Gewoon voorzichtig in laten smeren of m'n lul in een pot hangen?quote:
tja, als je al weet van tevoren dat je daar heen gaat...toch het wat minder doen voor die tijd...zo..heb ik ook een goede tip voor jou aangebodenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 09:55 schreef Dven het volgende:
Sinds gistermiddag het vijf keer gedaan met een meid waarvan zeker de laatste sessie langdurig en heftig was.
Gevolg : Wakker geworden met schrale lul.
Probleem : Vanavond een bruiloft waar het barst van de wanhopige meisjes.
Hoe kom ik van een schrale lul af? Iemand grootmoeders' tips?
Bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:12 schreef F1978 het volgende:
[..]
tja, als je al weet van tevoren dat je daar heen gaat...toch het wat minder doen voor die tijd...zo..heb ik ook een goede tip voor jou aangeboden
Tja, je hebt vrouwen erbij die veel seks nodig hebben idd...maar misschien voor die dag dan niks afspreken, of was het je vaste vriendin ?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip
Is echter lang niet altijd een keuze.
M'n huisgenote die ik twee weken niet had gezienquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:15 schreef F1978 het volgende:
[..]
Tja, je hebt vrouwen erbij die veel seks nodig hebben idd...maar misschien voor die dag dan niks afspreken, of was het je vaste vriendin ?
oke, dan was ze wel blij je te zien zo te horenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:16 schreef Dven het volgende:
[..]
M'n huisgenote die ik twee weken niet had gezien
Dit lijkt me niet de correcte oplossingquote:
Maar niet nat (lees: geil) genoeg dat TS geen schrale lul van heeft gekregen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:16 schreef F1978 het volgende:
[..]
oke, dan was ze wel blij je te zien zo te horen
Tja, of het zo vaak gedaan dat zij ook geen vocht meer had en dat hij haar wel moest droogneuken op een gegeven moment.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:28 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Maar niet nat (lees: geil) genoeg dat TS geen schrale lul van heeft gekregen.
Als mevrouw iets wel wordtquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:28 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Maar niet nat (lees: geil) genoeg dat TS geen schrale lul van heeft gekregen.
Geeft dat geen vlekken?quote:
Vicieuze cirkel. O nooooooo!quote:
Nou die stoephoer van een Savina heeft toch maar twee kinderen gebaard, dus ergens heeft het wel gewerkt. Ik weet niet wat je bedoeling is?quote:
Ditquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:32 schreef F1978 het volgende:
[..]
Tja, of het zo vaak gedaan dat zij ook geen vocht meer had en dat hij haar wel moest droogneuken op een gegeven moment.
Tja, maar dan krijg je weer dat je lul door het water weer wat droog wordt, want door water drogen dingen vaak uit, na het douchen merk ik dat zelf ook, dan hoef je nog net niet creme te pakken, maarja net zoals zeep enzo, maakt allemaal droog, dus krijg je een droge lul vervolgens..quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:14 schreef Dven het volgende:
[..]
DitOp een gegeven moment heb ik haar ook onder de douche getild omdat het op de slaapkamer niet meer uit te houden was van de hitte (combinatie van 35 graden buiten en hete seks binnen is killing
)
Vandaar dat ik het erbij vermeld heb. Douchen is niet bevoordelijk voor een evenwichtige kutfloraquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:17 schreef F1978 het volgende:
[..]
Tja, maar dan krijg je weer dat je lul door het water weer wat droog wordt, want door water drogen dingen vaak uit, na het douchen merk ik dat zelf ook, dan hoef je nog net niet creme te pakken, maarja net zoals zeep enzo, maakt allemaal droog, dus krijg je een droge lul vervolgens..
combinatie van weinig ervaring, grote lul, kleine kut, douchewater en urenlange sekssessiesquote:
Ja idd, maarja je had weinig keus zoals je al zei natuurlijk....zulke hitte buiten, dan schiet seks echt niet op zonder onder een douche te gaan.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het erbij vermeld heb. Douchen is niet bevoordelijk voor een evenwichtige kutflora
Heb ook nog nooit zo vaak op een dag gedouched als gister/vannachtquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:19 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ja idd, maarja je had weinig keus zoals je al zei natuurlijk....zulke hitte buiten, dan schiet seks echt niet op zonder onder een douche te gaan.
Dit is wel deel van het masterplan jaquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:19 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik zie in Dven een soort jonge Hugh Hefner. Een harem bouwen op die Bulgaarse heuvel van je. Je niet binden aan 1 vrouw, dat soort praktijken.
Tja, dat geloof ik...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb ook nog nooit zo vaak op een dag gedouched als gister/vannacht
Oke, succes vanavond daar...en fijne dag hequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:23 schreef Dven het volgende:
Maar goed, ik ga nog even naar de tailor en de barbier om gereed te zijn voor vanavond. Fijne dag allen!
Meneer heeft gister 5 keer geneukt en wil vanavond alweer een ander nemen.. Meneer wil gewoon opscheppen. Op een bruiloft gaat het om de mensen die trouwen, niet om de meiden die daar rond lopen..quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 09:55 schreef Dven het volgende:
Sinds gistermiddag het vijf keer gedaan met een meid waarvan zeker de laatste sessie langdurig en heftig was.
Gevolg : Wakker geworden met schrale lul.
Probleem : Vanavond een bruiloft waar het barst van de wanhopige meisjes.
Hoe kom ik van een schrale lul af? Iemand grootmoeders' tips?
Hij is wel heel erg sexverslaafd in elk geval ookquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:39 schreef MrV het volgende:
[..]
Meneer heeft gister 5 keer geneukt en wil vanavond alweer een ander nemen.. Meneer wil gewoon opscheppen. Op een bruiloft gaat het om de mensen die trouwen, niet om de meiden die daar rond lopen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |