Ik ga hem gewoon winnenquote:
Ik heb die bus serieus al sinds m'n verjaardag in huis, vind ik al best knap eigenlijkquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zat net op een verjaardag waar chips mij aanstaarde maar ik heb niks genomen
Maar pre-order dus? Wanneer is release?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
http://www.ilnp.com/
zodra de site wer live is
septquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:17 schreef Mss het volgende:
[..]
Maar pre-order dus? Wanneer is release?
Waarom kopen mensen 1534132345 lakjes?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom heb je toen eigenlijk een tas gekocht vlak nadat je die groene velen dure hoe-heet-hij-ook-alweer-tas hebt gekocht?
Ok, goed punt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waarom kopen mensen 1534132345 lakjes?
De tas die ik erna kocht was duurder dan die candyquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ok, goed punt.
Maar als ik een lak van 3 miljoen euro kocht, zou ik voorlopig geen andere lak meer kopen
EN DAN HAD JE NU OOK NIET HOEVEN TWIJFELEN OVER WELKE TAS EINZ DIT DAT ALLES![]()
Serieus?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
De tas die ik erna kocht was duurder dan die candy![]()
Nee man, zo werkt het toch niet jonge!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Serieus?![]()
![]()
Dan begrijp ik het al helemaal niet![]()
Mijn logica is dan "ermagerd deze tas is heul duur maar dit wordt mijn favoriete tas en ik zal een ander persoon worden met deze tas en ik doe hem nooit meer weg en omdat ik deze koop hoef ik de rest van het jaar geen andere tas te kopen dus feitelijk spaar ik geld uit KOPEN NU"
Maar die theorie werkt niet twee keer achter elkaar
ik zou met de candybag er niet teveel vanuit gaan als je hem vaak gebruikt, beter maar afwisselen want die candy's hebben een hoop gezeikquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Naja ik koop geen goedkope tassen die ik na 1 jaar wegflikker, deze kunnen als het goed is velen lang mee. Mag ik hopen voor die qualität.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee man, zo werkt het toch niet jonge!
nog ene week tot ik in de furla store ben
Je moet m niet velen volladen neequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik zou met de candybag er niet teveel vanuit gaan als je hem vaak gebruikt, beter maar afwisselen want die candy's hebben een hoop gezeik
In mijn hoofd welquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee man, zo werkt het toch niet jonge!
nog ene week tot ik in de furla store ben
Geen tas voor mij.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je moet m niet velen volladen nee
Mijn portemonnee was al duurder dan dat.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
In mijn hoofd wel![]()
Maar de duurste tas die ik ooit gekocht heb was 50 euro
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
In mijn hoofd wel![]()
mijn portomonee was duurder dan gemiddelde tasquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:35 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Mijn portemonnee was al duurder dan dat.
Het is een eckte tas voor erbij als je ergens heen gaat en niet veel nodig hebt, niet voor school iig.quote:
Ik haak even in, maar ben het wel eens. Ik vind een cowbaybag al duur...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
In mijn hoofd wel![]()
Ditquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:35 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Mijn portemonnee was al duurder dan dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |