Ik ga hem gewoon winnenquote:
Ik heb die bus serieus al sinds m'n verjaardag in huis, vind ik al best knap eigenlijkquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zat net op een verjaardag waar chips mij aanstaarde maar ik heb niks genomen
Maar pre-order dus? Wanneer is release?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
http://www.ilnp.com/
zodra de site wer live is
septquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:17 schreef Mss het volgende:
[..]
Maar pre-order dus? Wanneer is release?
Waarom kopen mensen 1534132345 lakjes?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom heb je toen eigenlijk een tas gekocht vlak nadat je die groene velen dure hoe-heet-hij-ook-alweer-tas hebt gekocht?
Ok, goed punt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waarom kopen mensen 1534132345 lakjes?
De tas die ik erna kocht was duurder dan die candyquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ok, goed punt.
Maar als ik een lak van 3 miljoen euro kocht, zou ik voorlopig geen andere lak meer kopen
EN DAN HAD JE NU OOK NIET HOEVEN TWIJFELEN OVER WELKE TAS EINZ DIT DAT ALLES![]()
Serieus?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
De tas die ik erna kocht was duurder dan die candy![]()
Nee man, zo werkt het toch niet jonge!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Serieus?![]()
![]()
Dan begrijp ik het al helemaal niet![]()
Mijn logica is dan "ermagerd deze tas is heul duur maar dit wordt mijn favoriete tas en ik zal een ander persoon worden met deze tas en ik doe hem nooit meer weg en omdat ik deze koop hoef ik de rest van het jaar geen andere tas te kopen dus feitelijk spaar ik geld uit KOPEN NU"
Maar die theorie werkt niet twee keer achter elkaar
ik zou met de candybag er niet teveel vanuit gaan als je hem vaak gebruikt, beter maar afwisselen want die candy's hebben een hoop gezeikquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Naja ik koop geen goedkope tassen die ik na 1 jaar wegflikker, deze kunnen als het goed is velen lang mee. Mag ik hopen voor die qualität.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee man, zo werkt het toch niet jonge!
nog ene week tot ik in de furla store ben
Je moet m niet velen volladen neequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik zou met de candybag er niet teveel vanuit gaan als je hem vaak gebruikt, beter maar afwisselen want die candy's hebben een hoop gezeik
In mijn hoofd welquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee man, zo werkt het toch niet jonge!
nog ene week tot ik in de furla store ben
Geen tas voor mij.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je moet m niet velen volladen nee
Mijn portemonnee was al duurder dan dat.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
In mijn hoofd wel![]()
Maar de duurste tas die ik ooit gekocht heb was 50 euro
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
In mijn hoofd wel![]()
mijn portomonee was duurder dan gemiddelde tasquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:35 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Mijn portemonnee was al duurder dan dat.
Het is een eckte tas voor erbij als je ergens heen gaat en niet veel nodig hebt, niet voor school iig.quote:
Ik haak even in, maar ben het wel eens. Ik vind een cowbaybag al duur...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
In mijn hoofd wel![]()
Ditquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:35 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Mijn portemonnee was al duurder dan dat.
ik durf mijn tassen wel te gebruiken, daar zijn ze ook voor dus ik laat ze ook echt niet in de kast staanquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:38 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ik haak even in, maar ben het wel eens. Ik vind een cowbaybag al duur...
Ik kan dan beter "verdedigen" als ik meerder goedekope koop of voor 1 jaar. Dan twee dure achter elkaar en dan niet weten welke je mee moet nemen of niet durven te gebruiken....
En dit.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik durf mijn tassen wel te gebruiken, daar zijn ze ook voor dus ik laat ze ook echt niet in de kast staan
Dan nog komt er velen zooi in mijn tas.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is een eckte tas voor erbij als je ergens heen gaat en niet veel nodig hebt, niet voor school iig.
Eens. Inclusief pi.quote:
Deze schijnt heul niet zo door als die van sjaanquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan nog komt er velen zooi in mijn tas.
Maar dan is doorzichtig sowieso niet handig.
mag ik wel hopen ja....ik zou alleen niet weten of ik het zou durven....(ik ben een watje :p)quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik durf mijn tassen wel te gebruiken, daar zijn ze ook voor dus ik laat ze ook echt niet in de kast staan
In juli erachter komen dat je handschoenen nog in je tas zittenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan nog komt er velen zooi in mijn tas.
Maar dan is doorzichtig sowieso niet handig.
mja imho koop je tassen om er zooi in mee te nemen, dus ik doe het ook gewoonquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:41 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
mag ik wel hopen ja....ik zou alleen niet weten of ik het zou durven....(ik ben een watje :p)
Tenzij je een neverfull hebt waar mensen alles zo uit kunnen graaienquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mja imho koop je tassen om er zooi in mee te nemen, dus ik doe het ook gewoon
kopen om het in de kast te laten staan vind ik nix
ik neem wel mijn chanel alleen mee als het niet regent, mara dat is meer omdat hij bovenin open is, voor de rest is alles echt /care
Ooit koop ik een sjieke, maar dan wil ik leer.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Deze schijnt heul niet zo door als die van sjaan
Je ziet contouren als er iets donkers in zit, meer niet.
Die longchamp is kalfsleerquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ooit koop ik een sjieke, maar dan wil ik leer.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kom, gaan we samen in een hoekje huilon
ik wil heel graag een Vlieger & van Damquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ooit koop ik een sjieke, maar dan wil ik leer.
neverfullquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Tenzij je een neverfull hebt waar mensen alles zo uit kunnen graaien![]()
alsjeblieft niet die met die gun eropquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik wil heel graag een Vlieger & van Dam
ooit, later als ik groot ben
ja juistw elquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
alsjeblieft niet die met die gun erop
ZE HADDEN/HEBBEN salequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik wil heel graag een Vlieger & van Dam
ooit, later als ik groot ben
Ik ga niet kijken, want toch geen geld ervoor nu.quote:
Ik zie zwartquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:44 schreef Sharana_LV het volgende:
KIEK DEZE DAN
http://www.louisvuitton.d(...)amen/Kleinlederwaren
die kleurtjes zijn zo tof
is dat zo?quote:
ik vind 't gewoon leukquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh ik vind dat echt heul lelijk, zo fake-gangster ofzo
Ja 1.5 kg geloof ik, ik ga het ff zoeken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
is dat zo?
[..]
ik vind 't gewoon leuk![]()
da kan toch babequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
is dat zo?
[..]
ik vind 't gewoon leuk![]()
ermahgerd als dat zo is hoef ik m nietquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja 1.5 kg geloof ik, ik ga het ff zoeken.
er zit dan ook wel verschil in leerquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind van die kleine lederen tasjes en portomonnees echt geweldig. Maar ook van 'goedkopere' merken in tegenstelling tot LV zijn ze vaak duur :v
Dat is gevuld met iets van kit zodat t zo blijft staan jaquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:46 schreef Mirjam het volgende:
hebben ze dat pistool ertussen laten zitten ofzo
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ermahgerd als dat zo is hoef ik m niet
hebben ze dat pistool ertussen laten zitten ofzo
Dat is echt zo onbegrijpelijk in mijn wereldbeeldquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
er zit dan ook wel verschil in leer
ik ben nog steeds blij met mijne, ik heb 500 betaald maar een portemonee heb je elke dag bij je en hij ziet er na 4,5 jaar nog steeds als nieuw uit
Naja ik begrijp niet waarom mensen alleen maar goedkope zooi zou kopen. Gelukkig koopt niet iedereen budget of high end, want dan was er niks meer aanquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat is echt zo onbegrijpelijk in mijn wereldbeeld![]()
![]()
![]()
Ook wel omdat ik elke portemonnee die ik ooit gehad heb op den duur zat was.
Mijn Kipling portemonnee (20 euro, behoorlijk duur voor mijn doen) was nog helemaal prima, ik was hem gewoon zat
mja ik heb er een genomen die in mijn ogen tijdloos isquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat is echt zo onbegrijpelijk in mijn wereldbeeld![]()
![]()
![]()
Ook wel omdat ik elke portemonnee die ik ooit gehad heb op den duur zat was.
Mijn Kipling portemonnee (20 euro, behoorlijk duur voor mijn doen) was nog helemaal prima, ik was hem gewoon zat
er zijn alleen genoeg dingen die je niet 10 jaar lang mooi blijft vindenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kijk liever 10 jaar naar iets moois dan 3 maanden naar iets paupers
truestory.gifquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
En we weten allemaal wel dat schaar enen goedkope krent is
Maar daar geef je dan geen 500 euro aan uitquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
er zijn alleen genoeg dingen die je niet 10 jaar lang mooi blijft vinden
Want alles wat goedkoper is is pauper?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kijk liever 10 jaar naar iets moois dan 3 maanden naar iets paupers
zeg je nou dat ze nooit geld besteedt aan SF?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar daar geef je dan geen 500 euro aan uit
Heb ik het in die post over geld?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Want alles wat goedkoper is is pauper?
En zoals ik al zei, mijn vorige portemonnee was ik na 3 jaar zat, er was echt nog niks mis mee
niet alles hoeft duur om leuk te zijn he, ik heb laatst voor een tientje een jurkje bij de h&m gekocht waar k super veel complimenten op krijg.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
truestory.gif![]()
Maar ter mijn verdediging: Ik heb genoeg goedkoop spul gehad dat hartstikke lang mee ging
En ik heb dus ook mijn duurste tas ooit die binnen een maand stuk was.
Met tassen is het eigenlijk vooral Of het nou goedkoop of duur is, op den duur maak ik het vies en dan wil ik dus een nieuwe
Hurdur :vquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zeg je nou dat ze nooit geld besteedt aan SF?
NEVERquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zeg je nou dat ze nooit geld besteedt aan SF?
pauperquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kocht een zoku van 5 euro :v
Hij eet al je snoepjes opquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
NEVER
soweiso ben je die na 10 dagen al zat, laat staan 10 jaar
dat heb ik ook wel....met kleding enzo ben ik ook bereid meer te gaan betalen (al is het geen chanel en dat soort dingen) maar tassen en portomonnee's dan weer niet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:51 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ben trouwens altijd al zoals nu geweest, op de middelbare school kocht ik ook liever 1 duur iets dan velen goedkopere dingen die snel lelijk werden
da's waarquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
NEVER
soweiso ben je die na 10 dagen al zat, laat staan 10 jaar
Er zijn ook genoeg merken die t geld niet waard zijn hoor, dan ook zeker niet aan uitgeven! Replay shirtjes bijvoorbeeld, die kleding is vaak te duur voor de kwaliteit, terwijl hun spijkerbroeken wel super zitten en lang mooi blijven! Zo zijn er nog wel meer merken!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:54 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
dat heb ik ook wel....met kleding enzo ben ik ook bereid meer te gaan betalen (al is het geen chanel en dat soort dingen) maar tassen en portomonnee's dan weer niet.
ik ben dat soort dingen ook snel en dan wil ik wat nieuws :p
Replay heb ik alleen een broek van gehad. ik vind vooral die G-star hype zo nep....dat spul zit echt niet lekker. vooral die broeken nietquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg merken die t geld niet waard zijn hoor, dan ook zeker niet aan uitgeven! Replay shirtjes bijvoorbeeld, die kleding is vaak te duur voor de kwaliteit, terwijl hun spijkerbroeken wel super zitten en lang mooi blijven! Zo zijn er nog wel meer merken!
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mss zo in pre-order bestellen en dat het dan volgend jaar september pas aankomt
Outlet shoppenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:00 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Replay heb ik alleen een broek van gehad. ik vind vooral die G-star hype zo nep....dat spul zit echt niet lekker. vooral die broeken niet![]()
wat ik vaak lastig vind is dat er bijna geen middenweg is. het is of heel goedkoop (primark, hm) of direct duur (g-star, dept, replay ed) of heel duur (het echte merk spul)....
zelfde voor schoenen.
bij mijn tante thuis zijn de ook op de goedkope toer. een spijkerbroek van ¤50 is al duur...schoenen ook trouwens. en dan ben ik degene met een gat in de hand....
levi heeft ook mooie broeen idd!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Outlet shoppen![]()
Ik mag zeker ook niet zeggen dat ik ook geen enkele spijkerbroek van 50 euro heb.
O wait ik heb een levi's, die was 90 euro. Maar voor de rest was de duurste 25 euro volgens mij
Ik moet nog even die 3 kilo afvallen, dan past hij weer normaalquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
levi heeft ook mooie broeen idd!
ik hou t maar bij guess en replay die zitten zo baas
mag ik dan zeggen dat ik een hekel heb aan sale/outlet/reclame/aanbiedingen?! het is altijd een grote puinzooi en uiteraard is mijn maat dr nooit meer.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Outlet shoppen![]()
Ik mag zeker ook niet zeggen dat ik ook geen enkele spijkerbroek van 50 euro heb.
O wait ik heb een levi's, die was 90 euro. Maar voor de rest was de duurste 25 euro volgens mij
http://www.emilydenisephotography.com/blog/?p=4174quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:06 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja ik zagRyan Gosling
idd staan, en nu een kitteh!
Maar zijn er ergens swatches?
Ja het is het 1 of het anderquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:09 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
mag ik dan zeggen dat ik een hekel heb aan sale/outlet/reclame/aanbiedingen?! het is altijd een grote puinzooi en uiteraard is mijn maat dr nooit meer.
en een echt outlet centrum ken ik alleen van roermond en dan kom ik alleen bij de bekende/normale winkels. die van LV/chanel zal ik niet snel binnen stappen (voel me daar niet gewenst/thuis ofzo)
Thnx babe!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
http://www.emilydenisephotography.com/blog/?p=4174
lv en chanel doen niet aan sale of outletsquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:09 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
mag ik dan zeggen dat ik een hekel heb aan sale/outlet/reclame/aanbiedingen?! het is altijd een grote puinzooi en uiteraard is mijn maat dr nooit meer.
en een echt outlet centrum ken ik alleen van roermond en dan kom ik alleen bij de bekende/normale winkels. die van LV/chanel zal ik niet snel binnen stappen (voel me daar niet gewenst/thuis ofzo)
ik vind ze op andere blogs wel minder mooi somsquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:13 schreef Mss het volgende:
ER-MAH-GERD DIE LAKJES!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sopsopsop
hahaha batavia is een beetje ver voor ons denk ik...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja het is het 1 of het ander.
Roermond was voor mij zelfs in de outlet een prijsklasse te hoog.
Bataviastad is prima. En nooit puinhoop hoeven doorzoeken (ok af en toe), gewoon goed zoeken en mazzel hebben.
Ik vind het in de Primark een stuk erger dan in de outlet
ja ermahgerd waarom zeg je dat nou, nou gaat hij crashen en krijgen we allemaal onze lakjes pas volgend jaar septemberquote:
Ik zie haar er voor aan als ze deze lak heeftquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is onderwater he, loop jij de hele dag met je vingers onder water?
Met zo'n lakjes zou ik duiker worden. Of afwasser.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
dat is niet waarom mensen de fotos onderwater nemenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze nemen die foto's zodat je de multichrome goed ziet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat is niet waarom mensen de fotos onderwater nemen
noudanquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze nemen die foto's zodat je de multichrome goed ziet.
ja grote kans dat het dus IRL veel mooier is he, daarom doen mensen ook die onderwater fotos omdat je IRL je handen wl gewoon beweegt en de duochrome kleur goed kan zien wat op de foto niet overkomtquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb vanmorgen nog ergens gewone swatches gezien. Vond die een stuk minder.. Maar ben vergeten welk blog uiteraard
Ja ik snap, maar hoeveel mensen lezen niet en denken OMGWTFBBQ KOPEN en dan als ze het zelf op hun nagels smeren, oh mehquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
noudan
anders moet je 10 fotos van 1 lkaje plaatsen om alel keluren te laten zien, nu kan het in 1 foto
SLOTJE OPGELOST!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Met zo'n lakjes zou ik duiker worden. Of afwasser.
+1quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar het blijft duochrome en duochrome is baas![]()
Okay! Je mag ze soberso wel van me lenen heurquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:27 schreef Sharana_LV het volgende:
MSS ik koop toch maar niets, ik heb echt al genoeg lakjes en zit op no buy
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:27 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ga slapen, truste dames
*snel weg voordat mss iets zegt*
honderdmiljoenmiljardquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
hoevelen geld voor hoevelen lakjes
HONDERD MILJOEN MILJARDquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
hoevelen geld voor hoevelen lakjes
ja ik heb die site niet eens open gehadquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:37 schreef Mss het volgende:
Maar ik heb ze alle 4 gefaald Spees, reken maar uit!
15,80 shippingquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ja ik heb die site niet eens open gehad
dus 11.50*x en 18 shipping?
Gewoon doorhalen, dan voel je je vast beterquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:32 schreef Mirjam het volgende:
ermahgerd ik ben al lang niet meer na 10en wakker geweestzo maar 's bed opzoeken, laat ik niet meteen tot het uiterste gaan
HEMA heeft bazen sleeves voor ereaders voor 8,-quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 06:58 schreef Incantrix het volgende:
Huuuuu, te laat.. Nouja, beter zo, ik heb toch niet echt geld voor nagellaken ik wil eigenlijk een hoesje voor mn ereader falen, maar ook dat moet even wachten.
http://www.upcoming.nl/m/(...)tnamen-van-nederlandquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 09:39 schreef Molo het volgende:
In Wateringen bestaat een Korte en een Lange Kwak
En in Zoetermeer (Zoetermeer![]()
) een Rotte Stroom
Faal straatnamen
Nummer drie ben ik een keer geweestquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
http://www.upcoming.nl/m/(...)tnamen-van-nederland
Ik zie nu al tegen het haren kammen op.quote:
Komt inderdaad allemaal vast goed, en sowieso rustig aan doenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:28 schreef Mirjam het volgende:
even piepen hoor, ik heb dus 0 energie vandaagen velen hoofdpijn. even naar de markt hobbelen was al veel teveel. Ik hoop dat dit morgen over is, ik zie meteen allemaal beren op de weg w.b. 5 dagen werken
zo dat was mn gepiep het komt vast allemaal goed schatje.
flying tigerquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:21 schreef Debsterr het volgende:
vaas van de Flying Tiger pimpen met verf
.
nom!quote:
Weet jij nog leuke foodblogs? Ik ben altijd zo inspiratieloos met koken, wil graag wat nieuwe dingen proberen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nom!
geen idee wat we gaan eten,w e hebben geloof ik nog wel van alles in huis, dus daar verzinnen we wel wat mee
oei, niet echt. ik kijk hier graag in het foodgawkertopic mee, maar volg niet echt blogs.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:28 schreef Mss het volgende:
[..]
Weet jij nog leuke foodblogs? Ik ben altijd zo inspiratieloos met koken, wil graag wat nieuwe dingen proberen.
Oh dat is ook wel een goeien, ga ik daar even kijkonquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oei, niet echt. ik kijk hier graag in het foodgawkertopic mee, maar volg niet echt blogs.
Zo'n witte glanzende, van 3 euro. Heb nu bij de action een spuitbus mat zwart en een bus goud, heb nu de onderste helft matzwart gespoten en dan morgen maak ik er nog een rand goud opquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
flying tiger
welke vaas heb je?
ik was ff uurtje naar bed. niet echt opgeknapt, maar wel fijn dat ik dat gedaan heb
ik wss sushiquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nom!
geen idee wat we gaan eten,w e hebben geloof ik nog wel van alles in huis, dus daar verzinnen we wel wat mee
of de echte foodgawker.com site , 24kitchen.nl of gewoon mister Google met ingrediënt wat ik nog in huis heb en op moetquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oei, niet echt. ik kijk hier graag in het foodgawkertopic mee, maar volg niet echt blogs.
Bent u nu een zombie?quote:
Mag ik je aanraken?quote:Een zombie is een mythisch wezen. Het is een lichaam teruggebracht uit de dood door magische krachten. De zombie vindt zijn oorsprong in Afrikaanse en Caraïbische folklore. In deze opvatting is de zombie een slaaf die na zijn dood moet doorwerken voor zijn meester, degene die hem uit de dood heeft doen herrijzen.
In de populaire cultuur wordt de zombie gerekend tot de ondoden zoals vampiers. George A. Romero wordt algemeen beschouwd als de uitvinder van de 'moderne' zombie zoals die hedendaags te zien is in speelfilms, boeken en stripboeken. Mary Shelleys Frankenstein is een voorafschaduwing van een groot aantal 20e-eeuwse ideeën over zombies, maar is toch geen echte 'zombieroman'. Op wraak beluste zombies waren wel prominent aanwezig in de EC Comics uit de vroege jaren 1950. George A. Romero noemt zelf Tales from the Crypt als belangrijke invloed.
Doordat de zombie geen literaire basis heeft, is de bewegings- en interpretatievrijheid van auteurs en regisseurs bij het gebruiken van het fenomeen zombie erg groot. Zombies in fictie verschillen hierdoor enorm in verscheidende mediaproducten op bepaalde punten. Hiermee is zombie in zijn meest algemene zin een overkoepelende term geworden voor geïnfecteerde mensen die gewelddadig gedrag gaan vertonen en op deze manier de infectie verder verspreiden
Ja en jaquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Bent u nu een zombie?
[..]
Mag ik je aanraken?
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:59 schreef Molo het volgende:
Ik zie met zoeken net dit plaatje:
[ afbeelding ]
is van matig kutappje ZombieBooth, toen ik mijn telefoon ging formatteren heb ik echt zooooo lang zitten bedenken wie dat was op die foto, ik had echt géén herkenning met een vriend/familielid van me, maar kom er dus nu pas achter dat het het voorbeeld plaatje was
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 08:10 schreef Molo het volgende:
[..]
HEMA heeft bazen sleeves voor ereaders voor 8,-
Bij bovenstaande discussie moest ik zoberzo al steeds denken aan de HEMA, want goeie prijs, degelijk spul en leuk![]()
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:11 schreef Incantrix het volgende:
http://www.mullerwenskaar(...)ader-case-uilen.html
Zo even een afscheids-aai aan 1 van m'n oppaskatters brengenmaandag krijgt hij een spuitje
Zo even een afscheids-aai aan 1 van m'n oppaskatters brengenmaandag krijgt hij een spuitje
Ik heb de epub van gevallen welquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]![]()
niet leuk!
Is er hier iemand die toevallig boeken van Karen Slaughter in het NL heeft voor e reader?
Oh, thanks voor die link in de DM! Daar kom ik al lekker mee vooruitquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik heb de epub van gevallen wel
Trix dat is naar
Ik las klikosalequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kikosale
Lego wonderwoman sleutelhanger gekauft en Sydney opera building gezien, die is epic
+1quote:
Arm beestjequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:25 schreef Incantrix het volgende:
[..]
+1
Jah, ik ben er echt wel verdrietig van, het is zo'n liefje.. En ik ken hem al van kitten af ook. Nouja, het is beter voor hem, hij heef een tumor in zijn keel die zijn neus dichtdrukt
He gats, dat zijn vervelende dingenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:25 schreef Incantrix het volgende:
[..]
+1
Jah, ik ben er echt wel verdrietig van, het is zo'n liefje.. En ik ken hem al van kitten af ook. Nouja, het is beter voor hem, hij heeft een tumor in zijn keel die zijn neus dichtdrukt
herfst van 2014, damnquote:In de herfst van 2013 zal Primark winkels openen in Zoetermeer en Eindhoven, in de zomer van 2014 volgen Nijmegen en Venlo. Een Primarkwinkel in Den Haag opent in de herfst van 2014 terwijl Heerlen in de lente van 2015 volgt.
Gewoon naar Zoetermeer. Gratiz parkeren, shoppen en dan heul snel weer wegwezenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:49 schreef Molo het volgende:
[..]
herfst van 2014, damn
DUURT LANGGGGGG
Amputerenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
2014 pas, tering
Er knapte net iets in mn lies en nu kan ik niet meer op m'n poot staan. Great
ja maar Zoetermeerquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gewoon naar Zoetermeer. Gratiz parkeren, shoppen en dan heul snel weer wegwezen
Onder de navel amputeren dan maarquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Amputeren
oh nee, je lies is vrij lastig te amputeren, darn!
Daarom moet je ook heul snel weer wegrijdenquote:
je bent toch al uitgebroed en te oud voor sexquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Onder de navel amputeren dan maar
Goeden oplossing welquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:57 schreef Molo het volgende:
[..]
je bent toch al uitgebroed en te oud voor sex
bwhehehehe, luie aapquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daarom moet je ook heul snel weer wegrijden
Maar om massa-shoppen te doen is het ideaal joh!
Gelijk even de AH en de Action meenemen en als je echt heel lui bent kan je zelfs gewoon steeds doorrijden naar de dichtsbijzijnde parkeergarage, er zijn er toch vijf en de eerste drie uur is het toch gratis![]()
![]()
(ja ik heb al eens eerst bij de Action geparkeerd en daarna de auto weer gepakt naar de parkeergarage bij de appie)
Preciesquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:57 schreef Molo het volgende:
[..]
je bent toch al uitgebroed en te oud voor sex
Nou ja die Primark is gewoon tof uiteraardquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:58 schreef Molo het volgende:
[..]
bwhehehehe, luie aap
Action en AH zitten hier heerlijk in de buurt en zijn rustig met normaal volk, dat vind ik zo irritant in Zoetermeer.
Maar goed, misschien toch maar eens doen dan
Ik sleep wel een vriendin mee die van traag shoppen houdt, net als ik :&
yep, I know that feelingquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb vandaag een fietstochtje gemaakt met een kind door Zoetermeer... Zo velen lelijkheid bij elkaar![]()
..
Zei dat kind op een gegeven moment "dat huis daar is mooi he?" en ik antwoorde "hmmhmm". Terwijl ik innerlijk dacht "DAT HUIS IS NET ZO FUCKING LELIJK ALS ELK ANDER HUIS IN DEZE STAD"
Nou ja, Zaandam was nou ook niet echt een fantastische keuze qua "stad".quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:00 schreef Tyler-Girl het volgende:
In Venlo komt ook een Primark in 2014al ga ik er maar vanuit dat dat 2015 wordt ofzo, aangezien het in Eindhoven ook zo lang duurt
![]()
(Venlo is fijn voor ons, maar uit Primark's oogpunt snap ik het niet echt. Het kan totaal niet meten aan alle andere steden waar de Primark nu ligt....Waarom niet Roermond, Maastricht en Nijmegen ofzo ipv Venlo en Heerlen)
voor mij maakt het niet zoveel uit, ik zit net zo snel/langzaam in R'dam als in Z'meer of Den Haag, misschien snelst in R'dam, maar drukquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nou ja die Primark is gewoon tof uiteraard
Wat dat betreft veel handiger in Den Haag om even met de auto heen te karren natuurlijk.
Er bestaan toch geen mensen die Zoetermeer mooi vinden?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:00 schreef Molo het volgende:
[..]
yep, I know that feeling
Vooral over bouwwerken kunnen mensen zo enorm verschillen van mening
VANLOEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:00 schreef Tyler-Girl het volgende:
In Venlo komt ook een Primark in 2014al ga ik er maar vanuit dat dat 2015 wordt ofzo, aangezien het in Eindhoven ook zo lang duurt
![]()
(Venlo is fijn voor ons, maar uit Primark's oogpunt snap ik het niet echt. Het kan totaal niet meten aan alle andere steden waar de Primark nu ligt....Waarom niet Roermond, Maastricht en Nijmegen ofzo ipv Venlo en Heerlen)
Yep, I've met themquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Er bestaan toch geen mensen die Zoetermeer mooi vinden?![]()
![]()
![]()
Wat ik had was een kind en nog een bijzondere ook, dat telt niet
Moer eerlijk zeggen dat ik niet bekend ben met alle steden...maar het klinkt al groter (en zal vast wel wat centraler liggen dan Venlo)quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou ja, Zaandam was nou ook niet echt een fantastische keuze qua "stad".
Zoetermeer is qua verkeer goed te doen omdat het een ongezellige kutstad is die gebouwd is op auto's, in tegenstelling tot Den Haag en Rotterdamquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:01 schreef Molo het volgende:
[..]
voor mij maakt het niet zoveel uit, ik zit net zo snel/langzaam in R'dam als in Z'meer of Den Haag, misschien snelst in R'dam, maar druk
stiekem haat ik eigenlijk mensen
Boven Amsterdam.. velen centraalquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:03 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Moer eerlijk zeggen dat ik niet bekend ben met alle steden...maar het klinkt al groter (en zal vast wel wat centraler liggen dan Venlo)
JA MAAR HOE?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep, I've met them
Waaronder een van de bedenkers van die crap
Voor mij ist gewoon Venloquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:02 schreef Molo het volgende:
[..]
VANLOEEEEEEEEEEEEEEE
Misschien hoge huurkosten oid tov de cliëntèle??
Die kunnen toch maar Essen? (Net als velen limburgers nu)quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:04 schreef Debsterr het volgende:
Venlo is gewoon omdat velen Duitsers enzo.
gaat meestal meer om de maandleijkse kosten, verbouwing kunnen ze allemaal financieren en is fiscaal aantrekkelijkerquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:04 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Voor mij ist gewoon Venlomaar qua huurkosten zou het kunnen....al moeten ze deze winkel ook weer helemaal bouwen/verbouwen ...dat lijkt me ook niet goedkoop.
ja das allemaal waar, maar Zoetermeerquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zoetermeer is qua verkeer goed te doen omdat het een ongezellige kutstad is die gebouwd is op auto's, in tegenstelling tot Den Haag en Rotterdam![]()
En gratis parkeren zie ik daar ook nog niet zo snel gebeuren.
Echt, Zoetermeer is algeheel kut hoor, maar met die primark daar ben ik wel blij
Dat Spui is echt fantastischquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:05 schreef Molo het volgende:
Zo heb ik ook een van de mensen ontmoet die de Vaillantlaan opnieuw heeft ingericht tot een "mooie wandel esplanade/boulevard vol ruimte en bomen"
En een van degenen die bedacht heeft dat het handig is om alle duidelijkheid rondom fietspaden e.d. weg te halen bij het Spui, waardoor fietsers, taxi's, trams en voetgangers nu continu bijna verongelukken
Dat zou kunnen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:06 schreef Molo het volgende:
[..]
gaat meestal meer om de maandleijkse kosten, verbouwing kunnen ze allemaal financieren en is fiscaal aantrekkelijker
ik zei zo van "dat heb JIJ toch niet bedacht he???quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat Spui is echt fantastisch
Ik loop daar ook iedere keer bijna onder een taxiquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:08 schreef Molo het volgende:
[..]
ik zei zo van "dat heb JIJ toch niet bedacht he???"
En toen kwam er zo'n veeeeel te overtuigde " ik was er bij betrokken, mooi is het geworden he?"
en toen moest ik van binnen huilen
Zijn dat woonhuizenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hier fiets ik ook wel eens langs met Co, dat zijn echt de lelijkste complexen die ik ooit gezien heb.
De balkons zitten aan de buitenkant, dus je zit ook de hele dag naar je overburen te staren.
Iemand moet ooit gedacht hebben dat dit mooi was om te bouwen.
Sterker nog, er zijn blijkbaar mensen die er vrijwillig gaan wonen![]()
https://maps.google.nl/ma(...)=12,299.48,,0,-12.02
Het erge vind ik dat ik dit google-maps plaatje het nog geen recht vind doen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:09 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Zijn dat woonhuizen![]()
Lijkt wel een gevangenis of bedrijventerrein ofzo
Omg!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het erge vind ik dat ik dit google-maps plaatje het nog geen recht vind doen.
Het is in het echt nog veul lelijker
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hier fiets ik ook wel eens langs met Co, dat zijn echt de lelijkste complexen die ik ooit gezien heb.
De balkons zitten aan de buitenkant, dus je zit ook de hele dag naar je overburen te staren.
Iemand moet ooit gedacht hebben dat dit mooi was om te bouwen.
Sterker nog, er zijn blijkbaar mensen die er vrijwillig gaan wonen![]()
https://maps.google.nl/ma(...)=12,299.48,,0,-12.02
daar lopen als je dronken bent, been there, done thatquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik loop daar ook iedere keer bijna onder een taxi.
Maar die fietspaden bij de Bijenkorf dwars door dat wandelgebied zijn ook best mooi, zeker als het druk is
die dingen zijn nog godsgruwelijk duur ook, de treurnisquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:12 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Omg!arme mensen!
Hier zijn veel rijtjeshuizen, van de woningbouw....lekker standaard. Maar wel beter als dat
TA TA TA TA TA TA TATATATATAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:14 schreef Molo het volgende:
[..]
TA TA TA TA TA TA TATATATATAAAAAAAAAAAAAAAAA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |