast op 20-08-2013 15:15:14 ]
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_130277341
Hahaha wtf wist niet dat hij het was. Heb veel met die gast gespeeld. Zat zelf ook op Turalyon - Horde en deed vaak mee met 25m altruns van Nice Guyz omdat ik in een 10m guild zat.
pi_130278468
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:01 schreef Sapstengel het volgende:
Hahaha wtf wist niet dat hij het was. Heb veel met die gast gespeeld. Zat zelf ook op Turalyon - Horde en deed vaak mee met 25m altruns van Nice Guyz omdat ik in een 10m guild zat.
De naam kwam mij ook al bekend voor :D Kende alleen het verhaal niet _O-
pi_130321356
Zojuist bevestigd wat schijnbaar al op Gamescom was geroepen, de patch komt op 11 september in EU.

https://twitter.com/Warcraft/status/370228948191289344/photo/1
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_130354806
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 19:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
Zojuist bevestigd wat schijnbaar al op Gamescom was geroepen, de patch komt op 11 september in EU.

https://twitter.com/Warcraft/status/370228948191289344/photo/1
Thanks! Dat duurt nog even maar ik ben benieuwd. Goede beelden al gezien.
-
pi_130366477
Omg fabled feather of ji'kun heroic thunderforged :9~
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 20:54:40 #60
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_130424184
Zijn er trouwens nog mensen die een hc raiding guild zoeken? Mijn raidgroep met atm 10/13 hc ToT zoekt een Warlock / MistMonk / RestoDruid :)
Humans dont deserve to live...
pi_130429286
Ik ben al een tijdje gestopt met HC raiding, zoek eigenlijk meer een guild om te socializen en een altje te levelen.
"Gli farō un'offerta che non potrā rifiutare." - Don Vito Corleone
pi_130433273
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 23:08 schreef Caranthir het volgende:
Ik ben al een tijdje gestopt met HC raiding, zoek eigenlijk meer een guild om te socializen en een altje te levelen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 20:54 schreef L3IPO het volgende:
Zijn er trouwens nog mensen die een hc raiding guild zoeken? Mijn raidgroep met atm 10/13 hc ToT zoekt een Warlock / MistMonk / RestoDruid :)
Zou handig zijn als jullie realm en horde/ally erbij vermelden ;)
  zondag 25 augustus 2013 @ 03:24:03 #63
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_130434447
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 01:26 schreef Maureentje het volgende:

[..]

[..]

Zou handig zijn als jullie realm en horde/ally erbij vermelden ;)
Hoezo, we hebben toch transfers? :P

Frostmane Alliance
Humans dont deserve to live...
pi_130434535
Oh, daar zit/zat ik ook, Frostmane alliance *O* Heb al een tijdje niet gespeeld :@ Maar ik schijn nog steeds in mijn guild te zitten, dus als ik weer zin heb (patch of expansion oid) dan ben ik in ieder geval niet guildloos :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_130435268
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 01:26 schreef Maureentje het volgende:

[..]


[..]

Zou handig zijn als jullie realm en horde/ally erbij vermelden ;)
Ik zit nu Terenas horde, maar voor een andere realm maakt horde of alliance me niet zoveel uit, zolang het maar een gezellige guild is.
"Gli farō un'offerta che non potrā rifiutare." - Don Vito Corleone
pi_130436379
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 03:24 schreef L3IPO het volgende:

[..]

Hoezo, we hebben toch transfers? :P

Frostmane Alliance
Je wil toch wel weten waar je dan naar toe gaat evt ;)
pi_130436453
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2013 08:59 schreef Caranthir het volgende:

[..]

Ik zit nu Terenas horde, maar voor een andere realm maakt horde of alliance me niet zoveel uit, zolang het maar een gezellige guild is.
Ken mensen op die realm die in De ronde tafel guild zitten :) Is een nl guild met 2/12hc, dacht dat hun ook socials hadden
pi_130437155
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 10:32 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Ken mensen op die realm die in De ronde tafel guild zitten :) Is een nl guild met 2/12hc, dacht dat hun ook socials hadden
Daar zit ik in, maar wil ook eens iets anders :)
"Gli farō un'offerta che non potrā rifiutare." - Don Vito Corleone
pi_130437334
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 11:12 schreef Caranthir het volgende:

[..]

Daar zit ik in, maar wil ook eens iets anders :)
Toevallig :D maar dan kan ik je ook niet verder helpen ;)
pi_130505742
Beste FOK!kers,

Vraagje, ik werk bij bij nosop3.nl. Wij maken een verhaal over dit onderzoek en daarom ben ik (voor vandaag) op zoek naar fanatieke gamers. Ik wil graag weten hoe zij tegen hun 'avatar' aankijken, of die heb dierbaar is en hoe dat zo is gekomen.

Ik zou het zeer waarderen als jullie mij daarbij kunnen helpen. Stuur mij even een DM als je interesse hebt.

Dankjewel! :)
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_130551967
Lijkt me grappig, wat moet ik er voor doen?
  woensdag 28 augustus 2013 @ 16:09:00 #72
270466 BlikjeFris
Omdat het kan...
pi_130557687
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 10:16 schreef Zapato het volgende:
Beste FOK!kers,

Vraagje, ik werk bij bij nosop3.nl. Wij maken een verhaal over dit onderzoek en daarom ben ik (voor vandaag) op zoek naar fanatieke gamers. Ik wil graag weten hoe zij tegen hun 'avatar' aankijken, of die heb dierbaar is en hoe dat zo is gekomen.

Ik zou het zeer waarderen als jullie mij daarbij kunnen helpen. Stuur mij even een DM als je interesse hebt.

Dankjewel! :)
Mijn character is mij wel dierbaar. Maar dat komt meer omdat ik er zo veel tijd in heb gestoken :') Maar als ik naar het artikel kijk, dan zijn mijn vrienden mij sowieso dierbaarder dan een zooitje pixels :P
By the light of the moon! *poof*
  woensdag 28 augustus 2013 @ 16:48:27 #73
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_130559229
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 13:53 schreef MarkyB het volgende:
Lijkt me grappig, wat moet ik er voor doen?
en
quote:
6s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 16:09 schreef BlikjeFris het volgende:

[..]

Mijn character is mij wel dierbaar. Maar dat komt meer omdat ik er zo veel tijd in heb gestoken :') Maar als ik naar het artikel kijk, dan zijn mijn vrienden mij sowieso dierbaarder dan een zooitje pixels :P
Beide van toepassing. :P
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_130567262
Mijn char is mijn enige en beste vriend. Met hem kan ik echt goed praten als ik ergens mee zit en geeft ook gewoon fatsoenlijk advies
pi_130569339
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 20:25 schreef SilentHunterNL het volgende:
Mijn char is mijn enige en beste vriend. Met hem kan ik echt goed praten als ik ergens mee zit en geeft ook gewoon fatsoenlijk advies
:') _O-
  donderdag 29 augustus 2013 @ 08:01:22 #76
270466 BlikjeFris
Omdat het kan...
pi_130584935
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 20:25 schreef SilentHunterNL het volgende:
Mijn char is mijn enige en beste vriend. Met hem kan ik echt goed praten als ik ergens mee zit en geeft ook gewoon fatsoenlijk advies
Held _O-
By the light of the moon! *poof*
  donderdag 29 augustus 2013 @ 08:18:57 #77
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_130585119
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 20:25 schreef SilentHunterNL het volgende:
Mijn char is mijn enige en beste vriend. Met hem kan ik echt goed praten als ik ergens mee zit en geeft ook gewoon fatsoenlijk advies
  donderdag 29 augustus 2013 @ 08:20:54 #78
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_130585141
"Ik heb zeker een stuk of tien goede vrienden. Op deze server tenminste. Het hangt er een beetje vanaf hoe ik me voel. Soms zoek ik comfort bij de knuffelige tauren omdat hij zo in contact met de natuur is. Maar als ik me echt slecht voel dan heb ik beter contact met de undead. Hij deelt vaak mijn aversie tegen levende dingen. Samen lopen we dan door de undercity en bedenken we wat de beste manier is om het water van de stad te vervuilen!"
pi_130590219
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 20:25 schreef SilentHunterNL het volgende:
Mijn char is mijn enige en beste vriend. Met hem kan ik echt goed praten als ik ergens mee zit en geeft ook gewoon fatsoenlijk advies
>:O

Haha. Nee niet echt in mijn geval. Ik vind het leuker om andere chars te spelen. Ben ook helemaal geen RPer.

Heb ook even dat stukje gezien bij nosop3. Komt zij ook hier in deze thread toevallig? :)
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
  donderdag 29 augustus 2013 @ 15:17:48 #80
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_130596768
*Meldt zich*

Is de OP out-of-date of zijn er veel mensen gestopt bij level 85?

Anyway; mijn main: Ionah, Belf retri pala, L90. Realm: Argent Dawn; Guild: Shadow Vanguard.

Jullie hadden het nieuws over de film vast al vernomen: http://www.denofgeek.com/(...)e-filming-in-january
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
pi_130597308
quote:
14s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 15:17 schreef Devano het volgende:
*Meldt zich*

Is de OP out-of-date of zijn er veel mensen gestopt bij level 85?
//www.denofgeek.com/movies/warcraft/27075/duncan-jones-warcraft-movie-filming-in-january
Zeer out of date :D
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_130597736
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 15:31 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Zeer out of date :D
Ja ik denk dat de lijst gauw al 80% kleiner kan.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_130598302
Ik mag er sowieso uit :)

Van de week 10 day Mists pass geactiveerd. Stukje geprobeerd, ok, niks veranderd. Ik zit nog even te pokemonnen, dat is wel grappig, maar ik merk wel dat ik met WoW zelf toch echt klaar ben. Heb wel een leuke tijd gehad vroegâh.
pi_130608282
Zit ik net weer 500 stuks ore te minen om mijn BS en engineering te levelen, hoor ik van guildies dat je professions tegenwoordig kan powerlevelen in Halfhill :|W Ik heb dat van cooking wel gezien maar van de andere professions niet eigenlijk... klopt dit?
pi_130608483
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 20:15 schreef GlenSpey het volgende:
Zit ik net weer 500 stuks ore te minen om mijn BS en engineering te levelen, hoor ik van guildies dat je professions tegenwoordig kan powerlevelen in Halfhill :|W Ik heb dat van cooking wel gezien maar van de andere professions niet eigenlijk... klopt dit?
Alleen gather profs, crafting nog niet.
pi_130608642
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 20:20 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Alleen gather profs, crafting nog niet.
Oh oke, heb ik het dus toch niet voor niets gedaan ^O^
pi_130695198
Gathering profs is heel Pandaria toch?
Comfortably numb
pi_130696324
Ik zou het eigenlijk belachelijk vinden als ze de andere professions straks ook zo makkelijk maakten. Tis een van de weinige dingen die zijn overgebleven die nog redelijk grind-intensief zijn (of in ieder geval veel kosten als je het via de AH levelt). Moet dan echt alles simpel zijn? :')
  zondag 1 september 2013 @ 20:54:46 #89
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_130719527
Simpel is het nieuwe moeilijk!
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_130759429
remote ah weer kapot al dagen :(
pi_130762801
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 21:51 schreef Maureentje het volgende:
remote ah weer kapot al dagen :(
Ja en helft van de servers hoorde ik van guildies.. :(
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
  maandag 2 september 2013 @ 23:51:38 #92
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_130765373
Remote AH doet het hier prima?
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_130772581
quote:
3s.gif Op maandag 2 september 2013 23:51 schreef Ezechielk het volgende:
Remote AH doet het hier prima?
Ja tis op sommige servers. Op m'n main kan ik gewoon in de remote AH, maar op alts op andere servers niet.

Terwijl ik juist daar geld nodig heb :P
Net toen je dacht dat je veilig was..
  dinsdag 3 september 2013 @ 11:45:16 #94
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_130772610
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 11:43 schreef KataStrofe het volgende:

[..]

Ja tis op sommige servers. Op m'n main kan ik gewoon in de remote AH, maar op alts op andere servers niet.

Terwijl ik juist daar geld nodig heb :P
Ik dacht al, heb ik geluk of zijn jullie gek. :P
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_130772968
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 22:51 schreef Junglebeast het volgende:

[..]

Ja en helft van de servers hoorde ik van guildies.. :(
Klopt, onze raid ging niet door omdat de servers gaar waren.

Maar Diablo3 met wat guildies gespeeld en Manticore met 2 sockets geloot :9~
pi_130786687
Godver, kwam tot 43% met de green fire warlock boss. :(
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 3 september 2013 @ 21:26:57 #97
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_130792042
jahoor, krijg ik ineens een melding dat de installer ontdekt heeft dat m'n videokaart misschien niet compatible is met WoW. Daar komen ze na 2 1/2 jaar dan nog eens achter...
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_130792737
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 19:38 schreef Skillstorm het volgende:
Godver, kwam tot 43% met de green fire warlock boss. :(
Leuke fight he! :D
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_130793723
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 21:41 schreef Blistering het volgende:

[..]

Leuke fight he! :D
Kutzooi.

Ik kom langs alle moeilijke dingen. Ga ik dood aan imps en Doomlord die ik banishde ipv aan pitlord aggroen.
pi_130794384
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 21:58 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Kutzooi.

Ik kom langs alle moeilijke dingen. Ga ik dood aan imps en Doomlord die ik banishde ipv aan pitlord aggroen.
Herkenbaar, haha. Die doomlords vond ik het moeilijkste om te controllen de hele fight. Op het einde maar gewoon eentje fearen en de ander banishen, en dan rain of fire up houden en blijven ember tappen / shadowburnen op boss.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_130794455
Item lvl 488 wel. ;(
pi_130807654
Bam, gister een week voor sluitingstijd toch nog even de ahead of the curve achieve gehaald in ToT :D

Wat een gave raid is het trouwens, vind het jammer dat ik hem niet hard heb geprogressed tijdens de patch. Meteen maar weer aangemeld voor het raid team, het is weer gaan kriebelen :P

Ik hoop ook hard dat Siege of Orgrimmar geen tweede DS wordt waar iedereen met zn ogen dicht doorheen fietst. Maar we zullen het zien volgende week.
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_130813970
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 11:33 schreef KataStrofe het volgende:
Ik hoop ook hard dat Siege of Orgrimmar geen tweede DS wordt waar iedereen met zn ogen dicht doorheen fietst. Maar we zullen het zien volgende week.
Zoals mn raidleader het gisteren op ventrillo zei: "The first few bosses are just loot piņata's"

Wellicht dat ze daarna wat moeilijker zijn.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_130816733
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 15:21 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Zoals mn raidleader het gisteren op ventrillo zei: "The first few bosses are just loot piņata's"

Wellicht dat ze daarna wat moeilijker zijn.
Ahww mjah daar was ik al bang voor. Nouja, hopen op een paar kutbazen verderop dan maar :D
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_130820254
Hoe lang zou een full Ulduar 25 run tegenwoordig ongeveer duren? Party bestaande uit lvl 90 guildies ;)
pi_130820594
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 18:50 schreef GlenSpey het volgende:
Hoe lang zou een full Ulduar 25 run tegenwoordig ongeveer duren? Party bestaande uit lvl 90 guildies ;)
Hoeveel man? Denk dat je in 20-30 min wel klaar kan zijn.
Comfortably numb
pi_130836136
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 21:58 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Kutzooi.

Ik kom langs alle moeilijke dingen. Ga ik dood aan imps en Doomlord die ik banishde ipv aan pitlord aggroen.
Na 6k repairkosten had ik het 3 maanden geleden toch maar opgegeven :')
pi_130838049
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 00:35 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Na 6k repairkosten had ik het 3 maanden geleden toch maar opgegeven :')
Quitter :P Zo moeilijk is het allemaal niet.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_130840667
Een guildie van mij gaf aan dat die greenfire quest vanaf een ilvltje of 490 wel te doen zou moeten zijn, ik denk dat ik dat maar ga bruteforcen als mijn lock eenmaal SoO LFR geared is :P
Comfortably numb
pi_130843632
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 18:50 schreef GlenSpey het volgende:
Hoe lang zou een full Ulduar 25 run tegenwoordig ongeveer duren? Party bestaande uit lvl 90 guildies ;)
Laatst nog gedaan via de OQ addon met een groep van 6 man, en dat waren ook nog eens allemaal dps' ers ook, alleen een priest met een heal offspec. Eigenlijk leg je gewoon alle bosses neer binnen enkele seconden, inclusief Algalon, alleen Yog bleek in het eind onmogelijk te zijn met dat groepje.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_130843719
Laatste raid weekje voor de patch. Ben benieuwd naar siege. En naar hoelang het gaat draaien, hoop niet op ICC/DS taferelen waar je anderhalf jaar lang dezelfde content moet doen :P
pi_130843729
GODVER. Zat op 5% health met die warlock boss, runt de enslave uit. FUUUUCK MY LIFE.

Ik snap hoe het makkelijker is met een hoger item level :(
pi_130843817
Gisteren eindelijk die cloak van die legendary quest gekregen. O+ Was best een pittig gevecht als hunter, ben daar toch wel een paar keer neergegaan, voornamelijk omdat ik steeds te laat reageerde op die mirror images, en die doen pijn als die je raken. Maar achteraf viel het allemaal toch best nog wel mee, ik denk dat ik er minder moeite mee ga hebben wanneer het de beurt is aan mijn lock en shaman vanwege de selfheal abilities. Het irritantste gedeelte van die quest was dat ik de laatste runestone net van Lei Shen had gekregen, en de Black Prince je vervolgens doodleuk verteld dat je nu Lei Shen's hart eruit mag gaan rukken, dus kun je diezelfde instance nog een keer gaan doen. :{
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_130843830
Weet iemand ook waar ik voedsel kan krijgen wat Well Fed geeft? Intellect gewild. :P
pi_130843874
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 12:03 schreef Skillstorm het volgende:
Weet iemand ook waar ik voedsel kan krijgen wat Well Fed geeft? Intellect gewild. :P
welk lvl cooking bedoel je eigenlijk? In principe geeft dat gewoon allemaal well fed dacht ik.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_130843890
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 12:05 schreef Hathor het volgende:

[..]

welk lvl cooking bedoel je eigenlijk? In principe geeft dat gewoon allemaal well fed dacht ik.
Geen idee, gewoon voedsel, ik heb nooit cooking getraind. :X
pi_130843953
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 12:06 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Geen idee, gewoon voedsel, ik heb nooit cooking getraind. :X
Dat zou je dan toch eens moeten gaan doen, koop jij je foodbuffs altijd in AH of zo? Ik gebruik de Sunsong ranch om mijn 300 agil foodbuffs op peil te houden, scheelt een hoop gold.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_130843976
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 12:09 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat zou je dan toch eens moeten gaan doen, koop jij je foodbuffs altijd in AH of zo? Ik gebruik de Sunsong ranch om mijn 300 agil foodbuffs op peil te houden, scheelt een hoop gold.
Ik koop sowieso nooit food van de AH.

Maar ik heb elke buff nodig die ik krijgen kan tegen deze boss.

Net gekocht van de AH dan maar :x
pi_130844008
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 12:10 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Ik koop sowieso nooit food van de AH.

Maar ik heb elke buff nodig die ik krijgen kan tegen deze boss.

Net gekocht van de AH dan maar :x
Wat jij nodig hebt heet Mogu Fish Stew, geeft je 300 intellect voor een uur.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_130844020
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 12:11 schreef Hathor het volgende:

[..]

Wat jij nodig hebt heet Mogu Fish Stew, geeft je 300 intellect voor een uur.
Klopt, net gekocht.

Nu weer proberen, als ik het tot 5% kan halen dan weet ik dat ik het kan doen.
pi_130844838
Zucht, even pauzeren. ;(
pi_130844977
Neem je ook al een flask? En er zijn nog potions die ik geloof 20sec 4000 intellect geven, handig voor aan het begin van de fight wanneer je alle cooldowns gebruikt en dots op de baas doet.
pi_130845036
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 12:52 schreef Sapstengel het volgende:
Neem je ook al een flask? En er zijn nog potions die ik geloof 20sec 4000 intellect geven, handig voor aan het begin van de fight wanneer je alle cooldowns gebruikt en dots op de baas doet.
Flasks ingeslagen ja.

Die potions kunnen wel helpen ja, daar neem ik ook wel een kijkje naar, ik stop nu even, pijn aan mijn pols.
pi_130845318
Ik gebruik zelf altijd de strength pots. Net voor de pull nemen zodat je later in het gevecht nog een keer een potion kunt gebruiken. Want je kan 1 keer per gevecht, maar zo neem je hem net ervoor en reset de cooldown nog een keer.

Dan met potion en meestal ook direct trinket procs en cooldowns alle dots op de baas doen, voor maximum sterkte.
pi_130845616
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:05 schreef Sapstengel het volgende:
Ik gebruik zelf altijd de strength pots. Net voor de pull nemen zodat je later in het gevecht nog een keer een potion kunt gebruiken. Want je kan 1 keer per gevecht, maar zo neem je hem net ervoor en reset de cooldown nog een keer.

Dan met potion en meestal ook direct trinket procs en cooldowns alle dots op de baas doen, voor maximum sterkte.
Nu ik erover na denk misschien is de cd niet voorbij als ik het nodig heb voor Purification Potion om de curse te verwijderen.
pi_130845621
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 12:54 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Flasks ingeslagen ja.

Die potions kunnen wel helpen ja, daar neem ik ook wel een kijkje naar, ik stop nu even, pijn aan mijn pols.
Welke boss ben je aan het proberen eigenlijk? En zoals al eerder aangehaald, neem ook een paar 1000 int pots mee, en een paar van die 4000 int for 20 secs, dat is zo'n beetje een soort van heroism effect.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_130845648
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:14 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Nu ik erover na denk misschien is de cd niet voorbij als ik het nodig heb voor Purification Potion om de curse te verwijderen.
Ah die moet je ook nemen? Dan is het de vraag idd.
pi_130845706
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:15 schreef Hathor het volgende:

[..]

Welke boss ben je aan het proberen eigenlijk? En zoals al eerder aangehaald, neem ook een paar 1000 int pots mee, en een paar van die 4000 int for 20 secs, dat is zo'n beetje een soort van heroism effect.
Kanrethad Ebonlocke.
pi_130845738
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:16 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ah die moet je ook nemen? Dan is het de vraag idd.
Ja, 7 minute curse, als het afloopt ben je dood, maar door die potion kan je het verwijderen en krijg je er nog eens 7 minuten bij als hij hercast die je absoluut nodig hebt.
pi_130845796
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:18 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Kanrethad Ebonlocke.
Ahhh voor die warlock quest, daar heb ik nog helemaal niet naar gekeken gek genoeg. Waar start die quest precies?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_130845805
Plus ik zit nu op een caffeine high door ijskoffie. :') Kan ik het beter doen in normale staat.
pi_130845825
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:22 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ahhh voor die warlock quest, daar heb ik nog helemaal niet naar gekeken gek genoeg. Waar start die quest precies?
Je moet een boek krijgen als rare drop van bepaalde elites, ik kocht het boek lekker voor 3k ipv farmen.
pi_130845826
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:22 schreef Skillstorm het volgende:
Plus ik zit nu op een caffeine high door ijskoffie. :') Kan ik het beter doen in normale staat.
Probeer het eens na twee sixpacks bier, kan verfrissend werken. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_130845848
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:23 schreef Hathor het volgende:

[..]

Probeer het eens na twee sixpacks bier, kan verfrissend werken. :')
Dan haal ik de felhunters niet eens. :x
pi_130845852
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:23 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Je moet een boek krijgen als rare drop van bepaalde elites, ik kocht het boek lekker voor 3k ipv farmen.
Ahh ja dat heb ik ook in de AH zien staan, maar de vraagprijs was geloof ik iets van 12K bij ons.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_130845872
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:24 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ahh ja dat heb ik ook in de AH zien staan, maar de vraagprijs was geloof ik iets van 12K bij ons.
Klopt, maar ik spamde in /2, bood iemand het voor 3k aan, ik blij.
pi_130845924
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:25 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Klopt, maar ik spamde in /2, bood iemand het voor 3k aan, ik blij.
Das inderdaad spotgoedkoop, mazzeltje. Ik google wel even welke elites dat droppen, dan ga ik het misschien vanavond ook eens proberen, mits ik het krijg natuurlijk.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_130846076
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:27 schreef Hathor het volgende:

[..]

Das inderdaad spotgoedkoop, mazzeltje. Ik google wel even welke elites dat droppen, dan ga ik het misschien vanavond ook eens proberen, mits ik het krijg natuurlijk.
Mag je eerst een kleine questline doen en de rest van de Scenario clearen voor je bij Kanrethad komt. :P
pi_130846128
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:32 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Mag je eerst een kleine questline doen en de rest van de Scenario clearen voor je bij Kanrethad komt. :P
Geeft niet, heb ik weer eens iets anders te doen. Ik loop op mijn lock nog een beetje achter met die legendary questline, moet nog 4 sigils of wisdom hebben, maar dat HoF en ToES komen me echt de neusgaten uit, dus ik kan wel een andere uitdaging gebruiken.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_130846188
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:35 schreef Hathor het volgende:

[..]

Geeft niet, heb ik weer eens iets anders te doen. Ik loop op mijn lock nog een beetje achter met die legendary questline, moet nog 4 sigils of wisdom hebben, maar dat HoF en ToES komen me echt de neusgaten uit, dus ik kan wel een andere uitdaging gebruiken.
Oh dit is meer dan een ' uitdaging'

Dit is echt kut.

Neem deze man: https://www.google.nl/#q=giving+up+on+kanrethad&safe=off
pi_130846309
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:37 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Oh dit is meer dan een ' uitdaging'

Dit is echt kut.

Neem deze man: https://www.google.nl/#q=giving+up+on+kanrethad&safe=off
Ziet er inderdaad uit als een nagelbijter. :{
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_130846804
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:42 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ziet er inderdaad uit als een nagelbijter. :{
Nouja, die gast had een itemlevel van 472, je moet wel wat hoger hebben natuurlijk.
pi_130847061
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:02 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Nouja, die gast had een itemlevel van 472, je moet wel wat hoger hebben natuurlijk.
Het mijne is 524 op het moment.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_130847175
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:12 schreef Hathor het volgende:

[..]

Het mijne is 524 op het moment.
Bahahaha, als ik het probeer op jouw account kan ik het facerollen, ik probeer het momenteel met 488.
pi_130848298
Hmm, kwam weer aardig dichtbij.

30% ofzo, wat wel goed is.
pi_130849297
FUCK YEAH GEHAALD GEHAALD
pi_130849459
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:18 schreef Skillstorm het volgende:
FUCK YEAH GEHAALD GEHAALD
Wat heb je gehaald?
pi_130849476
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:23 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Wat heb je gehaald?
Die boss, dus nu zijn mijn fire spells groen. :)
pi_130849501
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:23 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Die boss, dus nu zijn mijn fire spells groen. :)
Boss van?
pi_130849516
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:24 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Boss van?
Een warlock questline die een aantal maanden geleden ge-add was.

6 maanden geleden al denk ik.
pi_130849533
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:24 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Boss van?

Makkelijk de moeilijkste baas die er is.
  donderdag 5 september 2013 @ 16:19:02 #152
70881 Abe_Lenstra
Terug op het oude nest....
pi_130851283
Ok, ik heb al een paar jaar geen WOW meer gespeeld en ik dacht: 'Kom, laat ik eens inloggen...' Misschien koop ik wat speeltijd.'

Vraagt hij ineens om een digital authenticator. Ik opzoeken en Battlenet zegt dat mijn account gehackt is en mijn password moet veranderen. Dat heb ik gedaan maar hij blijft vragen om die authenticator. Ik zoek me eigen rot naar een email adres van Blizzard of Battlenet maar niks te vinden. Wat kan ik het beste doen?
pi_130851447
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 16:19 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Ok, ik heb al een paar jaar geen WOW meer gespeeld en ik dacht: 'Kom, laat ik eens inloggen...' Misschien koop ik wat speeltijd.'

Vraagt hij ineens om een digital authenticator. Ik opzoeken en Battlenet zegt dat mijn account gehackt is en mijn password moet veranderen. Dat heb ik gedaan maar hij blijft vragen om die authenticator. Ik zoek me eigen rot naar een email adres van Blizzard of Battlenet maar niks te vinden. Wat kan ik het beste doen?
https://eu.battle.net/sup(...)U&utm_content=090713
pi_130852738
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 11:56 schreef Hathor het volgende:

[..]

Laatst nog gedaan via de OQ addon met een groep van 6 man, en dat waren ook nog eens allemaal dps' ers ook, alleen een priest met een heal offspec. Eigenlijk leg je gewoon alle bosses neer binnen enkele seconden, inclusief Algalon, alleen Yog bleek in het eind onmogelijk te zijn met dat groepje.
Wij hebben de achievement run gedaan. Zijn van 8 tot 11 bezig geweest en helaas op 1 achievement ook nog jammerlijk gefaald :')
Ook nog een paar keer gewhiped op Yogg omdat het toch best wel ingewikkeld bleek.
pi_130854745
Hallo iedereen,

Dit word me eerste post op het FOK-forum! Ik had een vraagje over WoW ik heb het spel een jaar niet gespeeld en dacht na een jaar hey ik ga het weer spelen! Nu wil ik dus een alt gaan maken met heirlooms, nu is mijn vraag hoe kom ik snel aan die justice points? Ik heb ilvl van 519. Moet ik dan scenarios doen of gewoon dungeon finder? Ik lig momenteel even helemaal uit WoW ben meer en deels beetje vergeten :$

Alvast bedankt allemaal!

Dirk
pi_130855294
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 18:23 schreef sh0ckk het volgende:
Hallo iedereen,

Dit word me eerste post op het FOK-forum! Ik had een vraagje over WoW ik heb het spel een jaar niet gespeeld en dacht na een jaar hey ik ga het weer spelen! Nu wil ik dus een alt gaan maken met heirlooms, nu is mijn vraag hoe kom ik snel aan die justice points? Ik heb ilvl van 519. Moet ik dan scenarios doen of gewoon dungeon finder? Ik lig momenteel even helemaal uit WoW ben meer en deels beetje vergeten :$ Broertje heeft in de tussentijd wel op mijn account gespeeld vandaar 519 ilvl! Hij zit nu in het buitenland dus kan hem ook niet vragen...

Alvast bedankt allemaal!

Dirk
  donderdag 5 september 2013 @ 18:56:09 #157
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_130855671
Ik heb weer 7 dagen gratis gekregen. Even weer inloggen op mijn level 80 priest :9.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_130856340
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 18:23 schreef sh0ckk het volgende:
Hallo iedereen,

Dit word me eerste post op het FOK-forum! Ik had een vraagje over WoW ik heb het spel een jaar niet gespeeld en dacht na een jaar hey ik ga het weer spelen! Nu wil ik dus een alt gaan maken met heirlooms, nu is mijn vraag hoe kom ik snel aan die justice points? Ik heb ilvl van 519. Moet ik dan scenarios doen of gewoon dungeon finder? Ik lig momenteel even helemaal uit WoW ben meer en deels beetje vergeten :$

Alvast bedankt allemaal!

Dirk
Volgens mij kan je het beste gewoon random heroics pakken. Die zijn snel klaar en leveren dacht ik 150 justice points per boss op. Als extraatje krijg je met randoms ook nog een handjevol valor points op het eind :)
pi_130858067
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 18:23 schreef sh0ckk het volgende:
Hallo iedereen,

Dit word me eerste post op het FOK-forum! Ik had een vraagje over WoW ik heb het spel een jaar niet gespeeld en dacht na een jaar hey ik ga het weer spelen! Nu wil ik dus een alt gaan maken met heirlooms, nu is mijn vraag hoe kom ik snel aan die justice points? Ik heb ilvl van 519. Moet ik dan scenarios doen of gewoon dungeon finder? Ik lig momenteel even helemaal uit WoW ben meer en deels beetje vergeten :$

Alvast bedankt allemaal!

Dirk
Ilvl 519 als je een jaar niet gespeeld hebt?
pi_130859898
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 20:00 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Ilvl 519 als je een jaar niet gespeeld hebt?
ja idd ;)
en eerste hit op google : http://www.wowhead.com/currency=395/justice-points :')
pi_130860049
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 20:00 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Ilvl 519 als je een jaar niet gespeeld hebt?
En niet weten hoe je aan JP komt?

Account gekocht op eBay? :P
pi_130876214
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 20:47 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

En niet weten hoe je aan JP komt?

Account gekocht op eBay? :P
Account gestolen. :P
pi_130877487
Hij had er meteen een authenticator op gezet :P
pi_130882941
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 18:23 schreef sh0ckk het volgende:
Hallo iedereen,

Dit word me eerste post op het FOK-forum! Ik had een vraagje over WoW ik heb het spel een jaar niet gespeeld en dacht na een jaar hey ik ga het weer spelen! Nu wil ik dus een alt gaan maken met heirlooms, nu is mijn vraag hoe kom ik snel aan die justice points? Ik heb ilvl van 519. Moet ik dan scenarios doen of gewoon dungeon finder? Ik lig momenteel even helemaal uit WoW ben meer en deels beetje vergeten :$

Alvast bedankt allemaal!

Dirk
Neem aan dat je 319 bedoelt?
Een jaar geleden was MoP nog niet eens uit. :')

-edit- oh wacht, hij heeft zichzelf gequote en de quote ge-edit. 8)7
Digibeten & WoW, altijd een goeie combo :P

Ze hebben in het buitenland nog niet van telefoons gehoord, Dirk?
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_130883671
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 14:44 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Neem aan dat je 319 bedoelt?
Een jaar geleden was MoP nog niet eens uit. :')

-edit- oh wacht, hij heeft zichzelf gequote en de quote ge-edit. 8)7
Digibeten & WoW, altijd een goeie combo :P

Ze hebben in het buitenland nog niet van telefoons gehoord, Dirk?
En Google is zeker ook onbekend :')
Het is ook wel een apart topic waard om meer over JP te weten te komen... GAM / (WOW) Justice Points :+
pi_130903702
Ik vraag me af, zijn er nog world bosses die kitable zijn?
Waarschijnlijk is alles al geleashed maar goed.

[ Bericht 0% gewijzigd door Skillstorm op 06-09-2013 22:58:51 ]
  Moderator vrijdag 6 september 2013 @ 23:15:56 #167
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_130904662
-edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door onlogisch op 06-09-2013 23:31:36 ]
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zaterdag 7 september 2013 @ 08:42:27 #168
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_130909732


kijk is welke mount ik heb gekregen *O* *O* *O* *O*
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_130912461
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 september 2013 08:42 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]

kijk is welke mount ik heb gekregen *O* *O* *O* *O*
nice!!
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_130912547
Gefeliciteerd :D

Ben wel erg benieuwd naar de nieuwe raid. Alleen donderdag pas raiden. Maarja heb ik de woensdag mooi om alles uit te zoeken, nieuwe eiland te bekijken enz (en te wachten tot de servers online komen).
pi_130922301
Ga me ook weer raiden met 'bekende'. Ga elke zaterdag een Flex Raid opzetten met wat andere guilds. Beetje idee van Raid Communities die we hadden tijdens Vanilla. Hopelijk is dit een goed alternatief voor het LFR geneuzel.

Moet mijn RDruid nog wel flink gearen, hehe.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_130925025
Moet wel zeggen dat flexraid een hoop potentie heeft voor mij als hc raider met pensioen, hopen op leuke groepjes mensen en niet een groep vol hoeven krijgen :)
Comfortably numb
  zaterdag 7 september 2013 @ 19:52:56 #173
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_130925568
Wat is dat flex raid gebeuren?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_130933338
Een nieuwe difficulty, qua moeilijkheidsgraad en gearlevel ergens ltussen LFR en Normal mode in.
Je moet in tegenstelling tot LFR wél een pre-made groep maken, maar je mag in tegenstelling tot Normal zelf kiezen waar je ze vandaan plukt (realID/Battletag/crossrealm kan dus ook).
Ook mag de group uit minimaal 10 en maximaal 25 man bestaan, en de content schaalt naar het aantal spelers. :)
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  zondag 8 september 2013 @ 01:29:22 #175
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_130936307
Wat een gedoe zeg :+.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_130981420
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 september 2013 23:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
Een nieuwe difficulty, qua moeilijkheidsgraad en gearlevel ergens ltussen LFR en Normal mode in.
Je moet in tegenstelling tot LFR wél een pre-made groep maken, maar je mag in tegenstelling tot Normal zelf kiezen waar je ze vandaan plukt (realID/Battletag/crossrealm kan dus ook).
Ook mag de group uit minimaal 10 en maximaal 25 man bestaan, en de content schaalt naar het aantal spelers. :)
Minimaal 10 toch nog? Jammer, maakt het weer een stukkie minder aantrekkelijk. Keek al uit naar op willekeurige momenten een x-aantal guildies op te trommelen en te flexraiden.
Comfortably numb
pi_130981493
Opzich best okay. Wij hebben een berg socials die best eens willen raiden, dan kom je met de helft van het raidteam + socials al wel aan 10 man.

En een mooie manier om mn alt te gearen.
pi_130985864
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 11:48 schreef Sapstengel het volgende:
Opzich best okay. Wij hebben een berg socials die best eens willen raiden, dan kom je met de helft van het raidteam + socials al wel aan 10 man.

En een mooie manier om mn alt te gearen.
Hou er rekening mee dat die alt sowieso ilv 500 moet zijn voor flex :) 496 voor lfr. Wij beginnen woensdag met de flex en het kan zijnd at we ook nog normal doen, ze hebben verschillende lockouts en daarnaast nog lfr voor de overgebleven tokens en laatste paar stukjes gear naar 528 gooien die er nog onder zitten
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_130986149
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 14:34 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Hou er rekening mee dat die alt sowieso ilv 500 moet zijn voor flex :) 496 voor lfr. Wij beginnen woensdag met de flex en het kan zijnd at we ook nog normal doen, ze hebben verschillende lockouts en daarnaast nog lfr voor de overgebleven tokens en laatste paar stukjes gear naar 528 gooien die er nog onder zitten
Klopt :)

Moet nog even kijken welke alt ik dan meeneem :P Denk dat ik m'n mage wil ga spelen, die zit op 486 nu.

Heb ook nog een 508 shaman, 503 monk, 498 priest en 496 druid :') Maarja mage vind ik nu het fijnst spelen en is ook t/m ICC m'n main geweest.
pi_130986300
Ik speel gewoon mijn pallie :) tank / Ret 516/505 geared. ben een beetje laat met raiden begonnen in ToT ( nieuw gilde, nieuw team) dus alleen maar de eerste 3 op normal , helaas stranden we op tortos :)

Ik denk dat flex en normal voor ons gewoon perfect is.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  maandag 9 september 2013 @ 22:57:00 #181
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_131007374
hoppa BiS zwaard

en hoppa Swift Zulian Tiger erbij
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_131015518
Ik kom mij ook maar in het topic melden :+
Ben eind cataclysm begonnen met het spelen van wow dankzij mn toenmalige vriend en bleek het toch wel leuker te vinden dan gedacht :P

Ondertussen raid ik nu 5 dagen per week op mn holy priest en ben nu 12/12 3/13 in ToT :)
http://eu.battle.net/wow/(...)/Deripriest/advanced

Kan niet wachten tot morgen om de nieuwe raid te proberen :D
  † In Memoriam † dinsdag 10 september 2013 @ 11:23:40 #183
159966 lifeblind
pi_131017479
Om de een of andere reden heb ik totaal geen zin meer in WoW :{ Speel 't echt amper meer, alleen ff LFR ToT omdat ik bijna m'n legendary cloak heb (nog 1 titan runestone). Eigenlijk gaat al m'n tijd die ik heb om te gamen op aan Final Fantasy XIV de laatste 2 weken :@
pi_131024875
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 09:55 schreef lennety het volgende:
Ik kom mij ook maar in het topic melden :+
Ben eind cataclysm begonnen met het spelen van wow dankzij mn toenmalige vriend en bleek het toch wel leuker te vinden dan gedacht :P

Ondertussen raid ik nu 5 dagen per week op mn holy priest en ben nu 12/12 3/13 in ToT :)
http://eu.battle.net/wow/(...)/Deripriest/advanced

Kan niet wachten tot morgen om de nieuwe raid te proberen :D
5 dagen per week ? :o Vind 3 toch wel meer dan genoeg ;)
pi_131024935
Inderdaad. Tijdje 4 dagen gedaan, maar dat was ik na een paar maanden ook wel zat. Nu 2 dagen per week, vind ik prima. Maandag en donderdag.

Enige is dat progress minder snel gaat, maarja je kunt niet alles hebben.
pi_131026403
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 14:34 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Hou er rekening mee dat die alt sowieso ilv 500 moet zijn voor flex :) 496 voor lfr. Wij beginnen woensdag met de flex en het kan zijnd at we ook nog normal doen, ze hebben verschillende lockouts en daarnaast nog lfr voor de overgebleven tokens en laatste paar stukjes gear naar 528 gooien die er nog onder zitten
Flex heeft geen iLvl requirement.

quote:
You’ll also still be able to invite Real ID or Battle.net friends cross-realm. Who you choose to bring and what Item Level gear they’ll need to join your merry band is up to you, too—there’s no Item Level requirement for this Raid difficulty.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_131038169
Mja, met 3 dagen dagen per week verveelden we ons nog, dus we hebben maar gewoon 2 dagen toegevoegd :D
Het andere team raid wel gewoon 3 dagen :)
  woensdag 11 september 2013 @ 10:10:35 #188
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_131052048
Extended maintance as usual.
pi_131053340
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 09:55 schreef lennety het volgende:
Ik kom mij ook maar in het topic melden :+
Ben eind cataclysm begonnen met het spelen van wow dankzij mn toenmalige vriend en bleek het toch wel leuker te vinden dan gedacht :P

Ondertussen raid ik nu 5 dagen per week op mn holy priest en ben nu 12/12 3/13 in ToT :)
http://eu.battle.net/wow/(...)/Deripriest/advanced

Kan niet wachten tot morgen om de nieuwe raid te proberen :D
De raids gaan pas volgende week open :p
pi_131054168
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 11:02 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

De raids gaan pas volgende week open :p
De raid finder ja, normal en flex gewoon vandaag toch?
pi_131055539
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 11:30 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

De raid finder ja, normal en flex gewoon vandaag toch?
Ja, flex echter alleen de 1e wing.
Comfortably numb
pi_131062487
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 11:30 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

De raid finder ja, normal en flex gewoon vandaag toch?
Ja en heroic maar dan moet je wel eerst normal clearen
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_131062498
Hehe Flex was volgens wat guildies ook 2 vingers in de neus. Maar ja die zitten al vol in de HC gear. Zal wel leuker worden op alts en socials..

En Timeless Isle is zelfs op een woensdagmiddag veels te druk. Ga ik wel in de nacht farmen..
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_131063657
Zijn servers nou echt gemerged of toch maar niet?

Zie bijna geen verschil met het aantal mensen op mijn dode server.
pi_131064969
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 11:30 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

De raid finder ja, normal en flex gewoon vandaag toch?
Normal en flex zijn vandaag al open ja, we gaan de eerste wing van flex doen en dan beginnen in normal vanavond :)
Ben benieuwd hoe het zal gaan.
pi_131069719
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 16:50 schreef Skillstorm het volgende:
Zijn servers nou echt gemerged of toch maar niet?

Zie bijna geen verschil met het aantal mensen op mijn dode server.
een paar zijn gemerged om te testen,rest komt later las ik ergens :)
pi_131069817
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 19:47 schreef Maureentje het volgende:

[..]

een paar zijn gemerged om te testen,rest komt later las ik ergens :)
Ik zie op sommige plekken ( niet de steden) dat ze wel gemerged zijn idd.

Maar echt op een klein aantal plekken.
Komt geleidelijk had ik net nog gelezen.
pi_131071371
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 19:49 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Ik zie op sommige plekken ( niet de steden) dat ze wel gemerged zijn idd.

Maar echt op een klein aantal plekken.
Komt geleidelijk had ik net nog gelezen.
zijn dat niet gewoon de al bestaande crossrealm zones die je ziet dan ;)
pi_131071469
Ik merk op Terenas wel dat er gemerged is. Wat wel irritant is is dat er een hoop pvp enabled mensen rondlopen nu...
Comfortably numb
pi_131071490
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 20:23 schreef Maureentje het volgende:

[..]

zijn dat niet gewoon de al bestaande crossrealm zones die je ziet dan ;)
Nope, want het is een heel andere tooltip wat je dan te zien krijgt.
pi_131072257
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 17:31 schreef lennety het volgende:

[..]

Normal en flex zijn vandaag al open ja, we gaan de eerste wing van flex doen en dan beginnen in normal vanavond :)
Ben benieuwd hoe het zal gaan.
Wij beginnen morgen, ben ook benieuwd.

Vandaag nog geen raid, dus even tijd om alles te bekijken. Net al wel de legendary cloak gehaald, nu eens die proving grounds bekijken.
pi_131072441
Zit in queue >.<
Iedereen die op mij aan het wachten is omdat ik wow perongeluk had afgesloten :x
pi_131081684
http://nl.twitch.tv/shtyr

Russische guild, ze zijn net bij Garrosh aangekomen.
pi_131082595
Warforged helm geloot :D wel 4set kwijt nu maarja die helm is een stuk beter. En omdat ik setbonus toch kwijt ben kan ik ook direct heroic gloves equippen.

541 ilvl nu en alles gemmed en reforged naar crit voor unholy. Morgen eens zien wat het doet in een raid.

Oh en die cloak is nice, net hc gedaan en Flurry of Xuen was 3e in damage op een boss :)
pi_131082917
Wow, ze zijn aardig ver met Garrosh. :o
  donderdag 12 september 2013 @ 07:38:25 #206
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_131085313
Onze guild heeft gister iig de eerste 2 bosses gedaan op normal. Zondag doen we de flexi.
pi_131085934
De beide cutscenes zijn dus al bekend zie ik.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Comfortably numb
pi_131086039
Gisteren eerst effe flex raid gedaan omdat er nog niet genoeg mensen online waren , daarna effe de eerste 4 bosses op normal gekilled.
Normals zien er redelijk makkelijk uit tot nu toe.

Zondag gaan we voor de rest.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_131086860
Frostmane is gemerged met een of andere gare russische realm, mijn tooltips flippen hem de pan uit als er zo een in de buurt is.
pi_131091639
Gister ff geflext :D

Eerste twee bazen geoneshot, de derde baas was nog best lastig. Kan ook aan de setup van onze groep hebben gelegen, we zaten met 3 heals en 10dps :')
Ik ben na een paar wipes genokt omdat ik ziek was, ik zag vanmorgen dat de rest van de groep de wing nog wel had gecleared nadat er een paar weg waren gegaan.
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_131091708
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 12:53 schreef KataStrofe het volgende:
Gister ff geflext :D

Eerste twee bazen geoneshot, de derde baas was nog best lastig. Kan ook aan de setup van onze groep hebben gelegen, we zaten met 3 heals en 10dps :')
Ik ben na een paar wipes genokt omdat ik ziek was, ik zag vanmorgen dat de rest van de groep de wing nog wel had gecleared nadat er een paar weg waren gegaan.
3 healers zou voldoende moeten zijn voor een flex raid met jullie aantal, neem aan dat je met 15 man was ?
Wij waren gisteren met 11 , en hadden maar 2 healers.

Maar die flex raids zijn wel een goede toevoeging imo , het is net effe iets makkelijker dan normal en de tactics zijn hetzelfde.
Onze core groep was nog niet online , dus hebben we even de flex raid gedaan , daarna alle 4 de normal bosses ge-oneshot.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_131092925
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 12:56 schreef Altron het volgende:

[..]

3 healers zou voldoende moeten zijn voor een flex raid met jullie aantal, neem aan dat je met 15 man was ?
Wij waren gisteren met 11 , en hadden maar 2 healers.

Maar die flex raids zijn wel een goede toevoeging imo , het is net effe iets makkelijker dan normal en de tactics zijn hetzelfde.
Onze core groep was nog niet online , dus hebben we even de flex raid gedaan , daarna alle 4 de normal bosses ge-oneshot.
Haha nice hoor :D

We waren met 15man idd, niet iedereen was even goed gegeared though. Ik zit zelf op ilvl513 en ik stond de hele tijd 3e/4e in de recount. Anyway, nog ff oefenen dus :P

Ik vind die flexraids ook zeker een goeie toevoeging! Ik ben zelf momenteel geen core raider in onze guild, dus dit is de perfecte manier om toch een beetje normaal te kunnen raiden. :)
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_131093097
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 13:42 schreef KataStrofe het volgende:

[..]

Haha nice hoor :D

We waren met 15man idd, niet iedereen was even goed gegeared though. Ik zit zelf op ilvl513 en ik stond de hele tijd 3e/4e in de recount. Anyway, nog ff oefenen dus :P

Ik vind die flexraids ook zeker een goeie toevoeging! Ik ben zelf momenteel geen core raider in onze guild, dus dit is de perfecte manier om toch een beetje normaal te kunnen raiden. :)
:)

Onze groep loopt over het algemeen wel rond in full HC gear van de vorige raid en dan outgear je deze content gewoon op normal.

Maar wat je zeg idd , als je niet zoveel tijd heb om te raiden of niet in de core groep zit, zijn deze flex raids echt een geweldige uitkomst.

Met iedereen op iLvL 510/520~ is het mischien handiger om met 4 healers te gaan in een party van 15 man , weet alleen niet hoe het zit met de enrage timers in flex raids.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_131095426
Zo, eerste 2 bosjes op normal neer en 4 in flex.
Hadden helaas niet genoeg tijd om verder te gaan in normal omdat er meerdere te laat waren vanwege inlog queue (waaronder ikzelf >.<)..

Hopen dat we vanavond wat meer neer kunnen maaien :)
pi_131096366
Ik speel geen WoW meer maar die cutscenes die nu op mmo-champion staan zijn wel erg vet
pi_131097583
Velen was er niet eens bij het filmpje :') en ineens die goblin prins figuur
hebben de forsaken nog wel wat gedaan deze expansion? en die model van baine ziet er wel enorm bagger uit als je het vergelijkt met die andere models :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_131097919
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 16:18 schreef 2Happy4U het volgende:
Velen was er niet eens bij het filmpje :') en ineens die goblin prins figuur
hebben de forsaken nog wel wat gedaan deze expansion? en die model van baine ziet er wel enorm bagger uit als je het vergelijkt met die andere models :')
Wel een leuke hat tip van die goblin. :P

Maar ja, Varian met zijn waarschuwing. _O- Vol'Jin zag er wel baas uit.

En Thrall lijkt echt een slechte dag te hebben gehad ofzo.
pi_131098451
Ben benieuwd wanneer ze de volgende xpac aan gaan kondigen eigenlijk, MoP was toen toch al bekend voor de Dragon Soul Patch? En die patch duurde een klein jaar :P

Of zouden we nu ook minimaal tot november 2014 moeten teren op deze raid :D
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_131098687
Zag net ook dat we (Turalyon) met een ander realm samen waren. Kon alleen niet zo gauw zien welke dat was. Is dat ergens na te lezen?

Zit inmiddels op 494 met wat 502 en 522 items. Heb nog wel wat te vervangen en hopelijk krijg ik nog wat uit ToT LFR.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_131098822
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 16:46 schreef KataStrofe het volgende:
Ben benieuwd wanneer ze de volgende xpac aan gaan kondigen eigenlijk, MoP was toen toch al bekend voor de Dragon Soul Patch? En die patch duurde een klein jaar :P

Of zouden we nu ook minimaal tot november 2014 moeten teren op deze raid :D
Blizzcon in oktober november

pi_131099235
Ah kijk, dan zullen we het wel horen ^O^
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_131099641
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 16:52 schreef Junglebeast het volgende:
Zag net ook dat we (Turalyon) met een ander realm samen waren. Kon alleen niet zo gauw zien welke dat was. Is dat ergens na te lezen?

Zit inmiddels op 494 met wat 502 en 522 items. Heb nog wel wat te vervangen en hopelijk krijg ik nog wat uit ToT LFR.
Zag gister wel toen ik crossrealm invite had op Tura (omdat te druk op Kazzak op timeless isle) veel mensen van Terenas. Maar die zaten al in de battlegroup met elkaar dus denk dat ze daarin weer de lowpop realm samen hebben gedaan :) (http://www.wowwiki.com/Battlegroup#EU )
pi_131099704
Ik kan niet wachten tot die realm merges compleet zijn. _O_

For the Horde city raids. _O_
pi_131104040
12 minuten login queue toch
pi_131104147
position in queue: 604 :')
pi_131113208
Je merkt wel dat ze iets hebben gedaan met de input na ToT. Teveel trash, te moeilijke baas aan het begin (Horridon) enz.

We zijn nu bij boss 4 aangekomen in SoO, nauwelijks trash gezien en de difficulty loopt ook goed omhoog. Eerste is faceroll, tweede iets meer tactics en 3e nog iets meer. Qua wipes ging het ook zo:

1e: oneshot
2e: één wipe
3e: drie wipes
pi_131115735
4 bazen neer gekregen de eerste raidavond. En gloves en 2h sword geloot. Ilvl 545 nu :)
pi_131117724
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 00:04 schreef Sapstengel het volgende:
4 bazen neer gekregen de eerste raidavond. En gloves en 2h sword geloot. Ilvl 545 nu :)
Lekker, gz! :)
Wij hebben vandaag norushen neer gekregen en sha of pride op 4%.
Zodra die beneden 30% komt is het toch wel een bitch >.<.
Moet zeggen dat ik vannaf dan ook wel echt moeite krijg met healen :/ (2 healen het gevecht dan wel :+ )
Nog geen gear gedropt though, wel 2 runestones erbij. Nog maar 4 te gaan ^^.
pi_131118644
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 23:04 schreef Sapstengel het volgende:
Je merkt wel dat ze iets hebben gedaan met de input na ToT. Teveel trash, te moeilijke baas aan het begin (Horridon) enz.

We zijn nu bij boss 4 aangekomen in SoO, nauwelijks trash gezien en de difficulty loopt ook goed omhoog. Eerste is faceroll, tweede iets meer tactics en 3e nog iets meer. Qua wipes ging het ook zo:

1e: oneshot
2e: één wipe
3e: drie wipes
Eerste single shot, voel me inadequaat. Gisteren na afronden tot 2 keer geprobeerd. Niet gelukt
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_131120327
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 00:04 schreef Sapstengel het volgende:
4 bazen neer gekregen de eerste raidavond. En gloves en 2h sword geloot. Ilvl 545 nu :)
Gz :)

Had alleen boots met een coin , zijn meerdere mensen bij ons die gewoon 4 of 5 items hadden in 1 run.
4 flex bosses + 4 normal bosses..

Heb sowieso nooit geluk met loot helaas , vooral m'n wapens willen nooit droppen :/
- Djehoetie / Jehuty -
pi_131120638
Net gekeken naar het gevecht met Garrosh Hellscream van mijn guild en dan kriebelt het toch wel héél erg om weer te gaan spelen :@
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_131120810
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 02:08 schreef lennety het volgende:

[..]

Lekker, gz! :)
Wij hebben vandaag norushen neer gekregen en sha of pride op 4%.
Zodra die beneden 30% komt is het toch wel een bitch >.<.
Moet zeggen dat ik vannaf dan ook wel echt moeite krijg met healen :/ (2 healen het gevecht dan wel :+ )
Nog geen gear gedropt though, wel 2 runestones erbij. Nog maar 4 te gaan ^^.
Ah ja wij hebben het met 3 healers gedaan. En idd op 30% werd het een beetje pittig in die burn phase. Scheelt wel dat wij alles best outgearen, iedereen in de guild zit rond ilvl 540 en ik geloof dat maar 2 mensen de legendary cloak missen.

quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2013 08:03 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Eerste single shot, voel me inadequaat. Gisteren na afronden tot 2 keer geprobeerd. Niet gelukt
Mjah ongeveer de helft van de groep was woensdag al in een flexraid gegaan en kende het gevecht al. Dat hielp best mee.
pi_131123656
Mijn guild (The Nephilim - Turalyon) zit nu op 12/14 met een paar wipes van 3-7% op Paragons aan het einde van de avond. De andere rivaal voor een realm first is de 25m guild Pure. Die staan óók op 12/14. :)

Morgen ga ik ook de Flex doen. Ben nog wel wat undergeared (495) voor een raid die rond de 520 is getuned. Hopelijk kan ik nog wel een paar upgrades scoren in LFR of via een token..
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_131124683
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:01 schreef Junglebeast het volgende:
Mijn guild (The Nephilim - Turalyon) zit nu op 12/14 met een paar wipes van 3-7% op Paragons aan het einde van de avond. De andere rivaal voor een realm first is de 25m guild Pure. Die staan óók op 12/14. :)

Morgen ga ik ook de Flex doen. Ben nog wel wat undergeared (495) voor een raid die rond de 520 is getuned. Hopelijk kan ik nog wel een paar upgrades scoren in LFR of via een token..
Raiden die de hele dag dan? Of zeggen ze weinig en gewoon gaan met die banaan.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_131124816
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:43 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Raiden die de hele dag dan? Of zeggen ze weinig en gewoon gaan met die banaan.
Ze hebben alleen Flex woensdagmiddag gedaan. En dan 2x 3 uur raiden tot nu toe. Vanavond waarschijnlijk voor Paragon en Garrosh.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_131128012
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:49 schreef Junglebeast het volgende:

[..]

Ze hebben alleen Flex woensdagmiddag gedaan. En dan 2x 3 uur raiden tot nu toe. Vanavond waarschijnlijk voor Paragon en Garrosh.
In 6 uren dus 12 bosses voor het eerst gedaan? Of zijn het ptr spelers?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_131129275
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:01 schreef Junglebeast het volgende:
Morgen ga ik ook de Flex doen. Ben nog wel wat undergeared (495) voor een raid die rond de 520 is getuned. Hopelijk kan ik nog wel een paar upgrades scoren in LFR of via een token..
Ik vanavond. Lang gezocht naar een leuke alt en elke class afgegaan (letterlijk élke class tot 90 gelevelled, wat dungeons en LFR gedaan) maar niks leuks gevonden. Uiteindelijk besloten toch m'n priest te nemen, want leuk voor healing en leuke dps spec.

Straks maar even naar het eiland toe, wat items bij elkaar rapen, celestials doen enz. Zit nu op 489 ilvl, maar hopelijk nog wat ilvls meepakken voordat ik dan vanavond de flex raid in ga.
pi_131131052
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_131131411
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 15:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja echt he :')
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  vrijdag 13 september 2013 @ 17:11:06 #240
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_131133786
Dat zullen we de volgende uitbreiding wel merken denk ik.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  vrijdag 13 september 2013 @ 17:12:08 #241
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_131133825
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2013 17:11 schreef Ezechielk het volgende:
Dat zullen we de volgende uitbreiding wel merken denk ik.
Komt er nog een volgende ja?

Ik zit al sinds 2009 te wachten op een Emerald Dream uitbreiding ;(.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_131136538
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2013 14:34 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

In 6 uren dus 12 bosses voor het eerst gedaan? Of zijn het ptr spelers?
Ja al een 8 of 9 bosses down op de ptr. Zijn in MoP de nr 1 rank van de 10m guilds, dus alle voordeel op SoO is meegenomen voor de nieuwe race. :)
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_131142890
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 16:34 schreef Smoofie het volgende:
Hoe kun je in godsnaam clicken als healer in raids eigenlijk? 25 man die gehealed moeten worden, en AoE heal kan niet altijd. Dan moet je clicken op de namen, dan kun je toch niet meer clicken voor spells ? _O-
Als druidhealer in tbc en wotlk was ik in raids toch voornamelijk bezig met gooien van hot's dmv het klikken op alle naampjes in mijn healing-addon. Lopen en draaien kan makkelijk via toetsenbord.

Als rogue daarentegen gingen alle actions en spells via het tb, en movement met de muis.
"Pools are perfect for holding water"
pi_131143037
Wow is dus nog steeds CTC? Flexraids .. :') De charme van een goede raid is onder andere dat het enige moeite kost om goed op te zetten, met de juiste mensen. Maar nee, de casuals willen ook loots van de eindbaas .. zucht
"Pools are perfect for holding water"
pi_131143335
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 21:18 schreef probeer het volgende:
Wow is dus nog steeds CTC? Flexraids .. :') De charme van een goede raid is onder andere dat het enige moeite kost om goed op te zetten, met de juiste mensen. Maar nee, de casuals willen ook loots van de eindbaas .. zucht
Raiden op normal of heroic is leuker en geeft betere loot. Waarom zou je je dan druk maken over wat anderen doen of hun hun LFR misgunnen?
Comfortably numb
pi_131143731
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 21:23 schreef Denni5 het volgende:

[..]

Raiden op normal of heroic is leuker en geeft betere loot. Waarom zou je je dan druk maken over wat anderen doen of hun hun LFR misgunnen?
Omdat de focus van blizzard al enkele jaren niet meer ligt op het aanbieden van goede content, maar op het zodanig gelijktrekken van alles zodat de grootste noob ook mee moet kunnen doen met de serieuze raiders. En dat doen ze voornamelijk door de casuals uren, zo niet dagen, te laten grinden om maar tokens oid te sparen. Waardoor men een gebrek aan skill dus aan kan vullen door maar genoeg online te zijn en te grinden in makkelijke mindnumbing troep.

25 man SSC, MH, BT, dat vereiste in ieder geval nog enige skill en samenwerking. Daar kon je ook niet aan MH beginnen voordat je SSC gear had, en niet aan SSC voordat je kara kon dromen en gruul one-shotte. Nu grind je gewoon net zo lang heroics, flexraids, easy-modes en daily's tot je ilvl zo hoog is dat je het nog onmogelijk kan verneuken, en kan je lekker (bij wijze van spreke) meteen aan BT beginnen.

[ Bericht 9% gewijzigd door probeer op 13-09-2013 21:46:25 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_131144139
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 15:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
meh , als horde moet ik toegeven dat dat gewoon zo is, het leger van de alliance in wow is lorewise veel groter, sterker en meer advanced als de horde en ze hebben veel meer bondgenoten. Als ze echt zouden willen kunnen ze idd de horde uitroeien.
&lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank"&gt;“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”&lt;/a&gt;
pi_131144231
Ik weet het wel als het Flex groepje een beetje gaat lopen ik zeker geen stap meer zet in LFR. Ook is de stap naar wat normal runs is best mogelijk. Ben erg casual btw.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_131145061
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 21:41 schreef Junglebeast het volgende:
Ik weet het wel als het Flex groepje een beetje gaat lopen ik zeker geen stap meer zet in LFR. Ook is de stap naar wat normal runs is best mogelijk. Ben erg casual btw.
Net ook flex gedaan, moet zeggen dat dat een stuk prettiger is voor een casual dan LFR.
En een stuk tijdvriendelijker dan progression raiden :)
Comfortably numb
pi_131145870
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 21:31 schreef probeer het volgende:

[..]

Omdat de focus van blizzard al enkele jaren niet meer ligt op het aanbieden van goede content, maar op het zodanig gelijktrekken van alles zodat de grootste noob ook mee moet kunnen doen met de serieuze raiders. En dat doen ze voornamelijk door de casuals uren, zo niet dagen, te laten grinden om maar tokens oid te sparen. Waardoor men een gebrek aan skill dus aan kan vullen door maar genoeg online te zijn en te grinden in makkelijke mindnumbing troep.

25 man SSC, MH, BT, dat vereiste in ieder geval nog enige skill en samenwerking. Daar kon je ook niet aan MH beginnen voordat je SSC gear had, en niet aan SSC voordat je kara kon dromen en gruul one-shotte. Nu grind je gewoon net zo lang heroics, flexraids, easy-modes en daily's tot je ilvl zo hoog is dat je het nog onmogelijk kan verneuken, en kan je lekker (bij wijze van spreke) meteen aan BT beginnen.
En wat is dan eigenlijk het verschil behalve dat ze dezelfde instance hebben nu ? in vergelijking met tbc: zonder een gear grind (hc's of questen en AH (net als tbc) nu dan ook valor grind als optie (later in tbc had je ook badge gear ofc) kom je lfr niet in (t4) , zonder lfr kom je niet ver in flex (t5), zonder goede ilvl kom je niet ver in normals (t6) en zonder normal kom je niet verder in hc raids( endgame zoals sunwell) je hoeft nu alleen niet je tijd te verdoen in oude crap maar kan dat nog steeds als je wilt.
Je deed in tbc precies hetzelfde , je grinde easy shit totdat je gear lvl hoog genoeg was om met de moeilijkere content mee te doen, er is niks verandert behalve dat je nu als raidgroep niet je tijd hoeft te verspillen aan het gearen van recruits , dat kunnen ze grotendeels zelf doen nou, wat imo alleen maar prima is , er was geen fuck aan om terug naar t4/t5 te moeten gaan om mensen te attunen/gearen voor mh/bt (basicly flr , als verse 90 wordt je geboost door mensen die wel gear hebben , net als dat je een beetje laat aan tbc begon , daar ging je ook niet meer met een undergeared grp kara in maar werd je gewoon gecaried door de mensen die al wel gear hadden).

[ Bericht 2% gewijzigd door dontcare op 13-09-2013 22:28:04 ]
&lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank"&gt;“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”&lt;/a&gt;
pi_131147123
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 21:31 schreef probeer het volgende:

[..]

25 man SSC, MH, BT, dat vereiste in ieder geval nog enige skill en samenwerking. Daar kon je ook niet aan MH beginnen voordat je SSC gear had, en niet aan SSC voordat je kara kon dromen en gruul one-shotte. Nu grind je gewoon net zo lang heroics, flexraids, easy-modes en daily's tot je ilvl zo hoog is dat je het nog onmogelijk kan verneuken, en kan je lekker (bij wijze van spreke) meteen aan BT beginnen.
Ja, maar vroeger namen je guildies je alts of nieuwe spelers mee op een run door kara in een anderhalf uur, deed je even gruul, maggy. En nog wat valor of hoe heette dat ook alweer farmen voor rewards van de isle of quel'danas en je was ook zo op niveau voor de hoogte raid.
pi_131147499
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 22:41 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja, maar vroeger namen je guildies je alts of nieuwe spelers mee op een run door kara in een anderhalf uur, deed je even gruul, maggy. En nog wat valor of hoe heette dat ook alweer farmen voor rewards van de isle of quel'danas en je was ook zo op niveau voor de hoogte raid.
Ik heb het over voor SWP, die valor-badges waren het begin van het einde. Blue gear, maar wel twee OP fistweapons van badges :') en breek me de bek niet open over die OP trinkets uit de normal instance. Hoefde je niet eens meer 239435x gruul te killen voor de befaamde dragonspine trophy.

En dan leerde je tenminste nog daadwerkelijk raiden. Functioneren in een groep, de raidinstance zelf, de bosses.

Hoe vaak ik als officer van onze guild in WOTLK wel niet een goed gegearde noob de deur heb moeten wijzen omdat hij totaal niet functioneerde in een raidgroup. Wel de gear, niet de skill. En dat zag je een stuk minder toen je nog daadwerkelijk raids moest doen om te gearen (al dan niet geboost).

Het leukste aan WOTLK vond ik pvp op mn combatrogue. warriors oneshotten met killing spree. hihi. En 5 man hc raids.

[ Bericht 3% gewijzigd door probeer op 13-09-2013 22:56:28 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_131148028
Wel heel erg "vroeger was alles beter" :P . Ik vind dit ook prima, ben zelf casual geworden omdat ik geen zeeën met tijd heb en nu kom ik prima mee. Raid nu 2 dagen per week met m'n guild en kan de alts lekker gearen.

En voor LFR heb je misschien geen skill nodig, maar flex en normals kosten wel wat meer. Het is niet dat je daar free epics krijgt. En het ilvl van LFR is zo laag dat je er misschien een normal mee in kan, maar als je daar meelift op iedereen kom je ook nergens.
pi_131148949
Ik hoop wel dat Flex een goeie manier wordt om socials/alts/vrienden mee te laten doen in een guild. Soms is dat niet altijd mogelijk. Meestal is dat pas als het aan het einde van een expansion is met een 25/30% buff of zo. Zo heb ik ook de meeste DS HC achievements/kills gekregen.. :)

Btw ik meld het even.. de raidgroep had net een 0,01% wipe op Garrosh. Was iets van 200k ofzo.. best zuur.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_131149070
Wow dat is wel héél close..

Ik zit nu in flex met wat vrienden van guildies, dus dat werkt inderdaad :)
pi_131149160
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 23:30 schreef Sapstengel het volgende:
Wow dat is wel héél close..

Ik zit nu in flex met wat vrienden van guildies, dus dat werkt inderdaad :)
Hey Sap geef je realid eens door.. :P
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_131149972
Garrosh defeated..
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_131185455
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 23:56 schreef Junglebeast het volgende:
Garrosh defeated..
Nice grats! :)
  zondag 15 september 2013 @ 00:48:39 #259
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_131185991
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 22:50 schreef probeer het volgende:

[..]

Ik heb het over voor SWP, die valor-badges waren het begin van het einde. Blue gear, maar wel twee OP fistweapons van badges :') en breek me de bek niet open over die OP trinkets uit de normal instance. Hoefde je niet eens meer 239435x gruul te killen voor de befaamde dragonspine trophy.

En dan leerde je tenminste nog daadwerkelijk raiden. Functioneren in een groep, de raidinstance zelf, de bosses.

Hoe vaak ik als officer van onze guild in WOTLK wel niet een goed gegearde noob de deur heb moeten wijzen omdat hij totaal niet functioneerde in een raidgroup. Wel de gear, niet de skill. En dat zag je een stuk minder toen je nog daadwerkelijk raids moest doen om te gearen (al dan niet geboost).

Het leukste aan WOTLK vond ik pvp op mn combatrogue. warriors oneshotten met killing spree. hihi. En 5 man hc raids.
Ik ben net zo'n nostalgist als jij :{. VOoral na Ulduar verneukte ze alles in WotLK. Had ik mijn full sets van dps en tanks, veel hardmodes, komt ToC uit en al mijn ulduar gear kon je kopen met badges ;(. In TBC was dat nog minder. Al vond ik het aardig kut dat ik elke attun had gehaald en ze vervolgens alle attun afschafte :'( :D. En in WotLK een warrior ownen? :D. ICC, 100% ArP, PvE gear Arena doen en alles killen met noobmourne :D.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 15 september 2013 @ 08:14:24 #260
2738 Knut
Loyal Dog
pi_131188892
Elitist spelers <3. Het spel is niet meer hetzelfde jongens voor echt superieur gedrag moet je in een ander spel zijn tegenwoordig ;)
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_131188922
Ik vind de nieuwe patch erg leuk, zit nu voor het eerst in twee jaar (speel al acht jaar :') ) met veel plezier te spelen :)
pi_131188976
Kut Isle. :')

Denk je lekker wat Timeless Coins te grinden komt er een raid groep van een man of 10 je killen dmv die Censer, waardoor je je eigen factie kunt aanvallen.

En dat in een PvE gebied implementeren. :|W

De andere factie kill ik graag, maar dit is een design fail als je het mij vraagt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Skillstorm op 15-09-2013 08:44:28 ]
pi_131189774
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 08:35 schreef Skillstorm het volgende:
Kut Isle. :')

Denk je lekker wat Timeless Coins te grinden komt er een raid groep van een man of 10 je killen dmv die Censer, waardoor je je eigen factie kunt aanvallen.

En dat in een PvE gebied implementeren. :|W

De andere factie kill ik graag, maar dit is een design fail als je het mij vraagt.
PVP server zeker? Want ik kan gewoon veilig rondlopen daar als ik die mensen niet eerst zelf aanval.
Comfortably numb
pi_131189870
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2013 10:10 schreef Denni5 het volgende:

[..]

PVP server zeker? Want ik kan gewoon veilig rondlopen daar als ik die mensen niet eerst zelf aanval.
Klopt. Ik verwacht PvP met Alliance op een PvP server, niet met eigen mensen die je dan graveyard campen.

En in PvE servers kan je nog steeds perongeluk taggen wat mensen ook proberen te laten doen.

Dit soort dingen brengt echt het ergste in mensen uit.
pi_131190986
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 10:19 schreef Skillstorm het volgende:

[..]
En in PvE servers kan je nog steeds perongeluk taggen wat mensen ook proberen te laten doen.

Dat is zo, maar als je een tijdje op een PVE server speelt dan leer je dat soort dingen vanzelf wel voorkomen.
Comfortably numb
pi_131192686
Eerste Flex raid ook achter de rug. Was een leuke, maar ook makkelijke, avond waar we alleen de puntjes op i moesten zetten op Sha. Geen loot natuurlijk, zo kennen we blizz weer. We hadden een overkill aan healers (7 op van de 22) bij ons en een paar dps die boven de 200k zaten.

Daarna nog met wat guildies in LFR gedoken. Heb daar als een 1 button healer gespeeld. Nou ja ook 1 keer een Wild Mushroom neerzetten voor Effl(is een glyph voor). Maar gewoon de hele tijd Wrath (dankzij Dream of Cenarius) spammen. Kwam ongeveer tot 25k hps en 20k dps. :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Junglebeast op 15-09-2013 12:43:56 ]
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_131200181
quote:
7s.gif Op zondag 15 september 2013 00:48 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ik ben net zo'n nostalgist als jij :{. VOoral na Ulduar verneukte ze alles in WotLK. Had ik mijn full sets van dps en tanks, veel hardmodes, komt ToC uit en al mijn ulduar gear kon je kopen met badges ;(. In TBC was dat nog minder. Al vond ik het aardig kut dat ik elke attun had gehaald en ze vervolgens alle attun afschafte :'( :D. En in WotLK een warrior ownen? :D. ICC, 100% ArP, PvE gear Arena doen en alles killen met noobmourne :D.
Precies hetzelfde hier.

En jaa.. armorpen 100%, 2 trinkets met extra ap on use, sap, bladeflurry, killingspree. 2,5 sec later, 1 zo niet 2 tegenstanders dood. Werkte zelfs verdacht goed op pally's, 2,5 sec is best weinig om te bubblen.

Maar inderdaad. Je raidt 2-3 avonden per week om tot een bepaald punt te komen, om vervolgens te zien dat blizzard al die shit nerfed en de loot weggeeft voor badges die je in heroics grind. Puur en alleen omdat alle casuals anders niet alle end-game content te zien krijgen. Fuck dat, als je maar enkele uren per week online bent, hoor je ook niet de eindbaas te kunnen killen. punt.
"Pools are perfect for holding water"
pi_131200371
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 08:14 schreef Knut het volgende:
Elitist spelers <3. Het spel is niet meer hetzelfde jongens voor echt superieur gedrag moet je in een ander spel zijn tegenwoordig ;)
Dat blijkt wel een succesformule te zijn gebleken met de teruglopende subs.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_131200378
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 16:16 schreef probeer het volgende:
Fuck dat, als je maar enkele uren per week online bent, hoor je ook niet de eindbaas te kunnen killen. punt.
Truth.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_131200833
Het is de eindbaas op crap difficulty met bagger gear.

Iedereen die loopt te zeuren dat het voor casuals is moet gewoon een guild zoeken die heroic raids doet.
pi_131201284
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 16:38 schreef Sapstengel het volgende:
Het is de eindbaas op crap difficulty met bagger gear.

Iedereen die loopt te zeuren dat het voor casuals is moet gewoon een guild zoeken die heroic raids doet.
Mijn guild heeft elke raidinstance van WOTLK 25 man hc gedaan en gehaald (niet als 1 van de 1e though, we waren de subtoppers vd server, nummer 3-5 horde side oid) en we hadden 3 10 man hc groepen, elke week weer.

En toch irriteerde het vele van ons mateloos dat wanneer blizzard weer eens een content-patch uit bracht (wat het in wotlk veel te vaak en snel deed) elke casual dmv heroic badges gelijkwaardige gear kon scoren. Heeft er op een gegeven moment toe geleid dat we niemand meer aannamen die niet bijna volledig hc 10/25 man gear had. Het werkte nogal frustrerend om te zien dat hetgene waar jij daadwerkelijk tijd en moeite in gestoken hebt, een luttele maand later compleet uitgewoond wordt door een stel noobs, alleen maar omdat nerf en heroic badges gear.
"Pools are perfect for holding water"
pi_131204343
Ja zo gaat dat met games. Vroeger had je moeite met molten core, nu solo je die hele raid in een half uur.
  zondag 15 september 2013 @ 18:33:38 #273
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_131204951
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 16:50 schreef probeer het volgende:

[..]

Mijn guild heeft elke raidinstance van WOTLK 25 man hc gedaan en gehaald (niet als 1 van de 1e though, we waren de subtoppers vd server, nummer 3-5 horde side oid) en we hadden 3 10 man hc groepen, elke week weer.

En toch irriteerde het vele van ons mateloos dat wanneer blizzard weer eens een content-patch uit bracht (wat het in wotlk veel te vaak en snel deed) elke casual dmv heroic badges gelijkwaardige gear kon scoren. Heeft er op een gegeven moment toe geleid dat we niemand meer aannamen die niet bijna volledig hc 10/25 man gear had. Het werkte nogal frustrerend om te zien dat hetgene waar jij daadwerkelijk tijd en moeite in gestoken hebt, een luttele maand later compleet uitgewoond wordt door een stel noobs, alleen maar omdat nerf en heroic badges gear.
Een stel noobs? Sorry hoor, maar niet iedereen kan een constant spelende no-lifer zijn... :') Dat maakt je nog geen noob. Een fulltime baan, een sociaal leven, sporten, kinderen. Ik ben al blij als ik tijd heb voor 2 avonden raiden man. Ik heb geen tijd voor 3 a 4 avonden van 19:00 tot 00:00 of later.

Anyhoe, ga je toch EVE online spelen ofzo.
pi_131205126
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 18:33 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Een stel noobs? Sorry hoor, maar niet iedereen kan een constant spelende no-lifer zijn... :') Dat maakt je nog geen noob. Een fulltime baan, een sociaal leven, sporten, kinderen. Ik ben al blij als ik tijd heb voor 2 avonden raiden man. Ik heb geen tijd voor 3 a 4 avonden van 19:00 tot 00:00 of later.

Anyhoe, ga je toch EVE online spelen ofzo.
Ik ben, tot groot genoegen, al minstens 2 jaar gestopt met het spelen van WoW. En nee, ik was geen no-lifer. Universitaire studie, bijbaantje van 16 uur per week, teamsport en een sociaal leven. En toch lukte het me om op het hoogste niveau te raiden.

En er zullen vast genoeg mensen zijn die casual raiden, en hun character toch voldoende beheersen. Jeej voor jou. En nog steeds, heb je in een hc-raiding guild helemaal niets te zoeken. Daar wordt namelijk verwacht dat je jezelf voorbereid, tactics doorneemt, je character optimaliseert, keybinds gebruikt (dat dit serieus een onderwerp van discussie is hier .. lol! muisklikkers behoren sowieso niet eens een kans te krijgen om zich te bewijzen) etc etc. Niet om 5 voor 8 online komen en in de chat om een summon vragen. Als je dan denkt toch mee te willen doen in een hc-raiding guild, ben je een noob ja. Een gedesillusioneerde zelfs.
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 15 september 2013 @ 18:45:11 #275
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_131205366
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 18:38 schreef probeer het volgende:

[..]

Ik ben, tot groot genoegen, al minstens 2 jaar gestopt met het spelen van WoW. En nee, ik was geen no-lifer. Universitaire studie, bijbaantje van 16 uur per week, teamsport en een sociaal leven. En toch lukte het me om op het hoogste niveau te raiden.

En er zullen vast genoeg mensen zijn die casual raiden, en hun character toch voldoende beheersen. Jeej voor jou. En nog steeds, heb je in een hc-raiding guild helemaal niets te zoeken. Daar wordt namelijk verwacht dat je jezelf voorbereid, tactics doorneemt, je character optimaliseert, keybinds gebruikt (dat dit serieus een onderwerp van discussie is hier .. lol! muisklikkers behoren sowieso niet eens een kans te krijgen om zich te bewijzen) etc etc. Niet om 5 voor 8 online komen en in de chat om een summon vragen. Als je dan denkt toch mee te willen doen in een hc-raiding guild, ben je een noob ja. Een gedesillusioneerde zelfs.
En jij denkt dat iedereen die niet in een HC guild raid dat niet doet... Dafuq leef jij voor droomwereld gast... Casuals worden ook gewoon verwacht hun rol te kennen, zich voor te bereiden, keybinds te gebruiken, te farmen, gear op orde te hebben.... "Niets ineen HC guild te zoeken." Casuals zitten ook niet in een HC guild?

Ik weet niet met wat voor mensen jij hebt gespeeld. Je klinkt echt als zo'n zeikerig 12 jarig mannetje in een random HC die alleen maar L2P kan zeggen. Een van de vele redenen waarom ik gestopt was met WoW. Die attitude, niet normaal meer. Vraag me af of je ook zo bent in het dagelijks leven.

Oh en universitaire studie met bijbaantje van 16 uur plus leuk sociaal leventje, staat niet echt gelijk aan fulltime baan, 2 kinderen, eigen huis, etc. Wel schattig dat je dat denkt. :D
pi_131205474
Sowieso al die figuren die menen dat ze elite zijn en alleen maar zeiken over de game. Stop dan met spelen als het je niet bevalt, niemand dwingt je.

Ja, de game is veranderd. Maar ik voel zelf weinig verschil. Of je werd met je alt even door alle oude content heen geboost zodat je mee kon naar BT, of je farmed een week LFR en timeless isle zodat je mee kunt naar Siege of Orgrimmar. Sowieso ben je dan wel even zoet, het is niet dat je na een halve middag spelen in volledige raid gear rondloopt.

Qua raiden, voel weinig verschil in moeilijkheid of tijd, concentratie en beheersing van de class tussen Ulduar hardmodes, SWP of Throne of Thunder heroic bazen.
  zondag 15 september 2013 @ 18:50:10 #277
2738 Knut
Loyal Dog
pi_131205506
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 18:49 schreef Sapstengel het volgende:
Sowieso al die figuren die menen dat ze elite zijn en alleen maar zeiken over de game. Stop dan met spelen als het je niet bevalt, niemand dwingt je.

Dat dus.
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  zondag 15 september 2013 @ 18:50:32 #278
2738 Knut
Loyal Dog
pi_131205517
Het is helemaal zielig als je twee jaar nadat je gestopt bent nog steeds komt zeggen dat het zo slecht is geworden. Issues much ?
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  zondag 15 september 2013 @ 18:51:49 #279
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_131205575
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 18:49 schreef Sapstengel het volgende:
Sowieso al die figuren die menen dat ze elite zijn en alleen maar zeiken over de game. Stop dan met spelen als het je niet bevalt, niemand dwingt je.

Ja, de game is veranderd. Maar ik voel zelf weinig verschil. Of je werd met je alt even door alle oude content heen geboost zodat je mee kon naar BT, of je farmed een week LFR en timeless isle zodat je mee kunt naar Siege of Orgrimmar. Sowieso ben je dan wel even zoet, het is niet dat je na een halve middag spelen in volledige raid gear rondloopt.

Qua raiden, voel weinig verschil in moeilijkheid of tijd, concentratie en beheersing van de class tussen Ulduar hardmodes, SWP of Throne of Thunder heroic bazen.
Ik ben ooit begonnen met raiden tijdens Naxx, toen redelijk casual. Ulduar en TOC en LK niet hardcore, maar ook niet echt casual meer. Ik merk zelf ook niet veel verschil. ToT vond ik bijvoorbeeld heel irritant gescaled, toen viel onze raid groep uit elkaar, dus nooit verder gecleared.

Vanavond eens flexi doen. Ik heb ondertussen wel genoeg timeless gear om mijn lock, mage, druid en warrior snel SoO klaar te maken. :D
pi_131205684
Ik heb vanaf Naxx t/m eind Ulduar in een hardcore guild gezeten. 5 raids per week, Ulduar hardmodes, OS10/25+3 dat soort dingen. En nu kan ik OS10+3 soloen op mijn DK.

Je weet van tevoren dat het spel gewoon doorloopt, dus dat gezeur over dat je items niks meer waard zijn slaat nergens op. Ik heb ToT heroic modes gedaan en nu ga ik met m'n alt flex raid in en dropt er gear met een hogere itemlevel.

Maar ik raid omdat ik het leuk vind, gevechten leren, dat gevoel wanneer de baas dood gaat en dan als beloning wat loot en ondertussen beetje ouwehoeren met guildies op teamspeak. Ik raid niet voor de epics die toch een half jaar later worden vervangen voor nieuwe epics. Of wanneer er een expansion uitkomt door nieuwe greens.
  zondag 15 september 2013 @ 18:56:04 #281
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_131205744
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 18:54 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb vanaf Naxx t/m eind Ulduar in een hardcore guild gezeten. 5 raids per week, Ulduar hardmodes, OS10/25+3 dat soort dingen. En nu kan ik OS10+3 soloen op mijn DK.

Je weet van tevoren dat het spel gewoon doorloopt, dus dat gezeur over dat je items niks meer waard zijn slaat nergens op. Ik heb ToT heroic modes gedaan en nu ga ik met m'n alt flex raid in en dropt er gear met een hogere itemlevel.

Maar ik raid omdat ik het leuk vind, gevechten leren, dat gevoel wanneer de baas dood gaat en dan als beloning wat loot en ondertussen beetje ouwehoeren met guildies op teamspeak. Ik raid niet voor de epics die toch een half jaar later worden vervangen voor nieuwe epics. Of wanneer er een expansion uitkomt door nieuwe greens.
Same. Geweldig om een tijd vast te zitten op 1 boss (Sindragosa bijvoorbeeld, nog nachtmerries YOUR MAGIC WILL BETRAAAAAAAAYYYYYYYYYY YOU) en haar dan neerkrijgen. Geweldig toch.

En idd een exp en de eerste greenie die dropt vervangt je epic head. Tsja.
pi_131206633
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 18:50 schreef Knut het volgende:
Het is helemaal zielig als je twee jaar nadat je gestopt bent nog steeds komt zeggen dat het zo slecht is geworden. Issues much ?
Ik kwam hier langs omdat ik op zoek was naar het total war topic, omdat ik daar graag even wilde zeiken :)
"Pools are perfect for holding water"
pi_131206965
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 18:45 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

En jij denkt dat iedereen die niet in een HC guild raid dat niet doet... Dafuq leef jij voor droomwereld gast... Casuals worden ook gewoon verwacht hun rol te kennen, zich voor te bereiden, keybinds te gebruiken, te farmen, gear op orde te hebben.... "Niets ineen HC guild te zoeken." Casuals zitten ook niet in een HC guild?

Ik weet niet met wat voor mensen jij hebt gespeeld. Je klinkt echt als zo'n zeikerig 12 jarig mannetje in een random HC die alleen maar L2P kan zeggen. Een van de vele redenen waarom ik gestopt was met WoW. Die attitude, niet normaal meer. Vraag me af of je ook zo bent in het dagelijks leven.

Oh en universitaire studie met bijbaantje van 16 uur plus leuk sociaal leventje, staat niet echt gelijk aan fulltime baan, 2 kinderen, eigen huis, etc. Wel schattig dat je dat denkt. :D
Ik heb destijds in genoeg guilds gezeten om te weten dat het overgrote deel dat niet doet nee. Dat je als officer of guildleader elke tactic voor mag kauwen wanneer je bij de boss staat, en aan het begin van de raid een half uur bij de summoning stone staat om iedereen daar te krijgen.

En nee, dat gedrag vertoon ik natuurlijk niet als ik in een samengestelde raid speel, of zomaar een heroic speel. Maar als je een hc-guild joined mag men het een en ander van je verwachten. En als je dan een sukkeltje bent dat denkt mee te liften op de progress, heb je inderdaad aan mij een broertje dood en is het meteen gkick. En daar heb ik er genoeg, zo niet te veel, van zien langskomen.

En daarbij trek ik helemaal geen vergelijking tussen jouw leven en dat van mij, ik gaf alleen maar aan dat ik nog genoeg andere dingen deed en niet 24/7 achter mijn pc zat. Supertof dat je denkt een vergelijking te moeten maken.
"Pools are perfect for holding water"
pi_131207049
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 18:49 schreef Sapstengel het volgende:
Sowieso al die figuren die menen dat ze elite zijn en alleen maar zeiken over de game. Stop dan met spelen als het je niet bevalt, niemand dwingt je.

Ja, de game is veranderd. Maar ik voel zelf weinig verschil. Of je werd met je alt even door alle oude content heen geboost zodat je mee kon naar BT, of je farmed een week LFR en timeless isle zodat je mee kunt naar Siege of Orgrimmar. Sowieso ben je dan wel even zoet, het is niet dat je na een halve middag spelen in volledige raid gear rondloopt.

Qua raiden, voel weinig verschil in moeilijkheid of tijd, concentratie en beheersing van de class tussen Ulduar hardmodes, SWP of Throne of Thunder heroic bazen.
En dat is precies wat ik deed, stoppen. Wat lastig was, want ik heb me erg vermaakt met bepaalde mensen, waarmee ik nu nog steeds contact heb en me al vele leuke buitenlandse vakanties opgeleverd hebben.

En dan mee aankomen dat je vanaf naxx eigenlijk helemaal geen verschil meer merkt, ja duh. Ooit vanilla gespeeld?
"Pools are perfect for holding water"
pi_131207748
Pff, fuck dat eiland gewoon maar, je kan er niks gedaan krijgen met die Censer campers.
pi_131208017
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 18:56 schreef Silmarwen het volgende:

Same. Geweldig om een tijd vast te zitten op 1 boss (Sindragosa bijvoorbeeld, nog nachtmerries YOUR MAGIC WILL BETRAAAAAAAAYYYYYYYYYY YOU) en haar dan neerkrijgen. Geweldig toch.

En idd een exp en de eerste greenie die dropt vervangt je epic head. Tsja.
Ik hoor dat nog in mijn hoofd als je dat zo opschrijft! :D

quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 19:25 schreef probeer het volgende:
En dan mee aankomen dat je vanaf naxx eigenlijk helemaal geen verschil meer merkt, ja duh. Ooit vanilla gespeeld?
Oeh, hčt kenmerk van de čchte wowspeler. Hoe hipster :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_131208119
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 19:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik hoor dat nog in mijn hoofd als je dat zo opschrijft! :D

[..]

Oeh, hčt kenmerk van de čchte wowspeler. Hoe hipster :')
Ja, echt verschrikkelijk hipster :')

Ik geef alleen maar aan dat er sinds SWP niet zo heel veel veranderd is, en het beleid van blizzard ongeveer hetzelfde is gebleven. Als je dan naxx met ulduar of TOC gaat vergelijken is er inderdaad niet zo heel veel veranderd.
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 15 september 2013 @ 19:50:11 #288
2738 Knut
Loyal Dog
pi_131208222
Boohoo
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_131208960
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 19:47 schreef probeer het volgende:

[..]

Ja, echt verschrikkelijk hipster :')

Ik geef alleen maar aan dat er sinds SWP niet zo heel veel veranderd is, en het beleid van blizzard ongeveer hetzelfde is gebleven. Als je dan naxx met ulduar of TOC gaat vergelijken is er inderdaad niet zo heel veel veranderd.
Er is zoveel verandert. Maar bedoel soms dat een Boss een aantal XXX HP heeft. De raid deze er af mept. En dat de Boss je dat zo lastig mogelijk maakt? Met de uitzondering van bepaalde heal bosses en gunship wellicht? Ja dat is hetzelfde gebleven.

Of bedoel je een andere beleid? En kom niet weer aan met de hardcore vs casual discussie. Daar heeft niemand wat aan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Junglebeast op 16-09-2013 02:19:34 ]
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
  zondag 15 september 2013 @ 22:57:20 #290
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_131221277
ARGH! Tier chest is verdomme een jurk for retadin. Ziet er niet uit...

Anyhoe alle 4 down op flex. Ik vond Sha wel een tof gevecht eigenlijk :D
pi_131221311
Vandaag met mijn onlangs 90 geworden retardin maar eens de Timeless isle ingedoken. Heb daar gelijk een paar ilvl 496 epics gescoord en heb wat ilvl 489 epics gekocht bij de August celestial quartermaster. Nu is mijn vraag, wat zouden jullie doen met deze gear? Gelijk gems erin gooien, enchants erop knallen, upgraden 2/2 en reforgen (wat allemaal handenvol geld kost), of wordt deze rommel alsnog vrij snel vervangen? Ik raid niet (want tijdgebrek) hoewel ik wel van plan ben zo afentoe eens een LFR uit te proberen...
pi_131221927
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 22:58 schreef GlenSpey het volgende:
Vandaag met mijn onlangs 90 geworden retardin maar eens de Timeless isle ingedoken. Heb daar gelijk een paar ilvl 496 epics gescoord en heb wat ilvl 489 epics gekocht bij de August celestial quartermaster. Nu is mijn vraag, wat zouden jullie doen met deze gear? Gelijk gems erin gooien, enchants erop knallen, upgraden 2/2 en reforgen (wat allemaal handenvol geld kost), of wordt deze rommel alsnog vrij snel vervangen? Ik raid niet (want tijdgebrek) hoewel ik wel van plan ben zo afentoe eens een LFR uit te proberen...
Niet upgraden iig. Als je 496 ofzo hebt is het genoeg om straks de nieuwe LFR in te gaan.

Gewoon gems erin, enchants en reforge. Upgraden zou ik bewaren voor de gear die je uit Siege of Orgrimmar krijgt, of misschien een tier item van die celestial bazen op timeless isle.
pi_131227522
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 19:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik hoor dat nog in mijn hoofd als je dat zo opschrijft! :D

Herkenbaar :D
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_131228494
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 22:58 schreef GlenSpey het volgende:
Vandaag met mijn onlangs 90 geworden retardin maar eens de Timeless isle ingedoken. Heb daar gelijk een paar ilvl 496 epics gescoord en heb wat ilvl 489 epics gekocht bij de August celestial quartermaster. Nu is mijn vraag, wat zouden jullie doen met deze gear? Gelijk gems erin gooien, enchants erop knallen, upgraden 2/2 en reforgen (wat allemaal handenvol geld kost), of wordt deze rommel alsnog vrij snel vervangen? Ik raid niet (want tijdgebrek) hoewel ik wel van plan ben zo afentoe eens een LFR uit te proberen...
Al die welfare epics :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_131230811
Kreeg net een mail dat mijn WoW account mogelijk gehacked zou zijn omdat iemand mijn paswoord probeerde te achterhalen of iets in die richting. Ik dus weer mijn wachtwoord resetten via mijn mobiel en inloggen op mijn battle.net, zie ik ineens dat er Koreaanse starter edities van WoW op zijn gezet. 8)7

Iemand enig idee hoe dit mogelijk is?
pi_131233333
Keylogger misschien?

Zou wel meteen ff een autenticator op je account zetten en contact opnemen met blizzard over die starter accounts.
Zal me niks verbazen als t een goldseller is.
pi_131235981
wat lennety zegt idd, authenticator en ticket maken, wellicht voorkom je een hoop gezeik.
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_131236669
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 09:19 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Al die welfare epics :')
Ik vind het juist wel prettig dat ik op mijn alts niet net zoveel tijd in rep en gearen hoef te steken als eerder in MOP op mijn main.
Comfortably numb
pi_131236729
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 14:05 schreef Denni5 het volgende:

[..]

Ik vind het juist wel prettig dat ik op mijn alts niet net zoveel tijd in rep en gearen hoef te steken als eerder in MOP op mijn main.
Maar dat hoeft ook niet, in 1 dag spelen kan je alle raids al hebben gedaan.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_131236940
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 14:06 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Maar dat hoeft ook niet, in 1 dag spelen kan je alle raids al hebben gedaan.
Kan, moet je ook geluk hebben op je drops.
pi_131238602
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 14:11 schreef lennety het volgende:

[..]

Kan, moet je ook geluk hebben op je drops.
Maar je kan al veel voor praktisch gratis krijgen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')