Je hebt helemaal gelijk hoor. Concentratieboog van iedereen wordt korter. Merk ik bij mezelf ook.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, ik heb net een boekje uit en de TV is bezet, dus gamen is niet van toepassing.
Eigenlijk wel slecht hoor, al die prikkels. Ik denk dat kinderen vandaag de dag steeds slechter gaan kunnen concentreren, omdat ze echt overladen worden met prikkels. Ze hebben hun mobieltjes, TV, spelletjes. Zullen ze zich nog op echte verhalen kunnen concentreren?
Je zult misschien lachen, maar ik zie een toekomst voor me waarin het overgrote deel van de jongeren misschien helemaal niet meer leest. Sowieso lezen de meeste jongeren van mijn generatie ook alleen maar omdat het van school moet, niet uit vrije wil.
Disclaimer: De meesten. Je hebt gelukkig nog wel jongeren die lezen.
Even in de lucht kijken voor heli's. Veel plezier!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:12 schreef Disana het volgende:
Allemachtig. Ik denk dat ik maar een blokje om ga tot het volgende deel.
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:12 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk hoor. Concentratieboog van iedereen wordt korter. Merk ik bij mezelf ook.
Een slechte ontwikkeling denk ik.
Die is gemeen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Even in de lucht kijken voor heli's. Veel plezier!
Wat is het verschil met AGIF ?quote:
I knowquote:
GIF's zijn gelimiteerd tot 256 kleuren en hebben slechte transparantie-support.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:16 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Wat is het verschil met AGIF ?
Ze zijn helemaal niet gelimiteerd tot 256 kleuren. Elke frame is gelimiteerd tot 256 kleuren, de gif zelf niet. En transparantie is prima, maar het heeft matige alpha-layers. Lees: geen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
GIF's zijn gelimiteerd tot 256 kleuren en hebben slechte transparantie-support.
Ze lijkt een beetje op een downie, maar misschien maakt ze mij ook daarom beregeil.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:22 schreef Modus het volgende:
[..]
Van alles wat http://forum.mokkels.nl/7(...)e-olstead-page1.html .
Dat bedoelde ik.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze zijn helemaal niet gelimiteerd tot 256 kleuren. Elke frame is gelimiteerd tot 256 kleuren, de gif zelf niet. En transparantie is prima, maar het heeft matige alpha-layers. Lees: geen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |