Ik vraag me af, als je er nou één op zijn kop neerzet op een andere, kan je het dan niet vertragen?quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:23 schreef kanovinnie het volgende:
Enige nadeel is dat je alleen 1 uur/30 min/15 min/7,5 min kan maken.
Dan staat ie stil, of je heft in elk geval de beweging van eentje op die andersom zit 😜quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:25 schreef very het volgende:
[..]
Ik vraag me af, als je er nou één op zijn kop neerzet op een andere, kan je het dan niet vertragen?
Ohjaquote:Op vrijdag 28 november 2014 15:26 schreef Uncle het volgende:
[..]
Dan staat ie stil, of je heft in elk geval de beweging van eentje op die andersom zit 😜
Hij gaat juist sneller met twee kookwekkers.quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:22 schreef -Menn0- het volgende:
Ik voel me even heel dom... Waarom gaat hij langzamer met 2 kookwekkers?
Vraag me af of je dat ding normaal open krijgt zonder hem te slopenquote:Op vrijdag 28 november 2014 16:51 schreef Erasmo het volgende:
Veer eruit halen en inkorten, gaat ie langzamer.
Daar kom je maar op één manier achter.quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:34 schreef very het volgende:
[..]
Vraag me af of je dat ding normaal open krijgt zonder hem te slopen
Nog 1?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:49 schreef Houniet het volgende:
Ik ga er wel 1 halen, voor December. Ga namelijk naar Thailand.
Oh ik dacht een stuk terug gelezen te hebben dat je er al 1 hadquote:Op donderdag 4 december 2014 09:52 schreef Houniet het volgende:
Nice.
Nee, maar 1..
Wat moet je met 2 van die dingen? Ik werk toch niet bij Discovery Channel.
Oh iets met klok en klepelquote:Op dinsdag 9 december 2014 12:42 schreef shiznuts het volgende:
Nee, natuurlijk niet. NTSC is alleen een regioswitch.
http://shop.gopro.com/EME(...)EU.html?cgid=cameras
In Europa is het meeste 50Hz, dus kudt als je met 30 of 60fps schiet want dan flikkert de hele boel bijvoorbeeld als je je camera op een tv of kunstmatig licht zet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |