Dus er is 1 verstandige mod.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:42 schreef kanovinnie het volgende:
Zolang er 1 mod met nikon is en 2 met canon heb je geen recht van spreken.
en dat ben ik!quote:
En dat ben ik!quote:
Dan sta jij nu zeker op het einde van de pier in Scheveningen ?quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:24 schreef kanovinnie het volgende:
Hoe dichter bij de zee, hoe gekker de fotograaf lijkt wel.
Pffffquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:27 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dan sta jij nu zeker op het einde van de pier in Scheveningen ?
bedankt voor het compliment, ik beschouw me namelijk niet als fotograafquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:27 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dan sta jij nu zeker op het einde van de pier in Scheveningen ?
De Van Dale zegt:quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
bedankt voor het compliment, ik beschouw me namelijk niet als fotograaf
Dan ken jij Kano niet.quote:
Joh, als ik alles opnieuw moest kopen, weet ik ook niet of ik bij canon zou blijven hoorquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:37 schreef Uncle het volgende:
[..]
...all your pictures look like this![]()
[ afbeelding ]
[..]
Sony -->> Nikon... en dan mag je stoppen![]()
waar zou je anders heengaan?quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:40 schreef freud het volgende:
[..]
Joh, als ik alles opnieuw moest kopen, weet ik ook niet of ik bij canon zou blijven hoor.
Ik zou misschien nog wel eens naar MFT kijken. Zo ongeveer elke lens die er is past erop en bijvoorbeeld is video daarvan (GH2/GH3) op stuk hoger niveau dan Canon of Nikon.quote:
Ik zou zeker Nikon overwegen. Heb gezien wat de D800 van Xil kan met de paddenstoel erop, en was impressed. Daarnaast ben ik de 7d en 5dmk2 gewend, en die zijn ook al weer een generatie oud.quote:
MFT stond er toch...?quote:Op maandag 19 augustus 2013 06:16 schreef kanovinnie het volgende:
Er is toch nog geen opvolger voor de 7D dacht ik?
En wat is de MFL?
quote:Op maandag 19 augustus 2013 06:15 schreef Xilantof het volgende:
* Xilantof zet vast koffie klaar voor de SC...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |